agnostos13 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, basilis_k6 είπε εγω πιστευω οτι δεν πρεπει να χασει τη μεσαια με τιποτα. αν ειναι 10% ακριβοτερο ενα πολο η ενα πουμα θα παρεις ευρωπαικο και αυτο δεν πρεπει να το χασουν. ειναι πολλα αμαξια εκει και αυτα κυκλοφορουν ωστε να διαφημιζουν τη φιρμα, να κρατανε ζωντανες τις αντιπροσωπιες και τα σερβις κτλ. χωρις αυτα ζωντανα σιγα σιγα οτι και να κανεις το premium θα χαθει και αυτο. Όποιος έχει τη δυνατότητα να πληρώσει το κάτι παραπάνω θα το κάνει, οι υπόλοιποι θα ψάξουν το φθηνότερο είτε αυτό λέγεται hyundai, είτε byd, είτε tata. Από την άλλη με ανταλλακτικά που σε μεγάλο ποσοστό προέρχονται από την Κίνα πλέον (για μείωση του κόστους) δεν ξέρω για πόσο καιρό οι ευρωπαίοι κατασκευαστές θα έχουν κάτι premium να δώσουν. Και πόσοι θα είναι οι «πατριώτες» που θα στηρίζουν τυφλά το μαγαζί της γειτονιάς; Σε κάθε περίπτωση το +10% μου φαίνεται εξαιρετικά αισιόδοξο με τα σημερινά δεδομένα. Εκτός και αν δούμε «ευρωπαϊκά» made in China ή υψηλούς δασμούς στα εκτός EU. ΥΓ. Επίσης μην ξεχνάμε οτι οι Κινέζοι έχουν μπει δυναμικά στην premium κατηγορία με την εξαγορά Volvo-Polestar και συνεργασίες με Audi, BMW, Mercedes στην Ασία. Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2024 από agnostos13 1
QuantumWanderer Δημοσ. Τρίτη στις 04:37 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 04:37 μμ (επεξεργασμένο) Former GM executive says it’s game over - every car will be made in China Επεξ/σία Τρίτη στις 04:38 μμ από QuantumWanderer
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 15 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 15 ώρες Chinese car companies make offers for VWs car plants in Germany
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα