Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, john_ είπε

Ξανά επισημάνω πως ο ηλεκτρισμός είναι αφηρημένης μορφής ενέργεια. Στο παράδειγμα σου θα πρέπει να φτιάξεις κινητήρα που καίει αλκοόλ. Όμως δεν μπορεί ο ίδιος κινητήρας που έφτιαξες να κάψει βενζίνη ή πετρέλαιο. Θες λοιπόν διαφορετικού τύπου κινητήρες.

Στο παράδειγμα μου ο ίδιος κινητήρας καίει το ίδιο ρεύμα, χωρίς να το νοιάζει από που προήλθε.

Καταλαβαίνεις λοιπόν τη διαφορά;

Εισάγω κινητήρες από Βραζιλία που μπορούν να καίνε οινόπνευμα εδώ και 30 χρόνια.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Εισάγω κινητήρες από Βραζιλία που μπορούν να καίνε οινόπνευμα εδώ και 30 χρόνια.

Και λοιπόν; Τι ακριβώς αποδεικνύει αυτό;

Όταν πρόκειται για ορυκτά καύσιμα υπάρχουν 1002 τύποι κινητήρων.

Όταν πρόκειται για ηλεκτρισμό υπάρχει 1 τύπος κινητήρα και 1002 τρόποι παραγωγής του ρεύματος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι έχουμε 2023; ΟΚ το 2030 εύχομαι να είμαστε όλοι εδώ να δούμε αν η πλήρης μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση θα έχει επιτευχθεί ή θα έχει γίνει επική κωλοτούμπα αλα ΑλέΚΣης και ο κινητήρας εσ. καύσης θα συνεχίζει να ζει και να βασιλεύει! Δεν βγαίνει το σενάριο της πλήρους μετάβασης!

Επίσης αν και ήδη έχει αρχίσει, περιμένετε να δείτε κλάμα σε 2-3 χρόνια που θα αρχίζουν να χαλάνε και θα πρέπει να αντικατασταθούν οι μπαταρίες! Να πας στο συνεργείο και να σου σκάσει το μπιλετάκι 10Κ...Αν έχετε γνωστούς μηχανικούς σε αντιπροσωπείες μιλήστε να σας εκμυστηρευτουν λογαριασμούς service για μπαταρίες σε Hybrid (όχι full electric) που είναι για εγκεφαλικό!

Επεξ/σία από Dr.Fuzzy
  • Like 3
Δημοσ.

Πάντως αν και λίγο off-topic (σχετικά με τη Volvo) μιλώντας απο μία θέση στην οποία εισάγω αποκλειστικά αντλίες για πρατήρια όλων των μεγάλων Εταιριών (ΕΛΠΕ-MOTOR OIL) οι αντλίες συμβατικών καυσίμων/LPG σε σχέση με κάτι κινεζοφορτιστές που βάζουν τα πρατήρια (εκτός ΣΕΑ) είναι σε ποσοστό 95%-5% (και πολύ λέω).

Οπότε από μόνο του αυτό κάτι λέει..Δεν θα φρόντιζαν να είναι έτοιμοι για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση??

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ δε θέλω να είμαι αναμεσα στους ατυχούς οταν θα αρπάξει φωτιά ηλεκτροκίνητο σε πλοίο καποιας ελληνικης ακτοπλοϊκής, όπου θα χάσουν ολοι τα αυτοκίνητα τους και τις περιουσιες τους και θα εγκλωβιστούν. Γιατί μόνο όταν γίνει κάτι τέτοιο θα τα απαγορέψουν. 
Γιατί δε σβήνει η φωτιά όταν ξεκινησει από την μπαταρία με κανένα από τα μέσα που έχουμε μέχρι να καεί όλο το πλοίο, πόσο μάλλον σε κλειστό γκαράζ τον Αύγουστο που είναι όλα τίγκα…

  • Like 4
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Dr.Fuzzy είπε

Τι έχουμε 2023; ΟΚ το 2030 εύχομαι να είμαστε όλοι εδώ να δούμε αν η πλήρης μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση θα έχει επιτευχθεί ή θα έχει γίνει επική κωλοτούμπα αλα ΑλέΚΣης και ο κινητήρας εσ. καύσης θα συνεχίζει να ζει και να βασιλεύει! Δεν βγαίνει το σενάριο της πλήρους μετάβασης!

Επίσης αν και ήδη έχει αρχίσει, περιμένετε να δείτε κλάμα σε 2-3 χρόνια που θα αρχίζουν να χαλάνε και θα πρέπει να αντικατασταθούν οι μπαταρίες! Να πας στο συνεργείο και να σου σκάσει το μπιλετάκι 10Κ...Αν έχετε γνωστούς μηχανικούς σε αντιπροσωπείες μιλήστε να σας εκμυστηρευτουν λογαριασμούς service για μπαταρίες σε Hybrid (όχι full electric) που είναι για εγκεφαλικό!

Τις ιδιες μπουρδες λεγανε και το 2004 για τα υβριδικα, και ακομα κυκλοφορουνε prius.

 

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, UnrealSP είπε

Εγώ δε θέλω να είμαι αναμεσα στους ατυχούς οταν θα αρπάξει φωτιά ηλεκτροκίνητο σε πλοίο καποιας ελληνικης ακτοπλοϊκής, όπου θα χάσουν ολοι τα αυτοκίνητα τους και τις περιουσιες τους και θα εγκλωβιστούν. Γιατί μόνο όταν γίνει κάτι τέτοιο θα τα απαγορέψουν. 
Γιατί δε σβήνει η φωτιά όταν ξεκινησει από την μπαταρία με κανένα από τα μέσα που έχουμε μέχρι να καεί όλο το πλοίο, πόσο μάλλον σε κλειστό γκαράζ τον Αύγουστο που είναι όλα τίγκα…

Μήπως αυτά που διαδίδεις είναι fake news; 

Δημοσ.
1 minute ago, Ntinaras said:

Τις ιδιες μπουρδες λεγανε και το 2004 για τα υβριδικα, και ακομα κυκλοφορουνε prius.

 

Δεν είπε κανένας ότι δεν κυκλοφορούν, πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες λέμε!

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dr.Fuzzy είπε

Δεν είπε κανένας ότι δεν κυκλοφορούν, πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες λέμε!

Πολυ, ποιος σου ειπε οτι θα χαλασουν?

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, stelaras12 είπε

Η Volvo είναι Κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία;

 

3 ώρες πριν, billdanos είπε

The Zhejiang Geely Holding Group is based in Hangzhou, which is located in south-east China's Zhejiang Province. The company launched their automotive business in 1997 and eventually took over ownership of the Swedish-made Volvo brand in 2010.

Η Volvo είναι μια σουηδική εταιρία που ανήκει σε κινέζικο όμιλο. Τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

Επίσης σύμφωνα με το άρθρο δεν πάει σε πλήρη ηλεκτρικό στόλο το 2024, αλλά σε κατάργηση των diesel κινητήρων. Ο τίτλος είναι άστοχος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, john_ είπε

Μήπως αυτά που διαδίδεις είναι fake news; 

Δεν ειναι καν news. Έχουν ήδη συμβεί στο εξωτερικό και σε γκαράζ πολυκατοικιών και σε πλοία μεταφορας αυτοκινήτων (όχι επιβατηγά ακόμη). Απλά δεν έχει τυχει ακόμα εδώ διοτι από στατιστικής άποψης είναι μικρή ακόμα η πιθανότητα. Τώρα όταν ο καθένας θα έχει πλεον κινεζικό ηλεκτρικό, εκεί αλλάζουν δυστυχώς τα πράγματα. Αλλά ως γνωστόν εμεις θα περιμένουμε πρώτα να συμβεί η ζημιά  και μετά θα παρουμε αποφάσεις. Όπως προσφατα αφού έγινε το περιστατικό στο λιμάνι του Πειραιά, και μετά συνέβη καινούριο με μια γιαγιά, βούτηξαν ολοι στη θάλασσα για να μην την πληρώσουν,  και το πλήρωμα, και οι λιμενικοί και αυτοί που έδεναν τους κάβους, κλπ κλπ. 

Επεξ/σία από UnrealSP
  • Like 1
Δημοσ.

https://www.energia.gr/article/210783/se-geopolitiko-ektrohiasmo-h-prasinh-metavash-ton-vryxellon

Oλα για την μόλυνση του περιβάλλοντος, αν δουν οτι το παιχνίδι με την ηλεκτροκίνηση χάνεται απο την Κίνα, θα φάμε τις MEK για άλλα 100 χρόνια, σημασία έχει τι είναι κερδοφόρο και τι όχι και μην μιλήσει κανείς για αεροπορικά και ναυτικά καύσιμα αυτά είναι πάμφθηνα με ελάχιστα κέρδη για τις πετρελαικές, τα καύσιμα κίνησης και θέρμανσης έχουν κέρδος...

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, UnrealSP είπε

Δεν ειναι καν news. Έχουν ήδη συμβεί στο εξωτερικό και σε γκαράζ πολυκατοικιών και σε πλοία μεταφορας αυτοκινήτων (όχι επιβατηγά ακόμη). Απλά δεν έχει τυχει ακόμα εδώ διοτι από στατιστικής άποψης είναι μικρή ακόμα η πιθανότητα. Τώρα όταν ο καθένας θα έχει πλεον κινεζικό ηλεκτρικό, εκεί αλλάζουν δυστυχώς τα πράγματα. Αλλά ως γνωστόν εμεις θα περιμένουμε πρώτα να συμβεί η ζημιά  και μετά θα παρουμε αποφάσεις. Όπως πρσοφατα αφού έγινε το περιστατικό στο λιμάνι του Πειραιά, και συνέβη καινούριο με μια γιαγιά βούτηξαν  ολοι στη θάλασσα για να μην την πληρώσουν,  και το πληρωμα, και οι λιμένικοι και αυτοί που έδεναν τους κάβους, κλπ κλπ. 

Κι όμως είναι fake news. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις παραπάνω.

Επίσης, εκτός του ότι δεν ισχύουν, αυτό μοιάζει σαν προσπάθεια λασπολογίας στο όλο concept της ηλεκτροκίνησης. Γιατί; Διότι κρίνεις τη δεδομένη στιγμή που είναι μόνο η αρχή, αγνοώντας αν αυτό βελτιώνεται ή όχι. Δηλαδή, ακόμα και αν ισχύει αυτό που λες, δεν σε ενδιαφέρει να κοιτάξεις να βρεις τι λύση υπάρχει στο ζήτημα, παρά μόνο να το κάνεις όλο το concept πακέτο να το πετάξεις στα σκουπίδια.

Να πω λοιπόν πως αυτό που λες αφορά σαν ζήτημα μόνο στην τωρινή τεχνολογία μπαταριών και πως πολύ σύντομα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κινούνται με τις λεγόμενες "solid state batteries" που έχουν μακράν μικρότερη ή και μηδενική πιθανότητα να πιάσουν φωτιά. Τόσο μικρότερη που κάποιοι κατασκευαστές αναρωτιούνται ήδη εάν χρειάζονται και καθόλου τα μέτρα ασφαλείας που έχουν εισάγει ήδη στις τωρινές μπαταρίες.

Με λίγα λόγια η τεχνολογία μπαταριών εξελίσσεται και αυτό θα έχει πολύ μεγάλα οφέλη όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά σε πολλούς τομείς.

Δεν τίθεται λοιπόν κανένα ζήτημα για την ηλεκτροκίνηση σαν ιδέα. Βελτίωση χρειάζονται τα επιμέρους ζητήματα, αλλά αυτό ανέκαθεν συνέβαινε.

Επεξ/σία από john_
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Zulualert είπε

https://www.energia.gr/article/210783/se-geopolitiko-ektrohiasmo-h-prasinh-metavash-ton-vryxellon

Oλα για την μόλυνση του περιβάλλοντος, αν δουν οτι το παιχνίδι με την ηλεκτροκίνηση χάνεται απο την Κίνα, θα φάμε τις MEK για άλλα 100 χρόνια, σημασία έχει τι είναι κερδοφόρο και τι όχι και μην μιλήσει κανείς για αεροπορικά και ναυτικά καύσιμα αυτά είναι πάμφθηνα με ελάχιστα κέρδη για τις πετρελαικές, τα καύσιμα κίνησης και θέρμανσης έχουν κέρδος...

 

πολύ αντικειμενικός ο "συγγραφέας" αυτού....κρίμα το κλικ που έδωσα....

2 λεπτά πριν, john_ είπε

Κι όμως είναι fake news. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις παραπάνω.

Επίσης, εκτός του ότι δεν ισχύουν, αυτό μοιάζει σαν προσπάθεια λασπολογίας στο όλο concept της ηλεκτροκίνησης. Γιατί; Διότι κρίνεις τη δεδομένη στιγμή που είναι μόνο η αρχή, αγνοώντας αν αυτό βελτιώνεται ή όχι. Δηλαδή, ακόμα και αν ισχύει αυτό που λες, δεν σε ενδιαφέρει να κοιτάξεις να βρεις τι λύση υπάρχει στο ζήτημα, παρά μόνο να το κάνεις όλο το concept πακέτο να το πετάξεις στα σκουπίδια.

Να πω λοιπόν πως αυτό που λες αφορά σαν ζήτημα μόνο στην τωρινή τεχνολογία μπαταριών και πως πολύ σύντομα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κινούνται με τις λεγόμενες "solid state batteries" που έχουν μακράν μικρότερη ή και μηδενική πιθανότητα να πιάσουν φωτιά. Τόσο μικρότερη που κάποιοι κατασκευαστές αναρωτιούνται ήδη εάν χρειάζονται και καθόλου τα μέτρα ασφαλείας που έχουν εισάγει ήδη στις τωρινές μπαταρίες.

Με λίγα λόγια η τεχνολογία μπαταριών εξελίσσεται και αυτό θα έχει πολύ μεγάλα οφέλη όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά σε πολλούς τομείς.

Καταστροφική είναι η φωτιά που ξέσπασε σε φορτηγό πλοίο μεταφοράς οχημάτων, καθώς όπως ανακοινώθηκε επίσημα ένα μέλος του πληρώματος Ινδικής καταγωγής έχασε τη ζωή του και αρκετοί τραυματίστηκαν.

Το βαπόρι Fremantle Highway με νηολόγιο στον Παναμά μετέφερε 2.857 αυτοκίνητα από τη Γερμανία στην Αίγυπτο, 25 εκ των οποίων ηλεκτρικά. Αιτία της πυρκαγιάς, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι ανάφλεξη σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
 
 
και υπάρχουν πολλά και σε υπόγεια γκαράζ κτλ....
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...