Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, marios_p_89 είπε

Κώτσος 15/09 17.03 2.500 νούμερα μετά από σένα :Ο 

ε καλά μεσολαβούν και κάτι κουζίνες,ψυγεία,σκούπες,πλυντήρια,σετ αποτρίχωσης κλπ μην αγχώνεσαι τα χριστούγεννα δεν αργούν 

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

-Amazon.de

Οι καλύτερες αγορές που έχω κάνει ποτέ. Και όταν είχα πρόβλημα με συσκευή είχα άμεση επιστροφή χρημάτων χωρίς πολλά πολλά.

-Public

Κωμωδία.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε

-Amazon.de

Οι καλύτερες αγορές που έχω κάνει ποτέ. Και όταν είχα πρόβλημα με συσκευή είχα άμεση επιστροφή χρημάτων χωρίς πολλά πολλά.

-Public

Κωμωδία.

εννοείτε αμαζοναρα 

αν δεν έκανα ανταλλαγή με το 14 σε ελληνικό κατάστημα ούτε καν θα ασχολιόμουν μαζί τους με προπαραγγελίες κ παπαριες.  απλά βαριέμαι να βάζω αγγελία και να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία αν και μόλις το δω στο amazon δε θα καταφέρω να κρατηθω και θα το χτυπήσω από κει τελικά όπως το κόβω ...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, hellojim είπε

Τι να κάνει ο συνήγορος του καταναλωτή? Ο συνήγορος θα μπορούσε να κάνει κάτι αν μόνο 1 κατάστημα έκανε αυτό το πράγμα. Τώρα το κάνουν όλοι. Επίσης στην σελίδα τους αν πας δεν λέει ότι είναι διαθέσιμο και ψευδώς σε βάζουν να παραγγείλεις. Εφόσον δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται όλο αυτό.

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι ότι πιο άκυρο για την κατάσταση μας.

Μια χαρά είναι για την κατάσταση μας για τον συνήγορο του καταναλωτή γιατί μας κοροϊδεύουν κανονικά ,εγώ ξέρω άτομο που έκανε παραγγελία ( όχι προ παραγγελία) την Δευτέρα και μετά από 2 ημέρες πήγε και παρέλαβε το ίδιο κινητο που εγώ έχω προ παραγγείλει και προ πληρώσει  από 15/9 από την ίδια αλυσίδα 

Μόλις τώρα, REPLAY33 είπε

Μια χαρά είναι για την κατάσταση μας για τον συνήγορο του καταναλωτή γιατί μας κοροϊδεύουν κανονικά ,εγώ ξέρω άτομο που έκανε παραγγελία ( όχι προ παραγγελία) την Δευτέρα και μετά από 2 ημέρες πήγε και παρέλαβε το ίδιο μοντέλο  κινητού  που εγώ έχω προ παραγγείλει και προ πληρώσει  από 15/9 από την ίδια αλυσίδα 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Rubble είπε

εννοείτε αμαζοναρα 

αν δεν έκανα ανταλλαγή με το 14 σε ελληνικό κατάστημα ούτε καν θα ασχολιόμουν μαζί τους με προπαραγγελίες κ παπαριες.  απλά βαριέμαι να βάζω αγγελία και να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία αν και μόλις το δω στο amazon δε θα καταφέρω να κρατηθω και θα το χτυπήσω από κει τελικά όπως το κόβω ...

Πόσα λεφτά στο κράτησε το μαγαζί;

Δημοσ.

σιγουρα θα παρεις αρκετα λιγοτερα απο το pandas σε σχεση με το να εβαζες αγγελια. Ειναι γελοιες οι τιμες που δινουν κατι τετοιες εταιρειες. 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, darionaharos είπε

σιγουρα θα παρεις αρκετα λιγοτερα απο το pandas σε σχεση με το να εβαζες αγγελια. Ειναι γελοιες οι τιμες που δινουν κατι τετοιες εταιρειες. 

 

ναι ισχύει αλλά ευκολία 

Δημοσ.

Ρε παιδία εννοείται ότι το αμαζον είναι η καλύτερη επιλογή για σχεδόν όλα, αλλά είναι και κάποιοι, πχ εγώ που το κόβω τιμολόγιο στον κουμπάρο μου και δεν είναι υποχρεωμένος να κινήσει ολόκληρο λογιστή (ΙΚΕ) για να κάνει ευρωπαϊκό το αφμ κλπ για ένα κινητό. Στην τελική νταξει, δεν είμαι χωρίς κινητό. Έχω ένα παλιόχαβαη που όταν το πήρα ήταν όπλο και πλέον μετά από 4.5 χρόνια το βαρέθηκα. Μου λείπει και το 5g. Α ρε αμερικα τι μας έκανες με το μπαν. 

  • Like 3
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε

Ρε παιδία εννοείται ότι το αμαζον είναι η καλύτερη επιλογή για σχεδόν όλα, αλλά είναι και κάποιοι, πχ εγώ που το κόβω τιμολόγιο στον κουμπάρο μου και δεν είναι υποχρεωμένος να κινήσει ολόκληρο λογιστή (ΙΚΕ) για να κάνει ευρωπαϊκό το αφμ κλπ για ένα κινητό. Στην τελική νταξει, δεν είμαι χωρίς κινητό. Έχω ένα παλιόχαβαη που όταν το πήρα ήταν όπλο και πλέον μετά από 4.5 χρόνια το βαρέθηκα. Μου λείπει και το 5g. Α ρε αμερικα τι μας έκανες με το μπαν. 

Για να ξερεις η ολη διαδικασια γινεται διαδικτυακα και δεν παιρνει πανω απο 2 λεπτα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, stefanosnik είπε

Μέσα από το πλαίσιο μου είπαν  ότι το κάθε χρώμα κάθε έκδοση ( 256 , 512 κτλ )  έχουν δικιά τους λίστα αναμονής ! Όποτε δεν παίζει ρόλο ο αριθμός παραγγελίας που συγκινείται !  
 

υγ και μια εικόνα από το 15 pro της γυναίκας ( 2 ημερών )  

 

IMG_7740.jpeg

Τους πηρες τηλεφωνο να του ενημερώσεις για το πρόβλημα ? 

Δημοσ.

Με παραγγελία από  kotso 23/9 περιμένω … δεν λειτουργεί και η εξέλιξη παραγγελίας στο σαιτ τους, όποτε έστειλα στο chat 

IMG_4099.jpeg

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Stefi29 είπε

Με παραγγελία από  kotso 23/9 περιμένω … δεν λειτουργεί και η εξέλιξη παραγγελίας στο σαιτ τους, όποτε έστειλα στο chat 

IMG_4099.jpeg

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσ.
3 hours ago, stefanosnik said:

Μέσα από το πλαίσιο μου είπαν  ότι το κάθε χρώμα κάθε έκδοση ( 256 , 512 κτλ )  έχουν δικιά τους λίστα αναμονής ! Όποτε δεν παίζει ρόλο ο αριθμός παραγγελίας που συγκινείται !  
 

υγ και μια εικόνα από το 15 pro της γυναίκας ( 2 ημερών )  

 

IMG_7740.jpeg

Ελαβα το ιδιο μηνυμα την επομενη μερα μετα την αναβαθμιση σε ios 17. H 1η και μοναδικη φορα που ειδα αυτο το μηνυμα. Πρεπει να ειναι "feature" (αυτα τα γνωστα εντομακια) του 17, το οποιο ελπιζω να διορθωθει

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...