panoulhs007 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 1 minute ago, Pwpwpw said: Πλέον δεν είμαι καν σίγουρος ότι στερεί τη θέση κάποιου. Βασικά έχω αρχίσει να αμφιβάλω ότι υπάρχει μια στοιχειώδη σειρά προτεραιότητας. Εάν υπήρχε και τηρούνταν τευοια λίστα, δεν θα υπήρχε εξαρχής το refresh θα πήγαινε στον επόμενο της λίστας. Δεν ισχύει. Αυτό που συμβαίνει είναι πως το σύστημα τους μόλις ακυρωθεί μία παραγγελία που είναι προς παράδοση (δηλαδή κάποιο κινητό που ήρθε στο κατάστημα για παραγγελία αλλά ο πελάτης δεν το πήρε γιατί είχε κάνει 43 παραγγελίες σε ότι μαγαζί υπάρχει στην Ελλάδα) τότε αυτόματα βγαίνει διαθέσιμη στο Site για λίγο μέχρι να καταφέρουν να την ξαναβάλουν χειροκίνητα στον επόμενο στην λίστα. Προφανώς και δεν προλαβαίνουν να το κάνουν. Εξαρχής είναι λάθος η λογική λειτουργεία πίσω από το Eshop τους, αυτό είναι δεδομένο.
Lewnidas1995 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 το μονο λαθος καποιων ειναι οτι κανουν απο 2 κινητα σε καθε καταστημα παραγγελια. Τα refresh και να μην τα εκαναν τα παιδια εδω θα πηγαινε ενας στο καταστημα, θα ελεγε εχετε ετοιμοπαραδοτο; Παρτο. Απλα τα πραγματα. Δεν μπαινουν στην διαδικασια να το ξανα στειλουν αποθηκη και να βρουν τον επομενο. 1
Pwpwpw Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε Δεν ισχύει. Αυτό που συμβαίνει είναι πως το σύστημα τους μόλις ακυρωθεί μία παραγγελία που είναι προς παράδοση (δηλαδή κάποιο κινητό που ήρθε στο κατάστημα για παραγγελία αλλά ο πελάτης δεν το πήρε γιατί είχε κάνει 43 παραγγελίες σε ότι μαγαζί υπάρχει στην Ελλάδα) τότε αυτόματα βγαίνει διαθέσιμη στο Site για λίγο μέχρι να καταφέρουν να την ξαναβάλουν χειροκίνητα στον επόμενο στην λίστα. Προφανώς και δεν προλαβαίνουν να το κάνουν. Εξαρχής είναι λάθος η λογική λειτουργεία πίσω από το Eshop τους, αυτό είναι δεδομένο. Το ίδιο πράμα λέμε. Η ύπαρξη του refresh είναι λάθος του καταστήματος, δεν έπρεπε να υπάρχει καθόλου. 12 λεπτά πριν, SpirosA4 είπε Μόλις επικοινώνησα με ΠΛΑΙΣΙΟ. Έχω προ παραγγείλει από 15/9 iPhone 15 pro max 256gb natural. Μου είπαν πως δεν έχουν παραλάβει ακόμα το συγκεκριμένο και πως αναμένουν εντός της εβδομάδας. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και σε αυτό επιβεβαιώνω καθώς κάθε χρόνο κάνω προπαραγγελια 15/9 για το νέο μοντέλο και πάντα παραλαμβάνω μέσα σε ένα μήνα περίπου.(μιλάω για το ΠΛΑΙΣΙΟ). Οποτε υπομονή άλλη μια βδομάδα,δεν είναι κάτι αφύσικο ,κάθε χρόνο μετά τις 15/10 παραλαμβάνω το νέο iPhone! Αντε να δούμε από εβδομάδα , ίδια συσκευή και ίδια ημερομηνία παραγγελίας με σένα έχω. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2023 από Pwpwpw
REPLAY33 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 11 ώρες πριν, hellojim είπε Ναι οκ δεν είπα ότι δεν είναι άδικο. Αλλά τι θα κάνει ο συνήγορος του καταναλωτή δεν έχω καταλάβει. θα αναγκάσει την αποθήκη να αναθέσει απόθεμα στην παραγγελία σου;! Δεν ξέρω τι θα κάνει όμως φαντάζομαι ότι υπάρχει νομικό παράθυρο εφόσον υπάρχουν καταγεγραμμένες ημερομηνίες εκτός και αν έχουν το δικαίωμα τα καταστήματα να διαλέγουν ποιον θα εξυπηρετήσουν και ποιον όχι , δλδ αν το δούμε στην πιο απλή του μορφή μπαίνουμε 2 άγνωστοι σε ένα κατάστημα εσένα σου λέει δεν έχω το προϊόν που θέλεις και εμένα που ήρθα δεύτερος μου λέει ορίστε πάρτε το. φιλικά παντα!
