Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 minutes ago, gdriver said:

ανήκει στην κινεζική GEELY όπως και η mercedes.

Η Geely έχει το 50% της Smart και το άλλο 50% το έχει η Mercedes. Δεν της ανήκει η Mercedes σε καμία περίπτωση.

  • Like 24
  • Thanks 2
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, john_ είπε

και ο λόγος;

γτ πολυ απλα χρειαζονται και ρευμα για να γεμισουν και ο κατοχος τους να ειναι χασομερης και να κανει ενα ταξιδι 4 ωρων σε 6 ωρες για να φτασει λογω φορτισης, και με τιμες αυτη τη στιγμη 40 και 50 χιλιαδες λογω των ακριβων μπαταριων απατη θα παει. οπως επισης το οτι οι περισσοτερες εταιριες κατηργησαν τα σενταν και εχουν κυριως suv και αυτο τους κοβει πωλησεις και στελνει αλλου τους πελατες.

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, skritikos είπε

Τα ίδια λέγανε και με την μετάβαση από τα ιππήλατα στο αυτοκινούμενα. Σταδιακά όμως έγινε η αλλαγή και επιλύθηκαν όλα τα επιμέρους προβλήματα.

Κι εγώ με ΜΕΚ κινητήρες είμαι σε όλα ακόμη, αλλά βλέπω πολλά καλά στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά και ένα-δύο τρανταχτά μειονεκτήματα, για την ώρα.

 

 

 

Με την τιμή της βενζίνης να περνάει σταθερά τα 2 και μάλλον να φτάνει κάπου τα 3 τα επόμενα χρόνια, δεν νομίζω πως θα είναι πολλοί που θα μπορούν να κινούν δικά τους οχήματα. Το μέλλον σε αναγκαίες μικρομετακινήσεις αστικές και πέριξ βρίσκεται αλλού αλλά με τις υποδομές που λείπουν μόνιμα από την χώρα, οι δικές μας γενιές δεν θα τις απολαύσουν ποτέ ολοκληρωμένες.

Δεν θα διαφωνησω οντως εχει ξεφυγει η κατασταση με την βενζινη και σε λιγα χρονια την βλεπω στα 3 ευρω απο τα οποια τα 2.5 θα ειναι φορος. Το θεμα ειναι ποιος μου λεει οτι και το ρευμα δεν θα παει 2-3-4x πανω απο οτι τωρα? Εκει τι γινεται? Ποιος μου λεει οτι δεν θα μπουν τελη για καθε ηλεκτρικο? Τα ξερουμε τα κολπα τους οτι ειναι καλοι μεχρι να εδραιωθει κατι και επειτα αυξανονται τα παντα μολις μπει αρκετος κοσμος στον χορο. Με μας δεν ξερω τι θα γινει σε μια τριτοκοσμικη χωρα οπως η Ελλαδα δυσκολα οπως τα λες να εχουμε σωστες υποδομες μεσα στα επομενα 30-40 χρονια. Ειμαστε στα παντα πισω. Και με τις τιμες των καινουργιων ενα 5% και αν εχει την δυνατοτητα να αγορασει καινουργιο.

  • Like 9
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, v2020 είπε

γτ πολυ απλα χρειαζονται και ρευμα για να γεμισουν και ο κατοχος τους να ειναι χασομερης και να κανει ενα ταξιδι 4 ωρων σε 6 ωρες για να φτασει λογω φορτισης, και με τιμες αυτη τη στιγμη 40 και 50 χιλιαδες λογω των ακριβων μπαταριων απατη θα παει. οπως επισης το οτι οι περισσοτερες εταιριες κατηργησαν τα σενταν και εχουν κυριως suv και αυτο τους κοβει πωλησεις και στελνει αλλου τους πελατες.

 

Πριν κάποια ώρα σχολίασα πως αγόρασα τον 1ο μου υπολογιστή σχεδόν 5,000 ευρώ σε σημερινά χρήματα. Με τη λογική όπως τα λες, θα έπρεπε τότε που έβγαιναν οι υπολογιστές να σταματήσουν την παραγωγή και την εξέλιξη τους, διότι ήταν πανάκριβοι και δύσχρηστοι. Που είμαστε σήμερα; Λοιπόν, δεν βγάζει νόημα αυτό. Πρέπει να καταλάβουμε πως δεν είναι αυτή η τελική εικόνα της αγοράς, υπάρχει και θα υπάρχει εξέλιξη.

Δημοσ.
12 minutes ago, Arkin said:

. Και με τις τιμες των καινουργιων ενα 5% και αν εχει την δυνατοτητα να αγορασει καινουργιο.

Μια χαρά έχουν πολλοί τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο. Είχα ανεβάσει και λινκ πριν αρκετές μέρες για την αύξηση των πωλήσεων. Όλοι κλαίγονται για τις τιμές αλλά οι πωλήσεις αυξάνονται. 25% η αύξηση σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2022. Όπου το 2022 είχαμε πάλι αύξηση σε σχέση με το 2021.

Συνεχίστε το μορολόι εσείς

  • Like 3
Δημοσ.

