Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο συνηγορος δεν μπορεί να κάνει και πολλα .

Eαν δεν εχουν και άλλες παρόμοιες βεβαιωμένες καταγγελίες ,δυσκολα θα ασχοληθούν με ενα γεγονός αν αφορά τεχνική αμφισβήτηση .

Θα σου πουν ,το πιο ευκολο, πήγαινε τους δικαστικά με πραγματογνώμονα  κλπ διαδικασίες

Επίσης αν έχει υπάρξει απάντηση της εταιριας σε παρόμοιο θέμα ,δεν θα ασχοληθούν το ίδιο ..

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Fotia είπε

Ο συνηγορος δεν μπορεί να κάνει και πολλα .

Eαν δεν εχουν και άλλες παρόμοιες βεβαιωμένες καταγγελίες ,δυσκολα θα ασχοληθούν με ενα γεγονός αν αφορά τεχνική αμφισβήτηση .

Θα σου πουν ,το πιο ευκολο, πήγαινε τους δικαστικά με πραγματογνώμονα  κλπ διαδικασίες

Επίσης αν έχει υπάρξει απάντηση της εταιριας σε παρόμοιο θέμα ,δεν θα ασχοληθούν το ίδιο ..

Υπάρχει μία και στο φόρουμ, φαίνεται και στο αρχικό κείμενο που έγραψα, στο οποίο ο καταναλωτής δικαιώθηκε.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο πάντως υπάρχουν και άλλες, που αφορούν τα Flip και Fold κινητά της Samsung.

Έχουν όλα το ίδιο ελάττωμα και μάλιστα παλιότερα για να μην πληρώνει η Samsung την εγγύηση ολόκληρη, είχε βγάλει και μία "Προνομιακή Τιμή", όπου πλήρωνες 109€ και στο έφτιαχναν. https://www.samsung.com/gr/support/galaxy-premier-service/

Δημοσ.

Η αλλαγή οθόνης είναι προωθητική ενέργεια ,έχει γίνει και σε άλλες φίρμες ,κυρίως για αγορά  απο αλυσίδα .

Σε καθε περίπτωση το θέμα αφορά  μεταξύ ταλαιπωρίας της συσκευής από τον χρήστη που δεν καλύπτει η εγγύηση , σε σχέση με πραγματικό ποιοτικό θέμα που γνωρίζει η εταιρία .Αυτό όμως θέλει απόδειξη ,όχι απλα διαμαρτυρία .Τώρα τι γράφουν άλλες περιπτώσεις ,δεν ξέρουμε τι έγινε και πως το έκριναν .

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Fotia είπε

Η αλλαγή οθόνης είναι προωθητική ενέργεια ,έχει γίνει και σε άλλες φίρμες ,κυρίως για αγορά  απο αλυσίδα .

Σε καθε περίπτωση το θέμα αφορά  μεταξύ ταλαιπωρίας της συσκευής από τον χρήστη που δεν καλύπτει η εγγύηση , σε σχέση με πραγματικό ποιοτικό θέμα που γνωρίζει η εταιρία .Αυτό όμως θέλει απόδειξη ,όχι απλα διαμαρτυρία .Τώρα τι γράφουν άλλες περιπτώσεις ,δεν ξέρουμε τι έγινε και πως το έκριναν .

Προωθητική ενέργεια για τον πρώτο χρόνο μόνο, δηλαδή για όσο είναι σε ισχύ η εγγύηση? Δεν έχει λόγο κάποιος, σε καινούριο κινητό, να θέλει να αλλάξει την οθόνη στον πρώτο χρόνο. Το να απευθύνεται σε αυτούς που μπορεί να τους πέσει και να σπάσει δεν έχει κανένα νόημα, οι προωθητικές ενέργειες έχουν στόχο τις παραπάνω πωλήσεις και όχι τις πιθανές ζημιές. Εκτός και αν περιμένουν ότι θα υπάρξουν πολλές ζημιές...αυτή η ενέργεια λέγεται “1-Year Samsung Care+ Protection”, ήταν μόνο για τα Flip και τα Fold και μάλιστα χωρίς έξτρα κόστος, όπως οι έξτρα ασφάλειες που βάζουν οι αλυσίδες. 

Στο Πλαίσιο, από όπου και το αγόρασα, όταν το πήγα στην αρχή της ζημιάς, μου είπαν πηγαίνετε το σε ένα Service Samsung να σας φτιάξουν στην εγγύηση. Είναι γνωστό πρόβλημα, σε όλα ξεκολλάνε οι μεμβράνες από το ανοιξε κλείσε.

Μα και η Samsung δεν λέει τίποτα για την οθόνη, για τα σημάδια στην κάσα περιμετρικά, το βγάζουν εκτός εγγύησης...

Δημοσ.
2 minutes ago, kmx said:

Μα και η Samsung δεν λέει τίποτα για την οθόνη, για τα σημάδια στην κάσα περιμετρικά, το βγάζουν εκτός εγγύησης...

μα όλοι το ίδιο σου λέμε.

βάση εμφάνισης μπορεί η εταιρία να αρνηθεί εγγύηση λόγω κακής χρήσης γενικότερα. άσχετα αν η οθόνη δεν είχε ούτε κόκκο άμμου μέσα.

βάση φωτογραφιών ακόμα και δικαστικά να το τραβήξεις αφού καταλήξει και ο συνήγορος υπέρ σου, η υπόθεση είναι χαμένη. 

η κατάσταση του προϊόντος δίνει πάτημα στην εταιρία να σε γράψει στα παπούτσια της.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην μακρηγορούμε, σύμφωνα με τους Όρους Εγγύησης της Samsung, το κινητό δεν πρόκειται να περάσεις στην εγγύηση γιατί:

6. Η κάρτα εγγύησης και οι πληροφορίες εγγύησης που περιλαμβάνονται στο προϊόν θα αναφέρουν συγκεκριμένες εξαιρέσεις από την εγγύηση (π.χ. όταν ένα ελάττωμα προκαλείται από κακή χρήση ή από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή του προϊόντος) που πρέπει να ελεγχθούν πριν ζητήσετε υπηρεσίες επισκευής βάσει της εγγύησης. Ενδεικτικά, η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

(δ) κατάχρηση ή κακή χρήση, που περιλαμβάνει μη περιοριστικά την αδυναμία χρήσης αυτού του προϊόντος για τους κανονικούς του σκοπούς ή σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης της Samsung (για παράδειγμα λανθασμένη λειτουργία, πτώση, χτυπήματα, ακατάλληλη έκθεση σε υγρά, υγρασία, σκόνη ή οποιαδήποτε άλλη ουσία, κ.λπ.).

Είναι πολλές οι περιπτώσεις παγκοσμίως που συσκευές (όχι μόνο της Samsung) δεν περνάνε στην εγγύηση λόγω κακής χρήσης τους και ας μην έχει σχέση αυτό καθεαυτό το πρόβλημα που θέλει ο χρήστης να καλυφθεί.

 

Επεξ/σία από -WISE-
  • Like 1
Δημοσ.

Απορω πως η samsung εξακολουθει και πουλα ακομη πανακριβα τα μπαζα της και μιλα για 200000 ανοιγοκλεισιματα (προσωπικη εμπειρια απο fold 3)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...