dtk-386 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, Stathis85 είπε Για εσένα μπορει να ειναι 0 εις το πηλίκο οταν ενα οικογενειακό sedan πχ model 3 έχει επιδόσεις super car που στοιχιζουν τουλαχιστον 3 φορές περισσότερο. Ή όταν ειναι απολύτως αθόρυβα, παρέχουν αυτόνομη (σε μερικά χρονια θα ειναι στανταρ) οδήγηση για άτομα που δεν μπορουν να οδηγήσουν και οταν σου εξοικονομουν λεφτά απο καύσιμα? Οταν σταματήσουν οι επιδοτήσεις και ξεκινήσει το φορολογικό κυνήγι (ειδικά εν Ελλάδι) να σε δω τι θα λες. Μιλάς με τα σημερινά δεδομένα που σε καμία περίπτωση δεν θα παραμείνουν τα ίδια. Αλλάξτε πλευρό. Και για την δύναμη τι να το κάνω να έχω επιταχύνσεις που μου μειώνουν περαιτέρω την αυτονομία? Για ποζεριά όπως τους Τεσλάδες που βλέπω στην Αθήνα? Οταν τα αυτοκίνητα ξαναγίνουν νορμάλ σε μέγεθος (και όχι σαν τα 4,7μ. του Μ3 ή τα βαριά θηριώδη SUV) και αποκτήσουν σοβαρές μπαταρίες και τα κράτη σοβαρές υποδομές τότε ξαναμιλάμε. Οσοι τα ονειρεύεστε τώρα είστε απλά early beta testers. ΥΓ. κάτι που με ενοχλεί αφάνταστα είναι η απαξίωση του ελληνικού κοινού που τολμά να γράψει την γνώμη του ενάντια στους ηλεκτρολάγνους. Το αν ο φτωχός έλληνας έχει σαξόραλλο δεν είναι λόγος για να τον χλευάζετε ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ. και - Δεν γεννήθηκαν όλοι λεφτάδες σαν και εσάς τους ποζεράδες. 2 1
svartevarg Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 6 ώρες πριν, gdriver είπε ανήκει στην κινεζική GEELY όπως και η mercedes. Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ακόμα ότι η Mercedes είναι γερμανική...
kurkosdr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο Η VW πιάστηκε να εγκαθιστά συσκευές αντιγραφής για να εξαπατά τις δοκιμές εκπομπών ρύπων Συσκευές αντιγραφής; Τι αντέγραφαν εκεί μέσα στην ECU; Ταινίες και μουσικές; Η VW εγκαθιστούσε defeat devices, που και πάλι δεν ήταν συσκευές αλλά λογισμικό, το οποίο απενεργοποιούσε συστήματα μείωσης του εκπεμπόμενου NOx όταν το αυτοκίνητο οδηγούντο υπό κανονικές συνθήκες, δηλαδή όταν δεν ήταν σε dynamometer. Η ECU ήταν προγραμματισμένη να ελέγχει διάφορα πράγματα όπως θέση τιμονιού, βαρομετρική πίεση κλπ (που δεν αλλάζουν όταν το αυτοκίνητο είναι στο dynamometer) και να απενεργοποιεί το σύστημα μείωσης του εκπεμπόμενου NOx όταν αυτά άλλαζαν. Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2023 από kurkosdr
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 18 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Μιλάς με τα σημερινά δεδομένα που σε καμία περίπτωση δεν θα παραμείνουν τα ίδια. Και τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν θα αλλάξουν τα στοιχεία στα παραδοσιακά αυτοκίνητα; Πιστεύεις θα παραμείνουν όλα ο ίδιο; Περιττό να πούμε τι συμβαίνει όταν μια χώρα ελέγχει τα ορυκτά καύσιμα... τα βιώσαμε στην Ελλάδα με το φυσικό αέριο. 20 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Και για την δύναμη τι να το κάνω να έχω επιταχύνσεις που μου μειώνουν περαιτέρω την αυτονομία? Ξανά τονίζω πως κρίνεις το σήμερα. Προσωπικά είμαι σίγουρος πως τα ηλεκτρικά οχήματα κάποια στιγμή θα φτάσουν τα 1,000 ή ακόμα και 1,500 ή και 2,000 χιλιόμετρα αυτονομίας. Χρειάζεται απλά να έχουμε υπομονή και επιμονή και την υποστήριξη μας προς την ερεύνα και ανάπτυξη. 24 λεπτά πριν, dtk-386 είπε ΥΓ. κάτι που με ενοχλεί αφάνταστα είναι η απαξίωση του ελληνικού κοινού που τολμά να γράψει την γνώμη του ενάντια στους ηλεκτρολάγνους. Το αν ο φτωχός έλληνας έχει σαξόραλλο δεν είναι λόγος για να τον χλευάζετε ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ. και - Δεν γεννήθηκαν όλοι λεφτάδες σαν και εσάς τους ποζεράδες. Δεν είναι να αλληλο-κατηγορούμαστε εδώ, συζητάμε απλά για την ιδέα της ηλεκτροκίνησης. Και κάποια ηλεκτρικά οχήματα θα καταλήξουν να είναι τα επόμενα σαξόραλα κάποια στιγμή στο μέλλον.