dmamais7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, Maxpower71 είπε Σταματηστε τα refresh και τις 15 παραγγελιες ο καθενας σας και θα παραλαβουμε εως τελη του μηνα αντε μαξ 10 Νοεμβρη!! Ελεος αυτη η κατασταση. Και οποιος πεταχτει να πει οτι δεν φταιει αυτο, τοτε τι φταιει που κανετε μπαχαλο την σειρα; Παραγγελνετε 10 κινητα ο καθενας απο 10 καταστηματα και μετα τις ακυρωνεται τις παραγγελιες. Μονο προβλημα δημιουργειτε ! Παιδιά μην μπερδεύεται το λάθος που κάνει ο Κωτσόβολος και την ακύρωση την βγάζει διαθέσιμη όποτε υπάρχει άμεσα σε απόθεμα και μπορεί να το πάρει οποιος θέλει ( κακώς θα έπρεπε η ακύρωση να πηγαίνει αυτόματα στην επόμενα παραγγελία και όχι να μένει ελεύθερο για αγορά ) αυτό είναι το refresh , με αυτό που κάνουν κάποιοι που όταν ξεκινήσουν οι παραγγελίες πάνε και το παραγγέλνουν από 10 μαγαζιά και μετά ακυρώνουν . Άλλο το ένα άλλο το άλλο . Στο πρώτο είναι λάθος του Κωτσόβολου όποτε εφόσον κάποιος το βρίσκει διαθέσιμο από refresh ή από κοντά στο μαγαζί το παίρνει και το δεύτερο είναι λάθος του καταναλωτή που πάει και κάνει 10 παραγγελίες από όλα τα μαγαζιά στην αρχή . Μην τα μπερδεύεται
YiannisMns Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Για να γινει σωστο το ριφρες πρεπει να ειναι πρασινο και το κατω που λεει επιλογη ωρας & μερας;
darionaharos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Παιδιά εσείς που λέτε για τα παιδιά που πήραν με refresh ότι στερούν τη θέση από άλλους τι λέτε ακριβώς; Δεν έχω παραλάβει με refresh αλλά ο καθένας από εδώ κοιτάει να πάρει το δικό του όσο νωρίτερα γίνεται μη γελιόμαστε! Δλδ αν πηγαίνατε τώρα τυχαία σε ένα πλαίσιο και σας έλεγαν ότι τυχαία υπάρχει διαθέσιμο το κινητό που θέλετε δεν θα το αγοράζατε άμεσα αλλά θα σκεφτόσασταν τον άλλο! Μη κοροϊδευόμαστε. Το λάθος και το βάρος είναι αποκλειστικά του Κωτσόβολου ! Οι υπόλοιποι καλά κάνουν και παραλαμβάνουν αφού τους δίνεται η δυνατότητα! 2 7
Marios092 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Δοκίμασα και εγώ την μέθοδο του refresh και βρήκα ένα 512 προ μαξ natural.... θα ενημερώσω εάν παραλάβω. Σε περίπτωση που παραλάβω θα παραχωρήσω σε όποιον εδιαφέρετε την παραγγελία μου απο istorm που έχω απο τις 15/9. (256 pro max natural) Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2023 από Marios092
Rizoulis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 14 ώρες πριν, Pwpwpw είπε Μονο εμενα δεν παίρνει τηλέφωνο το πλαίσιο. Ούτε εμενα μην αγχωνεσαι
Maxpower71 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Καλα μερικοι εδω μεσα ακομα στον κοσμο σας πραγματικα. Οταν ακυρωθουν 9/10 παραγγελιες χανεται η σειρα και τα τσιμπανε με refresh ! Σκεφτειτε ποοοοσο πισω πηγαινουν ακομα οι παραγγελιες γιατι στην ουσια τα 9 ακυρωμενα τηλεφωνα θα πανε δεξια και αριστερα και οχι στον αμεσως επομενο της λιστας. Επισης πχ παραγγελνει ενας 2 στον Κωτσο και τα ακυρωνει. Οι συσκευες αυτες δεν θα πανε στον αλλο που παραγγειλε στο istorm, plaisio κτλ, αλλα στην σειρα του Κωτσου. Αν δεν κανετε refresh θα πανε στον επομενο της λιστας, απλο ειναι. Μεχρι 10/11 το 80% θα εχει παραλαβει !
Lewnidas1995 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 25 minutes ago, Maxpower71 said: Καλα μερικοι εδω μεσα ακομα στον κοσμο σας πραγματικα. Οταν ακυρωθουν 9/10 παραγγελιες χανεται η σειρα και τα τσιμπανε με refresh ! Σκεφτειτε ποοοοσο πισω πηγαινουν ακομα οι παραγγελιες γιατι στην ουσια τα 9 ακυρωμενα τηλεφωνα θα πανε δεξια και αριστερα και οχι στον αμεσως επομενο της λιστας. Επισης πχ παραγγελνει ενας 2 στον Κωτσο και τα ακυρωνει. Οι συσκευες αυτες δεν θα πανε στον αλλο που παραγγειλε στο istorm, plaisio κτλ, αλλα στην σειρα του Κωτσου. Αν δεν κανετε refresh θα πανε στον επομενο της λιστας, απλο ειναι. Μεχρι 10/11 το 80% θα εχει παραλαβει ! Δεν πάνε στον επόμενο της λίστας φίλε μου. Μένουν στο κατάστημα για προώθηση σε πελάτες. Από την στιγμή που μπει στο μαγαζί ξεχνάς την σειρά της αποθήκης. Γι αυτό και στο τηλέφωνο μας έλεγαν καλύτερα να επιλέξετε αποστολή στον χώρο σας, για να μπορούν να προχωράνε την λίστα. 1
dimpia Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Καλα μην τρελαινεστε, δεν ειναι τοσο αθωα η εξηγηση που δινετε για το refresh του κωτσου αν η εξηγηση ηταν τοσο απλη οτι απλα ακυρωνεται η παραγγελια και μενει ελευθερο τοτε πως εξηγηται το γεγονος οτι οι 19 στους 20 βρισκουν 512;;; δεν σας περναει απ’το μυαλο οτι ισως να τρεχει και κατι αλλο εκτος και αν πιστευετε οτι ειχαν παραγγειλει ολοι 512 στον κωτσο και απλα το βρηκαν αλλου… 1
panoulhs007 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 1 minute ago, Lewnidas1995 said: Δεν πάνε στον επόμενο της λίστας φίλε μου. Μένουν στο κατάστημα για προώθηση σε πελάτες. Από την στιγμή που μπει στο μαγαζί ξεχνάς την σειρά της αποθήκης. Γι αυτό και στο τηλέφωνο μας έλεγαν καλύτερα να επιλέξετε αποστολή στον χώρο σας, για να μπορούν να προχωράνε την λίστα. Δεν ισχύει αυτό, από τη φαντασία σας το βγάζετε μερικοί για να δικαιολογήσετε την κατάσταση. Έχω πολύ καλό μου φίλο στο κατάστημα της Συγγρού Καλλιθέα. Μόλις γίνει ακύρωση αναλαμβάνει το Backend τμήμα του E-Shop να το περάσει στις λίστες εντός λίγων λεπτών. Δεν προλαβαίνουν όμως. 1
Lewnidas1995 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 6 minutes ago, panoulhs007 said: Δεν ισχύει αυτό, από τη φαντασία σας το βγάζετε μερικοί για να δικαιολογήσετε την κατάσταση. Έχω πολύ καλό μου φίλο στο κατάστημα της Συγγρού Καλλιθέα. Μόλις γίνει ακύρωση αναλαμβάνει το Backend τμήμα του E-Shop να το περάσει στις λίστες εντός λίγων λεπτών. Δεν προλαβαίνουν όμως. Αυτό που είπα, ήταν εξήγηση διευθυντή καταστήματος ο οποίος κάτσαμε μαζί και είδαμε διαθεσιμότητες μήπως πάρουμε τίποτα 😁
Maxpower71 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2023 14 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε Δεν ισχύει αυτό, από τη φαντασία σας το βγάζετε μερικοί για να δικαιολογήσετε την κατάσταση. Έχω πολύ καλό μου φίλο στο κατάστημα της Συγγρού Καλλιθέα. Μόλις γίνει ακύρωση αναλαμβάνει το Backend τμήμα του E-Shop να το περάσει στις λίστες εντός λίγων λεπτών. Δεν προλαβαίνουν όμως. Αστο φιλε μου αδικα μιλαμε εδω μεσα. Αν ηταν ετσι οπως λενε μερικοι εδω, το 70% απ τις παραγγελιες θα εβγαιναν διαθεσιμα στα καταστηματα σε stock και οι παραγγελιες θα εξυπηρετουνταν Ιανουαριο και βαλε… Εσεις ολοι που λετε βγαινουν διαθεσιμα σε καταστημα, πηγατε σε καποιο καταστημα βολτα και βρηκατε καποιο pro max ετοιμοπαραδωτο ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις