Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πήγαινε σε αυτούς που φτιάχνουν κοντερ  ταχογράφους κλπ.

χαιρω πολυ. θελω να το φτιαξω μονος με την βοηθεια φιλων. εγω ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι οποτε πιστευω οτι με συμβουλες απο καποιον που θελει να τις δωσει μπορω να το κανω. επισεις το φορουμ θα εμπλουτιζεται με γνωση :)

2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τι διάσταση ελαστικών του φοράς;

Σε χαμηλότερες ταχύτητες πόση διαφορά έχεις παρατηρήσει;

θα σου απαντησω αυριο δεν θυμαμαι

10 ώρες πριν, Zulualert είπε

H ένδειξη του ταχύμετρου είναι ηλεκτρονική και έρχεται είτε από το body computer αν είναι με canbus είτε αν είναι παλαιότερο me kline από τον υπολογιστή της μονάδας του abs, ομοίως το στροφόμετρο έρχεται είτε απ' ευθείας από την ecu αν είναι με kline είτε από το body, ότι δεν έχει σημασία ΑΝ είναι με βελόνες τα όργανα η ένδειξη είναι ψηφιακή η απεικόνιση διαφέρει

Π.χ. μέσα 1990 με kline ένας motronic της εποχής

01.jpg

Kαι εδώ με can bus στο 13 βρίσκεται το body όπου όλα περνούν από αυτό 

 

02.jpg

εισαι ωραιος κατι τετοιο χρειαζομουν... θα το ψαξω περισσοτερο.

Δημοσ.

1. όλα κλέβουν το δικό μου στα 190 καντράν λέει 183 gps και 110 καντράν λέει 106 gps (αυτά ειναι λογικά νούμερα) αν κάνω calibration από μαμά πρόγραμμα και βάλω απόκλιση μηδέν θα εχω μηδέν προφανώς η κάπου εκει κοντά  αλλά ειναι λάθος να κάνω κάτι τέτοιο
2. δικιά σου απόκλιση λιγο μεγαλη ειναι παιζει να εχεις αλλαξει τπτ ζάντες λάστιχα κλπ (διαφορετικά από αυτό που φορούσε από μαμα?
 

Δημοσ.
3 hours ago, ixhem said:

τι εννοεις με τα σωστα? σωστα ειναι .. ειναι καντραν τις audi a3 2003 modelo οπως το αμαξι

Εννοώ με άλλα που θα έχουν τα ίδια ακριβώς part numbers, το ότι είναι από a3 2003 δεν λέει κάτι, ταυτόχρονα έβγαιναν ένα κάρο εκδόσεις.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εννοώ με άλλα που θα έχουν τα ίδια ακριβώς part numbers, το ότι είναι από a3 2003 δεν λέει κάτι, ταυτόχρονα έβγαιναν ένα κάρο εκδόσεις.

μπορει αυτο να δημιουργησει προβλημα? εισαι μηχανικος? θα ηθελα να το εξηγισεις για να το καταλαβω.. γιατι ακομα και εξαρτηματα τα οποια δεν ειναι της μαμας εταιριας μπουρουν να δουλεψουν αψογα στα αμαξια εφοσον γινεται σωστα η αντικατασταση.. τουλαχιστον αυτην την εντυπωση εχω.. :/ δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητος ενας απλος ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι...

Δημοσ.
7 minutes ago, ixhem said:

μπορει αυτο να δημιουργησει προβλημα? εισαι μηχανικος? θα ηθελα να το εξηγισεις για να το καταλαβω.. γιατι ακομα και εξαρτηματα τα οποια δεν ειναι της μαμας εταιριας μπουρουν να δουλεψουν αψογα στα αμαξια εφοσον γινεται σωστα η αντικατασταση.. τουλαχιστον αυτην την εντυπωση εχω.. 😕 δεν ειμαι μηχανικος αυτοκινητος ενας απλος ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι...

Μα από ότι έγραψες έχει ήδη δημιουργήσει πρόβλημα, δεν έγραψες πως η ένδειξη στο ταχύμετρο σου είναι εντελώς λάθος; Τα εξαρτήματα που δεν είναι της μαμάς εταιρείας μπορούν να δουλέψουν άψογα, αλλά μόνο εφόσον είναι πανομοιότυπα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/9/2023 στις 9:11 ΜΜ, ixhem είπε

χαιρω πολυ. θελω να το φτιαξω μονος με την βοηθεια φιλων. εγω ηλεκτρολογος μηχανικος ειμαι οποτε πιστευω οτι με συμβουλες απο καποιον που θελει να τις δωσει μπορω να το κανω. επισεις το φορουμ θα εμπλουτιζεται με γνωση :)

θα σου απαντησω αυριο δεν θυμαμαι

εισαι ωραιος κατι τετοιο χρειαζομουν... θα το ψαξω περισσοτερο.

Σε συνεργείο ταχογραφων αν πας 99% δεν θα στο φτιάξουν. Ναι, κάποιοι ασχολούνται με κοντέρ και όργανα αλλά για βαριά οχήματα, για ιχ πρέπει να πας σε κοντερατζη (δούλευα σε συνεργείο ταχογραφων κοντά 5 χρόνια και στο γράφω για να μην ταλαιπωρηθείς άδικα). 

Αυτό που ίσως να παίζει είναι να έχεις "λάθος" διάσταση ελαστικων.... Περισσότερες περιστροφές χρειάζεται ένας μικρότερος τροχός για να διανύσει το όχημα ένα χιλιόμετρο απ ότι ένας μεγαλύτερος, λόγω μικρότερης ενεργού περιφέρειας. Αρχικα λοιπόν τσέκαρε ότι φοράς τη σωστή διάσταση. 

Αν η διάσταση είναι σωστή η ειναι λάθος αλλά δεν θέλεις να αλλάξεις, τότε δεν ξέρω αν μπορείς να δεις το βήμα του οχήματος και να το διορθώσεις. 

Στα φορτηγά πχ, μολις άλλαζαν διάσταση ελαστικων, το κοντέρ έγραφε περισσότερα η λιγότερα ανάλογα αν η διάσταση ήταν μεγαλύτερη η μικρότερη. Ερχόντουσαν και μετρούσαμε το βήμα στα 1000m, βλέπαμε την απόκλιση και κάναμε την αντίστοιχη ρύθμιση στον ταχογραφο... 

Στα φορτηγά βέβαια οι ανοχές είναι μικρές. Αν μπλέξεις με το βήμα, πρώτον χρειάζεσαι εξοπλισμο για ακριβή μέτρηση (το GPS έχει απόκλιση 1-3km,  αν δεν ψάχνεις ακρίβεια σου κανει), μια σταθερή απόσταση σε ευθεία τουλάχιστον 1km που να ξέρεις ότι όντως είναι 1km και όχι 990m πχ γιατί πάλι θα "φεύγει" το αμάξι και το κατάλληλο διαγνωστικό για να ρυθμίσεις το βήμα του κοντέρ σε περίπτωση που βρεθεί απόκλιση. Κυρίως όμως, κάποιον που να ξέρει τι κάνει και πως θα το κάνει. Μακάρι να βγάλεις άκρη μόνος σου αλλά αν είναι θέμα βήματος, το θεωρώ δύσκολο να τα καταφέρεις λόγω όσων ανέφερα παραπάνω. Δεν ξέρω επίσης αν το βήμα είναι παράμετρος που μπορείς να πειράξεις σε όλα τα αμάξια η αν υπάρχουν περιορισμοί απ το εργοστάσιο. 

Αν βγάλεις άκρη, ενημέρωσε το τοπικ 😃

Επεξ/σία από gazp
Δημοσ.

Όσοι λέτε ότι 20% απόκλιση είναι από τη διαφορετική διάσταση ελαστικών, έχετε εικόνα πόσο διαφορετικά θα έπρεπε να είναι τα λάστιχα από την OEM προδιαγραφή;

Δεν πρόκειται να ψάξω για το συγκεκριμένο, αλλά πχ θα πρέπε αντί για 255/40/16 να έχει βάλει ... 255/45/20 🤣 προφανώς το αλλαγμένο κοντέρ έχει θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...