Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, theripper7 είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Ε.Ε δίνει λεφτά σε μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει επένδυση; 

Οι επιλογές για να πετύχει αυτό που θέλει η ΕΕ είναι οι εξής:

Α) Να δώσει εντολές σε μια ιδιωτική εταιρία τι να κάνει. Αυτό όμως είναι στα πλαίσια του φασισμού.

Β) Να φτιάξει δικές της πολυεθνικές που θα κάνουν τις business που την ενδιαφέρουν. Αυτό όμως είναι στα πλαίσια του σοσιαλισμού. 

Επειδή όμως η ΕΕ επίσημα δεν είναι ούτε φασιστική ούτε σοσιαλιστική αλλά καπιταλιστική με σοσιαλδημοκρατικά στοιχεία οι επιλογές της είναι:

Γ) Να επιβάλει πρόστιμα και φόρους για να αποτρέψει εταιρίες από ενέργειες που δεν θέλει.

Δ) Να μην κάνει τίποτα και να ελπίζει ότι αυτό που θέλει να πετύχει να είναι στα σχέδια και στις επιδιώξεις κάποιας εταιρίας και να είναι έρμαιο του χρονοδιαγράμματος και των διαδικασιών παράδοσης και ποιότητας της εταιρίας.

Ε) Να δώσει επιχορηγήσεις και επιδοτήσεις για να πείσει τις εταιρίες να κάνουν τις ενέργειες που θέλει. Αυτό επέλεξε η ΕΕ.
 

  • Like 2
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 hours ago, theripper7 said:

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Ε.Ε δίνει λεφτά σε μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει επένδυση; 

για δυο λόγους
1, τεσλα έχει πλήρες τεχνογνωσια και όλα έτοιμα (σαν συνεπεία θα τους βγει ποιο φτηνά και ποιο καλά και ποιο γρήγορα από το να ανάθεση σε κάποιον κρατικό μηχανισμό)

2. καμία εταιρεία δεν θα το κάνει από μονή της μαζικά χωρίς καποιο κινιττρο σοβαρό (την τεσλα δεν την καιει και τόσο να ξοδέψει τεράστια ποσά στους φορτιστές φτοιαχνει καποια superchargers stations και ειναι καλυμμένη)

 

 

5 hours ago, antirix024 said:

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

πουθενά δεν κάνεις λάθος απλά οτι για μας ειναι ακριβό αλλού το βλέπουν οκ καθος μικρα αμακια σε εκεινες της χωρες σπάνια παίρνουν......... ετσι τα 40+ χιλιαρικα για αυτούς ειναι λουκούμι παίρνουν ποιο δυνατό αμαξι με ίδια λεφτά για μας που με 15 χιλιαρικα καινουργιο ειναι όνειρο και το παίρνουμε με χιλια ζόρια ειναι τρελό πρόβλημα... και οχι  η τημη δεν θα πεσει ποτε... απλα στης φτοχες χωρες οπως η αλλαδα θα πέσει κατα πολη η χρηση αυτοκινήτου και τελος

Δημοσ.
6 ώρες πριν, nepomuk είπε

Παμε δυνατα , αντε και στην ψωροκωστανα  και στα δικα μας .

Με 2 ευρω το λιτρο στην καλυτερη , φτανει η ωρα

Ας μαθουμε να διαβαζουμε σωστα : "7.198 Superchargers" . Τουτεστιν οχι απλα φορτιστες αλλα  super - duper .. πραγματικα εργοστασια φορτισης

με παρα πολλες παροχες ταυτοχρονα  ανα σταθμο , με τις χψζ προδιαγραφες και πολλα αλλα . Σε διαφορετικη περιπτωση ενα "οικιακο" walbox  της μιας παροχης και ισχυος max11 KW , τον τοποθετω και μονος φυσικα με την βοηθεα φιλων αδειουχων ηλεκτροτεχνιτων .

Το θεμα ειναι οτι δεν διαθετω τον χωρο ουτε καν σε πυλωτη πολυκατοικιας .

Μονη λυση το περασμα καλωδιου κατω απο το πεζοδρομιο και η φυτευση κανουλας φορτισης στο πεζοδρομιο μπροστα στην κατοικια - χωρο μου.

Τοτε προκυπτουν διαφορα οπως δημοτικα τελη , δικαιωμα σταθμευσης καποιες ωρες και πολλα αλλα .

Δεν μπορω να φαντασθω πως θα στραφουν στην ηλεκτροκινηση οι διαβιουντες και οι εργαζομενοι στις πυκνοδομημενες γειτονιες

των Ελληνικων πολεων , οταν το κοστος των ηλεκτρικων "βενζιναδικων " θα ξεπερνα τα καυσιμα.

Αυτα ειναι τα δυσκολα και οχι οι Μεγασταθμοι φορτισης στους αυτοκινητοδρομους.Αν βαλουμε στον λογαριασμο και τα μεγαλυτερα οχηματα πασης

φυσεως , την αναγκη για επεκταση και τεραστια αυξηση της φερουσας ικανοτητας του δικτυου , θα χρειαστουν δεκαετιες.

Στην πατριδα μας υπαρχει τεραστια καθυστερηση και δυστοκια για να φτασει η οπτικη ινα να μπει μεσα στο σπιτι μας , τοσο οσο

να κατανταει εξευτελιστικο , οταν και στην Κωλοπετινιτσα ειναι γεγονος.

Τεσπα μακαρι να τα παμε καλα σε αυτο το θεμα ,ας μην μεμψιμοιρουμε ,  ας αναλαβουν οι νεωτερες γενεις , ας φυγει η γερουσια απο την ληψη αποφασεων

και να κινηθουμε γρηγορα.

Δεν θα φορτίζουμε στο σπίτι μας, όπως δε βάζουμε και βενζίνη σπίτι μας. Θα πηγαίνουμε σε πρατήρια ρεύματος, όπως τώρα πάμε σε πρατήρια βενζίνης. Συν τους φορτιστές σε σούπερ μάρκετ, πάρκινγκ κτλ.

Αλλον εφικτό τρόπο δεν μπορώ να σκεφτώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν περιμενα οτι υπαρχει εδω μεσα τοση αγνοια για το τι ειναι και πως λειτουργεί η ΕΕ. Καποιοι βλέπετε παντου εχθρους μου φαίνεται. 

Λεφτα σε ιδιωτες δινει εδω και 30 χρονια. Το εσπα τι ειναι;

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, zio10 είπε

Δεν θα φορτίζουμε στο σπίτι μας, όπως δε βάζουμε και βενζίνη σπίτι μας. Θα πηγαίνουμε σε πρατήρια ρεύματος, όπως τώρα πάμε σε πρατήρια βενζίνης. Συν τους φορτιστές σε σούπερ μάρκετ, πάρκινγκ κτλ.

Αλλον εφικτό τρόπο δεν μπορώ να σκεφτώ.

Αυτό που λέει ο φίλος εδώ. Με το ηλεκτρικό, δεν αλλάζεις απλά αυτοκίνητο και συνεχίζεις να ζεις και να κινείσαι όπως πριν. Αλλάζεις όλη την κουλτούρα. Πως οδηγάς, που πας, τι κριτήρια έχεις εκεί που θα πας, από που θα πας και όλο το πακέτο.

Θες να κινηθείς μέσα στην πόλη και δεν μπορείς να βάλεις φορτιστή σπίτι; (όπως η τεράστια πλειοψηφία των κατοίκων στην Αθήνα); Όπου βρεθείς και όπου σταθείς φορτίζεις (σ/μ, εμπορικό κέντρο, πάρκινγκ, βενζινάδικο whatever κλπ).

Θες να πας ταξίδι; Θα διαλέξεις δρόμο που θα έχει charger, ξενοδοχείο με charger κλπ.

Προσωπικά επειδή ήδη πολλά άγχη έχω στη ζωή μου και δεν ήθελα άλλα, πήρα βενζινούλα πέρισυ και γαία πυρί μιχθήτω. Τα επόμενα 10 χρόνια να μην τα έχω αυτά. Μετά έχει ο Θεός, θα μου πουν να το πετάξω; τι να πω ας το πούν...

  • Like 3
Δημοσ.
14 ώρες πριν, nepomuk είπε

την αναγκη για επεκταση και τεραστια αυξηση της φερουσας ικανοτητας του δικτυου , θα χρειαστουν δεκαετιες.

Τη δεκαετία του 50 υπήρχαν ακόμα άμαξες με άλογα σε κυκλοφορία και μάλιστα στην Αγγλία παρακαλώ.

Δεν θα είναι περίεργο να συνυπάρχουν ηλεκτρικά, υβριδικά και θερμικά για 20-30 χρόνια.

13 ώρες πριν, antirix024 είπε

Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος)

Η τιμές των μπαταριών έχουν πέσει και θα πέσουν κι άλλο.

Η εξόρυξη καυσίμων, μεταφορά, διύλιση, ξανά μεταφορά, καύση με απόδοση της τάξης του 70% και τα καυσαέρια στο περιβάλλον, δεν έχει περιβαλλοντικό κόστος;

+ ορυκτέλαια, παραφλού, μπουζί κι ένα σωρό άλλα που δεν χρειάζονται τα ηλεκτρικά.

Δημοσ.

Καλημέρα,

περιλαμβάνεται και η Ελλάδα στην επέκταση αυτή . Απλά δεν αναφέρεται σας GR αλλά σαν EL ή χώρα μας.

 

"The project aims at deploying 6,458 recharging points (250 kW) for LDV in 613 locations in 16 countries (AT, BE, BG, DE, ES, FI, FR, IE, IT, LV, LT, LU, NL, RO, SK, SE) along the Core and Comprehensive Network. The project foresees both the deployment of new recharging stations and the replacement of existing outdated recharging points not satisfying the requirement of the call in terms of recharging capacity and open-accessibility," the Tesla Italy project description reads. It states the same for Poland's Tesla division, while adding an additional six nations (CZ, EL, HR, HU, PL, SI).

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, antirix024 είπε

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

Γιατί ενα επιτελείο ικανότατων ανθρώπων περίμενε υπομονετικά την κατάλληλη στιγμή για να πουλήσει την τεχνογνωσία του και το πέτυχε. Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι η καλύτερη λύση απαράιτητα. Στις μεταφορές η καλύτερη λύση είναι τα Μεσα μαζικής μεταφοράς για καθημερινή χρήση είτε ηλεκτρικά είτε κάτι άλλο και για κοντινές αποστάσεις τύπου ψώνια κτλ ποδήλατο ή περπάτημα. Μόνο με αυτό το τρόπο εργαζόμενος θα δεί φώς στο οικονομικό του θέμα. Οσο χρειάζεται ιδιωτική λύση θα πληρώνει. Για να το κάνω πιό λιανά τα οχήματα είναι "οπλικά συστήματα" για τους ιδιώτες καθότι αν δεν φτιάχνονται και δεν γνωρίζουν τα κόστη χρήσης μπορούν να τους σκοτώσουν οικονομικά. 

Δημοσ.

Ελπίζω να περιέχεται και η Ελλάδα σαν EL γιατί να πληρώνει η ΕΕ για να μπουν φορτιστές στην Ελβετία που δεν ανήκει στην ΕΕ το θεωρώ τουλάχιστον παρατραβηγμενο. 

Δημοσ.
18 hours ago, dimisd said:

Χθες γέμισα το χρέπι μου γκάζι με 0,76 το λίτρο. Έλον δε θες να σου πω που να βάλεις τον Tesla Supercharger...

Και πάλι καίει 3πλασια από ένα Tesla 340 αλόγων.

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, antirix024 είπε

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

Παντού.

Τα υλικά ούτε ακριβά, ούτε σπάνια είναι.

Οι τιμές των υλικών πάντα ήταν και πάντα θα είναι χρηματιστήριο. Νομίζεις ότι η τιμή του σπανακιού ή της μπριζόλας δεν ανεβοκατεβαίνει όπως του αλουμινίου;

Τα ηλεκτρικά είναι απείρως πιο φιλικά, ακόμα και με το τρέχοντα τρόπο παραγωγής ηλεκτρισμού ενώ με πλήρως καθαρό δίκτυο, καθαρίζουν ακόμα περισσότερο και τ' αυτοκίνητα.

Η παραγωγή και ανακύκλωση μπαταριών δεν έχει τεράστιο κόστος και τα υλικά είναι πλήρως ανακυκλώσιμα, σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που ούτε τα παράγεις, ούτε πρόκειται ποτέ να τα παράξεις μόνος σου.

Τέλος, με την απομάκρυνση από τα ορυκτά καύσιμα σταματάει να κρατάει από τα τέτοια σου ο κάθε Σαουδάραβας, Ρώσος, Τούρκος, κτλ οπότε και η χώρα θα είναι ενεργειακά ανεξάρτητη και η παγκόσμια πολιτική θα σταματήσει να κάνει τον κόσμο μπουρδέλο για να μπορέσει να ελέγξει τα λίγα σημεία που έχουν ορυκτά καύσιμα.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Το εσπα τι ειναι;

τα λεφτά που φαγώθηκαν απο την παρέα

παραδόξως Ελλάδα πήγε ένα κλάσμα εκεί που έπρεπε (είχα δει ντοκιματέρ όταν ξεκίνησε η "κρίση" , σε άλλες χώρες τα είχαν φάει χειρότερα) . Αν βρω το βιντεάκι θα κάνω edit

38 λεπτά πριν, grayden είπε

 ανακύκλωση μπαταριών δεν έχει τεράστιο κόστος

επι 5+ ήταν πριν λίγα χρόνια

49 λεπτά πριν, grayden είπε

και τα υλικά είναι πλήρως ανακυκλώσιμα

δεν το έχω πετύχει κάπου ...

39 λεπτά πριν, grayden είπε

Τα ηλεκτρικά είναι απείρως πιο φιλικά, ακόμα και με το τρέχοντα τρόπο παραγωγής ηλεκτρισμού

μετά απο πολλά χλμ , δυστυχώς δε βγάζουν όλες οι εταιρίες δεδομένα , μόνο απο volvo είχα διαβάσει

50 λεπτά πριν, grayden είπε

ενώ με πλήρως καθαρό δίκτυο, καθαρίζουν ακόμα περισσότερο και τ' αυτοκίνητα.

καθαρό δίκτυο χλωμό έως αδύνατο , χρειάζεται και σχεδιασμός που πάσχει ειδικά στην Ελλάδα

40 λεπτά πριν, grayden είπε

σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα που ούτε τα παράγεις, ούτε πρόκειται ποτέ να τα παράξεις μόνος σου.

βιοαέριο-βιομεθάνιο

41 λεπτά πριν, grayden είπε

έλος, με την απομάκρυνση από τα ορυκτά καύσιμα σταματάει να κρατάει από τα τέτοια σου ο κάθε Σαουδάραβας, Ρώσος, Τούρκος, κτλ οπότε και η χώρα θα είναι ενεργειακά ανεξάρτητη

έχουμε φυσικό αέριο αλλά χαιρόμαστε "πράσινη ανάπτυξη" . Ακόμα και τότε που κόψανε το ρώσικο αέριο απο τον αγωγό δε μας αφήσαν να κάψουμε (προσωρινά) λιγνίτη ....

και μάντεψε απο ποια χώρα παίρνουμε ανεμογεννήτριες και ψαξε και στο ίντερνετ ποια είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη (δεν είναι συνωνυμία)

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, korakios είπε

επι 5+ ήταν πριν λίγα χρόνια

δεν το έχω πετύχει κάπου ...

μετά απο πολλά χλμ , δυστυχώς δε βγάζουν όλες οι εταιρίες δεδομένα , μόνο απο volvo είχα διαβάσει

καθαρό δίκτυο χλωμό έως αδύνατο , χρειάζεται και σχεδιασμός που πάσχει ειδικά στην Ελλάδα

βιοαέριο-βιομεθάνιο

έχουμε φυσικό αέριο αλλά χαιρόμαστε "πράσινη ανάπτυξη" . Ακόμα και τότε που κόψανε το ρώσικο αέριο απο τον αγωγό δε μας αφήσαν να κάψουμε (προσωρινά) λιγνίτη ....

και μάντεψε απο ποια χώρα παίρνουμε ανεμογεννήτριες και ψαξε και στο ίντερνετ ποια είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη (δεν είναι συνωνυμία)

Δεν ξέρω αν είναι αμορφωσιά ή ασχετοσύνη αλλά είναι κρίμα να γράφεις π*παριές ενώ το παίζεις γνώστης.

 

image.png.d57b0a0597cb2cf74ed4caba20885089.png

https://www.tesla.com/ns_videos/2022-tesla-impact-report-highlights.pdf

Στα 1-2 χρόνια χρήσης, με το τωρινό δίκτυο ηλεκτρισμού, ισοφαρίζεται η μόλυνση και τα υπόλοιπα 10-15 χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου η μόλυνση είναι σχεδόν μηδενική σε σχέση με το κάψιμο βενζίνης.

Μέχρι πρόσφατα υπήρχαν ελάχιστα ηλεκτρικά στον δρόμο (και σχεδόν μηδενικός αριθμός έβγαινε off κάθε χρόνο) οπότε η ανακύκλωση μπαταριών δεν είχε νόημα γιατί δεν υπήρχαν μπαταρίες γι' ανακύκλωση οπότε το κόστος ανακύκλωσης ανά μπαταρία ήταν μεγάλο.

Όσο αυξάνεται η παραγωγή τόσο αυξάνεται και ποσότητα μπαταριών που πρέπει ν' ανακυκλωθούν οπότε περισσότερες εταιρείες μπαίνουν στην αγορά και τα κόστη συνεχίζουν να πέφτουν.

Αν και οι περισσότερες μπαταρίες των ηλεκτρικών αγοράζονται για να πάνε σε άλλα projects (μετατροπές σε ηλεκτρικά, μπαταρίες για το σπίτι, κτλ) ό,τι καταλήγει για ανακύκλωση δεν καταλήγει στην χωματερή.

Αν και είμαστε ακόμα στα πρώτα στάδια, ήδη είμαστε στο 95% επιτυχούς ανακύκλωσης υλικών.

https://electrek.co/2023/03/02/tesla-cofounders-redwood-shows-95-efficiency-in-battery-recycling-pilot/

Το καθαρό δίκτυο είναι εύκολο. Το πρόβλημα είναι ότι θέλει χρόνο, δεν γίνονται σε 1-2 χρόνια τέτοια έργα.

Η Ευρώπη είναι ήδη περί το 40%-50% ανανεώσιμες και δεν έχουν μπει καν στο παιχνίδι οι μπαταρίες και τα μεγάλα έργα.

image.png.a80f396b4ab83148f9dcd7f55555e35a.png

https://www.consilium.europa.eu/en/infographics/how-is-eu-electricity-produced-and-sold

 

Το φυσικό αέριο είναι ορυκτό καύσιμο και παράγεται από κυριολεκτικά εχθρούς όχι μόνο της χώρας αλλά και της Ευρώπης όλης.

Το βιοαέριο είναι άλλη μια π*παριά ολκής που δεν πρόκειται ποτέ να χρησιμεύσει σε τίποτα. Εκτός του ότι είναι πανάκριβο και απίστευτα ενεργοβόρο, απαιτεί πολύ μεγαλύτερες επενδύσεις από την μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες.

Όπως και με το υδρογόνο, τα βιοκαύσιμα είναι το σανό που ταϊζουν τους άσχετους οι ίδιου που ελέγχουν αυτή την στιγμή την παραγωγή και διανομή ορυκτών και δεν θέλουν να χάσουν την κότα με τα χρυσά αυγά.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 hours ago, antirix024 said:

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

Παίζει και το νεοεμφανισθέν στην ελληνική αγορά MG 4 με 24.250€ με 170 αλογάκια, not bad εάν αναλογιστείς ότι ένα Corolla ή ένα Golf έχει πλέον 28.500€

Not bad επίσης εάν αναλογιστείς ότι ένα Huyndai i20 Hybrid έχει 20.400€. Πόσα χρήματα θα γλυτώσεις μελλοντικά από σέρβις και καύσιμο... 

Εάν φορτίζεις σπίτι, φουλάρει με 8,5€

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, grayden είπε

Δεν ξέρω αν είναι αμορφωσιά ή ασχετοσύνη αλλά είναι κρίμα να γράφεις π*παριές ενώ το παίζεις γνώστης.

δεν το παίζω γνώστης ,

αμόρφωτος είμαι , για πες επειδή δεν ξέρω γράμματα , στα πόσα χλμ είναι η απόσβεση ?

9 λεπτά πριν, grayden είπε

Στα 1-2 χρόνια χρήσης, με το τωρινό δίκτυο ηλεκτρισμού, ισοφαρίζεται η μόλυνση και τα υπόλοιπα 10-15 χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου η μόλυνση είναι σχεδόν μηδενική σε σχέση με το κάψιμο βενζίνης.

η volvo γιατί έλεγε 200000χλμ ? ρώτησέ τους παιδάκ' μου και πες με

11 λεπτά πριν, grayden είπε

Αν και είμαστε ακόμα στα πρώτα στάδια, ήδη είμαστε στο 95% επιτυχούς ανακύκλωσης υλικών.

απο 5% ανακύκλωσης μπαταριών το 2021 φτάσαμε 95% ??? μπράβο πρόοδος ....

νόμιζα οτι 95% απλά κάθεται και περιμένει ....

12 λεπτά πριν, grayden είπε

Το φυσικό αέριο είναι ορυκτό καύσιμο και παράγεται από κυριολεκτικά εχθρούς όχι μόνο της χώρας αλλά και της Ευρώπης όλης.

Είδαμε τη φιλικότητα της "πράσινης ανάπτυξης" , στο πλευρό μας είναι όλοι 😁

μήπως το Ελλάντα να έβγκαζε να ντίναμε στους φίλους μας ?

13 λεπτά πριν, grayden είπε

Το βιοαέριο είναι άλλη μια π*παριά ολκής που δεν πρόκειται ποτέ να χρησιμεύσει σε τίποτα.

πες τα αλλού γιατί ξοδεύουν χρήμα

15 λεπτά πριν, grayden είπε

Εκτός του ότι είναι πανάκριβο και απίστευτα ενεργοβόρο,

τα απόβλητα δεν κοστίζουν , τζάμπα είναι . Όσο για το ενεργοβόρο κομμάτι εξαρτάται απο τον τρόπο επεξεργασίας

42 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Παίζει και το νεοεμφανισθέν στην ελληνική αγορά MG 4 με 24.250€ με 170 αλογάκια, not bad εάν αναλογιστείς ότι ένα Corolla ή ένα Golf έχει πλέον 28.500€

νομίζω οτι το έγραψα και εκεί οτι (ευτυχώς) τελείωσαν τα δανεικά-επιδοτήσεις . Το έχουν αναφέρει και κάποια μέλη στην ομάδα ηλεκτροκίνησης που φάγανε άκυρο σε αίτηση

άρα πάει παραπάνω . Βέβαια για να "συμφέρει' ένα ηλεκτρικό πάει το πχ Corolla/Golf 36 χιλιάρικα και κάνεις οικονομία 😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...