Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα 599 ευρώ, τον Νοέμβριο του 2022, ένα τηλέφωνο Samsung Galaxy Flip 3 και τον Ιούλιο του 2023 ξεκίνησε να ξεκολλάει η μεμβράνη της οθόνης, στην ένωση του επάνω με το κάτω μέρος. Πήγα τότε στο Πλαίσιο, από όπου και το είχα αγοράσει, όπου μου είπαν ότι πρέπει να απευθυνθώ κατευθείαν στην Samsung. Μου είπαν ακόμα ότι είναι ένα σύνηθες πρόβλημα, με τα σπαστά τηλέφωνα της Samsung, το έχουν πάθει πολλά και ότι θα μου το φτιάξουν στην εγγύηση. Δεν πρόλαβα όμως να το πάω στην Samsung λόγω υποχρεώσεων. Μετά διαμεσολάβησε η καλοκαιρινή περίοδος και ήμουν εκτός Αθηνών, σε μέρος που δεν υπήρχε Service της εν λόγω εταιρείας. Τελικά το πήγα τον Αύγουστο στο επίσημο Service της εταιρείας, στην οδό Ευελπίδων στην Κυψέλη, όταν βέβαια η κατάσταση της οθόνης είχε χειροτερέψει αρκετά και πια είχε μέσα μπει και άμμος.

Εκεί μου είπαν ότι χρονικά το κινητό είναι στην εγγύηση και ότι θα το βγάλουν φωτογραφίες και θα το στείλουν στα κεντρικά τους γραφεία, για να πάρουν έγκριση και να προχωρήσουν στην δωρεάν επισκευή του. Μου είπαν ακόμα ότι θα με πάρουν τηλέφωνο τις επόμενες μέρες να με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Τελικά με πήραν μετά από δύο μέρες και μου είπαν ότι η εγγύηση δεν ισχύει, γιατί το κινητό έχει χτυπήματα στο κέλυφος περιμετρικά και ότι για να το επισκευάσουν θέλουν 380 ευρώ. Όταν τους είπα ότι το κινητό έχει σημάδια χρήσης και όχι χτυπήματα και ότι αυτό είναι λογικό μετά από 8 μήνες χρήσης. Μου είπαν ότι αυτά η Samsung τα θεωρεί χτυπήματα και όταν ρώτησα τι σχέση έχουν αυτά με την οθόνη; Μου είπαν ότι δεν έχουν σχέση, αλλά η εγγύηση για να ισχύει πρέπει το τηλέφωνο να μην έχει σημάδια. Στο δελτίο παραλαβής όμως, όταν το παρέλαβαν στο Service τους στις 30/8/23, έχουν γράψει ότι έχει γρατζουνιές.

Τους είπα ότι αυτό δεν είναι αποδεκτό και ότι θέλω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο. Μου έδωσαν το τηλέφωνο των κεντρικών της Samsung, όπου όταν πήρα βγήκε μία τηλεφωνήτρια και μου είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ο προιστάμενος. Την επόμενη μέρα με πήρε ένας νεαρός και με πολύ άσχημο ύφος και τόνο, μου είπε ότι αυτά είναι χτυπήματα και όχι απλά σημάδια και όταν τον ρώτησα αν έχει το τηλέφωνο μπροστά του, μου είπε όχι το βλέπω από φωτογραφίες. Όταν ζήτησα να του πάω το τηλέφωνο, εγώ ο ίδιος να το δει από κοντά, για να διαπιστώσει ότι είναι γρατζουνιές, μου είπε φωνάζοντας "Εσείς βλέπετε γρατζουνιές, εγώ βλέπω από τις φωτογραφίες χτυπήματα, δεν συμφωνούμε και δεν θα χάσω άλλο χρόνο και μου το έκλεισε."

Ψάχνοντας παραπάνω πληροφορίες στο ίντερνετ, διαβάζοντας ακόμα και σε φόρουμ, διαπίστωσα ότι αυτό είναι κάτι που έχει συμβεί σε πολλά Galaxy σπαστά τηλέφωνα, επειδή έχουν ελάττωμα και ευαισθησία στην μεμβράνη, στην ένωση των δύο οθονών και ότι υπάρχουν και άλλοι που έχουν κάνει καταγγελία και δικαιώθηκαν.



Ακόμα βρήκα ότι παλιότερα είχαν και μία υπηρεσία, που έδινε το δικαίωμα στους χρήστες να κάνουν μία αλλαγή οθόνης, στον πρώτο χρόνο αγοράς της συσκευής, σε προνομιακή τιμή. Κάτι που αποδεικνύει την ύπαρξη του ελαττώματος. https://www.samsung.com/gr/support/galaxy-premier-service/

Κανονικά θα έπρεπε να ενημερώνουν τους καταναλωτές, πριν προβούν στην αγορά του τηλεφώνου για αυτό το ελάττωμα ή ακόμα πιο σωστά να το έχουν αποσύρει από την αγορά. Σίγουρα πάντως μετά από τόσο μικρό χρονικό διάστημα, το να μην το καλύπτουν με εγγύηση είναι κάτι απαράδεκτο και μάλλον και παράνομο. Το τελευταίο που έκανα, ήταν να ζητήσω την απάντηση τους γραπτώς, κάτι που όμως τηλεφωνικά μου αρνήθηκαν και στο email που έχω στείλει εδώ και δώδεκα μέρες, δεν έχουν απαντήσει.

Τελικά έκανα καταγγελία στο Συνήγορο του Πολίτη και στην Προστασία Καταναλωτή, στις 11/9/23 και περιμένω. 

Είναι δυνατόν να αρνούνται την εγγύηση, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, για ένα προϊόν που από ότι φαίνεται είναι προβληματικό από την κατασκευή του και μάλιστα με τόση αγένεια; Υπάρχει κάτι άλλο που πιστεύετε ότι μπορώ να κάνω σαν καταναλωτής, για να τους πιέσω και να διεκδικήσω τα δικαιώματα μου;

unnamed4.jpg

unnamed5.jpg

unnamed6.jpg

unnamed7.jpg

unnamed.jpg

unnamed1.jpg

unnamed2.jpg

unnamed3.jpg

  • Sad 1
Δημοσ.

Φαίνεται αρκετά ταλαιπωρημένο το τηλέφωνο... 

Λογικά θα δικαιωθείς με την καταγγελία που έκανες. Πάντως δεν είναι "λογικό" όλα τα τηλέφωνα να έχουν χτυπήματα. Εγώ έχω ένα S21 το οποίο σε λίγο κλείνει 2 χρόνια, και δεν έχει ούτε ένα χτυπηματακι πάνω..

  • Like 2
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι οτι έχει χτυπήματα περιμετρικα. Σίγουρα σου έχει πέσει αρκετές φορές. Θήκη δεν παίρνουν αυτά τα κινητά ?

  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, koutsis said:

Η αλήθεια είναι οτι έχει χτυπήματα περιμετρικα. Σίγουρα σου έχει πέσει αρκετές φορές. Θήκη δεν παίρνουν αυτά τα κινητά ?

 

παίρνουν....

durex, duo, trojan κλπ.

Δημοσ.

Δυσκολα εισαι με αμμο στο κεντρο της οθονης,δεν ξερω τι θα σου που απο τον συννηγορο ,αλλα χωρις να θελω να σε προσβαλω αν μου εφερναν το κινητο εμενα για εγγυηση ετσι,δεν θα το περναγε ,οχι για τα σημαδια παντως περιμετρικα αλλα για την αμμο στην οθονη

 Επισης αυτα ειχε ανοιξει απο πριν αλλα δεν μπορουσα γιατι εφυγα σεζον και μπηκε μετα αμμος απο το ανοιγμα, ναι μεν λες αληθεια ,αλλα εκεινοι δεν το ξερουν

Το 90% λενε το κινητο πχ δεν δουλευε η οθονη καλα ,παταγε μονης της ,απλα ετυχε τωρα και εσπασε οποτε πρεπει να με καλυψετε γιατι απο την αρχη δεν δουλευε σωστα ..Δεν δουλευει σε επαγγελματιες αυτες οι ατακες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

 

παίρνουν....

durex, duo, trojan κλπ.

Παίρνουν ναι, αλλά τελικά τα χρησημοποιείς χωρίς, γιατί συνεχώς φεύγει ή το πάνω ή το κάτω κομμάτι. Όταν είναι διπλωμένα δεν κάνει η θήκη κάπου κόντρα. 

2 ώρες πριν, SOCRATIS1000 είπε

Δυσκολα εισαι με αμμο στο κεντρο της οθονης,δεν ξερω τι θα σου που απο τον συννηγορο ,αλλα χωρις να θελω να σε προσβαλω αν μου εφερναν το κινητο εμενα για εγγυηση ετσι,δεν θα το περναγε ,οχι για τα σημαδια παντως περιμετρικα αλλα για την αμμο στην οθονη

 Επισης αυτα ειχε ανοιξει απο πριν αλλα δεν μπορουσα γιατι εφυγα σεζον και μπηκε μετα αμμος απο το ανοιγμα, ναι μεν λες αληθεια ,αλλα εκεινοι δεν το ξερουν

Το 90% λενε το κινητο πχ δεν δουλευε η οθονη καλα ,παταγε μονης της ,απλα ετυχε τωρα και εσπασε οποτε πρεπει να με καλυψετε γιατι απο την αρχη δεν δουλευε σωστα ..Δεν δουλευει σε επαγγελματιες αυτες οι ατακες

Στην φωτογραφία της οθόνης, φαίνεται καθαρά ότι η άμμος μπήκε γιατί ξεκόλλησαν τα πλαινά μαύρα κομμάτια και για αυτό και έχει άμμο στο κέντρο της οθόνης, αφού από εκεί μπήκε. Αυτά τα κομμάτια δεξιά και αριστερά, στην ένωση εκεί που διπλώνει το τηλέφωνο, έφυγαν επειδή η μεμβράνη στηριζόταν πάνω τους και με κάθε άνοιγμα τα σήκωνε μέχρι που έσπασαν.

Η όλη ζημιά έχει προκληθεί από το γεγονός ότι η μεμβράνη ξεκόλλησε. Το πότε ξεκόλλησε παίζει ρόλο, από την στιγμή που το τηλέφωνο είναι ακόμα σε εγγύηση?

Όσο  για την εξέλιξη μετά, φυσικά και θα είναι χειρότερη από ότι στην αρχή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει κάποιος να τρέξει να το πάει στο Service στην αρχή του προβλήματος και αν δεν μπορεί τότε δεν ισχύει η εγγύηση?  

Δεν μου είπανε πάντως κάτι για την οθόνη, ως αιτία απόρριψης. Η αιτία είναι τα σημάδια περιμετρικά, που όμως δεν έχουν καμία σχέση με την οθόνη. Απλά αν έχει σημάδια μου είπαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση σε κανένα τηλέφωνο και ότι το γράφουν στους όρους.

Δημοσ.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι σημάδια χρήσης αυτά φίλε.

Αυτά είναι το πετάω όπου βρω και δεν με απασχολεί η συσκευή.

Εαν η οδηγία της samsung ειναι να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ η οθόνη, τότε ας τα βρουν ο συνήγορος με τον κατασκευαστή.

Λίγη προσοχή στην συσκευή που αγόρασες δεν βλάπτει πάντως.

  • Like 4
Δημοσ.
25 minutes ago, kmx said:

Παίρνουν ναι, αλλά τελικά τα χρησημοποιείς χωρίς, γιατί συνεχώς φεύγει ή το πάνω ή το κάτω κομμάτι. Όταν είναι διπλωμένα δεν κάνει η θήκη κάπου κόντρα. 

Στην φωτογραφία της οθόνης, φαίνεται καθαρά ότι η άμμος μπήκε γιατί ξεκόλλησαν τα πλαινά μαύρα κομμάτια και για αυτό και έχει άμμο στο κέντρο της οθόνης, αφού από εκεί μπήκε. Αυτά τα κομμάτια δεξιά και αριστερά, στην ένωση εκεί που διπλώνει το τηλέφωνο, έφυγαν επειδή η μεμβράνη στηριζόταν πάνω τους και με κάθε άνοιγμα τα σήκωνε μέχρι που έσπασαν.

Η όλη ζημιά έχει προκληθεί από το γεγονός ότι η μεμβράνη ξεκόλλησε. Το πότε ξεκόλλησε παίζει ρόλο, από την στιγμή που το τηλέφωνο είναι ακόμα σε εγγύηση?

Όσο  για την εξέλιξη μετά, φυσικά και θα είναι χειρότερη από ότι στην αρχή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει κάποιος να τρέξει να το πάει στο Service στην αρχή του προβλήματος και αν δεν μπορεί τότε δεν ισχύει η εγγύηση?  

Δεν μου είπανε πάντως κάτι για την οθόνη, ως αιτία απόρριψης. Η αιτία είναι τα σημάδια περιμετρικά, που όμως δεν έχουν καμία σχέση με την οθόνη. Απλά αν έχει σημάδια μου είπαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση σε κανένα τηλέφωνο και ότι το γράφουν στους όρους.

Το βαζεις λοιπον στην ακρη,χρησιμοποιεις αλλο κινητο και δεν το πας στην θαλασσα ενα κινητο με κενο,ειναι αυτες οι δικαιολογιες που ελεγα πριν

Και ναι επρεπε να μην το χρησιμοποιησεις μεχρι να το πας στην samsung,η το βαζεις σε bubbles και τους το στελνεις απο το νησι..Το αν δεν εχεις αλλο κινητο εσυ δεν τον ενδιαφερει τον αλλον,το ξερω κριμα αλλα ετσι ειναι ,δεν ειναι φιλοι μας οι ξενοι ανθρωποι 

Δεν την νοιαζει την samsung αν ειχες θεμα με την δουλεια σου ,εισαι φωτογραφος,καταλαθος το πηρες μαζι σου κτλ,επισης δεν γνωριζει ποτε ξεκωλλησε και αν ξεκωλλησε απο πτωση με τις τοσες τουμπες που εχει φαει το κινητο

Η εγγυηση αναγραφει παγκοσμιος οτι καλυπτει προβληματα του κινητου αν εχει καλη χρηση απο τον κατοχο..Αυτο που παρουσιαζεις στις φωτο δεν ειναι καλη χρηση,το κινητο με καθε ευγενεια ειναι σαν κωλος,χωρις παρεξηγηση

 Απλα να ξερετε οτι δεν γινεται μια εταιρεια να δεχεται εγγυησεις τετοια κινητα ,αν ηταν απλα δεν θα υπηρχαν,θα πουλαγαν κατι και μεσα σε 2 χρονια θα ειχαν χαλασει τα διπλα στις εγγυησεις ,απλα θα εμπαινε μεσα χρονο με τον χρονο

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

Σε καμία περίπτωση δεν είναι σημάδια χρήσης αυτά φίλε.

Αυτά είναι το πετάω όπου βρω και δεν με απασχολεί η συσκευή.

Εαν η οδηγία της samsung ειναι να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ η οθόνη, τότε ας τα βρουν ο συνήγορος με τον κατασκευαστή.

Λίγη προσοχή στην συσκευή που αγόρασες δεν βλάπτει πάντως.

Καταλαβαίνω αυτό που λες, όμως χωρίς θήκη είναι δύσκολο. Τα περιμετρικά σημάδια όμως, έχουν κάποια σχέση με την οθόνη?

Η οθόνη εξωτερικά δεν έχει κανένα χτύπημα, μόνο το ξεκόλλημα της μεμβράνης και των πλαστικών κομματιών, επειδή ακούμπαγε πάνω τους. 

Δημοσ.
Just now, kmx said:

Καταλαβαίνω αυτό που λες, όμως χωρίς θήκη είναι δύσκολο. Τα περιμετρικά σημάδια όμως, έχουν κάποια σχέση με την οθόνη?

Η οθόνη εξωτερικά δεν έχει κανένα χτύπημα, μόνο το ξεκόλλημα της μεμβράνης και των πλαστικών κομματιών, επειδή ακούμπαγε πάνω τους. 

Ναι εχουν σχεση με την οθονη,απο τοσες πτωσεις και κραδασμους μπορει να ξεκολλησαν οι κολλες,μπορει απο πεσιμο επισης βαρυ στις γωνια χωρις να πιασει οθονη να σταματησει να λειτουργει,να γινει αποκολληση πλακετας απο το  πεσιμο[απειρα iphone με την πλακετα sandwitch που εχει γινεται αποκολληση η πανω πλακετα με την κατω και δεν εχει σημα κτλ] ,να σπασει εσωτερικα η οθονη χωρις να εχει κανενα σημαδι και αλλα,για αυτο υπαρχουν οι θηκες τα τζαμακια και προστασιες ..Τωρα αν εσυ δεν θες να χρησιμοποιεις θηκες ,δικο σου θεμα ..Γενικα ολα τα λαθοι εχεις κανει και πρεπει να πληρωνει καποιος αλλος..Χωρις να θελω να σε στεναχωρησω ,ακρη δεν θα  βγαλεις αλλα ποτε δεν ξερεις ,go for it,τσαμπα ειναι 

   

Δημοσ.

Ευχαριστώ για όλες τις απαντησεις! 

Αν ήταν οποιοδήποτε άλλο μοντέλο δεν θα έκανα θέμα. Μιλάμε όμως για ενα μοντέλο, που όλοι μου λένε οτι εχει ελάτωμα και οτι δεν θα επρεπε να το έχω αγοράσει. Οτι ειναι γνωστο οτι εχει ελλατωμα στην ένωση τον δυο οθονών και οτι αργά ή γρήγορα πάντα δημιουργείται αυτο το προβλημα. Μακάρι να το ήξερα.

Το ότι άργησα να το πάω ειναι μειονεκτημα, στην περίπτωση μου, δεν μπορούσα όμως να το πάω νωρίτερα. 

Αυτο ομως τι σημαίνει, οτι δεν ισχύει η εγγυηση σε ενα προιον που ειναι ελλατωματικο απο την κατασκευη του?

Δημοσ.

Προβληματικές συσκευές, τι να λέμε και φυσικά το ξέρει η Samsung και προσπαθεί να περιορίσει τις επισκευές μέσα στην εγγύηση. Ταλαιπωρημένο ή όχι θα έπρεπε ο έλεγχος να γίνεται με γνώμονα το συμφέρον του καταναλωτή που δίνει ένα μισθό για να το πάρει, όχι το συμφέρον μίας πολυεθνικής. Πληρώνω ένα τόσο ακριβό κινητό και να πρεπει να προσέχω που θα το ακουμπήσω ή μην μου γλυστρήσει από τα χέρια μήπως βγει άχρηστο.Πίεσε τους όσο μπορείς με κλήσεις στο support και συνήγορο καταναλωτή κλπ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα κάνεις τίποτα εφόσον υπάρχει και η άμμος μέσα.

Τα κινητά όταν τα πάμε για κάποια αντικατάσταση με βάση την εγγύηση πρέπει να είναι πρώτων στην πένα και δεύτερον να το καλύπτει η εγγύηση.

Αυτά ισχύουν σε όλες τις εταιρείες .

Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις το κινητό σου δεν το καλύπτει η εγγύηση.

Οπότε καλά σου είπαν από την μια η Samsung .

Από την άλλη η συμπεριφορά τους είναι άλλο καπέλο.

Και μια συμβουλή.

Άλλη φορά να βλέπεις να διαβάζεις και να συμβούλευσε πρώτου πας για αγορά κινητού.

Επεξ/σία από GATE123
  • Like 1
Δημοσ.

Σιγα που ειναι κακη χρηση ρε παιδια αυτα τα μικροχτυπηματακια στις ακρες. 

Το θεωρω παραλογο να πρεπει να ειναι αψεγαδιαστο το κινητο για να σου καλυψουν εγγυηση. Οπως λεει και το ονομα του "κινητο" ειναι ,οχι σταθερος υπολογιστης. 

Αν ειχε ραγισει η οθονη καπου, ειχε κανα βαθουλωμα που να φαινοταν οτι το ειχε πεταξει στο τοιχο, αντε να το συζηταγαμε, αλλα αυτα που μας δειχνει στις φωτογραφιες , δεν ειναι τετοια. Και ουτε ειμαι υποχρεωμενος ουσιαστικα να εχω θηκη για να με καλυψουν εγγυηση. Στη τελικη το κινητο ειναι για να το χρησιμοποιεις, δεν ειναι ρολεξ.

 

Προς ΟΡ, ζορισε τους με το συνηγορο ,στειλε και γραπτο μειλ με φωτο αλλα και λινκς που να δειχνουν οτι ειναι γνωστο προβλημα και ζητα γραπτη απαντηση. Θα σε δυσκολεψουν λιγο αλλα θα σε καλυψουν καποια στιγμη.

Επισης γραφει στους ορους της εγγυησης οτι πρεπει να ειναι λες και βγηκε απο τη ζελατινα; Εγω ξερω για καλη λειτουργικη κατασταση. Το οποιο ειναι υποκειμενικο και σιγουρα δεν εννοουν να ειναι αψεγαδιαστο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...