Crash24 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) θα χρηματοδοτήσει με 352 εκατομμύρια ευρώ την υποστήριξη πράσινων υποδομών μεταφορών, με την Tesla να λαμβάνει ένα μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων. Οι πολωνικές και ιταλικές θυγατρικές της εταιρείας θα λάβουν συνολικά 148,72 εκατομμύρια ευρώ (159,64 εκατομμύρια δολάρια) για την εγκατάσταση ή αναβάθμιση 7.198 Superchargers σε 22 χώρες, σύμφωνα με τη λίστα της ΕΕ. Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη 6.458 σημείων φόρτισης (250 kW) για επιβατικά οχήματα σε 613 τοποθεσίες σε 16 χώρες κατά μήκος του Κεντρικού και Εκτεταμένου Δικτύου ΔΕΔ-Μ. Προβλέπει τόσο την ανάπτυξη νέων σταθμών φόρτισης όσο και την αντικατάσταση υπαρχόντων σημείων φόρτισης που δεν πληρούν τις προδιαγραφές της πρόσκλησης ως προς την ισχύ φόρτισης και την ανοιχτή πρόσβαση, αναφέρει η περιγραφή του έργου της Tesla Italy. Το ίδιο ισχύει και για την πολωνική Tesla, ενώ προστίθενται επιπλέον έξι χώρες. Όπως ανακοινώθηκε τον Ιούλιο, στόχος της Ε.Ε είναι η παρουσία ταχυφορτιστών κάθε 60 χιλιόμετρα σε βασικούς αυτοκινητόδρομους μέχρι το 2028 Οι προτάσεις για το έργο είχαν προθεσμία την 13η Απριλίου 2023, και η ΕΕ μόλις ανακοίνωσε τις επιτυχείς προσφορές. Φαίνεται να καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της Ευρώπης, αν και δεν υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με την κατανομή νέων σταθμών και τις αναβαθμίσεις που θα γίνουν σε υπάρχοντες σταθμούς. Μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης θα μπορούσε να διατεθεί για ενημερώσεις στο Supercharger V4 της Tesla, ο οποίος προσφέρει ισχύ εξόδου 350 kW, σημαντικά αυξημένη δηλαδή από τα 250 kW της προηγούμενης έκδοσης. Η Tesla πρόσφατα συμπλήρωσε 10.000 φορτιστές Supercharger στην ΕΕ, και μετρά συνολικά 875 σταθμούς. Ακολουθεί η κατανομή φορτιστών για τις μεγαλύτερες χώρες στην Ευρώπη: Γερμανία (143), Γαλλία (123), Ηνωμένο Βασίλειο (100), Νορβηγία (95), Σουηδία (65), Ιταλία (59), Ισπανία (50), Ολλανδία (39), Αυστρία (27) και Ελβετία (27). Το συνολικό ποσό χρηματοδότησης που λαμβάνει μία εταιρεία (Tesla) είναι σίγουρα μεγάλο, όμως η απόφαση της ΕΕ φαίνεται λογική. Κι’ αυτό διότι αυτοκινητοβιομηχανίες συμπεριλαμβανομένων των Ford, GM, Volvo, Honda και Mercedes έχουν ανακοινώσει ότι θα περάσουν στην υποδοχή φόρτισης NACS (North American Charging Standard) της Tesla. Έχουν μάλιστα συνάψει συμφωνίες με την εταιρεία για τη χρήση των Superchargers της, κάτι που σημαίνει ότι πολλοί οδηγοί θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο της Tesla χωρίς να έχουν δικό της αυτόκινητο. Από τις αρχές του 2021, η Tesla άνοιξε το δίκτυό της σε όλους τους χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων σε επιλεγμένους Superchargers στην Ολλανδία, Γαλλία και Νορβηγία. Η ΕΕ ενέκρινε συνολικά 26 projects, με τα περισσότερα αφιερωμένα σε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων αλλά αρκετά σχετικά με σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου για βαρέα οχήματα και άλλους τύπους οχημάτων. «Η επένδυσή των 352 εκατομμυρίων ευρώ θα μεταφραστεί σε περίπου 12.000 σημεία φόρτισης, 18 σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου και την ηλεκτροδότηση λιμανιών και αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένου του λιμανιού του Ρότερνταμ και 37 ισπανικών αεροδρομίων», δήλωσε η Επίτροπος Μεταφορών της ΕΕ, Adina Vălean. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
Titos301 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Μαντεψτε ποσοι απο αυτους θα μπουνε στην ελλαδα 1
theripper7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Ε.Ε δίνει λεφτά σε μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει επένδυση;
sndev Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 2 minutes ago, theripper7 said: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Ε.Ε δίνει λεφτά σε μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει επένδυση; Που ηθελες να τα δωσει για να μπουν φορτιστές σε κανα υπουργείο; 2
theripper7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 3 λεπτά πριν, sndev είπε Που ηθελες να τα δωσει για να μπουν φορτιστές σε κανα υπουργείο; Η tesla σαν ιδιωτική εταιρία θα έπρεπε να βάλει φορτιστές από τα δικά της λεφτά και όχι της Ε.Ε. ή κάποιο κράτους. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχουμε καπιταλισμό με τα λεφτά των κρατών και όχι των ιδιωτών. 23 2
korakios Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 11 λεπτά πριν, theripper7 είπε Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Ε.Ε δίνει λεφτά σε μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει επένδυση; ανάπτυξη ... 8
sndev Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 4 minutes ago, theripper7 said: Η tesla σαν ιδιωτική εταιρία θα έπρεπε να βάλει φορτιστές από τα δικά της λεφτά και όχι της Ε.Ε. ή κάποιο κράτους. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχουμε καπιταλισμό με τα λεφτά των κρατών και όχι των ιδιωτών. Ναι ,αν θέλει κ αν την εξυπηρετεί. Τωρα παίρνει κίνητρο το οποίο θα εξυπηρετησει κ τους 2 Θα επρεπε να ρωτας τον εαυτό σου καλυτερα που ειναι οι υπόλοιποι. Κυρίως γτ δεν εχει ευρωπαϊκές εταιρίες; η τεσλα θεωρητικά αμαξια φτιάχνει κυριως. Γτ δεν κερδισανε ευρωπαϊκές εταιρίες που ασχολούνται με το είδος; δεν υπάρχουν; ειναι υπερβολικά πισω; η έννοια του καπιταλισμου οπως το αντιλαμβανομασταν εποχης 1980 με 2020 εχει αλλάξει άρδην. 1 1
Dimitris_1981 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 20.000€ Το κομμάτι και φαντάζομαι μετά έσοδα για συντήρηση και κάνα ποσοστό από τα έσοδα αν όχι την μερίδα του λέοντος. φάγανε φάγανε φάγανε φάγανε…… 3
Nvidiaman Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) "Ακολουθεί η κατανομή φορτιστών για τις μεγαλύτερες χώρες στην Ευρώπη: Γερμανία (143), Γαλλία (123), Ηνωμένο Βασίλειο (100), Νορβηγία (95), Σουηδία (65), Ιταλία (59), Ισπανία (50), Ολλανδία (39), Αυστρία (27) και Ελβετία (27)." Εψαχνα απελπισμένα να βρω Ελλάδα...🤣 Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2023 από Nvidiaman
grayden Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 28 λεπτά πριν, theripper7 είπε Η tesla σαν ιδιωτική εταιρία θα έπρεπε να βάλει φορτιστές από τα δικά της λεφτά και όχι της Ε.Ε. ή κάποιο κράτους. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχουμε καπιταλισμό με τα λεφτά των κρατών και όχι των ιδιωτών. Τα λεφτά δίνονται ώστε να μπορεί η ΕΕ ν' αποφασίσει που και πότε θα μπουν οι φορτιστές. Αν η Tesla θέλει να βάλει φορτιστή στην Κάτω Τραχανοπλαγιά αλλά όχι στην Άνω Τραχανοπλαγιά τότε θα πρέπει είτε να βγάλεις νόμο που υποχρεώνει τις εταιρείες να βάζουν φορτιστές στην Άνω (στερείται λογικής σε τόσο πρόιμο στάδιο) ή βάζεις κρατικούς φορτιστές ως ΕΕ ή ρίχνεις μερικά λεφτά για να μπορείς ν' αποφασίζεις εσύ που θα βάλει η εταιρεία.
nepomuk Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Παμε δυνατα , αντε και στην ψωροκωστανα και στα δικα μας . Με 2 ευρω το λιτρο στην καλυτερη , φτανει η ωρα 31 λεπτά πριν, Nvidiaman είπε "Ακολουθεί η κατανομή φορτιστών για τις μεγαλύτερες χώρες στην Ευρώπη: Γερμανία (143), Γαλλία (123), Ηνωμένο Βασίλειο (100), Νορβηγία (95), Σουηδία (65), Ιταλία (59), Ισπανία (50), Ολλανδία (39), Αυστρία (27) και Ελβετία (27)." Εψαχνα απελπισμένα να βρω την Ελλάδα...🤣 Ας μαθουμε να διαβαζουμε σωστα : "7.198 Superchargers" . Τουτεστιν οχι απλα φορτιστες αλλα super - duper .. πραγματικα εργοστασια φορτισης με παρα πολλες παροχες ταυτοχρονα ανα σταθμο , με τις χψζ προδιαγραφες και πολλα αλλα . Σε διαφορετικη περιπτωση ενα "οικιακο" walbox της μιας παροχης και ισχυος max11 KW , τον τοποθετω και μονος φυσικα με την βοηθεα φιλων αδειουχων ηλεκτροτεχνιτων . Το θεμα ειναι οτι δεν διαθετω τον χωρο ουτε καν σε πυλωτη πολυκατοικιας . Μονη λυση το περασμα καλωδιου κατω απο το πεζοδρομιο και η φυτευση κανουλας φορτισης στο πεζοδρομιο μπροστα στην κατοικια - χωρο μου. Τοτε προκυπτουν διαφορα οπως δημοτικα τελη , δικαιωμα σταθμευσης καποιες ωρες και πολλα αλλα . Δεν μπορω να φαντασθω πως θα στραφουν στην ηλεκτροκινηση οι διαβιουντες και οι εργαζομενοι στις πυκνοδομημενες γειτονιες των Ελληνικων πολεων , οταν το κοστος των ηλεκτρικων "βενζιναδικων " θα ξεπερνα τα καυσιμα. Αυτα ειναι τα δυσκολα και οχι οι Μεγασταθμοι φορτισης στους αυτοκινητοδρομους.Αν βαλουμε στον λογαριασμο και τα μεγαλυτερα οχηματα πασης φυσεως , την αναγκη για επεκταση και τεραστια αυξηση της φερουσας ικανοτητας του δικτυου , θα χρειαστουν δεκαετιες. Στην πατριδα μας υπαρχει τεραστια καθυστερηση και δυστοκια για να φτασει η οπτικη ινα να μπει μεσα στο σπιτι μας , τοσο οσο να κατανταει εξευτελιστικο , οταν και στην Κωλοπετινιτσα ειναι γεγονος. Τεσπα μακαρι να τα παμε καλα σε αυτο το θεμα ,ας μην μεμψιμοιρουμε , ας αναλαβουν οι νεωτερες γενεις , ας φυγει η γερουσια απο την ληψη αποφασεων και να κινηθουμε γρηγορα. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2023 από nepomuk 3
Αντικειμενικός Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, theripper7 said: Η tesla σαν ιδιωτική εταιρία θα έπρεπε να βάλει φορτιστές από τα δικά της λεφτά και όχι της Ε.Ε. ή κάποιο κράτους. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχουμε καπιταλισμό με τα λεφτά των κρατών και όχι των ιδιωτών. ποιος ειπε οτι εχουμε καπιταλισμο. μαφια εχουμε παγκοσμια, η οποια αναλογα την περισταση αποφασιζει αν ειναι με το ελευθερο χερι της αγορας, με τα κρατη ή με τους πολιτες. 5
Nakis93 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Nvidiaman είπε "Ακολουθεί η κατανομή φορτιστών για τις μεγαλύτερες χώρες στην Ευρώπη: Γερμανία (143), Γαλλία (123), Ηνωμένο Βασίλειο (100), Νορβηγία (95), Σουηδία (65), Ιταλία (59), Ισπανία (50), Ολλανδία (39), Αυστρία (27) και Ελβετία (27)." Εψαχνα απελπισμένα να βρω την Ελλάδα...🤣 Στο Ελλάδα 5.0 version θα μπει το patch.
gadgetseek Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Κλασικά πράγματα.. Μοντέρνες επενδύσεις με τα λεφτά των άλλων (κατά προτίμηση κρατών).. Κι αυτοί οι άλλοι θα το πουν "ανάπτυξη", για να μην γκρινιάξουν τα ζωντανά (συγγνώμη, οι πολίτες) από κάτω.. Κι αν δεν πάει καλά, τι πειράζει; Η εταιρεία τι είχε, τι έχασε.. θα βρει το επόμενο "πράσινο" project να πλασάρει.. Τα ζωντανά νά ναι καλά, να πληρώνουν το οικολογικό ξεβλάχεμά τους.. Υ.Γ: φυσικά και μου αρέσει η καινοτομία και η εξέλιξη. Όχι όμως με κρατικά χρήματα και δανεικά (& αγύριστα) από τράπεζες (με κρατική εγγύηση) Υ.Γ: προσπαθώ να φανταστώ που θα μπουν οι σταθμοί φόρτισης στην Αθήνα (όποτε..) και πόσο θα κοστίζουν..
liberostelios Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, theripper7 said: Η tesla σαν ιδιωτική εταιρία θα έπρεπε να βάλει φορτιστές από τα δικά της λεφτά και όχι της Ε.Ε. ή κάποιο κράτους. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχουμε καπιταλισμό με τα λεφτά των κρατών και όχι των ιδιωτών. Η Ε.Ε. δίνει λεφτά γιατί θέλει να κάνει την επένδυση πιο ελκυστική στην εταιρεία. Και θέλει να κάνει την επένδυση πιο ελκυστική γιατί θέλει να δει το δίκτυο φορτιστών να επεκτείνεται πιο γρήγορα προς όφελος των πολιτών της. Τα κράτη πάντα επενδύουν με αυτόν τον τρόπο και δίνουν κίνητρα τέτοιων ειδών προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι η στρατηγική τους μπορεί αν υλοποιηθεί. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα