Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερά long story short είμαι φοιτητής που από Οκτώβρη θα μπω στο 5ο έτος σε σχολή τεσσάρων ετών φοίτησης. Υπολογίζω ότι θα χρειαστώ ένα έτος για να δώσω κάποια μαθηματάκια που χρωστάω για το πτυχίο. Στις 22 του Οκτώβρη ωστόσο λήγει το δύο ετών συμβόλαιο με την NOVA και πριν λίγες μέρες με κάλεσαν για ανανέωση. Του είπα ότι εγώ θα χρειαστώ έναν χρόνο ακόμα και να γίνει η ανανέωση για έναν χρόνο και μου είπε ότι όλα τα συμβόλαια έχουν διάρκεια 2 χρόνων. Ρώτησα τουλάχιστον για μία μείωση στη μηνιαία χρέωση (17 ευρώ τον μήνα) μιας και που πίανω 8Mbps σε 24άρη ADSL ενώ στο συμβόλαιο αναγράφεται μέση ταχύτητα 12-13Mbps και μου είπε ότι δεν γνωρίζει αλλά ότι πήρε μόνο για την ανανεώση. Εν τέλη μου έδωσε ένα νούμερο για να συνεννοηθώ σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου για τους όρους που ζητάω. Η ερώτηση μου είναι αν είναι δυνατόν το νέο συμβόλαιο να έχει διάρκεια λιγότερη των 2 χρόνων. Είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνει κάποια μείωση στο κόστος, αλλίως δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνω στον ίδιο πάροχο αν δεν γίνει τουλάχιστον ένα από τα δύο.

Επεξ/σία από Dragon Emperor 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα συμβόλαια δύο χρόνια διάρκεια έχουν. Και να πας σε άλλο πάροχο, πάλι θα κάνεις διετές συμβόλαιο. Κάτσε εκεί που είσαι και στο τέλος απλά θα αναγκαστείς να πληρώσεις το πέναλτι (ή, μπορείς και να το αφήσεις στο φλου και να μην κάνεις τίποτα 😅)

Επεξ/σία από geoavlonitis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονικα στη νοβα τα συμβολαια μετα τη ληξη γινονται αοριστου με το ιδιο ποσο που έδινες.Μενεις οπως εισαι και οταν ερθει η ωρα να φυγεις αποχερετας χωρις πεναλντι και ζορια.......

Αν κάνεις το λάθος και ανανεώσεις τοτε σε πρόωρη αποχώρηση θα έχεις πεναλντι.Η νοβα κυνηγάει να παρει το καινουργιο 2χρονο  συμβολαιο.....

5 ώρες πριν, Dragon Emperor 7 είπε