Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

 

Η ειρωνεία της τύχης αν όντως υπάρχει είναι το τηλ είναι ότι θα βρίσκομαι τετάρτη αθήνα.

Αν είναι δεσμευμένο μέχρι τρίτη δεν το προλαβαίνω.

Οπότε η μια λύση είναι να έρθει στη Σπάρτη.

Η άλλη λύση είναι να το κρατήσουν άλλη μία μέρα στο κατάστημα πατησίων.

🤔🤔🤔

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Εγώ δεν εχω να σου στείλω κάτι γιατί δεν είμαι από τους τυχερούς που παρέλαβαν. Για δώσε εσυ καποια στοιχεία μπας και βγάλουμε άκρη. Η παραγγελία σου αφορά  απόδειξη λιανικής η τιμολόγιο; Είναι εξοφλημένη η όχι; Αν δεν ειναι εξοφλημένη η πληρωμή είναι να γίνει μετρητής η με δόσεις;  

Με αποφορολογηση θα γίνει η πληρωμή. Ισχυρίστηκαν για να παραγγείλω σε αυτούς πως θα παραλάβω άμεσα συγκριτικά με άλλους γιατί είμαι επαγγελματίας δεν έγινε φυσικά!κ ότι θα έχω συχνή ενημέρωση κ επικοινωνία... τπτ από όλα αυτά!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, enlightened είπε

Ευχαριστώ τον φίλο @pabou13 που μου παραχώρησε την παραγγελία του στον Κωτσόβολο για το iPhone 15 Pro Max 512 Natural Titanium! 
 

spacer.png

Welcome :D  1 tempered glass χρειάζεται …..

17 ώρες πριν, Mitsi86 είπε

Παιδιά οι άνθρωποι είναι τραγικοί δείτε τι τους έστειλα και την απάντηση τους. 

Εγώ: Μήνυμα: Καλημέρα σας έχω κάνει προπαραγγελία από της 15 Σεπτεμβρίου. Αριθμός παραγγελίας: ,xxxxxxxxx σας έχω καλέσει τόσες φορές και οι απαντήση σας ήταν τώρα από εβδομάδα περιμένουμε παραλαβή και αυτή η εβδομάδα έγινε εβδομάδες και μήνας τώρα. Υποτίθεται προπαραγγελία κάναμε για να παραλάβουμε από τους πρώτους και όχι να μας κοροϊδεύετε τόσο καιρό. Από την πλευρά σας απαράδεκτο όλο αυτό με τις προπαραγγελίες αφού αποδείχτηκε μια μεγάλη κοροϊδία και όλοι σε πολλά φόρουμ σας κράζουν να το ξέρετε κάντε μια έρευνα και θα το δείτε. Επίσης όλα τα ευρωπαϊκά καταστήματα όταν κάνεις μια προπαραγγελία σου δίνουν ένα χρονικό πλαίσιο κ λένε σε 1- 2 εβδομάδες παραλαμβάνετε για παράδειγμα. Εσείς καμία ενημέρωση και σεβασμό στον κόσμο παρά μόνο απάντηση δεν ξέρουμε πότε θα παραλάβουμε κλπ . Αν δεν ξέρατε να μην κάνατε και προπαραγγελίες ντροπή πραγματικά και είμαι χρόνια πελάτης σας κ εγώ και πάρα πολλοί και επίσης ντροπή σας που ενώ περιμένουμε τόσο πολύ δεν μπαίνετε καν στον κόπο από μόνοι σας να στείλετε ένα μήνυμα ενημέρωση, έστω συγνώμη έχουμε καθυστερήσεις κλπ .

Screenshot_20231013-151532.png

Απαράδεκτες συμπεριφορές αυτές οι απαντήσεις είναι copy/paste το έχουν έτοιμο το κείμενο χωρίς να αναφέρουν ένα εύρος ημερομηνιών παραλαβής πχ 20 έως 30 Νοεμβρίου. Έτσι ώστε αν θες να ακυρώσεις & να παρεις πίσω τα χρήματα κ να το παραγγείλεις από άλλου Amazon εκεί κ πρόβλημα να υπάρχει ειδοποιούν κ δίνουν εύρος ημερομηνιών.
 

Περσυ έβρισκες ότι ήθελες απο χρώμα gb κλπ με επίσκεψη σε Καταστήματα απο Φεβρουάριο ‘23 κ μετά είχανε απόθεμα σε όλα χρώματα κ σε όλα τα gb μέχρι γιορτές έρχονταν παραγγελίες ή πάντα κάποιο χρώμα ελειπε όποτε μια από τα ίδια.

Επεξ/σία από aces
Δημοσ.

Ένας μήνας σήμερα από την "προπαραγγελία" στο Public. Ούτε ενημέρωση ούτε τίποτα. (iPhone 15 Pro Max Na Ti).

Ορκίζομαι στο όνομα του INSOMNIA τέλος οι αγορές από ελληνικές αλυσίδες. Λυπάμαι που το λέω, αλλά αν δεν σοβαρευτούν εγώ μόνο από Ευρώπη από εδώ και πέρα, Amazon κτλ. Όπως είχα ξαναπεί και σε παλαιότερο post εδώ είμαστε Βαλκάνια!! Εγώ όμως θέλω η χώρα να "γίνει Ευρώπη" και για αυτό το λόγο μέχρι να βάλουν μυαλό και να σεβαστούν τα χρήματα μας ΠΟΤΕ ξανά. Ούτε βίδα από Ελλάδα. Μία ζωή απατεώνες, κλέφτες, λαμόγια, ψεύτες, κοτοπόνηροι. Κλασική μοντέρνα Ελλάδα. Μου αρέσει που επικαλούμαστε και τους αρχαίους προγόνους μας ενώ το IQ της χώρας έχει φτάσει στο 70 κατά μέσο όρο. Η χώρα των ηλιθίων είμαστε....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Mr^Robot είπε

Έχει κανένας νέα  από Πλαίσιο ;

Προχθές  γράψανε εδώ στο νήμα 2 άτομα ότι ενημερώθηκαν από πλαίσιο για παραλαβή  PM 256 λευκά. Νομίζαμε ότι την επόμενη μέρα θα υπήρχε και ανάλογη συνέχεια αλλά δυστυχώς δεν κουνήθηκε φύλλο εχθές. 
Ένα μήνα πλέον μετά την προπαραγγελια είμαστε στο μηδέν.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Sad 1
Δημοσ.

Νομίζω η κατάσταση είναι χειρότερη αυτή τη στιγμή απ' ότι ήταν πριν 1-2 εβδομάδες.

Βλέπαμε λίγο από δω λίγο από κει να παίρνουν κάποιοι συσκευές.

Αυτή την εβδομαδα τίποτα εκτός από αυτούς με τα refresh.

Δημοσ.

Σταματηστε τα refresh και τις 15 παραγγελιες ο καθενας σας και θα παραλαβουμε εως τελη του μηνα αντε μαξ 10 Νοεμβρη!! Ελεος αυτη η κατασταση. Και οποιος πεταχτει να πει οτι δεν φταιει αυτο, τοτε τι φταιει που κανετε μπαχαλο την σειρα; Παραγγελνετε 10 κινητα ο καθενας απο 10 καταστηματα και μετα τις ακυρωνεται τις παραγγελιες. Μονο προβλημα δημιουργειτε ! 

  • Like 6
Δημοσ.

Όταν δεν είσαι πολιτισμένος και ζητάς πολιτισμό.... μόνο στην Ελλάδα.

Η λογική του ότι προλάβω για μένα. Η λογική του ότι δεν με νοιάζει το σύνολο. Αλλά αυτοί είμαστε...

Αυτοί που ζητάνε Ευρωπαϊκές συνθήκες στα καταστήματα συμπεριφέρονται σας πίθηκοι ζωολογικού κήπου. 

Και τώρα που το σκέφτομαι.... καλά μας κάνουμε! Αυτοί είμαστε, αυτά αξίζουμε. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κ οποιος λεει οτι με καταγγελια δεν γινεται δουλεια δειτε τα προσφοατα προστιμα που επεβληθηκαν σε γνωστες αλυσιδες..........

Εχεις καθε δικαιωμα κυριε Χ/Ψ αλυσιδα/πλαισιο (τυχαια αναφορα στο κατ/μα) να μην εχεις ουτε 1 συσκευη διαθεσιμη (σεβαστο) ή κρατημενη σε βυσματα (κ αυτο σεβαστο) δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ κυριε ΧΨ αλυσίδα να παρακρατεις παράνομα τα χρηματα χωρις ακριβη ενημερωση (με ημ/νιες εφοσον εγινε πληρωμη) κ χωρις  επιστροφη χρηματων (χθες) αφου πουλας αερα/τρελα..Ο καταναλωτης μπορει να θελει να το αγορασει απο εξωτερικο/αλλου γιατι τον κρατας όμηρο;

Το παραδειγμα εντελως τυχαιο αναφερεται σε προ-παραγγελιες που εχουν πληρωσει ΟΛΟ το ποσό.

Επεξ/σία από aces
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Maxpower71 είπε

Σταματηστε τα refresh και τις 15 παραγγελιες ο καθενας σας και θα παραλαβουμε εως τελη του μηνα αντε μαξ 10 Νοεμβρη!! Ελεος αυτη η κατασταση. Και οποιος πεταχτει να πει οτι δεν φταιει αυτο, τοτε τι φταιει που κανετε μπαχαλο την σειρα; Παραγγελνετε 10 κινητα ο καθενας απο 10 καταστηματα και μετα τις ακυρωνεται τις παραγγελιες. Μονο προβλημα δημιουργειτε ! 

Ομως η υπάρξη του refresh είναι 100% ευθύνη του καταστήματος. Κανονικά η οποία ακύρωση θα επρπε να πάει στο επόμενο πελάτη που έχει προπληρώσει την προπαραγγελια και είναι ήδη ένα μήνα στην αναμονή  και όχι να βγαίνει άμεσα διαθέσιμο για τον καθένα για παραλαβή από κατάστημα. Από την στιγμή που το ίδιο κατάστημα εμφανίζει ένα προϊόν διαθέσιμο και ο πελάτης πάει και το αγοράζει δεν κάνει κάτι κακό, τον πληρώνει δεν το κλέβει.

Για τις πολλαπλές παραγγελίες ωστόσο συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό και δημιουργεί προβλήματα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, Pwpwpw said:

Ομως η υπάρξη του refresh είναι 100% ευθύνη του καταστήματος. Κανονικά η οποία ακύρωση θα επρπε να πάει στο επόμενο πελάτη που έχει προπληρώσει την παραγγελία τους και όχι να βγαίνει άμεσα διαθέσιμο για παραλαβή από κατάστημα. Από την στιγμή που το ίδιο κατάστημα εμφανίζει ένα προϊόν διαθέσιμο και ο πελάτης πάει και το αγοράζει δεν κάνει κάτι κακό, τον πληρώνει δεν το κλέβει.

Για τις πολλαπλές παραγγελίες ωστόσο συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό και δημιουργεί προβλήματα.

Το ότι το λάθος είναι του καταστήματος δεν σημαίνει ότι η εκμετάλλευση του γεγονότος ης γνώση του καθενός δεν αποτελεί λάθος για το σύνολο. 2 λάθη δεν κάνουν 1 σωστό. Για να μην έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά το λέω. Δεν νομίζω πως κάποιος εδώ μέσα δεν γνωρίζει πολύ καλά πως παίρνοντας ένα τηλέφωνο με την μέθοδο του Refresh ουσιαστικά στερεί την θέση κάποιου άλλου. Είναι ακριβώς το ίδιο με την ουρά σε μία δημόσια υπηρεσία, μπορεί κάποιος να κλέψει την σειρά κάποιου επειδή δεν υπάρχουν αστυφύλακες να επιβάλουν την τάξη και άρα είναι ¨λάθος την υπηρεσίας και όχι του πολίτη" που σε γνώση του το εκμεταλλεύτηκε και "'έφαγε" την σειρά του συμπολίτη του. Για να τελειώσει επιτέλους αυτή η τρέλα.

Εγώ γιατί δεν το έκανα? Προγραμματιστής είμαι. Ξέρω πολύ καλά πως να το κάνω. Δεν το έκανα γιατί δεν θα κοιμηθώ το βράδυ αν συμπεριφερθώ σαν αμόρφωτος και απολίτιστος.   

Η αξιοκρατία δεν έρχεται με επιβολή αγαπητοί αλλά με συμμετοχή!

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε

Το ότι το λάθος είναι του καταστήματος δεν σημαίνει ότι η εκμετάλλευση του γεγονότος ης γνώση του καθενός δεν αποτελεί λάθος για το σύνολο. 2 λάθη δεν κάνουν 1 σωστό. Για να μην έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά το λέω. Δεν νομίζω πως κάποιος εδώ μέσα δεν γνωρίζει πολύ καλά πως παίρνοντας ένα τηλέφωνο με την μέθοδο του Refresh ουσιαστικά στερεί την θέση κάποιου άλλου. Είναι ακριβώς το ίδιο με την ουρά σε μία δημόσια υπηρεσία, μπορεί κάποιος να κλέψει την σειρά κάποιου επειδή δεν υπάρχουν αστυφύλακες να επιβάλουν την τάξη και άρα είναι ¨λάθος την υπηρεσίας και όχι του πολίτη" που σε γνώση του το εκμεταλλεύτηκε και "'έφαγε" την σειρά του συμπολίτη του. Για να τελειώσει επιτέλους αυτή η τρέλα.

Εγώ γιατί δεν το έκανα? Προγραμματιστής είμαι. Ξέρω πολύ καλά πως να το κάνω. Δεν το έκανα γιατί δεν θα κοιμηθώ το βράδυ αν συμπεριφερθώ σαν αμόρφωτος και απολίτιστος.   

Πλέον δεν  είμαι καν  σίγουρος ότι στερεί τη θέση κάποιου. Βασικά έχω αρχίσει να αμφιβάλω ότι υπάρχει μια στοιχειώδη σειρά  προτεραιότητας. Αν τηρούνταν μια τέτοια  λίστα, δεν θα υπήρχε εξαρχής το refresh, θα πήγαινε στον επόμενο της λίστας.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

Μόλις επικοινώνησα με ΠΛΑΙΣΙΟ. Έχω προ παραγγείλει από 15/9 iPhone 15 pro max 256gb natural. Μου είπαν πως δεν έχουν παραλάβει ακόμα το συγκεκριμένο και πως αναμένουν εντός της εβδομάδας. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και σε αυτό επιβεβαιώνω καθώς κάθε χρόνο κάνω προπαραγγελια 15/9 για το νέο μοντέλο και πάντα παραλαμβάνω μέσα σε ένα μήνα περίπου.(μιλάω για το ΠΛΑΙΣΙΟ). Οποτε υπομονή άλλη μια βδομάδα,δεν είναι κάτι αφύσικο ,κάθε χρόνο μετά τις 15/10 παραλαμβάνω το νέο iPhone!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...