Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, sndev said:

Προφανώς δεν εχει ουσια αλλιως. Στο γυρισμό θέλει 7 λεπτα φόρτιση λογο κατήφορας

Αυτό που παρατηρώ είναι ότι μέχρι τον ψαθόπυργο έχει κάψει το 40% της μπαταρίας σε 1ω και 47λ και μετά που ξεκινάει η ανηφόρα για 3ω και 48λ από το 95% θα αντέξει μέχρι το τέλος της διαδρομής; 

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 minutes ago, antirix024 said:

Αυτό που παρατηρώ είναι ότι μέχρι τον ψαθόπυργο έχει κάψει το 40% της μπαταρίας σε 1ω και 47λ και μετά που ξεκινάει η ανηφόρα για 3ω και 48λ από το 95% θα αντέξει μέχρι το τέλος της διαδρομής; 

Για να το βγάζει ναι. 2 χρόνια που το λειτουργω παίζει απόκλιση +/- 2% σε διαδρομες πολυ μεγαλες σα κ αυτη.

Επισης εχε στο νου σου οτι το ποσοστο στο οχημα δεν ειναι γραμμικο κ το ξερω εμπειρικά. Εστω απόσταση 30 λεπτά κ παει απο το 100 στο 90 σε 10 λεπτά κ στα υπόλοιπα 20 χανει 8 %

Τυχαίο παράδειγμα να γίνει κατανοητό. Μη με ρωτάς το πως κ το γτ δε ξερω απλα εχω καποιες υποψίες λειτουργιας

 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, antirix024 είπε

Οι τιμές των ηλεκτρικών για αυτά που προσφέρουν στο μέσο οδηγό είναι παράλογα ακριβές. Και φοβάμαι ότι δεν θα φθηνήνουν και τελικά θα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε κάτι κουβάδες σαν το ΑΜΙ και θα λέμε και ευχαριστώ. Μακάρι να πέφτω έξω σε όλα αυτά, βέβαια. 

όσο υπάρχει κόσμος να τα αγοράζει δυστυχώς ....

το χειρότερο είναι οτι με τις επιδοτήσεις και όλα όσα παίζονται με το ρεύμα τα πληρώνουμε και οι υπόλοιποι

Δημοσ.
23 ώρες πριν, antirix024 είπε

Γράψε πολύ περισσότερο. Όπως σου είπα πολλές χώρες (και η Ελλάδα) δεν είναι ακόμα έτοιμες για τη μετάβαση σε ηλεκτρικά. Και όταν λέω χώρες δεν βάζω μέσα Αμερική και Κίνα. Στην Ευρώπη υπάρχει τεράστια πίεση της μεσαίας τάξης. 

Ναι, θα αυξηθεί η παραγωγή αλλά θα αυξηθεί και η ζήτηση. Και μάλιστα κατά πολύ. Και ειδικά στην Ελλάδα που είμαστε 80% βουνίσια χώρα τα ηλεκτρικά θα χρειάζονται φόρτιση πιο συχνά. Εγώ για να πάω στο χωριό μου (που πάω κάθε καλοκαίρι) πρέπει να ανέβω από το 0 στο 950 μέτρα υψόμετρο σε 6 ώρες. Με ένα ηλεκτρικό (όπως είναι τώρα) δεν πρόκειται ποτέ να πάω στο χωριό μου. Και αυτό δεν θα γίνεται ούτε σε 20 χρόνια. Θα αναγκαστεί πολύς κόσμος να φύγει από τα χωριά του γιατί απλά τα ηλεκτρικά ζορίζονται με τη ζέστη και την ανηφόρα. 

Θεωρητικά ναι, προφανώς, αλλά πρακτικά δεν γίνεται. Επίσης η Ελλάδα είναι και μια χώρα που η βαριά βιομηχανία είναι ο τουρισμός. Ούτε Φ/β πάρκα μπορούμε να έχουμε όσα θέλουμε, ούτε ανεμογεννήτριες. Αυτό που προτείνεις έχει ένα τεράστιο αισθητικό κόστος. Δεν θα το αφήσουν να γίνει. 

 

Αυτός έλεγε ότι υπάρχει μια σύνδεση με κάποια ηλεκτρική ασφάλεια. Ήταν όντως μικρο-τρακάρισμα που δεν δικαιολογούσε καν να ανοίξουν οι αερόσακοι. Για αυτό έγινε viral. 

Δεν του λέω τίποτα. Η επιδότηση αφορά όλα τα αυτοκίνητα. Ο καθένας παίρνει ότι θέλει. Αν όμως από το πουθενά το αμάξι βγαίνει άχρηστο στο τέλος δε θα παίρνει κανείς τίποτα. 

Όπως σου είπα και στην αρχή ο μέσος οδηγός μετράει τι παίρνει με αυτά που δίνει και για την ώρα αυτή η σχέση είναι δυσανάλογη για ένα ηλεκτρικό. Αν εγώ χρειάζεται να δώσω ένα 40άρι τουλάχιστον, αυτό το 40άρι πρέπει να μπορώ να το ξαναβάλω στα επόμενα 3-4 χρόνια στην τράπεζα. Στην Ελλάδα αυτό δεν γίνεται, εκτός αν μπορώ να διακινώ μαύρο χρήμα και πρέπει να το ξοδέψω γρήγορα. 

η αυτοκίνηση πρέπει να γίνεται φθηνότερη και όχι ακριβότερη. Το iPhone που έχει μια ιστορία 15 ετών κάθε χρόνο σχεδόν διπλασιάζει τις δυνατότητές του κρατώντας την ίδια τιμή (παράδειγμα). Τα αυτοκίνητα που έχουν μια ιστορία 100 ετών αυτό δεν μπορούνε ακόμα να το κάνουν. Και μάλιστα ούτε καν σταθερή τιμή δεν έχουν. Πας να παραγγείλεις αυτοκινήτο (και ειδικά αν είναι ηλεκτρικό) σου λέει ο πωλητής: "Ανοιχτή τιμή". Ότι γράψει το κοντέρ σε 6 μήνες. Και συνήθως το κοντέρ δεν γράφει λιγότερα. Και αυτό πλέον ισχύει και για τα θερμικά. Και μου φαίνεται ότι όλα αυτά γίνονται επίτηδες για να πουσάρουν τα ηλεκτρικά σε μια χώρα που ούτε κατά διάνοια δεν είναι έτοιμη να τα υποδεχτεί. Ούτε καν σε 10 χρόνια. 

 

 

Μας δουλεύεις ρε φίλε;

Η Νορβηγία είναι 90% ηλεκτρικά πλέον και είναι τίγκα στα βουνά και στα κρύα.

Ο Καναδάς είναι ακόμα χειρότερα και βρίσκεται ήδη στο 10% ηλεκτρικά.

Οι Αμερικάνοι οδηγούν ώρες κάθε μέρα και κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα παίρνοντας σβάρνα τα εθνικά πάρτα.

Eιδικά οι Καλιφορνέζοι έχουν την λίμνη Tahoe ψωμοτύρι και είναι στα 1900 μέτρα υψόμετρο μέσα στα βουνά.

Και έρχεσαι εσύ να μας πεις ότι η Ελλάδα, που  δεν φτάνει καν τα 500 μέτρα μέσο υψόμετρο και το 99% του πλυθυσμού μετά βίας θα κάνει ένα ταξίδι 500χλμ τον χρόνο με το αυτοκίνητο είναι η μία χώρα του πλανήτη που τα ηλεκτρικά δεν έχουν μέλλον;

 

Για τα περί ηλεκτρισμού, σταμάτα να γράφεις π*παριές. Όπως σου έγραψα παραπάνω είμαστε ήδη στο 45% ανανεώσιμές και δεν έχει γίνει απολύτως κανένα έργο. Η μεγαλύτερη έκταση της Ελλάδας δεν είναι κατάλληλη ούτε για γεωργία ούτε για οικοπεδοποίηση, ούτε για τουρισμό και γι' αυτό κάθεται άδεια.

Πέραν αυτού, με πλήρη μετάβαση στα ηλεκτρικά η συνολική κατανάλωση ενέργειας θα μειωθεί γιατί η βενζίνη δεν φυτρώνει στα δέντρα. Ξοδεύονται τεράστια ποσά ενέργειας για να εισαχθεί το αργό, τεράστια ποσά ενέργειας για να διυλιστεί και τεράστια ποσά για να διακινηθεί.

Απόδειξη αυτού είναι το ότι το ρεύμα που καταναλώνεις στο σπίτι δεν το παράγεις μόνος σου με γεννήτρια αλλά παράγεται κεντρικά σε κάποια λίγα σημεία. Γιατί νομίζεις ότι το να καις βενζίνη στον κουβά σου είναι για κάποιο λόγο λιγότερο ενεργοβόρο;

Δεν ξέρω τι πίνει ο ταξιτζής αλλά η μπαταρία δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.

Ακόμα και ν' ανοίξουν οι αερόσακοι από προβληματικά ηλεκτρικά, η μπαταρία το μόνο που κάνει είναι να κόβει την σύνδεση με το υπόλοιπο σύστημα. Ακριβώς το ίδιο πράγμα κάνει κάθε φορά που σβήνεις το αμάξι.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, grayden said:

Δεν ξέρω τι πίνει ο ταξιτζής αλλά η μπαταρία δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.

Συνιστάτε στα ηλεκτρικα να ελέγχετε κ η μπαταρία μετα απο σύγκρουση με τη λογική οτι γιαννα άνοιξαν οι αερόσακοι ηταν πιθανόν σφοδρή σύγκρουση. Οι σοβαρες εταιρίες κ με σωστο προσωπικό εχει τροπο κ ελενχει την κατάσταση της. Η Mercedes απλα θελει να του φαει λευτα δεν ειναι απαραίτητα τρελος ο ταριφας. Πιθανόν δε ξέρουν, λογο ασχετου προσωπικού ειτε πανε  να του τα φανε πλάγια ειτε κ τα 2.

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sndev είπε

Συνιστάτε στα ηλεκτρικα να ελέγχετε κ η μπαταρία μετα απο σύγκρουση με τη λογική οτι γιαννα άνοιξαν οι αερόσακοι ηταν πιθανόν σφοδρή σύγκρουση. Οι σοβαρες εταιρίες κ με σωστο προσωπικό εχει τροπο κ ελενχει την κατάσταση της. Η Mercedes απλα θελει να του φαει λευτα δεν ειναι απαραίτητα τρελος ο ταριφας. Πιθανόν δε ξέρουν, λογο ασχετου προσωπικού ειτε πανε  να του τα φανε πλάγια ειτε κ τα 2.

Όπως έγραψα και σε προηγούμενο μύνημα, η Mercedes ούτε φθηνά ανταλλακτικά πουλάει ούτε εργασία οπότε αυτό που λες είναι λογικό.

Δημοσ.
7 minutes ago, grayden said:

Όπως έγραψα και σε προηγούμενο μύνημα, η Mercedes ούτε φθηνά ανταλλακτικά πουλάει ούτε εργασία οπότε αυτό που λες είναι λογικό.

Δεν ειναι λογικο το συνιστάται έλεγχος απο την αλαζουμε χυμα γτ ετσι λενε "περίπου" οι οδηγίες. Εγω το νιωθω σαν κλοπή 

Δημοσ.
Στις 18/9/2023 στις 1:23 ΜΜ, Vasilisxd είπε

Και πάλι καίει 3πλασια από ένα Tesla 340 αλόγων.

Εννοείς αυτό το Tesla που θες κάνα 50ρικο να το αγοράσεις;

Δημοσ.
13 hours ago, grayden said:

Μας δουλεύεις ρε φίλε;

Η Νορβηγία είναι 90% ηλεκτρικά πλέον και είναι τίγκα στα βουνά και στα κρύα.

Ο Καναδάς είναι ακόμα χειρότερα και βρίσκεται ήδη στο 10% ηλεκτρικά.

Οι Αμερικάνοι οδηγούν ώρες κάθε μέρα και κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα παίρνοντας σβάρνα τα εθνικά πάρτα.

Eιδικά οι Καλιφορνέζοι έχουν την λίμνη Tahoe ψωμοτύρι και είναι στα 1900 μέτρα υψόμετρο μέσα στα βουνά.

Και έρχεσαι εσύ να μας πεις ότι η Ελλάδα, που  δεν φτάνει καν τα 500 μέτρα μέσο υψόμετρο και το 99% του πλυθυσμού μετά βίας θα κάνει ένα ταξίδι 500χλμ τον χρόνο με το αυτοκίνητο είναι η μία χώρα του πλανήτη που τα ηλεκτρικά δεν έχουν μέλλον;

Σου είπα ότι δεν αναφέρομαι σε Αμερική και Κίνα αλλά το αγνόησες. 

Δεν μίλησα για κρύο αλλά για ζέστη που ταλαιπωρεί την μπαταρία, αλλά επίσης το αγνόησες

Η Νορβηγία εκτός του ότι έχει τεράστιο πλούτο, οι περισσότεροι κάτοικοι ζουν στο νότιο παράλιο. Δες λίγο population density και θα καταλάβεις.

Η Ελλάδα δεν φτάνει τα 500μ υψόμετρο. Η Τρίπολη και τα Γιάννενα είναι κάπου 800 και υπάρχουν πολλά χωριά πάνω από 1000μ. Dude, do you know your facts? Or are you drunk?

Αυτό που λες για το 99% δεν ισχύει. Οι επιλογές που έχεις είναι είτε ανηφόρα (π.χ. Για να πας Καλαμάτα ανηφορίζεις για 2μιση ώρες μέχρι την Τρίπολη) ή νησιά που δεν έχουν φορτιστές τα περισσότερα. Που και τα νησιά γεμάτα ανηφόρες είναι. Τέλος πάντων. 

 

13 hours ago, grayden said:

 

Για τα περί ηλεκτρισμού, σταμάτα να γράφεις π*παριές. Όπως σου έγραψα παραπάνω είμαστε ήδη στο 45% ανανεώσιμές και δεν έχει γίνει απολύτως κανένα έργο. Η μεγαλύτερη έκταση της Ελλάδας δεν είναι κατάλληλη ούτε για γεωργία ούτε για οικοπεδοποίηση, ούτε για τουρισμό και γι' αυτό κάθεται άδεια.

Seriously? Είναι ελάχιστο το ποσοστό της Ελλάδας που δεν έχει ιδιοκτήτη. Ακόμα και τεράστιες πλαγιές βουνών έχουν. Την εκκλησία συνήθως. Ότι δεν κατοικείται καλλιεργείται ή έχει την εκμεταλλεύονται τουριστικά ή θα την εκμεταλλευθούν. Ακριβώς επειδή είμαστε βουνίσια χώρα και οι κάμποι είναι λίγοι τους εκμεταλλευόμαστε όσο περισσότερο γίνεται. 

 

13 hours ago, grayden said:

Πέραν αυτού, με πλήρη μετάβαση στα ηλεκτρικά η συνολική κατανάλωση ενέργειας θα μειωθεί γιατί η βενζίνη δεν φυτρώνει στα δέντρα. Ξοδεύονται τεράστια ποσά ενέργειας για να εισαχθεί το αργό, τεράστια ποσά ενέργειας για να διυλιστεί και τεράστια ποσά για να διακινηθεί.

Πάλι δεν με καταλαβαίνεις. Προσπάθησε λίγο. Δεν είπα ότι τα θερμικά είναι καλύτερα. Χειρότερα είναι. Απλά εμένα σαν μέσο πολίτη που θέλω να πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β φθηνά, δυστυχώς αυτή τη στιγμή και για τα επόμενα πολλά χρόνια τα θερμικά είναι πιο πρακτικά. Αν δώσω 50.000 να αγοράσω ένα ηλεκτρικό, σε πόσα χρόνια θα κάνω απόσβεση αν αυτή τη στιγμή δίνω 80€ με το ντιζελάκι μου το μήνα; Πάνω από 50 χρόνια. Βάλε κάτι σέρβις άντε 40 χρόνια. Και σου είπα αν το πας στο πόσο κακό κάνω στο περιβάλλον, ναι δεν διαφωνώ, αλλά ο πολίτης πάντα κοιτάει την τσέπη του πρώτα. Ειδικά στην Ελλάδα που οι μισθοί τις περισσότερες φορές είναι μισθοί πείνας. 

 

13 hours ago, grayden said:

Απόδειξη αυτού είναι το ότι το ρεύμα που καταναλώνεις στο σπίτι δεν το παράγεις μόνος σου με γεννήτρια αλλά παράγεται κεντρικά σε κάποια λίγα σημεία. Γιατί νομίζεις ότι το να καις βενζίνη στον κουβά σου είναι για κάποιο λόγο λιγότερο ενεργοβόρο;

Δεν ξέρω τι πίνει ο ταξιτζής αλλά η μπαταρία δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.

Ακόμα και ν' ανοίξουν οι αερόσακοι από προβληματικά ηλεκτρικά, η μπαταρία το μόνο που κάνει είναι να κόβει την σύνδεση με το υπόλοιπο σύστημα. Ακριβώς το ίδιο πράγμα κάνει κάθε φορά που σβήνεις το αμάξι.

 

Δεν το παρακολούθησα το θέμα. Απλά το άκουσα να το συζητάνε σε μια ραδιοφωνική εκπομπή και μάλιστα στα μηνύματα που έστελναν οι χρήστες έλεγαν ότι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο υπάρχει μια ασφάλεια που κάτι παθαίνει όταν είναι να ανοίξουν οι αερόσακοι και στην εγγύηση λέει ότι χρειάζεται αλλαγή της μπαταρίας. Αλλά γενικά το ίντερνετ είναι γεμάτο από τέτοιες ιστορίες. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 hours ago, dimisd said:

Εννοείς αυτό το Tesla που θες κάνα 50ρικο να το αγοράσεις;

34.000€ (επιδότηση) με το κλειδί στο χέρι, φουλ έξτρα, ηλιοροφη, θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερες καταγραφής κλπ. 

On 18/09/2023 at 17:37, korakios said:

νομίζω οτι το έγραψα και εκεί οτι (ευτυχώς) τελείωσαν τα δανεικά-επιδοτήσεις . Το έχουν αναφέρει και κάποια μέλη στην ομάδα ηλεκτροκίνησης που φάγανε άκυρο σε αίτηση

άρα πάει παραπάνω . Βέβαια για να "συμφέρει' ένα ηλεκτρικό πάει το πχ Corolla/Golf 36 χιλιάρικα και κάνεις οικονομία 😂

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό, το πιο πιθανό είναι ότι το κινούμαι ηλεκτρικά 2 θα πάρει και παράταση. 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό, το πιο πιθανό είναι ότι το κινούμαι ηλεκτρικά 2 θα πάρει και παράταση. 

το πρόγραμμα υπάρχει κανονικά μέχρι τέλους του έτους , δεν έχει κλείσει η πλατφόρμα

απλά έχουν ποστάρει μηνύματα στο fb group οτι φάγανε άκυρο λόγω εξαντλήσεως (μακάρι)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

34.000€ (επιδότηση) με το κλειδί στο χέρι, φουλ έξτρα, ηλιοροφη, θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερες καταγραφής κλπ. 

7 κατοστάρικα έβαλα το γκάζι στο αυτοκίνητο και κυκλοφορώ με υγραέριο τα τελευταία 2 χρόνια κάνοντας 10 έως 15 χιλιάδες χλμ το χρόνο με κατανάλωση 8 λίτρα στα 100. Σαφώς και θεωρητικά το Tesla καίει λιγότερα απλά πρέπει να ξηλωθείς 34 χιλιάρικα για να οδηγείς οικονομικά κάτι που σε βάθος χρόνου θα καταλάβεις ότι δε σε συμφέρει και τόσο.

Οι λοιπές ηλεκτρικές ανέσεις δε νομίζω ότι δικαιολογούν το κόστος κτήσης.

Επεξ/σία από dimisd
Δημοσ.
9 hours ago, dimisd said:

7 κατοστάρικα έβαλα το γκάζι στο αυτοκίνητο και κυκλοφορώ με υγραέριο τα τελευταία 2 χρόνια κάνοντας 10 έως 15 χιλιάδες χλμ το χρόνο με κατανάλωση 8 λίτρα στα 100. Σαφώς και θεωρητικά το Tesla καίει λιγότερα απλά πρέπει να ξηλωθείς 34 χιλιάρικα για να οδηγείς οικονομικά κάτι που σε βάθος χρόνου θα καταλάβεις ότι δε σε συμφέρει και τόσο.

Οι λοιπές ηλεκτρικές ανέσεις δε νομίζω ότι δικαιολογούν το κόστος κτήσης.

Σαφώς ένα μεταχειρισμένο αμάξι με αέριο είναι πολύ πιο φθηνό π.χ αγορά και μετατροπή ~10.000€ από ένα Tesla των 34.000€. 

Εάν όμως πρόκειται για αγορά καινούργιου, έστω και ένα αμάξι των 20.000€ βενζίνης ή πετρελαίου, συγκρίνεται σε βάθος χρόνου με ένα Tesla των 34.000€ (με την προϋπόθεση ότι φορτίζεις σπίτι) σκεπτόμενος και τι διάφορες έχουν αυτά τα δυο αμάξια, δύναμη, τεχνολογία, άνεση κλπ.

Εάν κάθε χρόνο κάνεις ~20.000χλμ και εξοικονομείς ~2.000€, σε μια 7ετία έκλεισε η διαφορα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 22/9/2023 στις 8:13 ΠΜ, Vasilisxd είπε

Σαφώς ένα μεταχειρισμένο αμάξι με αέριο είναι πολύ πιο φθηνό π.χ αγορά και μετατροπή ~10.000€ από ένα Tesla των 34.000€. 

Εάν όμως πρόκειται για αγορά καινούργιου, έστω και ένα αμάξι των 20.000€ βενζίνης ή πετρελαίου, συγκρίνεται σε βάθος χρόνου με ένα Tesla των 34.000€ (με την προϋπόθεση ότι φορτίζεις σπίτι) σκεπτόμενος και τι διάφορες έχουν αυτά τα δυο αμάξια, δύναμη, τεχνολογία, άνεση κλπ.

Εάν κάθε χρόνο κάνεις ~20.000χλμ και εξοικονομείς ~2.000€, σε μια 7ετία έκλεισε η διαφορα.

Εκεί στο σπίτι χαλάει η μαγιά. Προς το παρόν πρέπει να έχεις ιδιόκτητο και κλειστό γκαράζ για να μπορείς να φορτίσεις και απόθεμα τιμής και από θέμα χρόνου γιατί φυσικά και βολεύει να το πετάς στο ρεύμα το βράδυ και το πρωί να φεύγεις κύριος.. Άρα δεν απευθύνεσαι στη μάζα από πρώτο χέρι. Υπό προϋποθέσεις ναί είναι μια λύση. Μελλοντικά αν βγάλει κανένα μοντέλο ακόμη πιο προσιτό και να χρειάζεται λιγότερο φόρτιση με μεγαλύτερη αυτονομία αυτόματα θα κλείσει και η ψαλίδα σε σύγκριση με τα άλλα καύσιμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...