Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, hmmy92 είπε

Δεν καταλαβαίνω όμως γίνεται να τα έχουν μικρομάγαζα και όχι οι αλυσίδες? Θες να πεις ότι οι αλυσίδες δίνουν προτεραιότητα σε συγκεκριμένα άτομα?

Θέλω να πω ότι δε μπορώ να αντιληφθώ (ή να δεχτώ) με τίποτα τη δικαιολογία των αλυσίδων ότι φταίνε οι προμηθευτές τους για τις καθυστερήσεις ή ότι δεν έχουν καμία ενημέρωση για τις παραλαβές τους, όταν η αγορά των σκρουτζομαγαζων (και άλλων μικρών μαγαζιών εκτός Σκρουτζ) έχει γεμίσει από 15αρια και τα βλέπουμε σε βίντεο ή αγγελίες απ' τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας, αν όχι απ' την πρώτη. Πώς ένα μικρό μαγαζάκι μπορεί να έχει τόσα κομμάτια ετοιμοπαραδοτα και οι μεγάλες αλυσίδες να ισχυρίζονται ότι έχουν παραλάβει ελάχιστα κομμάτια πανελλαδικά; Ή στραβος είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενιζουμε λέει μια παροιμία.

Κι εγώ σαν ελεύθερος επαγγελματίας, όταν έχω μια παραγγελία και ρωτάω τον προμηθευτή μου πότε θα παραλάβω για να ενημερώσω τον πελάτη, δεν δέχομαι να μου πει "δεν ξέρω, θα δούμε". Γιατί κάτι τέτοιο ισχυρίζονται οι αλυσίδες, ότι οι προμηθευτές δεν τους ενημερώνουν. Μάθε και πες μου, ο πελάτης με εμπιστεύεται και μου δίνει τα λεφτά του για να του παρέχω μια υπηρεσία. Δεν τον ενδιαφέρει αν εγώ έχω πρόβλημα με τον προμηθευτή μου, άλλαξε προμηθευτή θα μου πει και έτσι είναι το σωστό κατά τη γνώμη μου.

Επεξ/σία από alkis__7
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

Ορίστε τα κινητά σας..

IMG_5083.jpeg.17e3ec34a390b7c53a7ae4896d2f1073.jpeg

Πολύ πράμα φουλ στοκ :rolleyes:

Που θα πάνε άραγε αυτές οι συσκευές celebrities αγγελίες κλπ κλπ

Επεξ/σία από aces
Δημοσ.

Αν μπορεί κάποιος να μου θυμίσει… Υπάρχουν άτομα που έχουν γράψει μέσα εδώ ότι έχουν εξοφλήσει όλο το ποσό στον Κωτσόβολο και αν ναι έχουν πάρει συσκευή; Μιλάω για pro max 256 οποιουδήποτε χρώματος… Σήμερα μου είπε από Κωτσόβολο ένας υπάλληλος πως προηγούνται οι παραγγελίες που έχουν εξοφλήσει όλο το ποσό… ισχύει; 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Mosdi είπε

Αν μπορεί κάποιος να μου θυμίσει… Υπάρχουν άτομα που έχουν γράψει μέσα εδώ ότι έχουν εξοφλήσει όλο το ποσό στον Κωτσόβολο και αν ναι έχουν πάρει συσκευή; Μιλάω για pro max 256 οποιουδήποτε χρώματος… Σήμερα μου είπε από Κωτσόβολο ένας υπάλληλος πως προηγούνται οι παραγγελίες που έχουν εξοφλήσει όλο το ποσό… ισχύει; 

Εγώ προπαραγγελία απο Κώτσο 15/09 εξόφληση όλο το ποσό PM 256 NaTi δε με έχει ειδοποιήσει κανένας

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, KostasMoss89 είπε

Εγώ προπαραγγελία απο Κώτσο 15/09 εξόφληση όλο το ποσό PM 256 NaTi δε με έχει ειδοποιήσει κανένας

Σε ευχαριστώ για την απάντηση… δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται… υποτίθεται ότι αυτος που μου το είπε είναι και πολύ καλός γνωστός-φίλος… 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Mosdi είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση… δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται… υποτίθεται ότι αυτος που μου το είπε είναι και πολύ καλός γνωστός-φίλος… 

Μετά απο συνομιλία με γνωστη στο τηλεφωνικό κέντρο μου είπε πως την όλη διαδικασία την έχει αναλάβει ένα τμήμα στις κεντρικές αποθήκες και αυτοί παίρνουν τηλέφωνο ή στέλνουν μήνυμα. Να μην καλώ τζάμπα καθώς οτι βλέπω εγώ online στην εξέλιξη της παραγγελίας βλέπουν και τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο. Επίσης μου είπε πως παραλαμβάνουν κάθε Παρασκευή και αυτή την εβδομάδα θα κυλήσουν πιο δυναμικά. Πολύ αισιόδοξη την άκουσα και δυσκολεύομαι να την πιστέψω. Οπότε ίσως και να έχει δίκιο ο φίλος σου.

Δημοσ.

Μιλησα μολις με Κωτσο (15 PM black 256) . Με ειπε το παλικαρι οτι επειδη αλλαξα διευθυνση αποστολης, η προτεραιοτητα μου πηγε απο 13/9 σε 18/9 και θα εξυπηρετηθω πολυ πολυ συντομα. Πραγματικα οτι να ναι. Μαλιστα με ειπε οτι οι παραγγελιες ειναι 75% nat, 15% black, και το υπολοιπο ασπρα και μπλε και ακουσε κατι για παραλαβη πολυ αρχες Νοεμβριου. Ενα αλλο που με ειπε ειναι οτι ολες οι προπαραγγελιες μεχρι και 15/9 εχουν εξυπηρετηθεί, πραγμα που δεν πιστευω γιατι νομιζω υπαρχουν ατομα που δεν παραλαβαν εδω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, KostasMoss89 είπε

Μετά απο συνομιλία με γνωστη στο τηλεφωνικό κέντρο μου είπε πως την όλη διαδικασία την έχει αναλάβει ένα τμήμα στις κεντρικές αποθήκες και αυτοί παίρνουν τηλέφωνο ή στέλνουν μήνυμα. Να μην καλώ τζάμπα καθώς οτι βλέπω εγώ online στην εξέλιξη της παραγγελίας βλέπουν και τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο. 

Eμενα μου φαινεται πολυ πιθανο να συμβαινει αυτο που λες και εξηγω.

Σε διαφορετικο καταστημα βεβαια (πλαισιο) γνωστος ειχε καλεσει ενα μεσημερι να μαθει κατι νεοτερο για την προπαραγγελια του, o υπαλληλος στο τηλεγωνικο του ειπε οτι δεν γνωριζουν ποτε θα παραλαβουν και οτι δεν μπορει να δωσει εκτιμωμενη ημερομνηνια παραδοσης κτλ και την ιδια ημερα λιγες ωρες πιο μετα απογευμα τον καλεσασνε να εξοφλησει το ποσο για να του στειλουν το προιον, το ειχαν διαθεσιμο. Οποτε οντως τα παιδια που μιλαμε εμεις στο τηλεφωνικο μπορει να μην εχουν παραπανω εικονα απο αυτη που βλεπουμε και εμεις στο site, για αυτο και ουσιαστικα δεν μαθαινουμε τιποτα απο τα τηλεφωνα.

6 λεπτά πριν, kosmas0 είπε

Ενα αλλο που με ειπε ειναι οτι ολες οι προπαραγγελιες μεχρι και 15/9 εχουν εξυπηρετηθεί, πραγμα που δεν πιστευω γιατι νομιζω υπαρχουν ατομα που δεν παραλαβαν εδω.

Σε καλο του, μας εκανε να γελασουμε.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, kosmas0 είπε

Μιλησα μολις με Κωτσο (15 PM black 256) . Με ειπε το παλικαρι οτι επειδη αλλαξα διευθυνση αποστολης, η προτεραιοτητα μου πηγε απο 13/9 σε 18/9 και θα εξυπηρετηθω πολυ πολυ συντομα. Πραγματικα οτι να ναι. Μαλιστα με ειπε οτι οι παραγγελιες ειναι 75% nat, 15% black, και το υπολοιπο ασπρα και μπλε και ακουσε κατι για παραλαβη πολυ αρχες Νοεμβριου. Ενα αλλο που με ειπε ειναι οτι ολες οι προπαραγγελιες μεχρι και 15/9 εχουν εξυπηρετηθεί, πραγμα που δεν πιστευω γιατι νομιζω υπαρχουν ατομα που δεν παραλαβαν εδω.

Και έχω έχω αλλάξει διεύθυνση αποστολής αλλα που κολλάει η σειρά προτεραιότητας με την διεύθυνση αποστολής??? Η λίστα προτεραιότητας στο eshop για αποστολή στο σπίτι δεν είναι 1?? 

(έχε υπόψιν ότι οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό δεν έχουν ιδέα για τις σειρές προτεραιότητας)

Επεξ/σία από hellojim
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, hellojim είπε

Και έχω έχω αλλάξει διεύθυνση αποστολής αλλα που κολλάει η σειρά προτεραιότητας με την διεύθυνση αποστολής??? Η λίστα προτεραιότητας στο eshop για αποστολή στο σπίτι δεν είναι 1?? 

Δεν εχει καμια λογικη. Εγινε μια παραγγελια, αν ετυχε να αλλαξω μεταφορικα που κολλαει η προτεραιοτητα. Δεν εκανα νεα παραγγελια. Δεν με ξανα βλεπουν, κουραστηκα.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Mosdi είπε

Αν μπορεί κάποιος να μου θυμίσει… Υπάρχουν άτομα που έχουν γράψει μέσα εδώ ότι έχουν εξοφλήσει όλο το ποσό στον Κωτσόβολο και αν ναι έχουν πάρει συσκευή; Μιλάω για pro max 256 οποιουδήποτε χρώματος… Σήμερα μου είπε από Κωτσόβολο ένας υπάλληλος πως προηγούνται οι παραγγελίες που έχουν εξοφλήσει όλο το ποσό… ισχύει; 

Εγώ 15/9 έχω βάλει δόσεις οπότε θεωρώ πως είναι πληρωμένο. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση προφανώς.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...