NT1G Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 9 λεπτά πριν, svartevarg είπε Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ακόμα ότι η Mercedes είναι γερμανική... Συζητήθηκε τι είναι και τι δεν είναι η MB. Κινέζικη πάντως δεν είναι. 2
vasim Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 7 hours ago, Μιχάλης Π said: Σκεφτόμαστε το περίβαλλον και την "απαλλαγή" από την εξάρτηση της συμβατικής ηλεκτρικής ενέργειας, όταν όλο και περισσότερα προϊόντα απαιτούν ηλεκτρική ενέργεια και φόρτιση, ενώ παράλληλα οι τεχνολογίες των ΑΠΕ δεν εξασφαλίζουν σε μεγάλη κλίμακα τις απαιτήσεις (ξέχωρα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ΑΠΕ). Θες πλεον ρεύμα για τα πάντα και για πράγματα που κάποτε δεν χρειαζόταν ρεύμα πχ ακουστικά, οδοντόβουρτσες κά. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιθανώς να έχουν νοημα σε πόλεις, όχι όμως για να κινήσε εκτός κάνοντας μεγάλες διαδρομές που θα χρειάζεσαι μεγάλη φόρτιση και καλύτερη αυτονομία. Και τσιγάρα….
Volga Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, UnrealSP είπε Τι να ψάξω? Είναι ανήκουστο να επιτρέπεται αυτή τη στιγμή μια τεχνολογία που δεν είναι ασφαλής και δεν εχει κατσει κανεις να κάνει μια ανάλυση ρίσκου με βάση τις πιθανότητες που μπορεί να παρουσιαστεί κίνδυνος, τις συνεπειές του και τους τρόπους ελεγχου τουλάχιστον για συγκεκριμένα περιβάλλοντα όπως ειναι οι κλειστοί χώροι χωρις εύκολη πρόσβαση ή δυνατότητας πυρόσβεσης με συμβατικά μέσα. Οταν θα σκάσει ηλεκτρικό σε γκαράζ πλοίου ή σε πολυκατοικία και θα σκοτωθεί κόσμος επειδή δε θα μπορούν να σβήσουν τη φωτιά (γιατί θα γίνει κάποια στιγμή αν δε ληφθούν μέτρα), τότε δε νομίζω να εχει σημασια να πούμε εκείνη τη στιγμη ότι στο μέλλον μπορεί να έχουμε τεχνολογίες ξηρών μπαταριών που να μην εφαρμόζεται το thermal runaway effect.. Δε λέμε για έξω στο δρόμο που θα σκοτωθεί ενας. Μιλάμε για κλειστό χώρο!! Πόσο μάλλον εάν αυτες οι μελλοντικες τεχνολογίες έχουν ακόμα θέμα με τις χαμηλές θερμοκρασιες και την αποδοτικότητα λόγω υψηλής εσωτερικής αντίστασης αλλά και και της αλληλεπίδρασης του στέρεου ηλεκτρολύτη και των ηλεκτροδίων. Όπως εδώ παράδειγμα; Από βραχυκύκλωμα σε ψυγείο φορτηγού η φωτιά στο πλοίο της ΑΝΕΚ | ΕΦΣΥΝ (efsyn.gr) ωχ οχι εδώ δεν ηταν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ενα φορτηγό έφταιγε. Μήπως εδώ;;;; Από φορτηγό ξεκίνησε η πυρκαγιά στο πλοίο στην Ηγουμενίτσα - Newsbeast Ωχ οχι ούτε εδώ έφταιγε το ηλεκτρικό αμάξι!!! Πάλι ένα φορτηγό την έκανε Συμπέρασμα. Οτι πιάνει φωτιά μπορεί να πιάσει φωτιά. Μη δαιμονοποιούμε τα πάντα για να υποστηρίξουμε μια θέση. Οτι είναι κακοσυντηρημένο έχει κίνδυνο. Σκοπός του ιδιοκτήτη είναι να κάνει τα Service στην ώρα του. Σκοπός του πληρώματος είναι να ξέρει πως θα χειριστεί έγκαιρα μια άσχημη κατάσταση. Σκοπός της πλοιοκτήτριας εταιρίας είναι να δώσει τα απαραίτητα μέσα στους ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά τους. 4
Stathis85 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 46 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Οταν σταματήσουν οι επιδοτήσεις και ξεκινήσει το φορολογικό κυνήγι (ειδικά εν Ελλάδι) να σε δω τι θα λες. Μιλάς με τα σημερινά δεδομένα που σε καμία περίπτωση δεν θα παραμείνουν τα ίδια. Αλλάξτε πλευρό. Και για την δύναμη τι να το κάνω να έχω επιταχύνσεις που μου μειώνουν περαιτέρω την αυτονομία? Για ποζεριά όπως τους Τεσλάδες που βλέπω στην Αθήνα? Οταν τα αυτοκίνητα ξαναγίνουν νορμάλ σε μέγεθος (και όχι σαν τα 4,7μ. του Μ3 ή τα βαριά θηριώδη SUV) και αποκτήσουν σοβαρές μπαταρίες και τα κράτη σοβαρές υποδομές τότε ξαναμιλάμε. Οσοι τα ονειρεύεστε τώρα είστε απλά early beta testers. ΥΓ. κάτι που με ενοχλεί αφάνταστα είναι η απαξίωση του ελληνικού κοινού που τολμά να γράψει την γνώμη του ενάντια στους ηλεκτρολάγνους. Το αν ο φτωχός έλληνας έχει σαξόραλλο δεν είναι λόγος για να τον χλευάζετε ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ. και - Δεν γεννήθηκαν όλοι λεφτάδες σαν και εσάς τους ποζεράδες. Οταν και αν και ισως και θα. Λες και ακούω προεκλογική εκστρατεία του πασοκ στα 80ς και απο επιχειρήματα 0. Και αν η γιαγιά μου ειχε ρόδες θα ήταν πατίνι.... Εγω σου μιλάω με τα σημερινα δεδομένα και εσύ με υποθέσεις. Εκτός κι αν εισαι η Πυθία και ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον.... Κοίτα μην αρχίσουν να υπερφορολογούν τους εσωτερικής καύσης ή να βάζουν αλλους περιορισμούς όπως κάνουν ήδη στην Αγγλία και σε αλλες βορειοευρωπαϊκές χώρες και μετά να δω εγω τι θα λες που θα τρέχεις για απόσυρση το δικό σου... Κοίτα τα παραδείγματα αλλων χωρών και πες μου τι θεωρείς πιο πιθανό να γίνει? Με τη λογική σου κ γιατι ενας κινητήρας εσωτερικής καύσης να εχει περισσότερα άλογα σε αλλες εκδόσεις? Για να καίει περισσότερο? Η δύναμη και οι επιταχύνσεις δεν πάνε για την ποζεριά. Μάλλον αυτο έχεις εσύ στο μυαλό σου.... Πανε ως προς την σύγκριση των τιμών. Δεν γίνεται να συγκρίνεις σε ενα μοντέλο ενα μηχανικό 6 σχέσεων με επιδόσεις στα τάρταρα με την "αυτόματη" ηλεκτρική έκδοση και να λες το ηλεκτρικό ειναι 10.000 ακριβότερο. Θα συγκρίνεις με αυτόματο κιβώτιο κ τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις με παρόμοια κατανάλωση. Εκει θα δεις οτι ενα 208 με τον 1.3 130hp αυτοματο κάνει 33χιλ ενω το ηλεκτρικό με την επιδότηση 35-36. Και άλλο ψεματάκι. Πλέον υπάρχουν αυτοκίνητα σε ολα τα μεγέθη, δεν ειναι μονο το Μ3 και τα μεγάλα suv. Απο το ι10, τα smart το VW up κ τα fiat 500 & panda μέχρι Q8 και GLE. Αν αναφέρεσαι στα ηλεκτρικά υπάρχουν απο το citroen ami το 208 κλπ μέχρι Q8 etron. Τα ίδια έλεγαν και οταν πρωτοκυκλοφόρησε το αυτοκίνητο αρχες 1900. Οταν φτιαχτουν δρόμοι και οταν δεν ντελαπάρει σε κάθε στροφή και και και. Ασε εμας να ειμαστε early beta testers και εσυ ο άνθρωπος των σπηλαίων με τεχνολογία 150 χρόνων. Δεν απαξιώνει κανεις το ελληνικό κοινό. Αλλα οταν έχεις αποδεδειγμένα τον αρχαιότερο στόλο απο ολα τα κράτη της ΕΕ ειναι αστείο να έχεις απόλυτη άποψη για τεχνολογία που αλλοι ζουν καθημερινά και εσύ την διαβάζεις μόνο σε άρθρα. Γιατι θεωρείς οτι η γνώμη σου (οχι απαραίτητα εσυ) οτι η volvo