Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν το παίζω γνώστης ,

αμόρφωτος είμαι , για πες επειδή δεν ξέρω γράμματα , στα πόσα χλμ είναι η απόσβεση ?

η volvo γιατί έλεγε 200000χλμ ? ρώτησέ τους παιδάκ' μου και πες με

απο 5% ανακύκλωσης μπαταριών το 2021 φτάσαμε 95% ??? μπράβο πρόοδος ....

νόμιζα οτι 95% απλά κάθεται και περιμένει ....

Είδαμε τη φιλικότητα της "πράσινης ανάπτυξης" , στο πλευρό μας είναι όλοι 😁

μήπως το Ελλάντα να έβγκαζε να ντίναμε στους φίλους μας ?

πες τα αλλού γιατί ξοδεύουν χρήμα

τα απόβλητα δεν κοστίζουν , τζάμπα είναι . Όσο για το ενεργοβόρο κομμάτι εξαρτάται απο τον τρόπο επεξεργασίας

νομίζω οτι το έγραψα και εκεί οτι (ευτυχώς) τελείωσαν τα δανεικά-επιδοτήσεις . Το έχουν αναφέρει και κάποια μέλη στην ομάδα ηλεκτροκίνησης που φάγανε άκυρο σε αίτηση

Αυτό που ούτε ξέρεις πως κινείται η αγορά ούτε κάθεσαι να διαβάσεις με ξεπερνάει.

Όταν λέμε απόσβεση σε 1-2 χρόνια εννοούμε στα μέσα ετήσια χιλιόμετρα του στόλου (12000 χιλιόμετρα Ευρώπη, 12000 μίλια Αμερική).

Σε εικόνα επειδή βαριέσαι να διαβάζεις:

undefined-Jan-03-2023-05-32-14-7718-PM.p

https://blog.greenenergyconsumers.org/blog/lifecycle-emissions-of-electric-cars-vs.-gasoline

Όταν η Ευρώπη παίρνει ορυκτά μέσω Τουρκίας δεν πρόκειται ποτέ κανένας να είναι με το μέρος σου.

Όταν σταματήσουν τα ορυκτά θα είναι πολύ περισσότερο με το μέρος σου γιατί δεν θα έχουν ανάγκη Ρώσικο/Αζέρικο/Τούρκικο/κτλ αέριο.

 

Για τον χάρτη που έβαλες, αν ήξερες τι διάβαζες δεν θα τον έβαζες καν γιατί αποδεικνύει αυτό ακριβώς που είπα.

Την προηγούμενη δεκαετία μας τα έπρηζαν με τις μονοκαλλιέργειες για βιοαέριο που θ' αντικαταστήσουν τα ορυκτά καύσιμα.

Εντελώς τυχαία, οι μονοκαλλιέργειες σταμάτησαν την περίοδο που η Tesla έκανε το μπαμ με το Model 3 και πλέον όλα τα εργοστάσια χτίζονται δίπλα σε φάρμες, εργοστάσια, κτλ που έχουν οργανικά απόβλητα και αντί να πάνε στις χωματερές τα επεξεργάζονται για να μειώσουν τα ενεργειακά κόστη τους.

Αν δεις τα νούμερα, κανένας δεν παράγει πλέον πρώτη ύλη για παραγωγή βιοαερίου και ούτε πρόκειται ποτέ να μπει κάποιος στην διαδικασία επειδή οι ανανεώσιμες είναι εδώ και πολύ καιρό η πιο φθηνή ενέργεια, και με διαφορά.

 

image.png.68ddb01343f61ea8203edaa3e857679a.png

https://www.lazard.com/media/2ozoovyg/lazards-lcoeplus-april-2023.pdf

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, grayden είπε

Όταν λέμε απόσβεση σε 1-2 χρόνια εννοούμε στα μέσα ετήσια χιλιόμετρα του στόλου (12000 χιλιόμετρα Ευρώπη, 12000 μίλια Αμερική).

άρα λάθος έκθεση έκανε η volvo , ειδοποίησέ τους

για τα υπόλοιπα λυπάμαι , μας αξίζουμε , καλή συνέχεια απο μένα :)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

άρα λάθος έκθεση έκανε η volvo , ειδοποίησέ τους

Η Volvo τα πάει τόσο καλά που έχει βαρέσει κανόνι εδώ και χρόνια.

Δημοσ.
20 hours ago, grayden said:

Πες μου πιο υλικό είναι πιο σπάνιο από αυτά που μπαίνουν στους καταλλήτες ή που χρησιμοποιούνται στην διύλιση καυσίμων.

δεν θα σου πω γιατί δεν το ξέρω. Και ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει. Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ότι αν θέλουν να πουσάρουν τα ηλεκτρικά να μπορώ να αγοράσω με λιγότερο από 20.000 ευρώ. Και να μπορώ να το φορτίζω όσο κάνω και στο βενζινάδικο. Δηλαδή 5 λεπτά. Το αμάξι σαν τεχνολογία μου είναι αδιάφορο γιατί το μόνο που θέλω είναι να πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β και να έχει air-condition και mp3 player να ακούω μουσική και να είναι φθηνό και σχετικά φθηνή συντήρηση. Με εκνευρίζει που όλες οι τεχνολογίες φθηναίνουν (ακόμα και τα iphone 15 που βγήκαν είναι πιο φθηνά από τα iphone 14). Με 700€ πλέον μπορείς να φτιάξεις ένα μέτριο gaming pc. Ενώ τα αυτοκίνητα ακρυβαίνουν, παρόλο που η τεχνολογία τους απλουστεύει. Οι τιμές των ηλεκτρικών για αυτά που προσφέρουν στο μέσο οδηγό είναι παράλογα ακριβές. Και φοβάμαι ότι δεν θα φθηνήνουν και τελικά θα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε κάτι κουβάδες σαν το ΑΜΙ και θα λέμε και ευχαριστώ. Μακάρι να πέφτω έξω σε όλα αυτά, βέβαια. 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, antirix024 είπε

δεν θα σου πω γιατί δεν το ξέρω. Και ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει. Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ότι αν θέλουν να πουσάρουν τα ηλεκτρικά να μπορώ να αγοράσω με λιγότερο από 20.000 ευρώ. Και να μπορώ να το φορτίζω όσο κάνω και στο βενζινάδικο. Δηλαδή 5 λεπτά. Το αμάξι σαν τεχνολογία μου είναι αδιάφορο γιατί το μόνο που θέλω είναι να πηγαίνω από το σημείο Α στο σημείο Β και να έχει air-condition και mp3 player να ακούω μουσική και να είναι φθηνό και σχετικά φθηνή συντήρηση. Με εκνευρίζει που όλες οι τεχνολογίες φθηναίνουν (ακόμα και τα iphone 15 που βγήκαν είναι πιο φθηνά από τα iphone 14). Με 700€ πλέον μπορείς να φτιάξεις ένα μέτριο gaming pc. Ενώ τα αυτοκίνητα ακρυβαίνουν, παρόλο που η τεχνολογία τους απλουστεύει. Οι τιμές των ηλεκτρικών για αυτά που προσφέρουν στο μέσο οδηγό είναι παράλογα ακριβές. Και φοβάμαι ότι δεν θα φθηνήνουν και τελικά θα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε κάτι κουβάδες σαν το ΑΜΙ και θα λέμε και ευχαριστώ. Μακάρι να πέφτω έξω σε όλα αυτά, βέβαια. 

Το ότι δεν ξέρεις είναι προφανές.

Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το τι θες εσύ.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξεκίνησαν στοχεύοντας αυτούς που δίνουν 100 χιλιάρικα και όταν τους εξάντλησαν άρχισαν να κατεβαίνουν στα 50 χιλιάρικα και σιγά σιγά πάνε προς τα 30 χιλιάρικα.

Προς το τέλος της δεκαετίας θα κατέβουν και προς τα 10 χιλιάρικα αλλά αυτό το κομμάτι της αγοράς είναι το τελευταίο που τους ενδιαφέρει γιατί έχει μηδενικό κέρδος.

Για τα περί φόρτισης, έχεις χάσει εντελώς την μπάλα. Το μέλλον δεν είναι να τραβιέσαι στο κεντρικό βενζινάδικο αλλά να φορτίζεις όπου θες όποτε θες.

Προς το παρόν αυτό σημαίνει φορτιστές σε θέσεις parking, σε κολόνες φωτισμού, κτλ ενώ "σύντομα" η απλή, καθημερινή φόρτιση θα είναι ασύρματη και είναι πολύ πιθανό να μην χρειάζεται καν να σταματήσεις σε φορτιστή όσο κινείσαι μέσα στην πόλη, απλά θα φορτίζει αυτόματα το αμάξι σε συγκεκριμένους δρόμους/διασταυρώσεις ή όταν έχεις παρκάρει (και πιο μετά θα μπορεί να πηγαίνει και μόνο του για φόρτιση).

Πέραν αυτών, σήμερα μπορείς σε 10 λεπτά να γεμίσεις περί τα 200 χιλιόμετρα και όλο και αυξάνεται η ταχύτητα φόρτισης καθώς είμαστε ακόμα στις αρχές της τεχνολογίας μπαταριών/φορτιστών.

Τέλος, για τα περί τιμής αυτοκινήτων, στο παρελθόν το αμάξι ήταν κανονική σκοτώστρα ενώ πλέον ακόμα και φθηνά αυτοκίνητα είναι απείρως ασφαλέστερα. Μην περιμένεις τέτοια επίπεδα ασφαλείας με τιμές του 1980.

Πάντως, η Κίνα, που δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ασφάλεια, επιτρέπει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα που κάνουν όλα όσα θέλεις (πέραν της φόρτισης που είναι πιο αργή) με κόστος κάτω από 10 χιλιάρικα. Απλά δεν μπορείς να τα φέρεις Ευρώπη νόμιμα, και όσες εταιρείες βγάζουν έκδοση για την Ευρώπη καταλήγουν με τιμή 2-3 φορές πάνω.

  • Like 1
Δημοσ.
15 minutes ago, grayden said:

Το ότι δεν ξέρεις είναι προφανές.

Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το τι θες εσύ.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξεκίνησαν στοχεύοντας αυτούς που δίνουν 100 χιλιάρικα και όταν τους εξάντλησαν άρχισαν να κατεβαίνουν στα 50 χιλιάρικα και σιγά σιγά πάνε προς τα 30 χιλιάρικα...

 

24 minutes ago, grayden said:

Για τα περί φόρτισης, έχεις χάσει εντελώς την μπάλα. Το μέλλον δεν είναι να τραβιέσαι στο κεντρικό βενζινάδικο αλλά να φορτίζεις όπου θες όποτε θες.

Προς το παρόν αυτό σημαίνει φορτιστές σε θέσεις parking, σε κολόνες φωτισμού, κτλ ενώ "σύντομα" η απλή, καθημερινή φόρτιση θα είναι ασύρματη και είναι πολύ πιθανό να μην χρειάζεται καν να σταματήσεις σε φορτιστή όσο κινείσαι μέσα στην πόλη, απλά θα φορτίζει αυτόματα το αμάξι σε συγκεκριμένους δρόμους/διασταυρώσεις ή όταν έχεις παρκάρει (και πιο μετά θα μπορεί να πηγαίνει και μόνο του για φόρτιση).

 

μέχρι να γίνουν αυτά στην Ελλάδα όπως καταλαβαίνεις, οι μισοί εδώ μέσα που συζητάμε θα έχουμε πάρει σύνταξη. Επίσης να δούμε και πως θα παράγεται αυτή η ενέργεια που θα χρειάζεται να ρουφάνε τα αυτοκίνητα. Η Ελλάδα δεν είναι καμιά τεράστια χώρα και ενδεχομένως να πρέπει να αγοράσει ρεύμα. Και έτσι τελικά το κόστος χρήσης να φτάνει και ενός θερμικού κάποια στιγμή. 

Βέβαια προχτές έγινε viral μια ανάρτηση στο FB ενός ταξιτζή που άνοιξαν οι αερόσακοι (mercedes ηλεκτρικό) σε κάποιο μικρο-τρακάρισμα και του ζητάνε 34000€ να του αλλάξουν μπαταρία. Νομίζω πως από εδώ που είμαστε μέχρι να φτάσουμε εκεί που θες έχουμε πολλά πολλά χρόνια και μέχρι τότε μπορεί να έχουν έρθει και οι εξωγήινοι και να μας έχουν κάνει κιμά. 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, antirix024 είπε

μέχρι να γίνουν αυτά στην Ελλάδα όπως καταλαβαίνεις, οι μισοί εδώ μέσα που συζητάμε θα έχουμε πάρει σύνταξη. Επίσης να δούμε και πως θα παράγεται αυτή η ενέργεια που θα χρειάζεται να ρουφάνε τα αυτοκίνητα. Η Ελλάδα δεν είναι καμιά τεράστια χώρα και ενδεχομένως να πρέπει να αγοράσει ρεύμα. Και έτσι τελικά το κόστος χρήσης να φτάνει και ενός θερμικού κάποια στιγμή. 

Βέβαια προχτές έγινε viral μια ανάρτηση στο FB ενός ταξιτζή που άνοιξαν οι αερόσακοι (mercedes ηλεκτρικό) σε κάποιο μικρο-τρακάρισμα και του ζητάνε 34000€ να του αλλάξουν μπαταρία. Νομίζω πως από εδώ που είμαστε μέχρι να φτάσουμε εκεί που θες έχουμε πολλά πολλά χρόνια και μέχρι τότε μπορεί να έχουν έρθει και οι εξωγήινοι και να μας έχουν κάνει κιμά. 

Ο στόλος ανανεώνεται κάθε 15-20 χρόνια οπότε ακόμα και σήμερα να σταματήσουν εντελώς οι πωλήσεις θερμικών θα περιμένεις πολύ καιρό μέχρι να γίνει πλήρης μετάβαση.

Η ηλεκτρισμός είναι πολύ πιο φθηνός από οποιοδήποτε καύσιμο. Η Ελλάδα δεν είναι ούτε Σαουδική Αραβία ούτε Ρωσία οπότε εισάγουμε ~100% των καυσίμων που χρειαζόμαστε.

Αν κοπούν εντελώς αυτές οι εισαγωγές και πέσει το χρήμα σε πάνελ, ανεμογενήτριες, υδροηλεκτρικά, κτλ και θα είμαστε ενεργειακά ανεξάρτητοι και θα έχουμε πιο φθηνή ενέργεια.

Η Ελλάδα είναι τεράστια χώρα. Αυτή την στιγμή καλύπτουμε το ~45% (https://balkangreenenergynews.com/greece-produces-record-47-1-of-electricity-from-renewables-so-far-in-2022/) των αναγκών μας από ανανεώσιμες και έχουν γίνει ελάχιστα έργα σε ελάχιστα σημεία. Αν πραγματικά θέλαμε, έχουμε αρκετό χώρο να παράξουμε ενέργεια για ολόκληρη την Ευρώπη.

Για τις παπαριές της Mercedes δεν έχω ιδέα αλλά, πρώτα απ' όλα, αν ανοίξουν αερόσακοι δεν είναι μικροτρακάρισμα.

Δεύτερον, δεν βλέπω τι σχέση έχουν οι αερόσακοι με την μπαταρία. Αν έγινε ζημιά στην μπαταρία τότε το τρακάρισμα ήταν πολύ σοβαρό.

Τρίτον, αν μιλάμε για Mercedes, είναι αμάξι 60-70 χιλιάδων (και μπορεί να πάει και πιο πάνω) οπότε μην περιμένεις να σου πουλήσουν φθηνά ανταλλακτικά ή η εργασία να είναι φθηνή.

Αν η είδηση δεν είναι μούφα, πες του ταξιτζή να πάει να πάρει κανένα Tesla που θα του βγει μια η άλλη με την επιδότηση και δεν θα χρειάζεται να δίνει τα κέρατά του στους συνεργιατζίδες της Mercedes.

Δεν ξέρω τιμές Ευρώπης αλλά στο Αμέρικα, ολόκληρη η μπαταρία του Model Y είναι περί τα 10-12 χιλιάρικα.

  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, grayden said:

Ο στόλος ανανεώνεται κάθε 15-20 χρόνια οπότε ακόμα και σήμερα να σταματήσουν εντελώς οι πωλήσεις θερμικών θα περιμένεις πολύ καιρό μέχρι να γίνει πλήρης μετάβαση.

Γράψε πολύ περισσότερο. Όπως σου είπα πολλές χώρες (και η Ελλάδα) δεν είναι ακόμα έτοιμες για τη μετάβαση σε ηλεκτρικά. Και όταν λέω χώρες δεν βάζω μέσα Αμερική και Κίνα. Στην Ευρώπη υπάρχει τεράστια πίεση της μεσαίας τάξης. 

9 minutes ago, grayden said:

Η ηλεκτρισμός είναι πολύ πιο φθηνός από οποιοδήποτε καύσιμο. Η Ελλάδα δεν είναι ούτε Σαουδική Αραβία ούτε Ρωσία οπότε εισάγουμε ~100% των καυσίμων που χρειαζόμαστε.

Αν κοπούν εντελώς αυτές οι εισαγωγές και πέσει το χρήμα σε πάνελ, ανεμογενήτριες, υδροηλεκτρικά, κτλ και θα είμαστε ενεργειακά ανεξάρτητοι και θα έχουμε πιο φθηνή ενέργεια.

Ναι, θα αυξηθεί η παραγωγή αλλά θα αυξηθεί και η ζήτηση. Και μάλιστα κατά πολύ. Και ειδικά στην Ελλάδα που είμαστε 80% βουνίσια χώρα τα ηλεκτρικά θα χρειάζονται φόρτιση πιο συχνά. Εγώ για να πάω στο χωριό μου (που πάω κάθε καλοκαίρι) πρέπει να ανέβω από το 0 στο 950 μέτρα υψόμετρο σε 6 ώρες. Με ένα ηλεκτρικό (όπως είναι τώρα) δεν πρόκειται ποτέ να πάω στο χωριό μου. Και αυτό δεν θα γίνεται ούτε σε 20 χρόνια. Θα αναγκαστεί πολύς κόσμος να φύγει από τα χωριά του γιατί απλά τα ηλεκτρικά ζορίζονται με τη ζέστη και την ανηφόρα. 

9 minutes ago, grayden said:

Η Ελλάδα είναι τεράστια χώρα. Αυτή την στιγμή καλύπτουμε το ~45% (https://balkangreenenergynews.com/greece-produces-record-47-1-of-electricity-from-renewables-so-far-in-2022/) των αναγκών μας από ανανεώσιμες και έχουν γίνει ελάχιστα έργα σε ελάχιστα σημεία. Αν πραγματικά θέλαμε, έχουμε αρκετό χώρο να παράξουμε ενέργεια για ολόκληρη την Ευρώπη.

Θεωρητικά ναι, προφανώς, αλλά πρακτικά δεν γίνεται. Επίσης η Ελλάδα είναι και μια χώρα που η βαριά βιομηχανία είναι ο τουρισμός. Ούτε Φ/β πάρκα μπορούμε να έχουμε όσα θέλουμε, ούτε ανεμογεννήτριες. Αυτό που προτείνεις έχει ένα τεράστιο αισθητικό κόστος. Δεν θα το αφήσουν να γίνει. 

 

9 minutes ago, grayden said:

Για τις παπαριές της Mercedes δεν έχω ιδέα αλλά, πρώτα απ' όλα, αν ανοίξουν αερόσακοι δεν είναι μικροτρακάρισμα.

Δεύτερον, δεν βλέπω τι σχέση έχουν οι αερόσακοι με την μπαταρία. Αν έγινε ζημιά στην μπαταρία τότε το τρακάρισμα ήταν πολύ σοβαρό.

Αυτός έλεγε ότι υπάρχει μια σύνδεση με κάποια ηλεκτρική ασφάλεια. Ήταν όντως μικρο-τρακάρισμα που δεν δικαιολογούσε καν να ανοίξουν οι αερόσακοι. Για αυτό έγινε viral. 

9 minutes ago, grayden said:

Τρίτον, αν μιλάμε για Mercedes, είναι αμάξι 60-70 χιλιάδων (και μπορεί να πάει και πιο πάνω) οπότε μην περιμένεις να σου πουλήσουν φθηνά ανταλλακτικά ή η εργασία να είναι φθηνή.

Αν η είδηση δεν είναι μούφα, πες του ταξιτζή να πάει να πάρει κανένα Tesla που θα του βγει μια η άλλη με την επιδότηση και δεν θα χρειάζεται να δίνει τα κέρατά του στους συνεργιατζίδες της Mercedes.

Δεν του λέω τίποτα. Η επιδότηση αφορά όλα τα αυτοκίνητα. Ο καθένας παίρνει ότι θέλει. Αν όμως από το πουθενά το αμάξι βγαίνει άχρηστο στο τέλος δε θα παίρνει κανείς τίποτα. 

Όπως σου είπα και στην αρχή ο μέσος οδηγός μετράει τι παίρνει με αυτά που δίνει και για την ώρα αυτή η σχέση είναι δυσανάλογη για ένα ηλεκτρικό. Αν εγώ χρειάζεται να δώσω ένα 40άρι τουλάχιστον, αυτό το 40άρι πρέπει να μπορώ να το ξαναβάλω στα επόμενα 3-4 χρόνια στην τράπεζα. Στην Ελλάδα αυτό δεν γίνεται, εκτός αν μπορώ να διακινώ μαύρο χρήμα και πρέπει να το ξοδέψω γρήγορα. 

η αυτοκίνηση πρέπει να γίνεται φθηνότερη και όχι ακριβότερη. Το iPhone που έχει μια ιστορία 15 ετών κάθε χρόνο σχεδόν διπλασιάζει τις δυνατότητές του κρατώντας την ίδια τιμή (παράδειγμα). Τα αυτοκίνητα που έχουν μια ιστορία 100 ετών αυτό δεν μπορούνε ακόμα να το κάνουν. Και μάλιστα ούτε καν σταθερή τιμή δεν έχουν. Πας να παραγγείλεις αυτοκινήτο (και ειδικά αν είναι ηλεκτρικό) σου λέει ο πωλητής: "Ανοιχτή τιμή". Ότι γράψει το κοντέρ σε 6 μήνες. Και συνήθως το κοντέρ δεν γράφει λιγότερα. Και αυτό πλέον ισχύει και για τα θερμικά. Και μου φαίνεται ότι όλα αυτά γίνονται επίτηδες για να πουσάρουν τα ηλεκτρικά σε μια χώρα που ούτε κατά διάνοια δεν είναι έτοιμη να τα υποδεχτεί. Ούτε καν σε 10 χρόνια. 

 

9 minutes ago, grayden said:

Δεν ξέρω τιμές Ευρώπης αλλά στο Αμέρικα, ολόκληρη η μπαταρία του Model Y είναι περί τα 10-12 χιλιάρικα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, antirix024 said:

Εγώ για να πάω στο χωριό μου (που πάω κάθε καλοκαίρι) πρέπει να ανέβω από το 0 στο 950 μέτρα υψόμετρο σε 6 ώρες

απο περιεργια μου λες σημειο εκκινησης κ άφιξης να το βάλω στο πρόγραμμα να δω τι παίζει

 

12 minutes ago, antirix024 said:

Ούτε Φ/β πάρκα μπορούμε να έχουμε όσα θέλουμε, ούτε ανεμογεννήτριες

αν δε κανω λάθος σε 4 χρόνια πήγαμε από το 19 στο 40%  

οτι νανε παραπληροφόρηση εγραψα 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
9 hours ago, sndev said:

απο περιεργια μου λες σημειο εκκινησης κ άφιξης να το βάλω στο πρόγραμμα να δω τι παίζει

Το χωριό μου είναι κοντά στην Καστοριά. Όμως εσύ βάλε το Νεστόριο που είναι εκεί κοντά. Σημείο εκκίνησης βάλε Πετρούπολη. Και πες μου έτσι απο περιέργεια πόσο εύκολο είναι αυτό το ταξίδι το καλοκαίρι με θερμοκρασία 35-40 βαθμούς. 

9 hours ago, sndev said:

 

αν δε κανω λάθος σε 4 χρόνια πήγαμε από το 19 στο 40%  

οτι νανε παραπληροφόρηση εγραψα 

Σαφώς αυξάνεται η παραγωγή πράσινης ενέργειας αλλά πιστεύω ότι θα φτάσει σε ένα σημείο που δεν θα μπορεί να αυξηθεί παραπάνω καθώς στην Ελλάδα έχουμε μεγάλο ποσοστό ιδιοκτησίας (ακόμα και ολόκληρα βουνά ανήκουν στην εκκλησία) και είμαστε και τουριστική χώρα. Δεν μπορούμε π.χ. να γεμίσουμε τα νησιά με ανεμογεννήτριες και την επαρχία με φ/β. 

Δημοσ.
6 minutes ago, antirix024 said:

χωριό μου είναι κοντά στην Καστοριά. Όμως εσύ βάλε το Νεστόριο που είναι εκεί κοντά

Με το δικό μου τπτ το τραγικό πάντως 25 λεπτα σταση κ αφετηρία χαιδαρι που νε κοντά 

SmartSelect_20230920_083311_ABRP.jpg.b605cbcd899bbd26152c1d4f1c772f75.jpg

Δημοσ.
39 minutes ago, sndev said:

Με το δικό μου τπτ το τραγικό πάντως 25 λεπτα σταση κ αφετηρία χαιδαρι που νε κοντά 

SmartSelect_20230920_083311_ABRP.jpg.b605cbcd899bbd26152c1d4f1c772f75.jpg

ΟΚ, αυτό λαμβάνει υπόψη και τη θερμοκρασία και τη συνεχή ανηφορική διαδρομή;

Δημοσ.
Just now, antirix024 said:

ΟΚ, αυτό λαμβάνει υπόψη και τη θερμοκρασία και τη συνεχή ανηφορική διαδρομή;

Προφανώς δεν εχει ουσια αλλιως. Στο γυρισμό θέλει 7 λεπτα φόρτιση λογο κατήφορας

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...