Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική των ευρωπαϊκών βιομηχανιών αυτοκινήτου


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 hours ago, ikaruga24 said:

 

Στο παραπάνω σενάριο το θέμα ηλεκτροκινηση πάει περίπατο παγκόσμια. 

αυτό δεν το λες και καλό... αν δεν περπατήσει ηλεκτροκίνηση δεν θα πέσει πολύ πολυυυυυυυ χρήμα για ψυχρή τήξη σαν συνεπεία ενεργειακά θα ειμαστε εξαρτημένοι από το πετρέλαιο που προκαλεί βαρβάτη μόλυνση παγκοσμιος οποιος δεν έχει παιδιά δεν έχει για πολλά να ανησυχεί (πάνω μας δεν θα δούμε το τρελο θέμα λογο οτι δεν θα ζήσουμε τοσα χρονια ) αλλά όποιος έχει παιδιά θα την γευτούν καλα καλά την πίκρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 6 μήνες μετά...
29 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Υπάρχει ελπίδα ή ο Κινέζος θα τούς πάρει όλους παραμάζωμα;

Το θέμα είναι αν υπάρχει ελπίδα να επικρατήσουν οι Κινέζοι, προσωπικά εύχομαι να μην επικρατήσουν οι Κινέζοι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζήτημα των κινέζικων αυτοκινήτων είναι πολύ σύνθετο. Η Ευρώπη κοιμάται όρθια προς το παρόν και αφήνει να διεισδύσουν στην αγορά κινέζικα αυτοκίνητα που είναι πολύ φθηνότερα απο τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά, Ιαπωνικά ή Κορεάτικα λόγω των τεράστιων κρατικών επιδοτήσεων της Κίνας. 

Οπότε η περαιτέρω διείσδυση των κινέζικων αυτοκινήτων εξαρτάται από 

1. Την πολιτική της ΕΕ ως προς τα κινέζικα οχήματα και αν θα επιβληθούν επιπλέον δασμοί.

2. Την οικονομική πορεία της Κίνας που δείχνει σημάδια επιβράδυνσης τα οποία δύσκολα θα αντιστραφούν λόγω πολιτικής αγκύλωσης και γηρασμένου πληθυσμού. Αν κοπούν οι επιδοτήσεις από τον Winnie the Pooh, τα κινέζικα αυτοκίνητα θα γινουν αυτόματα λιγότερο δελεαστικά προς το αγοραστικό κοινό της Δύσης. Αντικειμενικά ο μόνος λόγος αυτη τη στιγμή να διαλέξει κάποιος κινέζικο αυτοκίνητο είναι η τιμή. 

3. Την πολιτική των ΗΠΑ που φαίνεται να κλίνουν προς εχθρική στάση απέναντι στα κινεζοάμαξα είτε για θέματα ανταγωνισμού είτε για θέματα εθνικής ασφάλειας. 

4. Τη γενικότερη στάση που θα κρατήσουν οι κινέζικες φίρμες στην Ευρώπη, είτε κρατικές είτε ιδιωτικές. Αν θα δώσουν έμφαση στην ποιότητα στο μέλλον. Αν θα κάνουν τα αυτοκίνητά τους πιο ευρωπαϊκά όπως έκαναν οι Κορεάτες. Αν θα υπάρχει υποστήριξη και στο μέλλον ή η αξία τους θα έχει ελεύθερη πτώση μετά απο μερικά χρόνια. Αν θα ξεμυτίζουν φίρμες οι οποίες σε 2-3 χρονια θα εξαφανίζονται. Αν θα συνεργαστούν με την Ευρώπη σε θέματα data security κλπ. 

Η δική μου πρόβλεψη είναι πως θα κάνουν ενα peak σε λίγα χρονια και μετά θα ξεκινήσει η κάμψη, εφόσον βέβαια η Ευρώπη δε βγάλει μονη της τα μάτια της με ηλίθιες πολιτικές όπως η απαγόρευση των ΜΕΚ. Η Ευρωπη και αρκετά αυτοκίνητα παράγει και ο κλάδος του αυτοκινήτου συντηρεί εκατομμύρια ανθρώπους έμμεσα ή άμεσα, απο εργαζόμενους σε εργοστάσια, μεταφορείς, προμηθευτές, μέχρι ολόκληρες πόλεις που είναι εύρωστες λόγω της ύπαρξης αυτοκινητοβιομηχανίας (κι όχι μόνο το Βολφσμπουργκ). 

Αν θέλουμε να είμαστε ανεξάρτητοι και παραγωγικοί, η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να υποστηριχθεί. Αν θέλουμε να έχουμε ορδές ανέργων και τα αυτοκίνητά μας να τα πληρώνουμε σε κρατικές εταιρίες και να εξαρτάται ακόμα και η λειτουργία τους απο τις ορέξεις ενός δικτάτορα, στο όνομα του Green New Deal και άλλων λουδίτικων πολιτικών, ας συνεχίζουμε να στρώνουμε κόκκινο χαλί στην Κίνα 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το VAG group έχει μείνει πίσω σε εξέλιξη κινητήρων;

Από τη μία βλέπω του μένουν απούλητα τα ηλεκτρικά και από την άλλη βλέπω όλο και περισσότερους άλλους κατασκευαστές να φέρνουν Full Hybrid (HEV) λύσεις, όχι PHEV, ενώ το ίδιο τώρα με το ζόρι μετά από τόσα χρόνια άρχισε να φέρνει Mild Hybrid (MHEV) λύσεις, που πρακτικά είναι ψόφιες λύσεις, και κατ΄ ευφημισμό Hybrid.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρον-άρον επιστροφή στη βενζίνη

Η βιασύνη για πλήρη ηλεκτροκίνηση στα μικρά μοντέλα κάνει τους κατασκευαστές να επιστρέφουν στην βενζίνη.

Η εταιρεία σχεδιάζει να ανασχεδιάσει το ηλεκτρικό 500e για να υποστηρίξει ένα mild hybrid κινητήρα βενζίνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικα με μπαταρίες στο μέλλον θα εκλείψουν ΑΝ δεν αλλάξει κατι στην τεχνολογία της ίδιας της μπαταρίας. Η τεχνολογία των μπαταριών (λιθιου κτλ) είναι ίδια εδω και 50+ χρόνια. Ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει. Οι μπαταρίες παραμένουν ογκώδεις, βαριές, με μικρό φορτίο αποθήκευσης, αρκετά αργές στην φόρτιση-αποφορτιση και με μικρή διάρκεια ζωής (σε σχέση με οχήματα εξοπλισμένα με συμβατικούς κινητήρες). Αυτό δημιουργεί πρόβλημα καθώς τα κάνει πολύ βαριά (βγάζοντας λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με κινητήρες εσωτερικής καύσης), χρειάζονται αρκετή ώρα να φορτίσουν (ακομα και με ταχυφορτιστες) και στο τέλος όταν χρειαστούν αντικατάσταση θα έχουν ενα σοβαρό κόστος. 

Οι Κινέζοι έχουν μπει πολύ δυνατά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών έχοντας επενδύσει τρελά πόσα για ηλεκτρικά οχήματα και χτυπάνε καλές τιμές σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αυτό φυσικά δεν θα το επιτρέψουν στην Ευρώπη γιατί οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες έχουνε μείνει πολύ πίσω στην εξέλιξη των ηλεκτρικών απλά θεωρώ οτι δεν τους νοιάζει. Θα βάλουν ενα καπέλο δασμών κάνοντας ασυμφορα τα κινέζικα οχήματα και αν δούνε οτι αυτό δεν πιάνει και η ψαλίδα τεχνολογίας μεγαλώνει θα αλλάξουν το τροπάριο της κλιματικής αλλαγής. Θα πουν τα ηλεκτρικά αφήνουν πολύ μεγάλο περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα κάνοντας την ανακύκλωση τους ασύμφορη. Θα ανεβάσουν και τους ρύπους στο Euro 8 εκεί που θέλουν και βοαλα θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιήσουμε ορυκτά καύσιμα και όλοι θα είναι χαρούμενοι. 🙂

Γι αυτό βλέπουμε την toyota να μην προχωράει σε αμιγώς ηλεκτρικά και το group vw να επενδύει χρήμα πάλι σε κινητήρες εσωτερικής καύσης 

https://www.autoblog.gr/2024/06/12/to-vw-group-tha-ependysei-60-dis-evro-se-kinitires-esot-kafsis/

Επεξ/σία από likos_de
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
1 hour ago, kostasgr78 said:

Νίκη του Μασκ και του γαλλοϊσπανικού μπλοκ αφού ουσιαστικά οι κυβερνήσεις της Γαλλίας και της Ισπανίας κυνηγούσαν τα τελευταία χρόνια να μπουν έξτρα δασμοί για τα κινέζικης προέλευσης αυτοκίνητα και ο Μασκ κατάφερε ουσιαστικά να εξαιρεθεί από το νέο πακέτο φόρων.

Η Γερμανία και η Σουηδία από την άλλη ήταν κατά των νέων μέτρων καθώς τα συμφέροντα των αυτοκινητοβιομηχανιών τους εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα και την κινέζικη αγορά. Όχι μόνο λόγω σχέσεων με κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και γιατί οι Audi, BMW, Mercedes και VW βγάζουν σχεδόν το 40% του παγκόσμιου τζίρου τους αποκλειστικά από τις πωλήσεις στην Κίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα η ειδική μεταχείριση της Tesla στους διορθωμένους δασμούς, δείχνει ότι η Ευρώπη υπέστη καθαρή ήττα ακόμα και σε ένα πλάνο που επεξεργάζονταν καιρό.

Αυτό δείχνει και μια σοβαρή αδυναμία της Ευρώπης να οδηγήσει τις εξελίξεις ακόμα και μέσα στο έδαφός της, σε επίπεδο μεγάλων βιομηχανιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...