Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι να κάνει ο συνήγορος του καταναλωτή? Ο συνήγορος θα μπορούσε να κάνει κάτι αν μόνο 1 κατάστημα έκανε αυτό το πράγμα. Τώρα το κάνουν όλοι. Επίσης στην σελίδα τους αν πας δεν λέει ότι είναι διαθέσιμο και ψευδώς σε βάζουν να παραγγείλεις. Εφόσον δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται όλο αυτό.

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι ότι πιο άκυρο για την κατάσταση μας.

Επεξ/σία από hellojim
  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά, απορώ γιατί νευριάζετε με την όλη κατάσταση. προσωπικά, έχω κάνει την παραγγελία μου 27/09 από Κωτσο. μια και γω. γνωρίζοντας ότι όντως θα υπάρχει καθυστέρηση, και βλέποντας ότι κάποιοι έχουν βάλει καμιά 10αρια από δω και από κει, καταλαβαίνω ότι θα μου πάρει σίγουρα μήνα. δε γίνεται να βρίζουμε τους υπαλλήλους, 700ε παίρνουν και αυτοί, και πραγματικά μπορεί να μη ξέρουν παραπάνω λεπτομέρειες. καταλαβαίνω μόνο αυτούς που έχουν προ πληρώσει, γιατί τα χρήματα είναι πολλά. με νευρά και φωνές, μόνο χαλιόμαστε. η κατάσταση ήταν γνωστή, από την αρχή! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sadeadu είπε

Παιζεί να ειμαι η μοναδική εδω μεσα με 1 προπαραγγελία. Ολοι οι υπολοιποι βλεπω εχουν κανει προπαραγγελίες παντού και όπου κάτσει η μπίλια!!
Παράλληλα παιζουν αβέρτα το refresh (βεβαια αυτο που γραφετε μερικοι "εκανα 1-2 refresh" ή εκανα refresh στο διαλειμμά μου για 10 λεπτα" κτλ...δεν παιζουν....) κάποιος πρεπει να είναι είτε εξαιρετικα (φάρδος) ή να πρεπει να παιξει joker καλυτερα για να το πετυχει αυτο...ή απλά να μην εχει να κανει ΤΙΠΟΤΑ αλλο στην ημέρα του και να ειναι κολλημένος/νη με αγγυλωμένο το δάχτυλο στο f5...ή πανω κάτω στην οθόνη του κινητού!

Όπως και να έχει...αντιλαμβάνομαι πως πλεόν δεν φταίνε μονο οι εταιρείες...αν η ζητηση ειναι πλασματική και όχι actual και ο καθένας εχει 5-6 requests για το κινητό....αντιλαμβάνεστε οτι ΚΑΙ εμεις τα κανουμε μπάχαλο...και καλά κανουν οι εταιρείες εν τέλει και μας δουλευουν ψιλό γαζί.

Oχι δεν εισαι η μοναδικη και εγω μια προπαραγγελια εχω κανει  απο πλαισιο στις 15/9, προφανως δεν εχω παραλαβει.

Ολες οι ακυρωσεις τους αξιζουν με το πανηγυρι που γινετε. Εχω ενα μηνα και δεν φτανει που δεν εχω παραλαβει, το χειροτερο ειναι οτι δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβω και το ακομη χειροτερο οτι τους εχω στειλει 3 φορες μυνημα στην φορμα επικοινωνιας που εχουν και δεν μπηκαν καν στον κοπο να απαντησουν, εστω μια τυπικη απαντηση.

Επισης αν εφταιγε για αυτην την κατασταση οι πολλαπλες παραγγελιες ,  σε μια βδομαδα θα ειχαμε παραλαβει ολοι. Το κινητο για 2-3 μερες δεσμευεται σε καθε πελατη, αν αρνηθει παραλαβει θα επρπε να παει στον επομενο της λιστας. Οταν ομως η οποια ακυρωση αντι να παει στον επομενο εμφανιζεται διαθεσιμο στο site και το παιρνει οποιος προλαβει με Refresh και οταν τα καταστηματα βαζουν σε δευτερη μοιρα της προπαραγγελιες και εξυπηρετουν πρωτα τους Influencer τους γνωστους και τους φιλους και γεμιζουν με συσκευες οι αγγελιες του Insomnia και το Marketplace αυτο συμβαινει.

Απο εδω και περα amazon ποτε ξανα με το Ελληνικο μπαχαλο.Εδω δεν δουλευει το κρατος σωστα περιμενα να δουλεψουν τα καταστηματα. Καλα να παθουμε.

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποίος ενδιαφέρεται για 15 pro natural titanium 128gb για παραλαβή από το istorm στο river west ας στείλει  pm….

 

Επεξ/σία από giorgosaero
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Oχι δεν εισαι η μοναδικη και εγω μια προπαραγγελια εχω κανει  απο πλαισιο στις 15/9, προφανως δεν εχω παραλαβει.

Ολες οι ακυρωσεις τους αξιζουν με το πανηγυρι που γινετε. Εχω ενα μηνα και δεν φτανει που δεν εχω παραλαβει, το χειροτερο ειναι οτι δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβω και το ακομη χειροτερο οτι τους εχω στειλει 3 φορες μυνημα στην φορμα επικοινωνιας που εχουν και δεν μπηκαν καν στον κοπο να απαντησουν, εστω μια τυπικη απαντηση.

Απο εδω και περα amazon ποτε ξανα με το Ελληνικο μπαχαλο.Εδω δεν δουλευει το κρατος σωστα περιμενα να δουλεψουν τα καταστηματα. Καλα να παθουμε.

Όσοι ασχοληθήκαμε και με προπαραγγελίες με το ps5 το ίδιο πάθαμε και δεν βάλαμε μυαλό.

Δημοσ.

Παιδιά όποιος θέλει έχει διαθέσιμα στο eshop της Vodafone 15 pro μαύρο 256 κ 512. Λευκό 512 , 1tb  και nt 512 και 1tb . Για pro max δεν κοίταξα. Ακύρωσα από istorm και μου φαίνεται η Vodafone είναι πιο αξιόπιστη από όλες σιυ γράφει διαθεσιμότητα χωρίς λαμογιες για προπαραγγελίες κλπ 

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή μίλησα με Vodafone Ηρακλείου γύρω στις 23-24/09, όταν ήδη είχα κάνει την προπαραγγελια απ' τα Public (δυστυχώς), μου είπαν τότε ότι είχαν τότε μπλε 15 Pro 128GB ετοιμοπαραδοτο και για οποιαδήποτε άλλο χρώμα παραγγελία και σε 5 εργάσιμες παραλαβή. Για Pro Max δεν έχω εικόνα. Πραγματικά το μετανιώνω που δεν πήρα το μπλε τότε ή έστω δεν πήρα από εκεί το NaTi που περιμένω.

Προσωπικά μου φάνηκε ότι η Vodafone έχει την καλύτερη οργάνωση στο όλο θέμα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Rubble είπε

οι άνθρωποι είναι ανύπαρκτοι και οφείλουμε να τους τιμωρήσουμε. 

amazon.de για τα πάντα και άντε γεια 

Ναι ρε εννοειτε.

Εγω ειδα χθες εδω στο νημα  που ειδοποιησε 2 ατομα το πλαισιο για παραλαβη PM 256 Λευκα και αναθαρρησα, νομιζα οτι θα παρει μπρος το πραμα και οτι θα υπαρξει και αναλογη συνεχεια σημερα.Απολυτως τιποτα δεν κουνηθηκε φυλλο

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, hellojim είπε

Τι να κάνει ο συνήγορος του καταναλωτή? Ο συνήγορος θα μπορούσε να κάνει κάτι αν μόνο 1 κατάστημα έκανε αυτό το πράγμα. Τώρα το κάνουν όλοι. Επίσης στην σελίδα τους αν πας δεν λέει ότι είναι διαθέσιμο και ψευδώς σε βάζουν να παραγγείλεις. Εφόσον δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται όλο αυτό.

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι ότι πιο άκυρο για την κατάσταση μας.

Μία χαρά μπορούν όπως μοίρασαν το καλοκαίρι 100-200 χιλιάδες ευρώ πρόστιμα σε public κτλ. για ψεύτικες εκπτώσεις. Αρκεί να γίνονται κινήσεις. Στο κάτω κάτω δωρεάν είναι 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ναι ρε εννοειτε.

Εγω ειδα χθες εδω στο νημα  που ειδοποιησε 2 ατομα το πλαισιο για παραλαβη PM 256 Λευκα και αναθαρρησα, νομιζα οτι θα παρει μπρος το πραμα και οτι θα υπαρξει και αναλογη συνεχεια σημερα.Απολυτως τιποτα δεν κουνηθηκε φυλλο

Όταν είδα ότι έγραψαν και οι 2 για άσπρα ήμουν σίγουρος ότι πήραν μόνο ελάχιστα λευκά το οποίο είναι μάλλον το χρώμα με τη λιγότερη ζήτηση και πάλι έκαναν 1 μήνα να τα παραδώσουν.

Εμείς με τα μπλε και τα natural καλό 24

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, hellojim είπε

Τι να κάνει ο συνήγορος του καταναλωτή? Ο συνήγορος θα μπορούσε να κάνει κάτι αν μόνο 1 κατάστημα έκανε αυτό το πράγμα. Τώρα το κάνουν όλοι. Επίσης στην σελίδα τους αν πας δεν λέει ότι είναι διαθέσιμο και ψευδώς σε βάζουν να παραγγείλεις. Εφόσον δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται όλο αυτό.

Ο συνήγορος του καταναλωτή είναι ότι πιο άκυρο για την κατάσταση μας.

να τους κλείσει.

εδω υπάρχουν άνθρωποι που πλήρωσαν για ανύπαρκτο προϊόν. για εισαγγελέα είναι η φάση.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...