Πανε ολοι φουλ ηλεκτρικά η μισο μισο … λιγες οι επιλογές και οσο περναει ο καιρός θα είναι ακόμα ποιο ζορικα. Κοιτούσα για νέο αλλα με βλεπω προς μεταχειρισμένο ενός ετους και για το κόστος αλλα και για τον κινητήρα που θελω να εχει το αμάξι πανω.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Bitbit είπε

Μια χαρά έχουν πολλοί τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο. Είχα ανεβάσει και λινκ πριν αρκετές μέρες για την αύξηση των πωλήσεων. Όλοι κλαίγονται για τις τιμές αλλά οι πωλήσεις αυξάνονται. 25% η αύξηση σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2022. Όπου το 2022 είχαμε πάλι αύξηση σε σχέση με το 2021.

Συνεχίστε το μορολόι εσείς

Αυξηση υπαρχει απο τι ποσοστο ομως? Γιατι αν αγοραζε ενα 5% το χρονο νεο αμαξι και εχουμε 25% αυξηση μιλαμε για 6.5% οτι αγοραζει νεο αμαξι το χρονο. Εγω εβαλα 10% ισως να ειπα και πολυ. 

Ειναι κατι αντιστοιχο με τις καφετεριες που ειναι γεματες ενω ο καφες εχει 5-6 ευρω ενω και παλι μιλαμε για ενα παρα πολυ μικρο ποσοστο που μπορει να πεταει τα χρηματα του ετσι. Το υπολοιπο 90% απλα δεν τα καταφερνει εξισου καλα με τους μισθους πεινας που περνει. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, skritikos είπε

Με την τιμή της βενζίνης να περνάει σταθερά τα 2 και μάλλον να φτάνει κάπου τα 3 τα επόμενα χρόνια, δεν νομίζω πως θα είναι πολλοί που θα μπορούν να κινούν δικά τους οχήματα.

το κάνεις μετατροπή υγραέριο , αν έχει χώρο πίσω για δεξαμενές κοιτάς και φυσικό αέριο (αν υπάρχει πρατήριο στην περιοχή ή πρατήρια για Αθήνα-Θεσ/κη)

12 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Μια χαρά έχουν πολλοί τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο. Είχα ανεβάσει και λινκ πριν αρκετές μέρες για την αύξηση των πωλήσεων. Όλοι κλαίγονται για τις τιμές αλλά οι πωλήσεις αυξάνονται. 25% η αύξηση σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2022. Όπου το 2022 είχαμε πάλι αύξηση σε σχέση με το 2021.

Συνεχίστε το μορολόι εσείς

πόσα τα leasing και επαγγελματικά απο αυτά με την ευκαιρία ? (δε μπορώ να βρω στοιχεία)

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, bep1995 είπε

Η Geely έχει το 50% της Smart και το άλλο 50% το έχει η Mercedes. Δεν της ανήκει η Mercedes σε καμία περίπτωση.

Η Geely έχει το 10 % των μετοχών της MB. H (κινέζικη) BAIC έχει άλλο ένα 10 % των μετοχών της MB. Το δημόσιο (?) του Κουβέιτ έχει άλλο ένα 7 % της ΜΒ. Ποιας χώρας είναι η MB;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Μιχάλης Π είπε

Σκεφτόμαστε το περίβαλλον και την "απαλλαγή" από την εξάρτηση της συμβατικής ηλεκτρικής ενέργειας, όταν όλο και περισσότερα προϊόντα απαιτούν ηλεκτρική ενέργεια και φόρτιση, ενώ παράλληλα οι τεχνολογίες των ΑΠΕ δεν εξασφαλίζουν σε μεγάλη κλίμακα τις απαιτήσεις (ξέχωρα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ΑΠΕ). 
Θες πλεον ρεύμα για τα πάντα και για πράγματα που κάποτε δεν χρειαζόταν ρεύμα πχ ακουστικά, οδοντόβουρτσες κά. 
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιθανώς να έχουν νοημα σε πόλεις, όχι όμως για να κινήσε εκτός κάνοντας μεγάλες διαδρομές που θα χρειάζεσαι μεγάλη φόρτιση και καλύτερη αυτονομία.

https://ypodomes.com/nea-rekor-quot-prasinis-quot-energeias-ton-maio-stin-ellada/

πλεον δεν υπαρχει δικαιολογια

τα ποσοστα των ΑΠΕ ακομα και στην μπανανια ειναι τεραστια.

μαλιστα, πολλες μερες του σεπτεβρη ειχαν ξεπερασει και το 140% της ζητησης και εξαγαμε.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Μια χαρά έχουν πολλοί τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο. Είχα ανεβάσει και λινκ πριν αρκετές μέρες για την αύξηση των πωλήσεων. Όλοι κλαίγονται για τις τιμές αλλά οι πωλήσεις αυξάνονται. 25% η αύξηση σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2022. Όπου το 2022 είχαμε πάλι αύξηση σε σχέση με το 2021.

Συνεχίστε το μορολόι εσείς

Σε ποιον κόσμο ζεις φίλε μου; Έχεις παρακολουθήσει καθόλου που βρήσκονται οι τιμές των καινούριων οχημάτων;

Όλες οι μάρκες, σε όλα τα μοντέλα, είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ πάνω. Σε κάποιες περιπτώσεις ξεφεύγουν κιόλας. 

 

Επεξ/σία από Chaos3X
  • Thanks 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν θα διαφωνησω οντως εχει ξεφυγει η κατασταση με την βενζινη και σε λιγα χρονια την βλεπω στα 3 ευρω απο τα οποια τα 2.5 θα ειναι φορος. Το θεμα ειναι ποιος μου λεει οτι και το ρευμα δεν θα παει 2-3-4x πανω απο οτι τωρα? Εκει τι γινεται? Ποιος μου λεει οτι δεν θα μπουν τελη για καθε ηλεκτρικο? Τα ξερουμε τα κολπα τους οτι ειναι καλοι μεχρι να εδραιωθει κατι και επειτα αυξανονται τα παντα μολις μπει αρκετος κοσμος στον χορο. Με μας δεν ξερω τι θα γινει σε μια τριτοκοσμικη χωρα οπως η Ελλαδα δυσκολα οπως τα λες να εχουμε σωστες υποδομες μεσα στα επομενα 30-40 χρονια. Ειμαστε στα παντα πισω. Και με τις τιμες των καινουργιων ενα 5% και αν εχει την δυνατοτητα να αγορασει καινουργιο.

Το ρευμα μπορεις να το παραγεις και μονος σου, και γινεσαι παντελως ανεξαρτητος κιολας, και ως ιδιωτης και ως χωρα.

Για βενζινη εξαρτασαι απο : κρατος, βενζιναδικα, βυτια διανομης,διυλιστηρια, τανκερ μεταφορας αργου, πλατφορμες εξορυξης, εμιρηδες και καρμιρηδες της εκαστοτε χωρας, και τον θειο σαμ που κανει εισβολη σε πετρελαικη χωρα καθε 3 χρονια.

 

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, v2020 said:

γτ πολυ απλα χρειαζονται και ρευμα για να γεμισουν και ο κατοχος τους να ειναι χασομερης και να κανει ενα ταξιδι 4 ωρων σε 6 ωρες για να φτασει λογω φορτισης, και με τιμες αυτη τη στιγμη 40 και 50 χιλιαδες λογω των ακριβων μπαταριων απατη θα παει. οπως επισης το οτι οι περισσοτερες εταιριες κατηργησαν τα σενταν και εχουν κυριως suv και αυτο τους κοβει πωλησεις και στελνει αλλου τους πελατες.

 

Στη Ελλάδα το model 3, αφού αφαιρέσουμε την επιδότηση βγαίνει 34.000. Οταν ένα Renault Clio diesel κανει καπου 24-26000 αρχίζει να μη μοιάζει τοσο ακριβο το tesla.

https://www.4troxoi.gr/agora/nees-meioseis-sok-stis-times-ton-tesla-stin-ellada/

Επίσης θα αναγκαστούν αλλοι να ρίξουν τιμες. Δεν εχει λογική το ηλεκτρικό κορσα με αυτονομία πολύ μικρότερη απ το tesla να είναι ελαφρώς φθηνότερο (και στην πραγματικότητα ακριβότερο αν συγκρίνεις αυτονομίες). 

Το ηλεκτρικό MG Ελλάδα κανει 27.000.

https://www.tanea.gr/2023/09/16/autonea/parousiasi/mg-premiera-gia-ti-thryliki-firma-stin-ellada-ta-montela-oi-times/

Στα επόμενα 10 χρόνια έρχονται :

-Φόρος στα ντίζελ /βενζίνης /υγραέριο και καλα για περιβαλλοντικους λόγους.

-Μειώσεις τιμών στα ηλεκτρικά και σημαντικές βελτιώσεις σε αυτονομίες και κόστος μπαταρίων.

-Νεα συστήματα φορτισης, πχ διάδρομοι φορτισης. Θα φόρτιζει το αμαξι οσο κίνησαι σε συγκεκριμένους αυτοκίνητοδρομους. Εχει γίνει ηδη πιλοτικά. 

-Πολύ περισσότερα φωτοβολταϊκά, ανεμογεννητριες, πυρηνικά. 

Παω στοίχημα οποίος αλλάξει αμαξι σε 10 χρόνια από σήμερα, το 80% θα παιρνει ηλεκτρικό τότε, θα του βγαίνει και φθηνότερα. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 6
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, oldnew είπε

...

Παω στοίχημα οποίος αλλάξει αμαξι σε 10 χρόνια από σήμερα, το 80% θα παιρνει ηλεκτρικό τότε, θα του βγαίνει και φθηνότερα. 

Σε 12 χρόνια από σήμερα έτσι και αλλιώς πρέπει να σταματήσουν τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες (αν δεν αλλάξει κάτι), οπότε πολλές εταιρίες θα τα έχουν σταματήσει ήδη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...