Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stefanosnik είπε

Και εγώ θελω να μάθω αν  από αυτούς που έγραψαν τώρα για πλαίσιο είναι κάποιος από κατάστημα Θεσσαλονίκη 

Τι το ψάχνεται ρε παιδιά, όσοι ειδοποιήθηκαν για παράδοση είχαν προεξοφλήσει και ολας. Δεν είναι σύμπτωση. Τελείωσε το πανηγύρι όσοι δεν έχουμε πληρώσει καλό 2024.

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θα γράψω και εγώ την εμπειρία μου παρότι εδώ βλέπω το κλίμα να αφορά αποκλειστικά ελληνικές αλυσίδες.

Αγορά πέρυσι τον Ιούλιο από Αμαζον Γερμανίας iPhone 12 mini.

Φέτος η μπαταρία έχει πάρει την κατιούσα. Αυτή τη στιγμή στο 85%.

Μιλάω με την υποστήριξή τους: Το τηλέφωνο έχει πρόβλημα στην μπαταρία.

Απάντηση: Στείλτε το μας και με το που παραλαμβάνουμε σας επιστρέφουμε όλο το ποσό.

Οκ, αναζήτηση του επόμενου. Έχοντας δει αυτό τον χαμό σε επίπεδο χαβαλέ κοιτάω για 14 Pro που μου αρέσει πολύ. Εξαφανισμένο από το ίδιο το Άμαζον, μονο από τρίτους.

Στο ιταλικό χαζεύοντας, βγαίνει διαθέσιμο το 15 Pro Natural Titanium 128GB.

Πέφτει η παραγγελία. Αναμονή από την επόμενη Πέμπτη μέχρι τη μεθεπόμενη.

Η παραγγελία κλεισμένη και τα χρήματα δεν έχουν αποδεσμευτεί ακόμα από την τράπεζα.

Συνεχίστε να στηρίζετε τις αλυσίδες...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Τι το ψάχνεται ρε παιδιά, όσοι ειδοποιήθηκαν για παράδοση είχαν προεξοφλήσει και ολας. Δεν είναι σύμπτωση. Τελείωσε το πανηγύρι όσοι δεν έχουμε πληρώσει καλό 2024.

 

IMG_6756.gif

Δημοσ.

Καλησπέρα, με αυτά που διαβάζω εδώ πότε κλαίω και πότε γελάω...Έχω παραγγείλει ProMax 256 λευκό στις 29/9 από istorm με πιστωτική και 48 άτοκες, ο θεός βοηθός! Παίζω με δυο θήκες και ζελατίνα όλα από Spigen και περιμένω το θαύμα! Η πληρωμή είναι σε εκκρεμότητα, θεωρώ ότι θα τραβηχτούν με την εξέλιξη της παραγγελίας...🤪

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, chrisbass είπε

Καλησπέρα, με αυτά που διαβάζω εδώ πότε κλαίω και πότε γελάω...Έχω παραγγείλει ProMax 256 λευκό στις 29/9 από istorm με πιστωτική και 48 άτοκες, ο θεός βοηθός! Παίζω με δυο θήκες και ζελατίνα όλα από Spigen και περιμένω το θαύμα! Η πληρωμή είναι σε εκκρεμότητα, θεωρώ ότι θα τραβηχτούν με την εξέλιξη της παραγγελίας...🤪

Αν μπορέσεις, για να μη βγαίνουμε και εκτός θέματος, στείλε μου με ένα PM από που πήρες τις θήκες γιατί ψάχνομαι κι εγώ μέχρι να έρθει το κινητό. Σ' ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.
8 ώρες πριν, JackN1fe είπε

Τι Χριστούγεννα; 😂 θυμάμαι το 13 pro απο πλαίσιο το πήρα Φεβρουάριο σε προπαραγγελια 

Σοβαρά μιλάς;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chrisbass είπε

Ναι εδώ και κάτι ώρες, ποιός θα τα πάρει, όλοι θέλουν λευκά και γκρι...

μια χαρα θα τα παρουν! σε λιγο παλι δεν θα υπαρχουν.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giorgoskgs είπε

 

Χαχαχαχαχα μαλάκα μου δεν υπάρχουν ,πραγματικά …(Το πλαίσιο εννοώ )

Μήπως καλό θα ήταν να ανεβάσει κάποιος που έχει γίνει η παραλαβή τον κωδικό παραγγελίας κ τι παρελαβε ώστε να τους πιέσουμε ότι έχουμε αποδείξεις;;;; Να μην κοροϊδεύουν πια;;; Εγώ βασικά ενδιαφέρομαι για pro 256 white..όχι ότι θα αλλάξει κάτι...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Xristinanip είπε

Μήπως καλό θα ήταν να ανεβάσει κάποιος που έχει γίνει η παραλαβή τον κωδικό παραγγελίας κ τι παρελαβε ώστε να τους πιέσουμε ότι έχουμε αποδείξεις;;;; Να μην κοροϊδεύουν πια;;; Εγώ βασικά ενδιαφέρομαι για pro 256 white..όχι ότι θα αλλάξει κάτι...

Και να ανεβάσει κάποιος κάτι τι ακριβώς θα κανείς;  Πως θα πιέσεις;
Θα καταντήσουμε ντέντεκτιβ στο τέλος για να παραλάβουμε μια συσκευή με αυτούς που μπλέξαμε.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά γιατί σας κάνει εντύπωση ότι εξυπηρετούντε πρώτοι αυτοί που έχουν προπληρώσει; Το 90% της αγοράς στην Ελλάδα έτσι δουλεύει. Από το πιο μικρό μαγαζάκι της γειτονιάς μέχρι την μεγαλύτερη αλυσίδα είναι προτιμότερο να μπει στο ταμείο 1500euro με την μια. Προ παραγγελία χωρίς εξόφληση, προκαταβολή 200euro, 180 δόσεις κτλ. Κανένα δεν συγκρίνεται με τα μετρητά. Δεν εξετάζω αν είναι σωστό ή λάθος.

Ίσα ίσα έχεις περισσότερες πιθανότητες σε ένα μικρό μαγαζί που σε ξέρουν να σου κρατήσουν κάτι χωρίς να προπληρώσεις παρά σε Κοτσοβολους και Πλαίσια.

Ένας φίλος μου δούλευε στο μεγαλύτερο Πλαίσιο βάση τζίρου στην Ελλάδα και πάντα ο,τι ήθελα το έστελνε με την μια. ούτε προ παραγγελίες ούτε τίποτα. Πλέον δεν δουλεύει εκεί παρ' όλα αυτά το Σάββατο που μας πέρασε του είπα αν έχει κανέναν γνωστό στο συγκεκριμένο κατάστημα για να πάρουμε ένα 15 pro max. Μας είπε ότι είχε το NaTi 512 το οποίο μέχρι να συνεννοηθώ με το φιλαράκι μου (messenger) ένας άλλος πωλητής το είχε σπρώξει.

Μην περιμένετε σειριές προτεραιότητες και τα σχετικά. Αν την δουλειά την κάναν ρομπότ θα είχατε όλοι το κινητό ήδη στα χέρια σας. Από την στιγμή που μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας αναπόφευκτα θα εξυπηρετηθούν πρώτοι φίλοι, γνωστοί, συγγενείς,influencers, επιχειρηματίες, μαγαζιά που τα πουλάνε μέσω marketplace κτλ. Μέσα στον χαμό θα καταλήξουν και κάποιες συσκευές σε εσάς.

Όποιος έχει δυνατότητα για Amazon κτλ θα έχει και το κεφάλι του ήσυχο, οι υπόλοιποι υπομονή και ψυχραιμία αδέρφια!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, god4 είπε

Παιδιά γιατί σας κάνει εντύπωση ότι εξυπηρετούντε πρώτοι αυτοί που έχουν προπληρώσει; Το 90% της αγοράς στην Ελλάδα έτσι δουλεύει. Από το πιο μικρό μαγαζάκι της γειτονιάς μέχρι την μεγαλύτερη αλυσίδα είναι προτιμότερο να μπει στο ταμείο 1500euro με την μια. Προ παραγγελία χωρίς εξόφληση, προκαταβολή 200euro, 180 δόσεις κτλ. Κανένα δεν συγκρίνεται με τα μετρητά. Δεν εξετάζω αν είναι σωστό ή λάθος.

Ίσα ίσα έχεις περισσότερες πιθανότητες σε ένα μικρό μαγαζί που σε ξέρουν να σου κρατήσουν κάτι χωρίς να προπληρώσεις παρά σε Κοτσοβολους και Πλαίσια.

Ένας φίλος μου δούλευε στο μεγαλύτερο Πλαίσιο βάση τζίρου στην Ελλάδα και πάντα ο,τι ήθελα το έστελνε με την μια. ούτε προ παραγγελίες ούτε τίποτα. Πλέον δεν δουλεύει εκεί παρ' όλα αυτά το Σάββατο που μας πέρασε του είπα αν έχει κανέναν γνωστό στο συγκεκριμένο κατάστημα για να πάρουμε ένα 15 pro max. Μας είπε ότι είχε το NaTi 512 το οποίο μέχρι να συνεννοηθώ με το φιλαράκι μου (messenger) ένας άλλος πωλητής το είχε σπρώξει.

Μην περιμένετε σειριές προτεραιότητες και τα σχετικά. Αν την δουλειά την κάναν ρομπότ θα είχατε όλοι το κινητό ήδη στα χέρια σας. Από την στιγμή που μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας αναπόφευκτα θα εξυπηρετηθούν πρώτοι φίλοι, γνωστοί, συγγενείς,influencers, επιχειρηματίες, μαγαζιά που τα πουλάνε μέσω marketplace κτλ. Μέσα στον χαμό θα καταλήξουν και κάποιες συσκευές σε εσάς.

Όποιος έχει δυνατότητα για Amazon κτλ θα έχει και το κεφάλι του ήσυχο, οι υπόλοιποι υπομονή και ψυχραιμία αδέρφια!!!

Και γιατί δεν ενημέρωσαν τότε να ξέρει ο κόσμος; Και αφού είναι  φυσιολογικό και δεν επρπε να μας κάνει εντύπωση , γιατί  στα τηλέφωνα αρνούνται ότι κάνουν παραδόσεις με τέτοιο τρόπο και ότι τηρούν αυστηρή σειρά προτεραιότητας ανεξάρτητος αν έχει γίνει πληρωμή η όχι; Μήπως πρπει να προσφύγουμε μαζικά στον συνήγορο του καταναλωτή;

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...