Rubble Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, marios_p_89 είπε Κώτσος 15/09 17.03 2.500 νούμερα μετά από σένα :Ο ε καλά μεσολαβούν και κάτι κουζίνες,ψυγεία,σκούπες,πλυντήρια,σετ αποτρίχωσης κλπ μην αγχώνεσαι τα χριστούγεννα δεν αργούν
Petros_Ben Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Ακόμα να καταλάβετε ότι ο αριθμός των παραγγελιών δεν δηλώνει σειρά προτεραιότητας για το iPhone? 1
panoulhs007 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 -Amazon.de Οι καλύτερες αγορές που έχω κάνει ποτέ. Και όταν είχα πρόβλημα με συσκευή είχα άμεση επιστροφή χρημάτων χωρίς πολλά πολλά. -Public Κωμωδία.
Rubble Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 5 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε -Amazon.de Οι καλύτερες αγορές που έχω κάνει ποτέ. Και όταν είχα πρόβλημα με συσκευή είχα άμεση επιστροφή χρημάτων χωρίς πολλά πολλά. -Public Κωμωδία. εννοείτε αμαζοναρα αν δεν έκανα ανταλλαγή με το 14 σε ελληνικό κατάστημα ούτε καν θα ασχολιόμουν μαζί τους με προπαραγγελίες κ παπαριες. απλά βαριέμαι να βάζω αγγελία και να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία αν και μόλις το δω στο amazon δε θα καταφέρω να κρατηθω και θα το χτυπήσω από κει τελικά όπως το κόβω ...
REPLAY33 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 3 ώρες πριν, hellojim είπε Τι να κάνει ο συνήγορος του καταναλωτή? Ο συνήγορος θα μπορούσε να κάνει κάτι αν μόνο 1 κατάστημα έκανε αυτό το πράγμα. Τώρα το κάνουν όλοι. Επίσης στην σελίδα τους αν πας δεν λέει ότι είναι διαθέσιμο και ψευδώς σε βάζουν να παραγγείλεις. Εφόσον δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται όλο αυτό. Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι ότι πιο άκυρο για την κατάσταση μας. Μια χαρά είναι για την κατάσταση μας για τον συνήγορο του καταναλωτή γιατί μας κοροϊδεύουν κανονικά ,εγώ ξέρω άτομο που έκανε παραγγελία ( όχι προ παραγγελία) την Δευτέρα και μετά από 2 ημέρες πήγε και παρέλαβε το ίδιο κινητο που εγώ έχω προ παραγγείλει και προ πληρώσει από 15/9 από την ίδια αλυσίδα Μόλις τώρα, REPLAY33 είπε Μια χαρά είναι για την κατάσταση μας για τον συνήγορο του καταναλωτή γιατί μας κοροϊδεύουν κανονικά ,εγώ ξέρω άτομο που έκανε παραγγελία ( όχι προ παραγγελία) την Δευτέρα και μετά από 2 ημέρες πήγε και παρέλαβε το ίδιο μοντέλο κινητού που εγώ έχω προ παραγγείλει και προ πληρώσει από 15/9 από την ίδια αλυσίδα
Mosdi Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 3 λεπτά πριν, Rubble είπε εννοείτε αμαζοναρα αν δεν έκανα ανταλλαγή με το 14 σε ελληνικό κατάστημα ούτε καν θα ασχολιόμουν μαζί τους με προπαραγγελίες κ παπαριες. απλά βαριέμαι να βάζω αγγελία και να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία αν και μόλις το δω στο amazon δε θα καταφέρω να κρατηθω και θα το χτυπήσω από κει τελικά όπως το κόβω ... Πόσα λεφτά στο κράτησε το μαγαζί;
Rubble Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 4 λεπτά πριν, Mosdi είπε Πόσα λεφτά στο κράτησε το μαγαζί; δε μου το έχει κρατήσει, γίνεται την ημέρα που παραλαμβάνεις το νέο https://pandas.io
darionaharos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 σιγουρα θα παρεις αρκετα λιγοτερα απο το pandas σε σχεση με το να εβαζες αγγελια. Ειναι γελοιες οι τιμες που δινουν κατι τετοιες εταιρειες.
Rubble Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Μόλις τώρα, darionaharos είπε σιγουρα θα παρεις αρκετα λιγοτερα απο το pandas σε σχεση με το να εβαζες αγγελια. Ειναι γελοιες οι τιμες που δινουν κατι τετοιες εταιρειες. ναι ισχύει αλλά ευκολία
Lewnidas1995 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Ρε παιδία εννοείται ότι το αμαζον είναι η καλύτερη επιλογή για σχεδόν όλα, αλλά είναι και κάποιοι, πχ εγώ που το κόβω τιμολόγιο στον κουμπάρο μου και δεν είναι υποχρεωμένος να κινήσει ολόκληρο λογιστή (ΙΚΕ) για να κάνει ευρωπαϊκό το αφμ κλπ για ένα κινητό. Στην τελική νταξει, δεν είμαι χωρίς κινητό. Έχω ένα παλιόχαβαη που όταν το πήρα ήταν όπλο και πλέον μετά από 4.5 χρόνια το βαρέθηκα. Μου λείπει και το 5g. Α ρε αμερικα τι μας έκανες με το μπαν. 3
gkat2829 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 22 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε Ρε παιδία εννοείται ότι το αμαζον είναι η καλύτερη επιλογή για σχεδόν όλα, αλλά είναι και κάποιοι, πχ εγώ που το κόβω τιμολόγιο στον κουμπάρο μου και δεν είναι υποχρεωμένος να κινήσει ολόκληρο λογιστή (ΙΚΕ) για να κάνει ευρωπαϊκό το αφμ κλπ για ένα κινητό. Στην τελική νταξει, δεν είμαι χωρίς κινητό. Έχω ένα παλιόχαβαη που όταν το πήρα ήταν όπλο και πλέον μετά από 4.5 χρόνια το βαρέθηκα. Μου λείπει και το 5g. Α ρε αμερικα τι μας έκανες με το μπαν. Για να ξερεις η ολη διαδικασια γινεται διαδικτυακα και δεν παιρνει πανω απο 2 λεπτα.
darkman Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 3 ώρες πριν, stefanosnik είπε Μέσα από το πλαίσιο μου είπαν ότι το κάθε χρώμα κάθε έκδοση ( 256 , 512 κτλ ) έχουν δικιά τους λίστα αναμονής ! Όποτε δεν παίζει ρόλο ο αριθμός παραγγελίας που συγκινείται ! υγ και μια εικόνα από το 15 pro της γυναίκας ( 2 ημερών ) Τους πηρες τηλεφωνο να του ενημερώσεις για το πρόβλημα ?
Stefi29 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Με παραγγελία από kotso 23/9 περιμένω … δεν λειτουργεί και η εξέλιξη παραγγελίας στο σαιτ τους, όποτε έστειλα στο chat
YiannisMns Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 16 λεπτά πριν, Stefi29 είπε Με παραγγελία από kotso 23/9 περιμένω … δεν λειτουργεί και η εξέλιξη παραγγελίας στο σαιτ τους, όποτε έστειλα στο chat ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
SharkoonGeorge Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2023 3 hours ago, stefanosnik said: Μέσα από το πλαίσιο μου είπαν ότι το κάθε χρώμα κάθε έκδοση ( 256 , 512 κτλ ) έχουν δικιά τους λίστα αναμονής ! Όποτε δεν παίζει ρόλο ο αριθμός παραγγελίας που συγκινείται ! υγ και μια εικόνα από το 15 pro της γυναίκας ( 2 ημερών ) Ελαβα το ιδιο μηνυμα την επομενη μερα μετα την αναβαθμιση σε ios 17. H 1η και μοναδικη φορα που ειδα αυτο το μηνυμα. Πρεπει να ειναι "feature" (αυτα τα γνωστα εντομακια) του 17, το οποιο ελπιζω να διορθωθει
Προτεινόμενες αναρτήσεις