Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 minutes ago, NT1G said:

Η Geely έχει το 10 % των μετοχών της MB. H (κινέζικη) BAIC έχει άλλο ένα 10 % των μετοχών της MB. Το δημόσιο (?) του Κουβέιτ έχει άλλο ένα 7 % της ΜΒ. Ποιας χώρας είναι η MB;

Έστω..... Όπως το είπε όμως ο @dgriver ήταν σαν να λέει ότι της ανήκει το 100%

  • Like 1
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Μια χαρά έχουν πολλοί τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο. Είχα ανεβάσει και λινκ πριν αρκετές μέρες για την αύξηση των πωλήσεων. Όλοι κλαίγονται για τις τιμές αλλά οι πωλήσεις αυξάνονται. 25% η αύξηση σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2022. Όπου το 2022 είχαμε πάλι αύξηση σε σχέση με το 2021.

Συνεχίστε το μορολόι εσείς

στη μετα κοβιντ εποχη η ελλαδα εχει τρελλη ανοδο τουρισμου και μαυρου χρηματος. τα αυτοκίνητα ειναι ο μεγαλύτερος κουβας μαυρου χρηματος. και σε αλλες χωρες ισχυει αυτο απλα εμεις ειμαστε βασιλιάδες στο μαυρο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, oldnew είπε

Στη Ελλάδα το model 3, αφού αφαιρέσουμε την επιδότηση βγαίνει 34.000. Οταν ένα Renault Clio diesel κανει καπου 24-26000 αρχίζει να μη μοιάζει τοσο ακριβο το tesla.

https://www.4troxoi.gr/agora/nees-meioseis-sok-stis-times-ton-tesla-stin-ellada/

Επίσης θα αναγκαστούν αλλοι να ρίξουν τιμες. Δεν εχει λογική το ηλεκτρικό κορσα με αυτονομία πολύ μικρότερη απ το tesla να είναι ελαφρώς φθηνότερο (και στην πραγματικότητα ακριβότερο αν συγκρίνεις αυτονομίες). 

Το ηλεκτρικό MG Ελλάδα κανει 24.000.

Στα επόμενα 10 χρόνια έρχονται :

-Φόρος στα ντίζελ /βενζίνης /υγραέριο και καλα για περιβαλλοντικους λόγους.

-Μειώσεις τιμών στα ηλεκτρικά και σημαντικές βελτιώσεις σε αυτονομίες και κόστος μπαταρίων.

-Νεα συστήματα φορτισης, πχ διάδρομοι φορτισης. Θα φόρτιζει το αμαξι οσο κίνησαι σε συγκεκριμένους αυτοκίνητοδρομους. Εχει γίνει ηδη πιλοτικά. 

-Πολύ περισσότερα φωτοβολταϊκά, ανεμογεννητριες, πυρηνικά. 

Παω στοίχημα οποίος αλλάξει αμαξι σε 10 χρόνια από σήμερα, το 80% θα παιρνει ηλεκτρικό τότε, θα του βγαίνει και φθηνότερα. 

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επικρατήσει το σενάριο που τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ φτηνότερα στην φόρτιση.

Το κράτος έχει γιγαντιαία έσοδα από την φορολογία της βενζίνης, σχεδόν όλο το κόστος της είναι οι φόροι, οπότε τα ίδια λεφτά θα θέλει να τα πάρει από το ρεύμα όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά.

Οπότε είναι προφανές ότι η τιμή του ρεύματος θα εκτοξευτεί. Το να το παράξεις μόνος σου δεν είναι εύκολη λύση ειδικά άμα σκεφτείς ότι ήδη υπάρχει όριο στο πόσα φωτοβολταϊκά μπορείς να βάλεις στην ταράτσα. Άμα θέλουν τα απαγορεύουν και τελείως εν μια νυκτί με κάποια πρόφαση

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, oldnew είπε

Στη Ελλάδα το model 3, αφού αφαιρέσουμε την επιδότηση βγαίνει 34.000. Οταν ένα Renault Clio diesel κανει καπου 24-26000 αρχίζει να μη μοιάζει τοσο ακριβο το tesla.

https://www.4troxoi.gr/agora/nees-meioseis-sok-stis-times-ton-tesla-stin-ellada/

Επίσης θα αναγκαστούν αλλοι να ρίξουν τιμες. Δεν εχει λογική το ηλεκτρικό κορσα με αυτονομία πολύ μικρότερη απ το tesla να είναι ελαφρώς φθηνότερο (και στην πραγματικότητα ακριβότερο αν συγκρίνεις αυτονομίες). 

Το ηλεκτρικό MG Ελλάδα κανει 24.000.

Στα επόμενα 10 χρόνια έρχονται :

-Φόρος στα ντίζελ /βενζίνης /υγραέριο και καλα για περιβαλλοντικους λόγους.

-Μειώσεις τιμών στα ηλεκτρικά και σημαντικές βελτιώσεις σε αυτονομίες και κόστος μπαταρίων.

-Νεα συστήματα φορτισης, πχ διάδρομοι φορτισης. Θα φόρτιζει το αμαξι οσο κίνησαι σε συγκεκριμένους αυτοκίνητοδρομους. Εχει γίνει ηδη πιλοτικά. 

-Πολύ περισσότερα φωτοβολταϊκά, ανεμογεννητριες, πυρηνικά. 

Παω στοίχημα οποίος αλλάξει αμαξι σε 10 χρόνια από σήμερα, το 80% θα παιρνει ηλεκτρικό τότε, θα του βγαίνει και φθηνότερα. 

το 80% δεν εχει που να φορτισει και οπως ολοι ξερουμε το κρατος περιμένει στη γωνια να αυξησει το ρευμα -λογω ζητησης βεβαιως βεβαιως- για να πλουτισουν οι εταιριες που το πουλανε. εγω απέφυγα το 2007 να παρω διλιτρο αλλα θυμαμαι πολύ καλα την... πως να το πω κομψα...??... σφαλιάρα που εφαγαν οσοι μετα εδιναν τα 600αρια καθε χριστουγενα. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 minutes ago, Chaos3X said:

Σε ποιον κόσμο ζεις φίλε μου; Έχεις παρακολουθήσει καθόλου που βρήσκονται οι τιμές των καινούριων οχημάτων;

Όλες οι μάρκες, σε όλα τα μοντέλα, είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ πάνω. Σε κάποιες περιπτώσεις ξεφεύγουν κιόλας. 

 

φυσικά και ξέρω αλλά δε σχολίασα κάτι τέτοιο.

Απλά απαντώ σε σχόλια που λένε ότι λόγω των τιμών δε θα παίρνουμε καινούργια αυτοκίνητα, θα κυκλοφορούμε με γαδουράκια και άλλα τέτοια ωραία.

Και λέω ότι μια χαρά αγοράζονται καινούργια αυτοκίνητα. Τα επίσημα στοιχεία εξάλλου αυτό δείχνουν. Τώρα το πόσα είναι επαγγελματικά και Leasing δε το έχω ψάξει. Αλλά όσα και να είναι δε νομίζω να είναι σοβαρό επιχείρημα

Δημοσ.
3 minutes ago, cthulhucarbide said:

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επικρατήσει το σενάριο που τα ηλεκτρική θα είναι πολύ φτηνότερα.

Το κράτος έχει γιγαντιαία έσοδα από την φορολογία της βενζίνης, σχεδόν όλο το κόστος της είναι οι φόροι, οπότε τα ίδια λεφτά θα θέλει να τα πάρει από το ρεύμα όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά.

Οπότε είναι προφανές ότι η τιμή του ρεύματος θα εκτοξευτεί. Το να το παράξεις μόνος σου δεν είναι εύκολη λύση ειδικά άμα σκεφτείς ότι ήδη υπάρχει όριο στο πόσα φωτοβολταϊκά μπορείς να βάλεις στην ταράτσα. Άμα θέλουν τα απαγορεύουν και τελείως εν μια νυκτί με κάποια πρόφαση

Πήγαινε στη Νορβηγία να δεις αν γίνεται ή όχι. Ηδη είναι φθηνότερα τα ηλεκτρικά εκει λόγω φόρων. Θα τα πάρει τα έσοδα το κράτος και απ τα ηλεκτρικά, θα βρει τον τρόπο. Το θέμα είναι οτι θα σε φορολογεί με διαφορους τρόπους (μεγάλη αύξηση φορο καυσίμων) ακόμα περισσότερο αν δεν πάρεις ηλεκτρικό. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επικρατήσει το σενάριο που τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ φτηνότερα στην φόρτιση.

Το κράτος έχει γιγαντιαία έσοδα από την φορολογία της βενζίνης, σχεδόν όλο το κόστος της είναι οι φόροι, οπότε τα ίδια λεφτά θα θέλει να τα πάρει από το ρεύμα όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά.

Οπότε είναι προφανές ότι η τιμή του ρεύματος θα εκτοξευτεί. Το να το παράξεις μόνος σου δεν είναι εύκολη λύση ειδικά άμα σκεφτείς ότι ήδη υπάρχει όριο στο πόσα φωτοβολταϊκά μπορείς να βάλεις στην ταράτσα. Άμα θέλουν τα απαγορεύουν και τελείως εν μια νυκτί με κάποια πρόφαση

όχι ρε, όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά η τιμή του ρεύματος θα μείνει ίδια. 😂

Αναφορά σε κείμενο

Τα ετήσια έσοδα που εισπράττει το κράτος από τους φόρους στα καύσιμα (ΕΦΚ και ΦΠΑ) προσεγγίζουν τα 6 δισ. ευρώ. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη πηγή εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού μετά τον φόρο εισοδήματος και τον ΦΠΑ στα υπόλοιπα προϊόντα, υπηρεσίες.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επικρατήσει το σενάριο που τα ηλεκτρική θα είναι πολύ φτηνότερα.

Το κράτος έχει γιγαντιαία έσοδα από την φορολογία της βενζίνης, σχεδόν όλο το κόστος της είναι οι φόροι, οπότε τα ίδια λεφτά θα θέλει να τα πάρει από το ρεύμα όταν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά.

Οπότε είναι προφανές ότι η τιμή του ρεύματος θα εκτοξευτεί. Το να το παράξεις μόνος σου δεν είναι εύκολη λύση ειδικά άμα σκεφτείς ότι ήδη υπάρχει όριο στο πόσα φωτοβολταϊκά μπορείς να βάλεις στην ταράτσα. Άμα θέλουν τα απαγορεύουν και τελείως εν μια νυκτί με κάποια πρόφαση

Πρώτα απ όλα μια χαρά μπορεί να επικρατήσει το σενάριο πως τα ηλεκτρικά θα είναι πολύ φθηνότερα και η δική μου άποψη είναι πως θα γίνει και είναι απλά θέμα χρόνου.

Το ότι η Ελλάδα βγάζει λεφτά από φορολογία της βενζίνης δεν σημαίνει πως καθορίζει την παγκόσμια αγορά. Εάν μπορεί κάτι να γίνει θα γίνει.

Για όσους δεν γνωρίζουν υπάρχει και το ITER project που μας επισημάνει πάντα τι δυνατότητες θα έχουμε αργότερα.

Ο ηλεκτρισμός είναι μια αφηρημένη μορφή ενέργειας, με την έννοια πως παράγεται με 1002 τρόπους (διάολε μέχρι και κάνοντας πεντάλ) σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που τα ελέγχουν μόνο όσοι τυγχάνει να βρίσκονται στο σημείο.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Μια χαρά έχουν πολλοί τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο. Είχα ανεβάσει και λινκ πριν αρκετές μέρες για την αύξηση των πωλήσεων. Όλοι κλαίγονται για τις τιμές αλλά οι πωλήσεις αυξάνονται. 25% η αύξηση σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2022. Όπου το 2022 είχαμε πάλι αύξηση σε σχέση με το 2021.

Συνεχίστε το μορολόι εσείς

https://www.insider.gr/tax-labour/285065/eforia-steno-markarisma-se-4-ekat-forologoymenoys 

Ναι με 4 εκατομμύρια ΑΦΜ με χρέη στο δημόσιο

Δεν μιλάμε καν για χρέη σε τράπεζες 

https://www.capital.gr/oikonomia/3585716/auto-einai-to-profil-tou-ellina-katatheti/ 

Και 7/10 λογαριασμούς σε τράπεζα έχουν ύψος κάτω των 1000€, ναι μια χαρά μπορούν ότι πεις

  • Like 7
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, NT1G είπε

Η Geely έχει το 10 % των μετοχών της MB. H (κινέζικη) BAIC έχει άλλο ένα 10 % των μετοχών της MB. Το δημόσιο (?) του Κουβέιτ έχει άλλο ένα 7 % της ΜΒ. Ποιας χώρας είναι η MB;

Το άλλο 73% τράπεζες, επενδυτές, funds και το κρατίδιο της Βάδης-Βυτεμβέργης. Εφόσον καμμία οντότητα δεν έχει πάνω από το 51% όπως γίνεται στην περίπτωση της Volvo και η έδρα παραμένει στην Στουτγκάρδη τότε η εταιρία Daimler AG είναι γερμανική.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, john_ είπε

...

Ο ηλεκτρισμός είναι μια αφηρημένη μορφή ενέργειας, με την έννοια πως παράγεται με 1002 τρόπους (διάολε μέχρι και κάνοντας πεντάλ) σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που τα ελέγχουν μόνο όσοι τυγχάνει να βρίσκονται στο σημείο.

Όπως κάνεις πετάλι για να παράξεις ρεύμα, χρησιμοποιώ σάπια φρούτα και φτιάχνω οινόπνευμα που το καίω σε κινητήρα (λέμε τώρα).

Μόλις τώρα, billxl είπε

Το άλλο 73% τράπεζες, επενδυτές, funds και το κρατίδιο της Βάδης-Βυτεμβέργης. Εφόσον καμμία οντότητα δεν έχει πάνω από το 51% όπως γίνεται στην περίπτωση της Volvo και η έδρα παραμένει στην Στουτγκάρδη τότε η εταιρία Daimler AG είναι γερμανική.

Η έδρα της Volvo που είναι στο Πεκίνο ή στη Σαγκάη;

Ίδια ερώτηση για Jaguar-Land Rover.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όπως κάνεις πετάλι για να παράξεις ρεύμα, χρησιμοποιώ σάπια φρούτα και φτιάχνω οινόπνευμα που το καίω σε κινητήρα (λέμε τώρα).

Ξανά επισημάνω πως ο ηλεκτρισμός είναι αφηρημένης μορφής ενέργεια. Στο παράδειγμα σου θα πρέπει να φτιάξεις κινητήρα που καίει αλκοόλ. Όμως δεν μπορεί ο ίδιος κινητήρας που έφτιαξες να κάψει βενζίνη ή πετρέλαιο. Θες λοιπόν διαφορετικού τύπου κινητήρες.

Στο παράδειγμα μου ο ίδιος κινητήρας καίει το ίδιο ρεύμα, χωρίς να το νοιάζει από που προήλθε.

Καταλαβαίνεις λοιπόν τη διαφορά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Zulualert είπε

https://www.insider.gr/tax-labour/285065/eforia-steno-markarisma-se-4-ekat-forologoymenoys 

Ναι με 4 εκατομμύρια ΑΦΜ με χρέη στο δημόσιο

Δεν μιλάμε καν για χρέη σε τράπεζες 

https://www.capital.gr/oikonomia/3585716/auto-einai-to-profil-tou-ellina-katatheti/ 

Και 7/10 λογαριασμούς σε τράπεζα έχουν ύψος κάτω των 1000€, ναι μια χαρά μπορούν ότι πεις

Μην τους χαλας την καραμελα μερικοι ειναι στον μικροκοσμο τους δυστυχως.

Το εχω γραψει εδω και χρονια. Ολο το χρημα πηγαινει στο 2-3-4% παγκοσμιως και η φτωχοποιηση του υπολοιπου 95% ειναι δεδομενη οτι θα ερθει.Τα λεφτα πανε στα λεφτα ειναι νομος αυτο. Το 90% επιβιωνει με τα χιλια ζορια ενα 5% ειναι λιγο παραπανω εχει καποιες ευκολιες και το τελευταιο 5% απλα εχεις ολα τα δις τρις του κοσμου και δεν ξερει τι να τα κανει. Αισχρος καπιταλισμος σε καθε επιπεδο και η φτωχοποιηση του παγκοσμιου πληθυσμου ειναι δεδομενη οτι θα ερθει και ηδη πηγαινουμε με τεραστια βηματα προς τα εκει.

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 7
Δημοσ.
1 hour ago, v2020 said:

γτ πολυ απλα χρειαζονται και ρευμα για να γεμισουν και ο κατοχος τους να ειναι χασομερης και να κανει ενα ταξιδι 4 ωρων σε 6 ωρες για να φτασει λογω φορτισης, και με τιμες αυτη τη στιγμη 40 και 50 χιλιαδες λογω των ακριβων μπαταριων απατη θα παει. οπως επισης το οτι οι περισσοτερες εταιριες κατηργησαν τα σενταν και εχουν κυριως suv και αυτο τους κοβει πωλησεις και στελνει αλλου τους πελατες.

