Προς το περιεχόμενο

Προπαραγγελίες/Διαθεσιμότητες/Παραλαβές iPhone 15 Pro/ Pro Max


Pwpwpw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου προκαλεί φοβερή εντύπωση, εδώ και 60-τόσες σελίδες εδώ μέσα, που όλοι τα βάζουν με τα ελληνικά μαγαζιά και δε λέει κανείς το αυτονόητο: Μας δουλεύει η Apple και η ελληνική αντιπροσωπεία ψιλό γαζί. Και δεν αναφέρεται κανένας σε αυτό! Είπαμε καλές συσκευές, ναι, αλλά κάπου έλεος πια με τη "θεοποίηση".

Όλοι ακούσαμε στην παρουσίαση ότι η Ελλάδα είναι στο πρώτο κύμα, με διάθεση στο κοινό στις 22 του μήνα. Και μάλιστα χωρίς αστεράκια, τύπου "για τα 15 και 15 Plus μόνο, ενώ τα 15 Pro και Pro Max... το Νοέμβριο". Που είναι αυτό; Πόσα τελικά έστειλε η Apple για διάθεση στις 22 του μήνα; 50 τεμάχια για όλη την Ελλάδα; 100; Κι αυτό το λέει πρώτο κύμα διάθεσης; Σε παγκόσμιο επίπεδο τι έκανε; Έστειλε 2000 συσκευές στο Ντουμπάι και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν;

Βλέπω κόσμο εδώ μέσα να σφάζεται, ότι "το Πλαίσιο την πάτησε, στον Κωτσόβολο, αν πατάτε refresh, θα δείτε αποθέματα, τα Public μπλα, μπλα, μπλα..." Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Πρέπει η μια μεγάλα αλυσίδα να βρει τρόπο ή να κάνει κάτι ειδικό για να εξασφαλίσει τα κινητά, πριν τις άλλες; Η δουλειά της Apple και της αντιπροσωπείας δεν είναι να τα μοιράσουν εξίσου και με βάση τις προπαραγγελίες; Για αυτό δεν γίνονται οι προπαραγγελίες; Για να ξέρουν ποιες αλυσίδες έχουν μεγαλύτερη κίνηση και να μοιράσουν αντίστοιχα συσκευές; Ή μήπως η Apple τα βάζει σε μια μεγάλη κλειστή αποθήκη χωρίς φύλακα και πάνε και τα κλέβουν κρυφά από τον Κωτσόβολο, τη Nova Χαλκίδας, τα Public Καλαμάτας κτλ

Ή πάει με βάση τις σχέσεις και τα κονέ; Ή ακόμα χειρότερα με το αν "σε έχει βάλει στο μάτι" η αντιπροσωπεία; Τι σημαίνει "το Πλαίσιο έχει διαθέσει 8 κομμάτια, ή 30 κομμάτια;" Θέλουμε δε θέλουμε είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες... Το Πλαίσιο φταίει που δεν έχει τεμάχια ή η αντιπροσωπεία; Και παίρνω τυχαία τώρα το Πλαίσιο, ισχύει για όλα τα μαγαζιά.

Ας παραδεχτούμε λοιπόν το προφανές: η Apple κάθε χρόνο είναι ανίκανη να χειριστεί τη μεγάλη ζήτηση των συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά με την κυκλοφορία τους. Και το βλέπουμε κάθε χρόνο αυτό! Ακόμα χειρότερα η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να χειριστεί αυτό που της έλαχε. Και δε μου προκαλεί καμία εντύπωση γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα όλα δουλεύουν "κατά τύχη".

* Και μην ακούσω ότι η Apple το κάνει για το hype... ανάγκη τις πωλήσεις έχει και η Apple, όπως όλες οι εταιρείες, και τα ζεστά λεφτουδάκια... το hype έρχεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

  • Like 7
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, user9 είπε

Μου προκαλεί φοβερή εντύπωση, εδώ και 60-τόσες σελίδες εδώ μέσα, που όλοι τα βάζουν με τα ελληνικά μαγαζιά και δε λέει κανείς το αυτονόητο: Μας δουλεύει η Apple και η ελληνική αντιπροσωπεία ψιλό γαζί. Και δεν αναφέρεται κανένας σε αυτό! Είπαμε καλές συσκευές, ναι, αλλά κάπου έλεος πια με τη "θεοποίηση".

Όλοι ακούσαμε στην παρουσίαση ότι η Ελλάδα είναι στο πρώτο κύμα, με διάθεση στο κοινό στις 22 του μήνα. Και μάλιστα χωρίς αστεράκια, τύπου "για τα 15 και 15 Plus μόνο, ενώ τα 15 Pro και Pro Max... το Νοέμβριο". Που είναι αυτό; Πόσα τελικά έστειλε η Apple για διάθεση στις 22 του μήνα; 50 τεμάχια για όλη την Ελλάδα; 100; Κι αυτό το λέει πρώτο κύμα διάθεσης; Σε παγκόσμιο επίπεδο τι έκανε; Έστειλε 2000 συσκευές στο Ντουμπάι και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν;

Βλέπω κόσμο εδώ μέσα να σφάζεται, ότι "το Πλαίσιο την πάτησε, στον Κωτσόβολο, αν πατάτε refresh, θα δείτε αποθέματα, τα Public μπλα, μπλα, μπλα..." Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Πρέπει η μια μεγάλα αλυσίδα να βρει τρόπο ή να κάνει κάτι ειδικό για να εξασφαλίσει τα κινητά, πριν τις άλλες; Η δουλειά της Apple και της αντιπροσωπείας δεν είναι να τα μοιράσουν εξίσου και με βάση τις προπαραγγελίες; Για αυτό δεν γίνονται οι προπαραγγελίες; Για να ξέρουν ποιες αλυσίδες έχουν μεγαλύτερη κίνηση και να μοιράσουν αντίστοιχα συσκευές; Ή μήπως η Apple τα βάζει σε μια μεγάλη κλειστή αποθήκη χωρίς φύλακα και πάνε και τα κλέβουν κρυφά από τον Κωτσόβολο, τη Nova Χαλκίδας, τα Public Καλαμάτας κτλ

Ή πάει με βάση τις σχέσεις και τα κονέ; Ή ακόμα χειρότερα με το αν "σε έχει βάλει στο μάτι" η αντιπροσωπεία; Τι σημαίνει "το Πλαίσιο έχει διαθέσει 8 κομμάτια, ή 30 κομμάτια;" Θέλουμε δε θέλουμε είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες... Το Πλαίσιο φταίει που δεν έχει τεμάχια ή η αντιπροσωπεία; Και παίρνω τυχαία τώρα το Πλαίσιο, ισχύει για όλα τα μαγαζιά.

Ας παραδεχτούμε λοιπόν το προφανές: η Apple κάθε χρόνο είναι ανίκανη να χειριστεί τη μεγάλη ζήτηση των συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά με την κυκλοφορία τους. Και το βλέπουμε κάθε χρόνο αυτό! Ακόμα χειρότερα η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να χειριστεί αυτό που της έλαχε. Και δε μου προκαλεί καμία εντύπωση γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα όλα δουλεύουν "κατά τύχη".

* Και μην ακούσω ότι η Apple το κάνει για το hype... ανάγκη τις πωλήσεις έχει και η Apple, όπως όλες οι εταιρείες, και τα ζεστά λεφτουδάκια... το hype έρχεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

επίτηδες το κάνει για να σπρώξει τα φτηνά μοντέλα, μόλις εμφανιστεί ο βασιλιάς θα πάνε απατα τα υπόλοιπα. όποτε θα τα δίνει λίγα λίγα 

Επεξ/σία από Rubble
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Rubble είπε

επίτηδες το κάνει για να σπρώξει τα φτηνά μοντέλα, μόλις εμφανιστεί ο βασιλιάς θα πάνε απατα τα υπόλοιπα. όποτε θα τα δίνει λίγα λίγα 

Μα δεν αναγκάζει κανένας την Apple να βγάλει φθηνό μοντέλο... Οι εταιρείες κάνουν έρευνα αγοράς και βλέπουν πόσα και ποια μοντέλα τους παίρνει να βγάλουν.

Πρακτικά αν κάποιος θέλει πραγματικά να πάρει το Pro/Pro Max, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένα επιχείρημα που θα τον πείσει να πάρει το απλό. Με το να ήθελε κανείς το 512 ή το 1TB και να πήρε τελικά το 256, χαμένη η Apple βγαίνει. Ελάχιστοι (αν όχι κανένας) δε θα μπει στη διαδικασία να πουλήσει το 256 για να πάρει 512 μέσα στην ίδια χρονιά.

Εγώ τουλάχιστον από τον κύκλο μου δεν ξέρω κάποιον να πει πχ "α θέλω το Pro Max, αλλά επειδή δεν είναι διαθέσιμο ας πάρω το 15 Plus".

Έτσι κι αλλιώς (φαντάζομαι) ο καθένας ψωνίζει και χαλάει χρήματα μέχρι εκεί που τον παίρνει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, user9 είπε

Μα δεν αναγκάζει κανένας την Apple να βγάλει φθηνό μοντέλο... Οι εταιρείες κάνουν έρευνα αγοράς και βλέπουν πόσα και ποια μοντέλα τους παίρνει να βγάλουν.

Πρακτικά αν κάποιος θέλει πραγματικά να πάρει το Pro/Pro Max, δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένα επιχείρημα που θα τον πείσει να πάρει το απλό. Με το να ήθελε κανείς το 512 ή το 1TB και να πήρε τελικά το 256, χαμένη η Apple βγαίνει. Ελάχιστοι (αν όχι κανένας) δε θα μπει στη διαδικασία να πουλήσει το 256 για να πάρει 512 μέσα στην ίδια χρονιά.

Εγώ τουλάχιστον από τον κύκλο μου δεν ξέρω κάποιον να πει πχ "α θέλω το Pro Max, αλλά επειδή δεν είναι διαθέσιμο ας πάρω το 15 Plus".

Έτσι κι αλλιώς (φαντάζομαι) ο καθένας ψωνίζει και χαλάει χρήματα μέχρι εκεί που τον παίρνει...

και όμως υπάρχει πολύς κόσμος. Δημιουργεί τον μύθο, έπειτα έρχεται η στέρηση και πας σε ότι πιο κοντά (απλό πλας κλπ) 

δε μπορεί να μην έχει φτηνό μοντέλο, το έχει για τον ανταγωνισμό και για τις εταιρείες κινητής για ανανεώσεις κλπ και φυσικά για νεα πέλατακια  

ενας νέος πελάτης αν ξεκινήσει φέτος με απλό πολύ πιθανό του χρόνου να πάει σε pro αντίθετα αυτός που θα πάρει pro θα μείνει και του χρόνου στο ίδιο μοντέλο..

νεους αφηρημενους χρήστες κυνηγάει, ξέρει τι κάνει 

 

Επεξ/σία από Rubble
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, user9 είπε

Μου προκαλεί φοβερή εντύπωση, εδώ και 60-τόσες σελίδες εδώ μέσα, που όλοι τα βάζουν με τα ελληνικά μαγαζιά και δε λέει κανείς το αυτονόητο: Μας δουλεύει η Apple και η ελληνική αντιπροσωπεία ψιλό γαζί. Και δεν αναφέρεται κανένας σε αυτό! Είπαμε καλές συσκευές, ναι, αλλά κάπου έλεος πια με τη "θεοποίηση".

Όλοι ακούσαμε στην παρουσίαση ότι η Ελλάδα είναι στο πρώτο κύμα, με διάθεση στο κοινό στις 22 του μήνα. Και μάλιστα χωρίς αστεράκια, τύπου "για τα 15 και 15 Plus μόνο, ενώ τα 15 Pro και Pro Max... το Νοέμβριο". Που είναι αυτό; Πόσα τελικά έστειλε η Apple για διάθεση στις 22 του μήνα; 50 τεμάχια για όλη την Ελλάδα; 100; Κι αυτό το λέει πρώτο κύμα διάθεσης; Σε παγκόσμιο επίπεδο τι έκανε; Έστειλε 2000 συσκευές στο Ντουμπάι και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν;

Βλέπω κόσμο εδώ μέσα να σφάζεται, ότι "το Πλαίσιο την πάτησε, στον Κωτσόβολο, αν πατάτε refresh, θα δείτε αποθέματα, τα Public μπλα, μπλα, μπλα..." Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Πρέπει η μια μεγάλα αλυσίδα να βρει τρόπο ή να κάνει κάτι ειδικό για να εξασφαλίσει τα κινητά, πριν τις άλλες; Η δουλειά της Apple και της αντιπροσωπείας δεν είναι να τα μοιράσουν εξίσου και με βάση τις προπαραγγελίες; Για αυτό δεν γίνονται οι προπαραγγελίες; Για να ξέρουν ποιες αλυσίδες έχουν μεγαλύτερη κίνηση και να μοιράσουν αντίστοιχα συσκευές; Ή μήπως η Apple τα βάζει σε μια μεγάλη κλειστή αποθήκη χωρίς φύλακα και πάνε και τα κλέβουν κρυφά από τον Κωτσόβολο, τη Nova Χαλκίδας, τα Public Καλαμάτας κτλ

Ή πάει με βάση τις σχέσεις και τα κονέ; Ή ακόμα χειρότερα με το αν "σε έχει βάλει στο μάτι" η αντιπροσωπεία; Τι σημαίνει "το Πλαίσιο έχει διαθέσει 8 κομμάτια, ή 30 κομμάτια;" Θέλουμε δε θέλουμε είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες... Το Πλαίσιο φταίει που δεν έχει τεμάχια ή η αντιπροσωπεία; Και παίρνω τυχαία τώρα το Πλαίσιο, ισχύει για όλα τα μαγαζιά.

Ας παραδεχτούμε λοιπόν το προφανές: η Apple κάθε χρόνο είναι ανίκανη να χειριστεί τη μεγάλη ζήτηση των συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά με την κυκλοφορία τους. Και το βλέπουμε κάθε χρόνο αυτό! Ακόμα χειρότερα η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να χειριστεί αυτό που της έλαχε. Και δε μου προκαλεί καμία εντύπωση γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα όλα δουλεύουν "κατά τύχη".

* Και μην ακούσω ότι η Apple το κάνει για το hype... ανάγκη τις πωλήσεις έχει και η Apple, όπως όλες οι εταιρείες, και τα ζεστά λεφτουδάκια... το hype έρχεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

Μπορούνε να προβούμε σε κάποια ομαδική καταγγελία ; Όταν λες διαθέσιμο στην τάδε ημερομηνία πρέπει να είναι όντως διαθέσιμο αλλιώς κοροϊδεύεις, επίσης προπαραγγελίες γιατί γίνονται δεν κατάλαβα, για να πέρνει ο γνωστός του γνωστού η ο μαγκακος που δουλεύει στον κάθε Γερμανό και βάζει στην άκρη 2-3 κάθε φορά

(τυχαίο παράδειγμα σε όλες τις αλυσίδες γίνεται.)

Επεξ/σία από farcry33
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, user9 said:

Μου προκαλεί φοβερή εντύπωση, εδώ και 60-τόσες σελίδες εδώ μέσα, που όλοι τα βάζουν με τα ελληνικά μαγαζιά και δε λέει κανείς το αυτονόητο: Μας δουλεύει η Apple και η ελληνική αντιπροσωπεία ψιλό γαζί. Και δεν αναφέρεται κανένας σε αυτό! Είπαμε καλές συσκευές, ναι, αλλά κάπου έλεος πια με τη "θεοποίηση".

Όλοι ακούσαμε στην παρουσίαση ότι η Ελλάδα είναι στο πρώτο κύμα, με διάθεση στο κοινό στις 22 του μήνα. Και μάλιστα χωρίς αστεράκια, τύπου "για τα 15 και 15 Plus μόνο, ενώ τα 15 Pro και Pro Max... το Νοέμβριο". Που είναι αυτό; Πόσα τελικά έστειλε η Apple για διάθεση στις 22 του μήνα; 50 τεμάχια για όλη την Ελλάδα; 100; Κι αυτό το λέει πρώτο κύμα διάθεσης; Σε παγκόσμιο επίπεδο τι έκανε; Έστειλε 2000 συσκευές στο Ντουμπάι και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν;

Βλέπω κόσμο εδώ μέσα να σφάζεται, ότι "το Πλαίσιο την πάτησε, στον Κωτσόβολο, αν πατάτε refresh, θα δείτε αποθέματα, τα Public μπλα, μπλα, μπλα..." Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Πρέπει η μια μεγάλα αλυσίδα να βρει τρόπο ή να κάνει κάτι ειδικό για να εξασφαλίσει τα κινητά, πριν τις άλλες; Η δουλειά της Apple και της αντιπροσωπείας δεν είναι να τα μοιράσουν εξίσου και με βάση τις προπαραγγελίες; Για αυτό δεν γίνονται οι προπαραγγελίες; Για να ξέρουν ποιες αλυσίδες έχουν μεγαλύτερη κίνηση και να μοιράσουν αντίστοιχα συσκευές; Ή μήπως η Apple τα βάζει σε μια μεγάλη κλειστή αποθήκη χωρίς φύλακα και πάνε και τα κλέβουν κρυφά από τον Κωτσόβολο, τη Nova Χαλκίδας, τα Public Καλαμάτας κτλ

Ή πάει με βάση τις σχέσεις και τα κονέ; Ή ακόμα χειρότερα με το αν "σε έχει βάλει στο μάτι" η αντιπροσωπεία; Τι σημαίνει "το Πλαίσιο έχει διαθέσει 8 κομμάτια, ή 30 κομμάτια;" Θέλουμε δε θέλουμε είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες... Το Πλαίσιο φταίει που δεν έχει τεμάχια ή η αντιπροσωπεία; Και παίρνω τυχαία τώρα το Πλαίσιο, ισχύει για όλα τα μαγαζιά.

Ας παραδεχτούμε λοιπόν το προφανές: η Apple κάθε χρόνο είναι ανίκανη να χειριστεί τη μεγάλη ζήτηση των συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά με την κυκλοφορία τους. Και το βλέπουμε κάθε χρόνο αυτό! Ακόμα χειρότερα η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να χειριστεί αυτό που της έλαχε. Και δε μου προκαλεί καμία εντύπωση γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα όλα δουλεύουν "κατά τύχη".

* Και μην ακούσω ότι η Apple το κάνει για το hype... ανάγκη τις πωλήσεις έχει και η Apple, όπως όλες οι εταιρείες, και τα ζεστά λεφτουδάκια... το hype έρχεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί που βάζουν μια και δύο προπαραγγελίες σε όλα τα καταστήματα και περιμένουν να δούνε ποιο θα το έχει πρώτο. Με αποτέλεσμα οι προπαραγγελίες του κάθε καταστήματος να μην αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές πωλήσεις οπότε να υπάρχει τρομερή απαξίωση στα νούμερα των παραλαβών.
 

Δηλαδή αν 10 άνθρωποι κάνουν 100 παραγγελίες σε όλα τα καταστήματα (1 άνθρωπος κάνει 10 παραγγελίες σε 10 διαφορετικά καταστήματα public plaisio istorm kotso isystem document αλλά τελικά το πάρει μόνο απο ένα κλπκλπ) και η Apple στείλει 100 αλλά τελικά πουληθούνε 10, όπως καταλαβαίνεις την επόμενη φορά θα στείλουν πολύ λιγότερα. Υπάρχει λάθος και στους καταναλωτές λοιπόν σε κάποιο βαθμό, αφού πάρα πολλές παραγγελίες εν τέλει πάνε υπέρ πίστεως.  

11 minutes ago, farcry33 said:

Μπορούνε να προβούμε σε κάποια ομαδική καταγγελία ; Όταν λες διαθέσιμο στην τάδε ημερομηνία πρέπει να είναι όντως διαθέσιμο αλλιώς κοροϊδεύεις, επίσης προπαραγγελίες γιατί γίνονται δεν κατάλαβα, για να πέρνει ο γνωστός του γνωστού η ο μαγκακος που δουλεύει στον κάθε Γερμανό και βάζει στην άκρη 2-3 κάθε φορά

(τυχαίο παράδειγμα σε όλες τις αλυσίδες γίνεται.)

Δεν νομίζω ότι νομικά στέκει κάτι τέτοιο. Η διάθεση όντως έχει  ξεκινήσει από 22-9 αλλά δε σημαίνει ότι μπορεί να καλυφθεί και όλος ο όγκος προπαραγγελιών. Αν ήταν έτσι η Sony θα είχε κλείσει από το 2020 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, user9 είπε

Μας δουλεύει η Apple και η ελληνική αντιπροσωπεία ψιλό γαζί.

 Δεν υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία Apple στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Fulgore said:

 Δεν υπάρχει Ελληνική αντιπροσωπεία Apple στην Ελλάδα.

Apple επε. Είναι και ο λόγος που η Ελλάδα ήταν στο πρώτο κύμα φέτος. Επίσης ο λόγος που έπεσαν οι τιμές στην χώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημαίνει τελικά προπαραγγελία;
Για κάποιους ίσως σημαίνει απλώς ενδιαφέρον, αλλά στην πραγματικότητα σημαίνει παραγγέλνω πριν γίνει διαθέσιμο, γνωρίζοντας την ημερομηνία εκτέλεσης παραγγελίας.

Αν η αλυσίδα θέλει να μάθει πόσα κομμάτια πρέπει να ζητήσει από τον αντιπρόσωπο/εισαγωγέα/apple, χρησιμοποιεί φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Άλλο η εκδήλωση ενδιαφέροντος, άλλο η προπαραγγελία.

Όταν ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες, υποτίθεται ότι οι αλυσίδες ήξεραν πόσα κομμάτια θα παραλάβουν. Αν δέχεσαι άπειρες (προ)παραγγελίες χωρίς να υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα, είσαι απλώς καραγκιόζης. Απλά πράγματα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, user9 είπε

Μου προκαλεί φοβερή εντύπωση, εδώ και 60-τόσες σελίδες εδώ μέσα, που όλοι τα βάζουν με τα ελληνικά μαγαζιά και δε λέει κανείς το αυτονόητο: Μας δουλεύει η Apple και η ελληνική αντιπροσωπεία ψιλό γαζί. Και δεν αναφέρεται κανένας σε αυτό! Είπαμε καλές συσκευές, ναι, αλλά κάπου έλεος πια με τη "θεοποίηση".

Όλοι ακούσαμε στην παρουσίαση ότι η Ελλάδα είναι στο πρώτο κύμα, με διάθεση στο κοινό στις 22 του μήνα. Και μάλιστα χωρίς αστεράκια, τύπου "για τα 15 και 15 Plus μόνο, ενώ τα 15 Pro και Pro Max... το Νοέμβριο". Που είναι αυτό; Πόσα τελικά έστειλε η Apple για διάθεση στις 22 του μήνα; 50 τεμάχια για όλη την Ελλάδα; 100; Κι αυτό το λέει πρώτο κύμα διάθεσης; Σε παγκόσμιο επίπεδο τι έκανε; Έστειλε 2000 συσκευές στο Ντουμπάι και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν;

Βλέπω κόσμο εδώ μέσα να σφάζεται, ότι "το Πλαίσιο την πάτησε, στον Κωτσόβολο, αν πατάτε refresh, θα δείτε αποθέματα, τα Public μπλα, μπλα, μπλα..." Δεν το κατάλαβα δηλαδή; Πρέπει η μια μεγάλα αλυσίδα να βρει τρόπο ή να κάνει κάτι ειδικό για να εξασφαλίσει τα κινητά, πριν τις άλλες; Η δουλειά της Apple και της αντιπροσωπείας δεν είναι να τα μοιράσουν εξίσου και με βάση τις προπαραγγελίες; Για αυτό δεν γίνονται οι προπαραγγελίες; Για να ξέρουν ποιες αλυσίδες έχουν μεγαλύτερη κίνηση και να μοιράσουν αντίστοιχα συσκευές; Ή μήπως η Apple τα βάζει σε μια μεγάλη κλειστή αποθήκη χωρίς φύλακα και πάνε και τα κλέβουν κρυφά από τον Κωτσόβολο, τη Nova Χαλκίδας, τα Public Καλαμάτας κτλ

Ή πάει με βάση τις σχέσεις και τα κονέ; Ή ακόμα χειρότερα με το αν "σε έχει βάλει στο μάτι" η αντιπροσωπεία; Τι σημαίνει "το Πλαίσιο έχει διαθέσει 8 κομμάτια, ή 30 κομμάτια;" Θέλουμε δε θέλουμε είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες... Το Πλαίσιο φταίει που δεν έχει τεμάχια ή η αντιπροσωπεία; Και παίρνω τυχαία τώρα το Πλαίσιο, ισχύει για όλα τα μαγαζιά.

Ας παραδεχτούμε λοιπόν το προφανές: η Apple κάθε χρόνο είναι ανίκανη να χειριστεί τη μεγάλη ζήτηση των συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο, ειδικά με την κυκλοφορία τους. Και το βλέπουμε κάθε χρόνο αυτό! Ακόμα χειρότερα η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να χειριστεί αυτό που της έλαχε. Και δε μου προκαλεί καμία εντύπωση γνωρίζοντας ότι στην Ελλάδα όλα δουλεύουν "κατά τύχη".

* Και μην ακούσω ότι η Apple το κάνει για το hype... ανάγκη τις πωλήσεις έχει και η Apple, όπως όλες οι εταιρείες, και τα ζεστά λεφτουδάκια... το hype έρχεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες για την Apple, όμως…

Ο λόγος που πέφτει αυτό το κράξιμο  στα ελληνικά καταστήματα,  είναι επειδη  όχι απλά δεν δίνουν ένα estimated delivery όπως  δίνουν  όλα τα σοβαρά eshops  του εξωτερικού, όχι απλά δεν προσφέρουν στον πελάτη  μια στοιχειώδη ενημέρωση,  όχι απλά αν αποφασίσει ο πελάτης να παίξει το σπασμένο τηλέφωνο θα ακούσει 10 διαφορετικά πράγματα αν τηλεφωνήσει 10 φορές,  αλλά καποια κατάστημα  απαιτούν από τον πελάτη για ολη αυτη την φαρσοκωμωδία που ονομάζουν προπαραγγελια, ειτε προεξόφληση ειτε προκαταβολή.
 

Ενα σοβαρό κατάστημα λοιπόν δίνει ξεκάθαρο estimated delivery στο πελάτη του και δέχεται όσες προπαραγγελίες μπορεί να εξυπηρετήσει. Δεν δέχεται προπαραγγελίες σωρηδον απαιτώντας ταυτόχρονα  προκαταβολές  και προεξοφλήσεις  και αναγκάζει τον πελάτη να παίζει στα τηλέφωνα τις κουμπάρες με τους υπαλλήλους. 

Οποτε ναι έχεις δικαιο ότι η Apple δυσκολεύεται κάθε χρόνο να καλύψει την ζήτηση των κορυφαίων μοντέλων της,  όμως με συγχωρείς αλλά και τα ελληνικά καταστήματα έχουν ξεκάθαρη ευθύνη επειδη  ο τρόπος αντιμετώπισης  των πελατών στις προπαραγγελίες είναι για γέλια και για κλάματα.

Προσωπικά αυτό που με ενοχλεί είναι η ελλειψη ενημέρωσης. Δεν έχω την απαίτηση να παραλάβω αύριο, αλλά θέλω να ξέρω ποτε πρόκειται να παραλάβω ειτε αυτό γίνει αυριο,ειτε γίνει τα Χριστούγεννα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, alexopouli said:

Καλημέρα! Από ποιό μαγαζί ??

 

31 minutes ago, alexopouli said:

Καλημέρα! Από ποιό μαγαζί ??

Λογικά public. Αν κρίνω από προηγούμενα ποστ του φίλου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...