Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 minutes ago, realityyy said:

τουλάχιστον λέει καταχωρήθηκε οχι αναμονή από προμηθευτή σαν εμένα

Και εμένα "σε αναμονή από προμηθευτή λέει και όχι "καταχωρήθηκε". Ξέρει κανείς τι διαφορά έχει το ένα με το άλλο?

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μια απ' τα ίδια και σ εμένα, αναμονή από προμηθευτή. Θεωρητικά έχουν δρομολογηθεί για παραλαβή σε όσους λέει καταχωρήθηκε; Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε

Και εμένα "σε αναμονή από προμηθευτή λέει και όχι "καταχωρήθηκε". Ξέρει κανείς τι διαφορά έχει το ένα με το άλλο?

Στην ουσία σου λέει ότι εμείς την λάβαμε την παραγγελία σου και την έχουμε λάβει υπ' όψην. Αλλά εξαρτάται από τον προμηθευτή το πότε θα παραλάβεις. Κάτι σαν αποποίηση ευθυνών θα μπορούσε να το δει κάποιος... Λέμε τωρααααα...  

Δημοσ.

Το εβδομαδιαίο τηλ στον Κωτσόβολο:

Ο υπαλληλος που το σήκωσε μου ειπε τα συνηθισμένα:

- Δεν γνωρίζουν πότε θα ειναι διαθέσιμα τα κινητά

- Αρνούνται να δωσουν στον εκάστωτε πελάτη τρόπο επικοινωνίας με κάποιο προιστάμενο

- Αρνούνται να δώσουν ονομα προιστάμενου 

- Αρνούνται να δώσουν στον πελάτη τηλεφωνα επικοινωνίας με τμήμα παραπόνων κτλ

- Το οτι τα ακυρωμένα κινητά απο προπαραγγελίες πηγαίνουν στο stock του ηλεκτονικού καταστήματος ενώ στην αρχη

μου ειπαν οτι και καλά δεν συμβαίνει...μετά μου είπε οτι είναι φυσικό να συμβαίνει.

- Δεν σπάει λεει η αυστηρή σειρά προτεραιότητας...απλά διατίθεται το εκάστωτε κινητό στον τυχερό που θα το προλάβει.
 Τι να κάνουμε βρε παιδια ατυχήσαμε.

- Επίσης στο οτι "καταγράφεται οτι αρνείστε να εξυπηρετήσετε τους πελάτες" ηταν "δεν εκπροσωπειτε ολους τους πελάτες
ειναι προσωπικό το τηλεφώνημα". Οπότε του λέω μάλιστα οποτε αν σας πάρει επομενος πελάτης και σας πει τα ίδια με εμένα θα του δωσετε τροπο επικοινωνίας με τον προισταμενο? Απάντηση μηδέν. Μας δουλεύουν κιόλας.

- Τέλος κατέγραψε αίτημα μου παραπόνων, ώστε να επικοινωνήσουν απο τον Κωτσόβολο μαζί μου...γιατι δεν υπάρχει 
 σχετική φόρμα...στο μεσοδιάστημα οι λογαριασμοί του Κωτσόβολου έχουν αυγατίσει με λεφτά απο προκαταβολές και προεξοφλήσεις προιόντων που ΔΕΝ ξερουν ποτε θα παραλάβουν. Ε μαζί με την σούβλα το 24 θα ξετυλίξουμε και το 15pm.

Συμπέρασμα, μιλάμε για μπάχαλο απίστευτο, αγενέστατοι στο τηλεφωνικό κέντρο...να δειτε θα παει εν καιρώ για ΦΟΥΝΤΟ μεγάλο. Ηταν και η τελευταία φορά που κάνω οποιοαδήποτε παραγγελία στο τσίρκο που λεγεται Κωτσόβολος. Γιατι για τσίρκο μιλάμε. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, sadeadu είπε

Το εβδομαδιαίο τηλ στον Κωτσόβολο:

Ο υπαλληλος που το σήκωσε μου ειπε τα συνηθισμένα:

- Δεν γνωρίζουν πότε θα ειναι διαθέσιμα τα κινητά

- Αρνούνται να δωσουν στον εκάστωτε πελάτη τρόπο επικοινωνίας με κάποιο προιστάμενο

- Αρνούνται να δώσουν ονομα προιστάμενου 

- Αρνούνται να δώσουν στον πελάτη τηλεφωνα επικοινωνίας με τμήμα παραπόνων κτλ

- Το οτι τα ακυρωμένα κινητά απο προπαραγγελίες πηγαίνουν στο stock του ηλεκτονικού καταστήματος ενώ στην αρχη

μου ειπαν οτι και καλά δεν συμβαίνει...μετά μου είπε οτι είναι φυσικό να συμβαίνει.

- Δεν σπάει λεει η αυστηρή σειρά προτεραιότητας...απλά διατίθεται το εκάστωτε κινητό στον τυχερό που θα το προλάβει.
 Τι να κάνουμε βρε παιδια ατυχήσαμε.

- Επίσης στο οτι "καταγράφεται οτι αρνείστε να εξυπηρετήσετε τους πελάτες" ηταν "δεν εκπροσωπειτε ολους τους πελάτες
ειναι προσωπικό το τηλεφώνημα". Οπότε του λέω μάλιστα οποτε αν σας πάρει επομενος πελάτης και σας πει τα ίδια με εμένα θα του δωσετε τροπο επικοινωνίας με τον προισταμενο? Απάντηση μηδέν. Μας δουλεύουν κιόλας.

- Τέλος κατέγραψε αίτημα μου παραπόνων, ώστε να επικοινωνήσουν απο τον Κωτσόβολο μαζί μου...γιατι δεν υπάρχει 
 σχετική φόρμα...στο μεσοδιάστημα οι λογαριασμοί του Κωτσόβολου έχουν αυγατίσει με λεφτά απο προκαταβολές και προεξοφλήσεις προιόντων που ΔΕΝ ξερουν ποτε θα παραλάβουν. Ε μαζί με την σούβλα το 24 θα ξετυλίξουμε και το 15pm.

Συμπέρασμα, μιλάμε για μπάχαλο απίστευτο, αγενέστατοι στο τηλεφωνικό κέντρο...να δειτε θα παει εν καιρώ για ΦΟΥΝΤΟ μεγάλο. Ηταν και η τελευταία φορά που κάνω οποιοαδήποτε παραγγελία στο τσίρκο που λεγεται Κωτσόβολος. Γιατι για τσίρκο μιλάμε. 

Παντως εδώ στο νήμα κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα ελληνικά καταστήματα έχουν χειριστεί άψογα τις προπαραγγελίες. Ο λόγος καθυστέρησης είναι επειδη κάποιοι αγοράζουν από refresh όποτε για τις  καθυστερήσεις και την  μη ενημέρωση για την εξέλιξη παραγγελιών, φταίνε  αποκλειστικά οι πελάτες.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Παντως εδώ στο νήμα κάποιοι ισχυρίζονται ότι τα ελληνικά καταστήματα έχουν χειριστεί άψογα τις προπαραγγελίες. Ο λόγος καθυστέρησης είναι επειδη κάποιοι αγοράζουν από refresh όποτε για τις  καθυστερήσεις και την  μη ενημέρωση για την εξέλιξη παραγγελιών, φταίνε  αποκλειστικά οι πελάτες.

Η κατάσταση δυσχεραίνει με τις 5-6 προπαραγγελίες για 1 πελάτη σε διαφορετικά καταστήματα μην λέμε ψέμματα! 

Αλλά το μπάχαλο των καταστημάτων προυπήρχε..και πριν αρχισουμε να νευριάζουμε για τις καθυστερήσεις.

Το θέμα δεν είναι μόνο αυτό...είναι και οτι έχουν το θράσσος να απευθύνονται στους πελάτες με αυτό τον τρόπο...

  • Like 1
Δημοσ.

Να θυμάστε αυτά πριν ξανά κάνει κανείς το σφάλμα με τις προπαραγγελίες. Είναι μάρκετινγκ και απατεώνες όλοι τους. Του χρόνου για το 16 , 17 κλπ μην ακούμε τα ίδια, όσο βρίσκουν εμάς κορόιδα τα κάνουν αυτά. 

Screenshot_20231016-132101.png

Όλοι τρέξαμε να κάνουμε προπαραγγελίες λες και δεν ξέρουμε τι θα γινόταν. Το λάθος το έκαναν όσοι προπληρωσαν κιόλας μέγα σφάλμα ΠΟΤΕ!!! Εγώ ευτυχώς είχα επιλέξει παραλαβή από κατάστημα και δεν έχασα χρήματα.  Αυτοί όμως ποντάρουν στο εύκολο χρήμα και σε όσους την πατήσουν και προπληρώσουν κιόλας, παιδιά μην ξανακάνετε αυτό το σφάλμα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανενα τηλεφωνο για παραλαβη απο πλαισιο δεν επεσε ουτε σημερα?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Pwpwpw είπε

Κανενα τηλφωνο για παραλαβη απο πλαισιο δεν επεσε ουτε σημερα?

Εδώ δεν ξέρουν ποτέ θα τα έχουν την επόμενη παρτίδα  , λες να έχει παραλάβει κάποιος 🥲

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Mitsi86 είπε

Να θυμάστε αυτά πριν ξανά κάνει κανείς το σφάλμα με τις προπαραγγελίες. Είναι μάρκετινγκ και απατεώνες όλοι τους. Του χρόνου για το 16 , 17 κλπ μην ακούμε τα ίδια, όσο βρίσκουν εμάς κορόιδα τα κάνουν αυτά. 

Screenshot_20231016-132101.png

Όλοι τρέξαμε να κάνουμε προπαραγγελίες λες και δεν ξέρουμε τι θα γινόταν. Το λάθος το έκαναν όσοι προπληρωσαν κιόλας μέγα σφάλμα ΠΟΤΕ!!! Εγώ ευτυχώς είχα επιλέξει παραλαβή από κατάστημα και δεν έχασα χρήματα.  Αυτοί όμως ποντάρουν στο εύκολο χρήμα και σε όσους την πατήσουν και προπληρώσουν κιόλας, παιδιά μην ξανακάνετε αυτό το σφάλμα.

Και υπάρχουν και αυτοί που προπληρώνουν χωρίς να τους το ζητήσουν για να πάρουν τη σειρά όσων ήταν πιο γρήγοροι απ'αυτούς...

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, YellO_w είπε

Εδώ δεν ξέρουν ποτέ θα τα έχουν την επόμενη παρτίδα  , λες να έχει παραλάβει κάποιος 🥲

Εχω ακουσει σκηνικο που γνωστος μου πηρε μεσημερι να μαθει καποιο νεο, του ειπανε οτι κλασσικα δεν ξερουν κτλ και το απογευμα τον καλεσαν για την παραδοση. Επισης την περασμενη εβδομαδα καλεσαν 2-3 ατομα εδω μεσα για παραλαβη pM white 256. Λεω μπας και υπαρξει αυτη την εβδομαδα αναλογη συνεχεια, ποτε δεν ξερεις.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Κανενα τηλεφωνο για παραλαβη απο πλαισιο δεν επεσε ουτε σημερα?

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχουν κάθε Πέμπτη παραλαβή.

Και αν δε σε πάρουν τηλέφωνο εκείνη τη μέρα περιμένεις την επόμενη εβδομάδα 

Και παραλαβή της πλακας κιόλας.

Φέρνουν 20 συσκευές τη φορά για όλη τη χώρα.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Dimitrisbud είπε

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχουν κάθε Πέμπτη παραλαβή.

 

Αρα οι Πεμπτες ειναι "κρισιμες"😜

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Αρα οι Πεμπτες ειναι "κρισιμες"😜

Κάποια Πέμπτη μέσα στο Νοέμβριο Δεκέμβριο Γενάρη θα μας πάρουν να παραλάβουμε😅

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Dimitrisbud είπε

Κάποια Πέμπτη μέσα στο Νοέμβριο Δεκέμβριο Γενάρη θα μας πάρουν να παραλάβουμε😅

Μπα αν παει τοσο πισω το πιθανοτερο ειναι να εχει βρεθει νωριτερα στο amazon. Δεν εκανα προπαραγγελια 15/9 για να παραλαβω  Χριστουγεννα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...