Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οικονομικό μάλλον κανένα.

Πιο πολύ σαν ηθική ικανοποίηση που οι Γερμανοί για 10-15 χρόνια κουνάνε το δάκτυλο στην Ελλάδα 

Αν πιστεύεις ότι αυτή η ηθική ικανοποίηση που θα πάρεις, θα φέρει σε καλύτερη κατάσταση την Ελλάδα και εγώ μαζί σου..

Στη Γερμανία ζω και κανένας δεν μας θεωρεί τεμπέληδες, όλα σκοπιμότητες ήταν..

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 hour ago, NT1G said:

Οικονομικό μάλλον κανένα.

Πιο πολύ σαν ηθική ικανοποίηση που οι Γερμανοί για 10-15 χρόνια κουνάνε το δάκτυλο στην Ελλάδα ότι είναι τεμπέληδες και τρώνε τα χρήματα των εργατικών Γερμανών, τώρα αρχίζουν να έχουν και αυτοί οικονομικά προβλήματα.

πως δεν έχουμε? μην ξεχνάς ελλαδα πέρα απο τον τουρισμό και εστίασή δεν Έχει τπτ πλεον...... σαν συνέπειά αν δεν υπάρχουν τουρίστες δεν θα υπάρχει και ελλαδα στο αψε σβήσε και ο κύριος ογκος τουριστών ειναι απο την ευρωπη...... και ένας τεράστιος Όγκος χρήματος στην Ευρώπη προέρχεται απο τα αυτοκίνητα σαν συνέπεια και να μην Θέλουμε να το ακούσουμε οσο Ευρώπη εχει χρήμα θα υπάρχουμε
δεν ειμαστε ουτε ελβετια (που εχει ολα δικα της απο ρούχα μεχρι και οτιδήποτε άλλο σχεδόν) ουτε είμαστε αμερικη ειμαστε κατι σαν βδελλα που ζει με το αιμα αλλων και οσο ζει ο αλλος ζουμε και εμεις (η καλυτερα να πω μας εχουν κανει να ειμαστε βδελλες)

  • Like 4
Δημοσ.
15 ώρες πριν, andreas-d είπε

Αν πιστεύεις ότι αυτή η ηθική ικανοποίηση που θα πάρεις, θα φέρει σε καλύτερη κατάσταση την Ελλάδα και εγώ μαζί σου..

Στη Γερμανία ζω και κανένας δεν μας θεωρεί τεμπέληδες, όλα σκοπιμότητες ήταν..

Ολο αυτο το εκτρωμα που εφαρμοστηκε στην ελλαδα την περασμενη δεκαετια απο τον Σοιμπλε, ηταν ξεκαθαρα αντιποινα και δεν ειχε καμια οικονομικη λογικη. Απλα μας ξεφτυλισαν. Δεν θα λυπηθω αν παθουν κατι αντιστοιχο.

  • Like 5
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Black Demis είπε

πως δεν έχουμε? μην ξεχνάς ελλαδα πέρα απο τον τουρισμό και εστίασή δεν Έχει τπτ πλεον...... σαν συνέπειά αν δεν υπάρχουν τουρίστες δεν θα υπάρχει και ελλαδα στο αψε σβήσε και ο κύριος ογκος τουριστών ειναι απο την ευρωπη...... και ένας τεράστιος Όγκος χρήματος στην Ευρώπη προέρχεται απο τα αυτοκίνητα σαν συνέπεια και να μην Θέλουμε να το ακούσουμε οσο Ευρώπη εχει χρήμα θα υπάρχουμε
δεν ειμαστε ουτε ελβετια (που εχει ολα δικα της απο ρούχα μεχρι και οτιδήποτε άλλο σχεδόν) ουτε είμαστε αμερικη ειμαστε κατι σαν βδελλα που ζει με το αιμα αλλων και οσο ζει ο αλλος ζουμε και εμεις (η καλυτερα να πω μας εχουν κανει να ειμαστε βδελλες)

Η πρώτη γραμμή ήταν σύμπτυξη αυτού

«Οικονομικό (όφελος που θα έχει η Ελλάδα αν αρχίσουν να έχουν θέματα οι βιομηχανίες της Γερμανίας και κατ' επέκταση η οικονομίας της,) μάλλον κανένα.»

νόμιζα ήταν ξεκάθαρο, σαν απάντηση στην πρώτη γραμμή του quote.

Η δεύτερη γραμμή ήταν μια δική μου εξήγηση γιατί μπορεί κάποιοι να χαίρονται αν αρχίσει να πηγαίνει χειρότερα η οικονομία της Γερμανίας, εφόσον δεν υπάρχει οικονομικό όφελος. Η οποία συνοψίζεται και στην απάντηση του Ντινάρα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ολο αυτο το εκτρωμα που εφαρμοστηκε στην ελλαδα την περασμενη δεκαετια απο τον Σοιμπλε, ηταν ξεκαθαρα αντιποινα και δεν ειχε καμια οικονομικη λογικη. Απλα μας ξεφτυλισαν. Δεν θα λυπηθω αν παθουν κατι αντιστοιχο.