με αυτες τις αλλαγες πάει για φούντο και τα ηλεκτρικα ειναι γτπ ενω δεν έχεις καμια επαφή με το αντικείμενο, εχει περισσότερη αξία απο την γνώμη των ειδικών? Λες αυτοι οι πετυχημένοι να ειναι οι χαζοί και εσύ ο έξυπνος? ΥΓ. Απλα αστείο να μιλάς για ποζεριά ενω υποστηρίζεις τα σαξόραλλα με τις εξατμίσεις που ξεσηκώνουν τη γειτονιά, τα καγκουροαυτοκόλλητα και τις κιτς βλαχοζάντες 2 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Super Moderators Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 23 minutes ago, Stathis85 said: Κοίτα μην αρχίσουν να υπερφορολογούν τους εσωτερικής καύσης Τι εννοείς μην αρχίσουν? 😛 Δες στον τιμοκατάλογο της Volvo τι τιμή ΠΡΟ φόρων έχει το φτηνότερο EX30 (ηλεκτρικό) και το φτηνότερο XC40 (βενζίνη) και μετά πρόσεξε πόσο ανεβαίνει η "προτεινόμενη τιμή λιανικής" τους. 1
d4mage Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, john_ είπε και ο λόγος; Αν θεωρείς πως θα κάποια στιγμή θα αντικατασταθεί ο μαύρος χρυσός τότε κάτι λάθος αντιλαμβάνεσαι... 1 ώρα πριν, svartevarg είπε Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ακόμα ότι η Mercedes είναι γερμανική... Ρώτησε καλύτερα όλους αυτούς που με μια A-Class πιστεύουν πως έχουν Mercedes που αυτό δεν είναι κακό αν γνωρίζουν ότι δεν είναι Mercedes. Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2023 από d4mage 1 1
korakios Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 6 ώρες πριν, Ntinaras είπε https://ypodomes.com/nea-rekor-quot-prasinis-quot-energeias-ton-maio-stin-ellada/ πλεον δεν υπαρχει δικαιολογια τα ποσοστα των ΑΠΕ ακομα και στην μπανανια ειναι τεραστια. μαλιστα, πολλες μερες του σεπτεβρη ειχαν ξεπερασει και το 140% της ζητησης και εξαγαμε. αν δεις τιμές κιλοβατώρας του ΧΕ οταν είχαμε το περιβόητο 140% που χειροκροτάνε όλοι θα καταλάβεις τι απάτη είναι το όλο φιάσκο 6 ώρες πριν, NT1G είπε Σε 12 χρόνια από σήμερα έτσι και αλλιώς πρέπει να σταματήσουν τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες (αν δεν αλλάξει κάτι), οπότε πολλές εταιρίες θα τα έχουν σταματήσει ήδη. έχει ήδη αλλάξει αρχές του χρόνου και θα επιτρέψουν, αλλά απο καύσιμα με μηδενικούς ρύπους μόνη ελπίδα το βιομεθάνιο , εκτός αν γίνει κανα θαύμα και βγει συνθετικό καύσιμο που να είναι οικονομικό Βέβαια μέχρι τότε μπορεί να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες
Stathis85 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 16 λεπτά πριν, Thresh είπε Τι εννοείς μην αρχίσουν? 😛 Δες στον τιμοκατάλογο της Volvo τι τιμή ΠΡΟ φόρων έχει το φτηνότερο EX30 (ηλεκτρικό) και το φτηνότερο XC40 (βενζίνη) και μετά πρόσεξε πόσο ανεβαίνει η "προτεινόμενη τιμή λιανικής" τους. χαχαχα ε ναι. Και οχι μονο αυτό. 1100 το χρόνο έδινα σε τέλη κυκλοφορίας για 3.2lt. Και αυτα "φορολόγηση" ειναι
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 7 λεπτά πριν, d4mage είπε Αν θεωρείς πως θα κάποια στιγμή θα αντικατασταθεί ο μαύρος χρυσός τότε κάτι λάθος αντιλαμβάνεσαι Τα ίδια έλεγε και η Kodak για το φίλμ. Αν δεν την ξέρεις την ιστορία σε παροτρύνω να τη διαβάσεις.