 

Έκανα ταξίδι 6 ωρών και χρειάστηκα 15' φόρτιση (όσο περίμενα το τρένο να έρθει). Πόσα ταξίδια πάνω από 6 ώρες κάνεις το χρόνο;

1 hour ago, Arkin said:

Δεν θα διαφωνησω οντως εχει ξεφυγει η κατασταση με την βενζινη και σε λιγα χρονια την βλεπω στα 3 ευρω απο τα οποια τα 2.5 θα ειναι φορος. Το θεμα ειναι ποιος μου λεει οτι και το ρευμα δεν θα παει 2-3-4x πανω απο οτι τωρα? Εκει τι γινεται? Ποιος μου λεει οτι δεν θα μπουν τελη για καθε ηλεκτρικο? Τα ξερουμε τα κολπα τους οτι ειναι καλοι μεχρι να εδραιωθει κατι και επειτα αυξανονται τα παντα μολις μπει αρκετος κοσμος στον χορο.

9 minutes ago, cthulhucarbide said:

Οπότε είναι προφανές ότι η τιμή του ρεύματος θα εκτοξευτεί. Το να το παράξεις μόνος σου δεν είναι εύκολη λύση ειδικά άμα σκεφτείς ότι ήδη υπάρχει όριο στο πόσα φωτοβολταϊκά μπορείς να βάλεις στην ταράτσα. Άμα θέλουν τα απαγορεύουν και τελείως εν μια νυκτί με κάποια πρόφαση

7 minutes ago, basilis_k6 said:

το 80% δεν εχει που να φορτισει και οπως ολοι ξερουμε το κρατος περιμένει στη γωνια να αυξησει το ρευμα -λογω ζητησης βεβαιως βεβαιως- για να πλουτισουν οι εταιριες που το πουλανε. εγω απέφυγα το 2007 να παρω διλιτρο αλλα θυμαμαι πολύ καλα την... πως να το πω κομψα...??... σφαλιάρα που εφαγαν οσοι μετα εδιναν τα 600αρια καθε χριστουγενα. 

Τα κίνητρα για ηλεκτικά εννοείται ότι θα σταματήσουν κάποια στιγμή. Στην Αγγλία ήδη τα ηλεκτικά πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας (και δικαίως). Επίσης οι επιδοτήσεις κλπ. αρχίζουν να μειώνονται (ή και να καταργούνται) στα περισσότερα κράτη. Ωστόσο, η τιμή των ηλεκτρικών, αντίστοιχα, πέφτει.

Για το καύσιμο, η κουβέντα είναι διαφορετική. Στην Ολλανδία που ζω έχουμε το "προνόμιο" το ρεύμα να είναι ήδη πολύ επιβαρυμένο με φόρους (μιλάμε για 15-20+ cents την kWh μόνο για φόρους) και, παρ' όλα αυτά, το sport ηλεκτρικό που έχω κοστίζει 30-40% του μικρού και οικονομικού diesel που είχα πριν (να μην το συγκρίνω καν με αυτοκίνητο ίδιας κλάσης και επιδόσεων). Επομένως, όσο και να ανέβει η τιμή του ρεύματος είναι σχεδόν απίθανο να πλησιάσει το κόστος του μέσου αντίστοιχου αυτοκινήτου.

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Η έδρα της Volvo που είναι στο Πεκίνο ή στη Σαγκάη;

Ίδια ερώτηση για Jaguar-Land Rover.

Εάν η Volvo παραμένει χωριστή εταιρία και έχει έδρα στην Σουηδία τότε ανεξαρτήτως ιδιοκτησίας είναι επίσημα σουηδική. Ανεπίσημα λέμε ότι επειδή ανήκει εξ' ολοκλήρου σε κινεζική εταιρία είναι "κινέζικη".

Στην περίπτωση της Mercedes εννοείς ότι επειδή 2 χωριστές κινεζικές εταιρίες έχουν από 10% των μετοχών και επειδή το κράτος του Κουβέιτ έχει άλλο ένα 7% τότε δεν είναι γερμανική.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...