Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική των ευρωπαϊκών βιομηχανιών αυτοκινήτου


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, gbras said:

Το εχει χασει. Τρεχει να προλαβει τις μπαταριες τωρα με ανακοινωσεις και καλα σουπερ μπαταριων. Καταντια για τετοια εταιρια. Αλλα τα εχουμε δει πολλες φορες αυτα.

Οχι δεν εχει για αυτο και δεν προχωρησε ουτε θα προχωρησει ποτε. Οσοι εχουν αυτοκινητα με μπαταρια και γρηγορη φορτιση ΣΗΜΕΡΑ η αναμονη ειναι γυρω στα 20 λεπτα. Σε λιγα χρονια θα πεσει στο μισο. Μεσα στην επομενη δεκαετια θα ειναι ιδια με ενα θερμικο.

Επισης το βαζεις νερο ειναι επιστημονικη φαντασια και ποτε δεν ηταν πραγματικοτητα κατι τετοιο.

Μια χαρά ήταν (και είναι) . Απλά οι κυψέλες καυσίμων επειδή έχουν χρυσό μέσα είναι πανάκριβες. Κατα τα άλλα, μακάρι να ισχύει αυτό που λες, αλλα αν δεν δω φόρτιση σε  1 λεπτό, δεν πιστεύω τίποτα. Και τα 20 λεπτά που λες δεν είναι απο 0-100 . είναι 20-80 (στη θεωρία) , οπου πρακτικά είναι γύρω στο 65-75% . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχουν συζητηθει πολλες φορες αυτα και δεν ειναι στο θεμα μας. Απο τις ευρωπαικες μονο η Peugeot ( stellantis )το παλευει καλα... Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορουν να ανταγωνιστουν στην τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, filip123go said:

Μια χαρά ήταν (και είναι) . Απλά οι κυψέλες καυσίμων επειδή έχουν χρυσό μέσα είναι πανάκριβες. Κατα τα άλλα, μακάρι να ισχύει αυτό που λες, αλλα αν δεν δω φόρτιση σε  1 λεπτό, δεν πιστεύω τίποτα. Και τα 20 λεπτά που λες δεν είναι απο 0-100 . είναι 20-80 (στη θεωρία) , οπου πρακτικά είναι γύρω στο 65-75% . 

Βάζεις αέριο υδρογόνο όχι νερό. Δεν θα γίνω γραφικός ψεκ να πω ότι σε τρακάρισμα θα εκραγεί κλπ, αφού θα αντέξει περισσότερο από όλο το υπόλοιπο αμάξι, αλλά τα βασικά προβλήματα είναι η διαθεσιμότητα σταθμών, το ότι παίρνει 5 λεπτά να γεμίσει, και ότι αν ζεις σε κρύο κλίμα πρέπει να περιμένεις έξτρα 5 λεπτά να ξεπαγώσει το τσουτσούνι.

5+5 = 10, συν την έξτρα οδήγηση μέχρι τον σταθμό, συν την έξτρα αναμονή επειδή θα έχει ουρά, και ξαφνικά αργείς περισσότερο από το ηλεκτρικό. Και στα ταξίδια πρέπει να κάνεις πρόγραμμα γύρω από το που έχει να γεμίσεις.

Το mirai πάντως έχει λιγότερο χώρο από Porsche Boxter ενώ έχει μέγεθος σειράς 5.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι μόνο στα αυτοκίνητα,γενικά η ευρωπαϊκή βιομηχανία πεθαίνει και απλά  περιμένουμε πότε θα φάμε κολβα.

Είχαμε την αγροτική παραγωγή με επιδοτήσεις τώρα θα έχουμε και την βιομηχανία με επιδοτήσεις και στο τέλος δεν μένει τίποτα που να λειτουργεί ανταγωνιστικά σε παγκόσμιο επίπεδο ,μονο γραφειοκρατία μπορούμε να εξάγουμε (που έχουμε μπόλικη) αλλά ο υπόλοιπος πλανήτης δεν ενδιαφέρεται.

Όταν είσαι ασοβαρος αυτά παθαίνεις .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, korakios είπε

Άσχημα τα νέα , δε θα κλείσουν να ησυχάσουμε , ακυρώθηκε το euro7

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/h-eyropi-kanei-piso-sto-euro-7/

άρα αργότερα λουκέτα

Κατάλαβαν κυρίως οι Ευρωπαίοι ότι το Euro 7 θα είναι η ταφόπλακα για πολλές εταιρείες τους. 

Σειρά θα έχει και η παράταση στους θερμικούς. 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, liakinen είπε

Σειρά θα έχει και η παράταση στους θερμικούς. 

μπα , εκεί είναι φουλ για την " ανάπτυξη "

( προσωπική άποψη , δεν έχω ιδέα τι θα κάνουν , πόσο μάλλον οι ίδιοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

μπα , εκεί είναι φουλ για την " ανάπτυξη "

( προσωπική άποψη , δεν έχω ιδέα τι θα κάνουν , πόσο μάλλον οι ίδιοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται )

Και εγώ δεν έχω ιδέα ούτε καν με ενδιαφέρει να διαβάσω άρθρα μιας και θεωρώ ότι τα πάντα μπορούν να αλλάξουν αν δουν ότι δεν τους βγαίνει το "πείραμα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, liakinen said:

Κατάλαβαν κυρίως οι Ευρωπαίοι ότι το Euro 7 θα είναι η ταφόπλακα για πολλές εταιρείες τους. 