NT1G Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, korakios είπε ... έχει ήδη αλλάξει αρχές του χρόνου και θα επιτρέψουν, αλλά απο καύσιμα με μηδενικούς ρύπους μόνη ελπίδα το βιομεθάνιο , εκτός αν γίνει κανα θαύμα και βγει συνθετικό καύσιμο που να είναι οικονομικό Βέβαια μέχρι τότε μπορεί να γίνει κάποια καινοτομία στις μπαταρίες Ναι μόνο που αυτό είναι μπούρδες. Σε ποια αγορά θα πρωτοδώσεις τα συνθετικά καύσιμα; Στα αεροπλάνα; Στα πλοία; Στα φορτηγά; Στα αυτοκίνητα; Δεν ξέρω τι περιμένεις από βιομεθάνιο, δεν ασχολείται καμιά εταιρία να βγάλει κινητήρες φ αερίου πια. Και αν βγάζουν βιομεθάνιο πιο λογικό να το καίνε για ρεύμα ή για θέρμανση.
Bitbit Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2023 Just now, Stathis85 said: χαχαχα ε ναι. Και οχι μονο αυτό. 1100 το χρόνο έδινα σε τέλη κυκλοφορίας για 3.2lt. Και αυτα "φορολόγηση" ειναι 17 minutes ago, Thresh said: Τι εννοείς μην αρχίσουν? 😛 Δες στον τιμοκατάλογο της Volvo τι τιμή ΠΡΟ φόρων έχει το φτηνότερο EX30 (ηλεκτρικό) και το φτηνότερο XC40 (βενζίνη) και μετά πρόσεξε πόσο ανεβαίνει η "προτεινόμενη τιμή λιανικής" τους. 33 minutes ago, Stathis85 said: Κοίτα μην αρχίσουν να υπερφορολογούν τους εσωτερικής καύσης ή να βάζουν αλλους περιορισμούς όπως κάνουν ήδη στην Αγγλία και σε αλλες βορειοευρωπαϊκές χώρες και μετά να δω εγω τι θα λες που θα τρέχεις για απόσυρση το δικό σου... Κοίτα τα παραδείγματα αλλων χωρών και πες μου τι θεωρείς πιο πιθανό να γίνει? Δε χρειάζεται ανάλυση. Θα υπερφορολογήσουν τα βενζίνης για να σπρώξουν με το ζόρι όλους στα ηλεκτρικά. Εκτός των άλλων νομίζω σύντομα έρχεται και αύξηση στη βενζίνη. Από ποια χρονιά και μετά έχουν πει; Και όταν λοιπόν πάνε όλοι στα ηλεκτρικά μαντέψτε τι θα γίνει. Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι δε πιστεύω να υπάρχει κανείς νοήμων άνθρωπος που να θεωρεί πως μόλις εδραιωθούν τα ηλεκτρικά στην ελλάδα δε θα στηθεί πάρτυ φορολογησης;. Και δε χρειάζεται να είναι κανείς μεντιουμ Ξέρουμε όλοι τι γίνεται στην ελλάδα. Το αυτοκίνητο ήταν πάντα πηγή εσόδων για το κράτος. Ξεχάστε κάτι μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και τζαμπέ φορτίσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα