Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα έπρεπε να λέει ο προτεραιότητα έχουν όσοι πλήρωσαν για να είναι σωστοί 

13 λεπτά πριν, Petros_Ben είπε

Από την στιγμή που λειτουργεί έτσι το σύστημα και δεν το λέει ότι έχεις προτεραιότητα αν πληρώσεις είναι γελοίο να γίνεται αυτό... Τι απορείς; 

Θα έπρεπε να λέει ο προτεραιότητα έχουν όσοι πλήρωσαν για να είναι σωστοί  

  • Like 1
  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, D1m1tr1sGR είπε

Εγώ φίλε απορώ πως κάποιοι παραπονιούνται με τις προπαραγγελίες ενώ δεν έχουν πληρώσει το κινητό. Προφανώς έχει προτεραιότητα αυτός που πλήρωσε!!! Δίκαιο, άδικο, έτσι λειτουργεί το σύστημα. Όσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν με τις προπαραγγελίες.

Από που και ως που ρε φίλε; Να μας το λένε τότε 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Billskg είπε

Θα έπρεπε να λέει ο προτεραιότητα έχουν όσοι πλήρωσαν για να είναι σωστοί 

Θα έπρεπε να λέει ο προτεραιότητα έχουν όσοι πλήρωσαν για να είναι σωστοί  

Δεν πρόκειται να το κάνουν. Πιο πιθανό είναι το αντίθετο που είναι πιο πιθανό να χάσουν την πώληση από ανταγωνιστή.

Ένας που έκανε προπληρωμή έχει πιθανότητα 80% να τηρήσει την «δέσμευση» του.

Ενας που απλά έκανε προπαραγγελια έχει πιθανότητα 10% κι ένας στον κισέ 0%.

Αν δίνουν στον κισέ είναι αθέτηση υπόσχεσης παρόλα αυτά είδαμε ότι το κανουν αφού νομικά νομιζω δεν είναι παράνομο .

Σε επιχειρήσεις απευθύνεσαι δεν σου έταξαν ότι επειδή πλήρωσες από πριν έχεις προτεραιότητα αυτό είναι εικασία. Κι επαναλαμβάνω κανονικά τα χρηματα σου ακόμα είναι δεσμευμένα από την τραπεζα και όχι στον τραπεζικό λογαριασμό του εμπόρου. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, D1m1tr1sGR είπε

Εγώ φίλε απορώ πως κάποιοι παραπονιούνται με τις προπαραγγελίες ενώ δεν έχουν πληρώσει το κινητό. Προφανώς έχει προτεραιότητα αυτός που πλήρωσε!!! Δίκαιο, άδικο, έτσι λειτουργεί το σύστημα. Όσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν με τις προπαραγγελίες.

Εγώ πάλι απορώ με την  την απορία σου . Οταν το κατάστημα σου δίνει  την  επιλογή της παραγγελίας και πληρωμή κατά την παραδοση, αυτό  είναι και το λογικό να επιλέξει κάποιος. Παράλογο είναι αυτό που λες εσυ,  να προεξόφλησει δηλαδή  κανεις ένα προϊόν με άγνωστη ημερομηνία παράδοσης.

Τουλαχιστον βλέπω στο εξωτερικό δίνουν χρόνους παράδοσης, εδώ δεν υπάρχει η παραμικρή ενημέρωση για τις προπαραγγελίες( είτε προπληρωμένες ειτε όχι δεν κάνει διαφορά) και αν αποφασίσεις να παίξεις το σπασμένο τηλέφωνο να μάθεις νέα, κάθε φορά ακούς και κάτι διαφορετικό ανάλογα τον υπάλληλο που θα πέσεις. 
 

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 10
Δημοσ.

Σημερα περασα απο κωτσοβολο τοτπικο καταστημα Δραμας. Με ειπαν τα παιδια εκει οτι δεν παρελαβαν κανενα 15 πλας και μονο ενα 15 προ μαξ 256 μαυρο το οποιο δεν περασε να το παρει ο ανθρωπος που εκανε την παραγγελια. Πιθανως να αποδεσμευτει αλλα για να το παρω εγω που εχω προπαραγγελια σε natural titanium πρεπει να κανω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. Αν κανω ομως, μου το δινουν επιτοπου οταν και αν αποδεσμευτει. Γενικα εμεις στην επαρχια δεν ειχαμε μεγαλη ελπιδα. Παντως αυτο που με ειπαν στην αρχη στο τηλεφωνο για παραλαβη ανα 7-10 εργασιμες βλεπωο οτι το ειπαν σε εναν ακομη εδω στο φορουμ και μου το ειπαν και στο καταστημα. αι να δουμ

Δημοσ.

Αφορά το Public:


Έχω μιλήσει με τέσσερις διαφορετικούς υπαλλήλους τηλεφωνικά από Public τις τελευταίες 3 μέρες και μου είπαν το ίδιο: Προτεραιότητα έχουν οι προπληρωμένες παραγγελίες και ότι οι περισσότερες παραδόσεις θα αρχίσουν από τα μέσα στην εβδομάδα που θα έρθει.
Αυτή τη στιγμή τα κινητά μπαίνουν σε στοίχιση  ανά προπαραγγελία για να περάσουν σε τιμολόγηση. 
Γιαυτό στην εξέλιξη παραγγελίας από εκτεταμένη αναζήτηση γράφει συλλογή προϊόντος. 
Μετά την τιμολόγηση που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, θα είναι έτοιμα για παραδόσεις και θα αλλάξει η εξέλιξη παραγγελίας σε παράδοση. 

Σε όσους έχουν παραγγείλει από Public  και η εξέλιξη παραγγελίας αλλάξει από συλλογή προϊόντος ξανά σε εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει ότι δεν θα παραλάβουν και θα πάνε σε επόμενο κύμα παραδόσεων. Πιθανόν μέσα Νοεμβρίου. 

Συμφωνώ ότι αν ένα μαγαζί είναι να δώσει προτεραιότητα μόνο στις προπαραγγελίες θα πρέπει να το διευκρινίζει εξαρχής. Προσωπικά εγώ όταν προπαρήγγειλα day one δε μου είχε επιλογή πληρωμή στο κατάστημα ή με αντικαταβολή. 
 

 

Δημοσ.
5 minutes ago, Psidi said:

Αφορά το Public:


Έχω μιλήσει με τέσσερις διαφορετικούς υπαλλήλους τηλεφωνικά από Public τις τελευταίες 3 μέρες και μου είπαν το ίδιο: Προτεραιότητα έχουν οι προπληρωμένες παραγγελίες και ότι οι περισσότερες παραδόσεις θα αρχίσουν από τα μέσα στην εβδομάδα που θα έρθει.
Αυτή τη στιγμή τα κινητά μπαίνουν σε στοίχιση  ανά προπαραγγελία για να περάσουν σε τιμολόγηση. 
Γιαυτό στην εξέλιξη παραγγελίας από εκτεταμένη αναζήτηση γράφει συλλογή προϊόντος. 
Μετά την τιμολόγηση που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, θα είναι έτοιμα για παραδόσεις και θα αλλάξει η εξέλιξη παραγγελίας σε παράδοση. 

Σε όσους έχουν παραγγείλει από Public  και η εξέλιξη παραγγελίας αλλάξει από συλλογή προϊόντος ξανά σε εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει ότι δεν θα παραλάβουν και θα πάνε σε επόμενο κύμα παραδόσεων. Πιθανόν μέσα Νοεμβρίου. 

Συμφωνώ ότι αν ένα μαγαζί είναι να δώσει προτεραιότητα μόνο στις προπαραγγελίες θα πρέπει να το διευκρινίζει εξαρχής. Προσωπικά εγώ όταν προπαρήγγειλα day one δε μου είχε επιλογή πληρωμή στο κατάστημα ή με αντικαταβολή. 
 

 

Εμένα αυτό γράφει ! Σημαίνει ότι πάω για Νοέμβριο ; 

IMG_5762.jpeg

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psidi είπε

Αφορά το Public:


Έχω μιλήσει με τέσσερις διαφορετικούς υπαλλήλους τηλεφωνικά από Public τις τελευταίες 3 μέρες και μου είπαν το ίδιο: Προτεραιότητα έχουν οι προπληρωμένες παραγγελίες και ότι οι περισσότερες παραδόσεις θα αρχίσουν από τα μέσα στην εβδομάδα που θα έρθει.
Αυτή τη στιγμή τα κινητά μπαίνουν σε στοίχιση  ανά προπαραγγελία για να περάσουν σε τιμολόγηση. 
Γιαυτό στην εξέλιξη παραγγελίας από εκτεταμένη αναζήτηση γράφει συλλογή προϊόντος. 
Μετά την τιμολόγηση που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, θα είναι έτοιμα για παραδόσεις και θα αλλάξει η εξέλιξη παραγγελίας σε παράδοση. 

Σε όσους έχουν παραγγείλει από Public  και η εξέλιξη παραγγελίας αλλάξει από συλλογή προϊόντος ξανά σε εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει ότι δεν θα παραλάβουν και θα πάνε σε επόμενο κύμα παραδόσεων. Πιθανόν μέσα Νοεμβρίου. 

Συμφωνώ ότι αν ένα μαγαζί είναι να δώσει προτεραιότητα μόνο στις προπαραγγελίες θα πρέπει να το διευκρινίζει εξαρχής. Προσωπικά εγώ όταν προπαρήγγειλα day one δε μου είχε επιλογή πληρωμή στο κατάστημα ή με αντικαταβολή. 
 

 

Πέρασα από κατάστημα public πριν 20 λεπτά. Μου είπαν πως υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα 1600 προπληρωμένες προπαραγγελίες (στα public) και έχουν εξυπηρετηθεί μόνο οι 74 από αυτές.


Επίσης όσον αναφορά με την εξέλιξη παραγγελίας εμένα προσωπικά ήταν πάντα σε εκτεταμένη αναζήτηση και μου είπαν και τηλεφωνικά αλλά και από κοντά ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα παραλάβω και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένω μέχρι μέσα Οκτωβρίου - Νοέμβρη. (Προπαραγγελία pro max blue 256gb εξοφλημένη την πρώτη μέρα 15:08)

3 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε

Εμένα αυτό γράφει ! Σημαίνει ότι πάω για Νοέμβριο ; 

IMG_5762.jpeg

image.png.85a10bc577c5033c6a3a294ff84cdddc.png

Το ίδιο είναι και σε εμένα από την αρχή, δεν νομίζω να ισχύει.

Δημοσ.

Άντε μακάρι να παραλάβεις την άλλη εβδομάδα! Εγώ βέβαια δεν έχω ξοφλήσει, έχω δώσει απλά 50€ προκαταβολή. Μακάρι να μου έρθει και εμένα. Κάνω αναβάθμιση από XS max 64gb λογικά η διαφορά θα είναι αισθητή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, D1m1tr1sGR είπε

Εγώ φίλε απορώ πως κάποιοι παραπονιούνται με τις προπαραγγελίες ενώ δεν έχουν πληρώσει το κινητό. Προφανώς έχει προτεραιότητα αυτός που πλήρωσε!!! Δίκαιο, άδικο, έτσι λειτουργεί το σύστημα. Όσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν με τις προπαραγγελίες.

Δεν υπάρχει  περίπτωση με την κατάσταση παραγγελιών (προ παραγγελία, εκδήλωση ενδιαφέροντος, 100€ για να είσαι πρώτος or whatever) να έδινα ούτε ένα ευρώ σε πάροχο / reseller που ιστορικά έχει αποδείξει στατιστικά ξανά και ξανά ότι δεν μπορεί να εξυπηρέτησει τους καταναλωτές. Ας έρθει ένα Apple Store και ας κάνουμε camping 3 ημέρες απ έξω εάν χρειαστεί. Από την στιγμή που σου δίνουν την επιλογή να ΜΗΝ πληρώσεις (πριν κάποια χρόνια αυτό δεν το προσέφεραν όλοι, έγινε μετά από το χαμό που έχει υπάρξει) δεν καταλαβαίνω την διαχώριση. 

Επεξ/σία από Marios092
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

IMG_0198.jpeg.9496ea9e0a3b7d0a933376fe97c9fb00.jpegΔιευκρίνιση: Αν αλλάξει από συλλογή προϊόντος ξανά  σε εκτεταμένη αναφέρθηκα στο προηγούμενο μήνυμα. 
Εσείς που έχετε εξαρχής εκτεταμένη αναζήτηση αν έχετε προεξοφλήσει τότε είστε κανονικά στη προτεραιότητα για την επόμενη εβδομάδα που θα γίνει η τιμολόγηση. 

Επεξ/σία από Psidi
Δημοσ.

Πλαίσιο φέτος στο κενό να ξερετε. Είπαν ότι περιμένουν ενημέρωση την άλλη εβδομάδα για το αν θα παραλάβουν IPhone 15 pro max από την Apple. Που σημαίνει τέλη Οκτώβρη με αρχες Νοεμβρίου! 

IMG_6536.png

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Psidi είπε

Αφορά το Public:


Έχω μιλήσει με τέσσερις διαφορετικούς υπαλλήλους τηλεφωνικά από Public τις τελευταίες 3 μέρες και μου είπαν το ίδιο: Προτεραιότητα έχουν οι προπληρωμένες παραγγελίες και ότι οι περισσότερες παραδόσεις θα αρχίσουν από τα μέσα στην εβδομάδα που θα έρθει.
Αυτή τη στιγμή τα κινητά μπαίνουν σε στοίχιση  ανά προπαραγγελία για να περάσουν σε τιμολόγηση. 
Γιαυτό στην εξέλιξη παραγγελίας από εκτεταμένη αναζήτηση γράφει συλλογή προϊόντος. 
Μετά την τιμολόγηση που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα, θα είναι έτοιμα για παραδόσεις και θα αλλάξει η εξέλιξη παραγγελίας σε παράδοση. 

Σε όσους έχουν παραγγείλει από Public  και η εξέλιξη παραγγελίας αλλάξει από συλλογή προϊόντος ξανά σε εκτεταμένη αναζήτηση σημαίνει ότι δεν θα παραλάβουν και θα πάνε σε επόμενο κύμα παραδόσεων. Πιθανόν μέσα Νοεμβρίου. 

Συμφωνώ ότι αν ένα μαγαζί είναι να δώσει προτεραιότητα μόνο στις προπαραγγελίες θα πρέπει να το διευκρινίζει εξαρχής. Προσωπικά εγώ όταν προπαρήγγειλα day one δε μου είχε επιλογή πληρωμή στο κατάστημα ή με αντικαταβολή. 
 

 

Εμένα ήρθε χτες μόνο το κάτωθι σε mail, η παραγγελία παραμένει σε εκτεταμένη αναζήτηση :

 

Γεια!

Βρίσκεσαι σε σειρά προτεραιότητας έτσι ώστε να γίνει πολύ σύντομα δικό σου το αγαπημένο σου APPLE IPHONE 15 PRO MAX 256GB BLACK TIT. Θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα, καθώς η διαθεσιμότητά του από τον επίσημο διανομέα είναι περιορισμένη.

Θα σε ενημερώσουμε για κάθε καινούργια εξέλιξη. Μπορείς να παρακολουθείς κάθε στιγμή την πορεία της παραγγελίας σου με αριθμό *************, εδώ. 

Στο μεταξύ σκεφτήκαμε ότι όταν περιμένεις με παρέα είναι πάντοτε καλύτερα, γι’ αυτό μοιραζόμαστε μαζί σου την αγαπημένη μας playlist στο Spotify. : )  

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι μπορείς να μας απαντήσεις και εδώ.

Stay Tuned!

Η Public ομάδα σου

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...