Σειρά θα έχει και η παράταση στους θερμικούς. 

στα θερμικα δεν χρειαζεται να κανουν τπτ ετσι οπως ανεβαινει η βενζινη σιγα σιγα μονα τους θα χαθουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

στα θερμικα δεν χρειαζεται να κανουν τπτ ετσι οπως ανεβαινει η βενζινη σιγα σιγα μονα τους θα χαθουν

lpg/cng μέχρι να φύγουν οι ρόδες απο το αμάξι και να μπάζει και νερά  😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Black Demis είπε

στα θερμικα δεν χρειαζεται να κανουν τπτ ετσι οπως ανεβαινει η βενζινη σιγα σιγα μονα τους θα χαθουν

Είναι θέμα η τιμή στο βαρέλι. Άλλα παιχνίδια παίζονται και σε αυτό το κομμάτι. Όλα βέβαια πάνω στο κεφάλι μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέλλον είναι Ηλεκτρικό, μας αρέσει δεν μας αρέσει... το πρόβλημα της Ελλάδας είναι οτι ένα μεγάλο μέρος τους πλύθησμού ΔΕΝ μπορεί να διαθέσει ΤΩΡΑ 35-38Κ για να παρει ηλεκτρικό...σε 5-8 χρόνια όμως θα είναι μονόδρομος με τιμές στα 25-28Κ.  Προσωπικά ΜΟΝΟ όταν η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αυτονομία ξεπεράσει τα 350-400 χιλ θα το σκεφτώ (4 άτομα-+αποσκευές- 140km/h- +a/c σε βραδινή πορεία με φωτα αναμένα.) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, η Ευρωπαϊκή αγορά, ειναι μια κατακερματισμένη αγορά, πολλών μικρών αγορών, με πολλούς παίκτες.
Ομως :
α) Το μέγεθος της κάθε τοπικής αγοράς (της κάθε εγχώριας, όχι σαν Ε στο σύνολο)
β) Η πτώση των εξαγωγών
γ) Η φτωχοποιηση σιγά σιγά του Ευρωπαϊκού πληθυσμού
δ) Η άνοδος νέων παικτών στην αγορά (εκτός Ε) στις νέες τεχνολογίες

μοιραία θα οδηγήσουν στη συρρίκνωση της βιομηχανίας.

Πέρα απο τα γνωστά για απολύσεις κλπ, ξέρω πχ απο γνωστό οτι βιομηχανια τα σχεδιαστικά της τμήματα ανα Ε, αρχίζει να τα συγχωνεύει για να μειώσει κόστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Το μέλλον είναι Ηλεκτρικό, μας αρέσει δεν μας αρέσει... το πρόβλημα της Ελλάδας είναι οτι ένα μεγάλο μέρος τους πλύθησμού ΔΕΝ μπορεί να διαθέσει ΤΩΡΑ 35-38Κ για να παρει ηλεκτρικό...σε 5-8 χρόνια όμως θα είναι μονόδρομος με τιμές στα 25-28Κ.  Προσωπικά ΜΟΝΟ όταν η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αυτονομία ξεπεράσει τα 350-400 χιλ θα το σκεφτώ (4 άτομα-+αποσκευές- 140km/h- +a/c σε βραδινή πορεία με φωτα αναμένα.) 

`Μην ορκιζεσαι. Εχω κανει 1200χλμ στην Αυστρια. Αν εξαιρεσεις μεσα στην Βιεννη, πουθενα δεν εχω δει ηλεκτρικο αυτοκινητο. Πετρελαια και βενζινες μονο. Θελω να δω τον Αυστριακο στις Αλπεις, να ασχολειται με τις μπαταριες στους -20 τον χειμωνα. Ουτε μια στο εκατομμυριο. Τα ηλεκτρικα οχηματα δεν ειναι κακα. Τα μπαταριοκινητα ειναι κακα.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, fsbmaniac said:

Το μέλλον είναι Ηλεκτρικό, μας αρέσει δεν μας αρέσει... το πρόβλημα της Ελλάδας είναι οτι ένα μεγάλο μέρος τους πλύθησμού ΔΕΝ μπορεί να διαθέσει ΤΩΡΑ 35-38Κ για να παρει ηλεκτρικό...σε 5-8 χρόνια όμως θα είναι μονόδρομος με τιμές στα 25-28Κ.  Προσωπικά ΜΟΝΟ όταν η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αυτονομία ξεπεράσει τα 350-400 χιλ θα το σκεφτώ (4 άτομα-+αποσκευές- 140km/h- +a/c σε βραδινή πορεία με φωτα αναμένα.) 

στα όνειρα μόνο θα δούμε πραγματική αυτονομία που αναφέρεις με αυτά τα χρήματά εκτός και αν βγουν άλλου ειδους μπαταρίες που δεν απαιτούν ακριβά υλικά αλλά ταυτόχρονα  εχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα (ενα τεραστιο μερος κόστους του αυτκινιτου πανω απο 50% ειναι η μπαταρια η οποια αν δεν αλλαξει τπτ στο οτι αφορά τα υλικά της θα ανεβαίνει το κοστος αντί να κατεβαίνει (όσο ανεβαίνει η ζητηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...