Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εγω πιστευω οτι δεν πρεπει να χασει τη μεσαια με τιποτα. αν ειναι 10% ακριβοτερο ενα πολο η ενα πουμα θα παρεις ευρωπαικο και αυτο δεν πρεπει να το χασουν. ειναι πολλα αμαξια εκει και αυτα κυκλοφορουν ωστε να διαφημιζουν τη φιρμα, να κρατανε ζωντανες τις αντιπροσωπιες και τα σερβις κτλ. χωρις αυτα ζωντανα σιγα σιγα οτι και να κανεις το premium θα χαθει και αυτο.

Όποιος έχει τη δυνατότητα να πληρώσει το κάτι παραπάνω θα το κάνει, οι υπόλοιποι θα ψάξουν το φθηνότερο είτε αυτό λέγεται hyundai, είτε byd, είτε tata.

Από την άλλη με ανταλλακτικά που σε μεγάλο ποσοστό προέρχονται από την Κίνα πλέον (για μείωση του κόστους) δεν ξέρω για πόσο καιρό οι ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν κάτι premium να δώσουν.

Και πόσοι θα είναι οι «πατριώτες» που θα στηρίζουν τυφλά το μαγαζί της γειτονιάς;

Σε κάθε περίπτωση το +10% μου φαίνεται εξαιρετικά αισιόδοξο με τα σημερινά δεδομένα.

Εκτός και αν δούμε «ευρωπαϊκά» made in China ή υψηλούς δασμούς στα εκτός EU.

ΥΓ. Επίσης μην ξεχνάμε οτι οι Κινέζοι έχουν μπει δυναμικά στην premium κατηγορία με την εξαγορά Volvo-Polestar και συνεργασίες με Audi, BMW, Mercedes στην Ασία.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...