Για το Ναι που έγινε Όχι φταίει ο Σοϊμπλε..

Μάλλον είμαστε εκτός τόπου και χρόνου σαν λαός..

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Για το Ναι που έγινε Όχι φταίει ο Σοϊμπλε..

Μάλλον είμαστε εκτός τόπου και χρόνου σαν λαός..

Το ναι που εγινε οχι συνεβη το 2015, μεχρι το 2015 ειχαν προηγηθει πολλα πραγματα.

  • Like 3
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Για το Ναι που έγινε Όχι φταίει ο Σοϊμπλε..

Μάλλον είμαστε εκτός τόπου και χρόνου σαν λαός..

το παράδεχτηκαν οι ίδιοι οι γερμανοί ότι έκαναν λαμακίες οπότε τσάμπα ο κόπος να τους δικαιολογήσεις.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Το ναι που εγινε οχι συνεβη το 2015, μεχρι το 2015 ειχαν προηγηθει πολλα πραγματα.

Αυτό είναι πάντα φταίνε οι άλλοι..

Είτε λέγονται Γερμανοί Είτε προηγούμενοι η επόμενοι..

Τέλος πάντων ο ανταγωνισμός είναι προς όφελος μας θέλω να πιστεύω.

dtk386  δεν δικαιολογώ τους Γερμανούς ξέρω τη @ουστιδες είναι..

  • Like 1
Δημοσ.

Για εμένα πάντως το ζήτημα δεν είναι εάν θα λάβουμε ηθική ικανοποίηση εάν τον πιούν οι Γερμανοί. Οκ, αναμενόμενο είναι ο μέσος Έλληνας να λάβει. Για εμένα προσωπικά το ζήτημα είναι, εάν αρχίσει και ζορίζει άσχημα το πράγμα για αυτούς, ποιες θα είναι οι επιπτώσεις για όλους τους λοιπούς, ημών συμπεριλαμβανόμενων, με την τρέχουσα οικονική μας κατάσταση και στην τρέχουσα διεθνή συγκυρία. Κατά πόσο δηλάδή θα τον πιούμε και δεύτερη φορά από τις λάθος επιλογές τους σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ή θα μείνουμε στην μία.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bigi444444 είπε

Για εμένα πάντως το ζήτημα δεν είναι εάν θα λάβουμε ηθική ικανοποίηση εάν τον πιούν οι Γερμανοί. Οκ, αναμενόμενο είναι ο μέσος Έλληνας να λάβει. Για εμένα προσωπικά το ζήτημα είναι, εάν αρχίσει και ζορίζει άσχημα το πράγμα για αυτούς, ποιες θα είναι οι επιπτώσεις για όλους τους λοιπούς, ημών συμπεριλαμβανόμενων, με την τρέχουσα οικονική μας κατάσταση και στην τρέχουσα διεθνή συγκυρία. Κατά πόσο δηλάδή θα τον πιούμε και δεύτερη φορά από τις λάθος επιλογές τους σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ή θα μείνουμε στην μία.

Δεν υπαρχει αν. Σε περιπτωση που η γερμανικη βιομηχανια εχει προβλημα, θα εχει η γερμανικη οικονομια, αρα και η οικονομια της ΕΕ. μιλαμε για το 1/4 της παραγωγης ολης της ΕΕ, 27% για την ακριβεια. η ελλαδα για κανενα λογο και σε κανενα συμπαν δεν παιζει να μην εχει προβλημα με αυτο. εδω πτωχευσαμε απο μια κριση στην αλλη ακρη του ατλαντικου, δεν θα πτωχευσεις αν η κυρια πηγη εσοδων της ενωσης παθει ζημια? ουτε μηνα δεν βγαζουμε. Και αν εχει σημερα προβλημα η VW αυριο θα εχει και καποια γαλλικη φιρμα. Ο δευτερος πιο ισχυρος της ΕΕ. Οπως εγινε και το 2008, η γερμανια θα επιβιωσει, οι φτωχοι και ανοργανωτοι οχι. εμεις ειμαστε αυτοι. 

  • Like 4
Δημοσ.
40 minutes ago, basilis_k6 said:

Δεν υπαρχει αν. Σε περιπτωση που η γερμανικη βιομηχανια εχει προβλημα, θα εχει η γερμανικη οικονομια, αρα και η οικονομια της ΕΕ. μιλαμε για το 1/4 της παραγωγης ολης της ΕΕ, 27% για την ακριβεια. η ελλαδα για κανενα λογο και σε κανενα συμπαν δεν παιζει να μην εχει προβλημα με αυτο. εδω πτωχευσαμε απο μια κριση στην αλλη ακρη του ατλαντικου, δεν θα πτωχευσεις αν η κυρια πηγη εσοδων της ενωσης παθει ζημια? ουτε μηνα δεν βγαζουμε. Και αν εχει σημερα προβλημα η VW αυριο θα εχει και καποια γαλλικη φιρμα. Ο δευτερος πιο ισχυρος της ΕΕ. Οπως εγινε και το 2008, η γερμανια θα επιβιωσει, οι φτωχοι και ανοργανωτοι οχι. εμεις ειμαστε αυτοι. 

ακριβος θα χαρουμε για εναν μηνα με την πτωση του και η μπαλα θα παρει και εμας μονο που αυτοι θα ξανα πατησουν στα ποδια μας εμεις κλασσικα στον πατο (το γιατι δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε ολοι ξερουμε εστο τα βασικα)

  • Like 1
Δημοσ.

Η vw δεν πρόκειται να κλείσει. Θα γίνει μια ωραιότατη αναδιάρθρωση απο το γερμανικό κράτος την οποία θα την πληρώσουν όλοι στην Ευρώπη (και η Ελλάδα εννοείται) με τον μεγαλύτερο λογαριασμό να πηγαίνει στους Γερμανούς. Οτι συνέβη με τις δικές μας τράπεζες εδώ έτσι θα γίνει και εκεί. Το πρόβλημα δεν είναι οι Κινέζοι που τους πείραν μερίδιο στην αγορά. Κονδύλια ΕΕ, κέρδη και γενικά το χρήμα τους δεν το επένδυσαν στην ανάπτυξη και βελτίωση του προϊόντος τους (αυτοκίνητα) επαναπαφτηκαν στο όνομα και στην ποιότητα (που είχε αρχίσει και έπεφτε τα τελευταία χρόνια) και έφαγαν τα λεφτά σε bonus μεγαλοστελεχων, εξαγορές μετοχών (για να φουσκώνει η μετοχή) και γενικά τα μεγάλα κεφάλια έκαναν πάρτι γιατί είχαν καταλάβει που πάει το πράγμα. Το αποτέλεσμα είναι οι Κινέζοι να τους πιάσουν στον ύπνο γιατί τόσα χρόνια δούλευαν και έδιναν χρήμα κάνοντας το δικό τους προϊόν καλύτερο + το χαμηλό κόστος παραγωγής τους. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σήμερα. Αν νομίζει κανείς οτι οι Γερμανοί δεν είναι το ίδιο η και χειρότεροι απο εμάς σε θέματα λαμογιας (χρηματισμοι, σκάνδαλα κτλ) ας περιμένει να δει τα επόμενα χρόνια τι σκάνδαλα θα βγουν στην επιφάνεια τώρα που το πλοίο έχει αρχίσει να βάζει νερά... 

  • Like 3
Δημοσ.

Να δανεισουμε τους Γερμανούς. Με μεγάλο επιτόκιο. 

Για μια ακόμα φορά, αυτός ο λαός θα είναι η καταστροφή της Ευρώπης. 

Με τις επιλογες των υπεροπτικων στελεχών - βιομηχανιών που έχουν μείνει στο ότι είναι καλύτεροι όλων. 

Εμείς πληρώνουμε την επιλογή μας να είμαστε ο τουριστικός προορισμός.. Αλλά το θέμα είναι ότι δεν είμαστε τουριστικός προορισμός μόνο των ασπροκαλτσακηδων... 

Οπότε το δικό μας προϊόν δεν έχει πρόβλημα.. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 hours ago, @pnea1973 said:

Να δανεισουμε τους Γερμανούς. Με μεγάλο επιτόκιο. 

Για μια ακόμα φορά, αυτός ο λαός θα είναι η καταστροφή της Ευρώπης. 

Με τις επιλογες των υπεροπτικων στελεχών - βιομηχανιών που έχουν μείνει στο ότι είναι καλύτεροι όλων. 

Εμείς πληρώνουμε την επιλογή μας να είμαστε ο τουριστικός προορισμός.. Αλλά το θέμα είναι ότι δεν είμαστε τουριστικός προορισμός μόνο των ασπροκαλτσακηδων... 

Οπότε το δικό μας προϊόν δεν έχει πρόβλημα.. 

Και στο τέλος κατελειξαν να βγάζουν πανάκριβες σαβούρες ενώ ο Κινέζος δίνει πόνο και η διαφορά είναι τεράστια, και το χειρότερο είναι ότι πρπει ο Γερμανός να αλλάξει κάτι γιατί θα την πληρώσουμε εμείς στο τέλος (και εμείς δλδ)

Δλδ θα πρπει να φτάσει στο σημείο να λέμε έχουμε 20 χιλιάρικα το να πάρουμε κινεζο η Γερμανό θα πρπει να είναι καθαρά δειλειμμα ενός logo κλπ όχι τόσο χαωτηκης διαφορά όπως τώρα

  • Like 1
Δημοσ.

απο την στιγμη που υπαρχει παγκοσμιοποιηση οτι γινεται σε ενα μερος του πλανητη επηρεαζει ολους παντου με ελαχιστες εξαιρεσεις.η αυτοκινητοβιομηχανια τωρα της γερμανιας βρισκεται σε κριση γιατι η χωρα βρισκεται σε κριση ,μην ψαχνετε αλλου το κακο ,ειναι μεσα τους.η χωρα αυτη δεν επρεπε να ειναι ξανα μεγαλη ποτε,επρεπε να μεινει μικρη .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...