Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Lewnidas1995 είπε

Πλήρωσες πριν το στείλουν; 

Γιατί και εγώ έχω φίλο που παρέλαβε έτσι ακριβώς και για να σταλθεί του ζήτησαν εξόφληση και το χαίρεται από την πρώτη μέρα. Το μαλα*****νο όμως με έχει πρήξει τα τέτοια που το πήρε και γω όχι. 

Ναι. Πιστωτικη. Ξερει κανεις τι παιζει αληθεια με την ακυρωση οταν εχεις πιστωτικη; Αποδεσμευεται ολο το υπολοιπο; Αν και με γραφει οτι ολο το υπολοιπο ειναι διαθέσιμο.

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, sadeadu είπε

Παιζεί να ειμαι η μοναδική εδω μεσα με 1 προπαραγγελία. Ολοι οι υπολοιποι βλεπω εχουν κανει προπαραγγελίες παντού και όπου κάτσει η μπίλια!!
Παράλληλα παιζουν αβέρτα το refresh (βεβαια αυτο που γραφετε μερικοι "εκανα 1-2 refresh" ή εκανα refresh στο διαλειμμά μου για 10 λεπτα" κτλ...δεν παιζουν....) κάποιος πρεπει να είναι είτε εξαιρετικα (φάρδος) ή να πρεπει να παιξει joker καλυτερα για να το πετυχει αυτο...ή απλά να μην εχει να κανει ΤΙΠΟΤΑ αλλο στην ημέρα του και να ειναι κολλημένος/νη με αγγυλωμένο το δάχτυλο στο f5...ή πανω κάτω στην οθόνη του κινητού!

Όπως και να έχει...αντιλαμβάνομαι πως πλεόν δεν φταίνε μονο οι εταιρείες...αν η ζητηση ειναι πλασματική και όχι actual και ο καθένας εχει 5-6 requests για το κινητό....αντιλαμβάνεστε οτι ΚΑΙ εμεις τα κανουμε μπάχαλο...και καλά κανουν οι εταιρείες εν τέλει και μας δουλευουν ψιλό γαζί.

Πες τα χρυσή μου, και εγώ τα ίδια έγραψα πριν μερικές σελίδες... αν 100 άτομα έχουν ρίξει 5 παραγγελίες για να τους κάτσει η μία, αμέσως αμέσως 400 συσκευές έχουν καθυστέρηση τον χρόνο αναμονής της παραλαβής + χρόνος που χρειάζεται για ανακατεύθυνση της συσκευής σε άλλον πελάτη κ.ο.κ.

  • Like 3
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, sadeadu είπε

Παιζεί να ειμαι η μοναδική εδω μεσα με 1 προπαραγγελία. Ολοι οι υπολοιποι βλεπω εχουν κανει προπαραγγελίες παντού και όπου κάτσει η μπίλια!!
Παράλληλα παιζουν αβέρτα το refresh (βεβαια αυτο που γραφετε μερικοι "εκανα 1-2 refresh" ή εκανα refresh στο διαλειμμά μου για 10 λεπτα" κτλ...δεν παιζουν....) κάποιος πρεπει να είναι είτε εξαιρετικα (φάρδος) ή να πρεπει να παιξει joker καλυτερα για να το πετυχει αυτο...ή απλά να μην εχει να κανει ΤΙΠΟΤΑ αλλο στην ημέρα του και να ειναι κολλημένος/νη με αγγυλωμένο το δάχτυλο στο f5...ή πανω κάτω στην οθόνη του κινητού!

Όπως και να έχει...αντιλαμβάνομαι πως πλεόν δεν φταίνε μονο οι εταιρείες...αν η ζητηση ειναι πλασματική και όχι actual και ο καθένας εχει 5-6 requests για το κινητό....αντιλαμβάνεστε οτι ΚΑΙ εμεις τα κανουμε μπάχαλο...και καλά κανουν οι εταιρείες εν τέλει και μας δουλευουν ψιλό γαζί.

 



 

Δεν κανω πλακα και Δουλευω και στην Cosmote φαντασου.  Μας εχουν δε ενημερωσει οτι για τους Συναδελφους απο τον Ομιλο τελος Νοεμβριου και μετα θα μπορεσουν να εξυπηρετηθουν για τα PRO και τα PRO MAX. Οποτε πολυ σοβαρα εκανα REFRESH με το τροπο που εχουν πει εδω μεσα στο 15λεπτο διαλλειμα μου. Τα βρηκα και τα 2 τα εβαλα με ξεχωριστη παραγγελια και τους πηρα τηλεφωνο και τα ειχαν κρατησει στον Κωτσο της Ν. Σμυρνης. Πηρα λοιπον μια 2ωρη αδεια και πηγα και τα πηρα και τα πληρωσα στο καταστημα. Μου ειπαν επι λεξει οτι καποιος τα ακυρωσε.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα public με ενημέρωσαν πριν λίγες πως μέχρι σήμερα θα έχουν εξυπηρετήσει τις προπαραγγελίες απο 15/9 -25/9. Όπως φαίνεται πάλι μας δουλεύουν.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε

Εμένα public με ενημέρωσαν πριν λίγες πως μέχρι σήμερα θα έχουν εξυπηρετήσει τις προπαραγγελίες απο 15/9 -25/9. Όπως φαίνεται πάλι μας δουλεύουν.

Ναι έγινε, τα δίνουν δύο δύο σήμερα για να μη γκρινιαξουμε για την αναμονή 😂

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Rubble είπε

φτάσαμε Παρασκευή. Τίποτα από istorm, πλαίσιο. Οι άνθρωποι είναι γελοίοι 

Την άλλη Παρασκευή τα ίδια θα λέμε φίλε.

Γελοίοι δε λες τίποτα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, sadeadu είπε

βεβαια αυτο που γραφετε μερικοι "εκανα 1-2 refresh" ή εκανα refresh στο διαλειμμά μου για 10 λεπτα" κτλ...δεν παιζουν....

Το ότι έγινε με "ενα δυο refresh" δεν σημαινει απαραίτητα ότι εκεινη την στιγμη πραγματοποιηθηκε η ακυρωση και ο αλλος ηταν "τοοοσο" τυχερος που επεσε πανω στην στιγμη, απλα με τα πολλα iterations μπορει εν τελη να κανει fetch την πληροφορια -> οτι υπαρχει η συσκευη σε κεινο το καταστημα. Σιγουρα εχει καποια τυχαιοτητα το συστημα αλλα δεν σημαινει οτι πετυχαινεις την στιγμη την ακυρωσης. Μην τρελαινεστε.

Επεξ/σία από ideal09
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Το ότι έγινε με "ενα δυο refresh" δεν σημαινει απαραίτητα ότι εκεινη την στιγμη πραγματοποιηθηκε η ακυρωση και ο αλλος ηταν "τοοοσο" τυχερος που επεσε πανω στην στιγμη, απλα με τα πολλα iterations μπορει εν τελη να κανει fetch την πληροφορια -> οτι υπαρχει η συσκευη σε κεινο το καταστημα. Σιγουρα εχει καποια τυχαιοτητα το συστημα αλλα δεν σημαινει οτι πετυχαινεις την στιγμη την ακυρωσης. Μην τρελαινεστε.

Μπορει να εχεις δικιο αλλα ετσι μου ειπαν στον Ταμειο στο Κωτσοβολο. Επι λεξει τα λογια του Υπαλληλου: Καποιος ατυχος τα ακυρωσε και εσεις τα προλαβατε. Ετσι ακριβως μου ειπε.

Δημοσ.

Παιδιά οι άνθρωποι είναι τραγικοί δείτε τι τους έστειλα και την απάντηση τους. 

Εγώ: Μήνυμα: Καλημέρα σας έχω κάνει προπαραγγελία από της 15 Σεπτεμβρίου. Αριθμός παραγγελίας: ,xxxxxxxxx σας έχω καλέσει τόσες φορές και οι απαντήση σας ήταν τώρα από εβδομάδα περιμένουμε παραλαβή και αυτή η εβδομάδα έγινε εβδομάδες και μήνας τώρα. Υποτίθεται προπαραγγελία κάναμε για να παραλάβουμε από τους πρώτους και όχι να μας κοροϊδεύετε τόσο καιρό. Από την πλευρά σας απαράδεκτο όλο αυτό με τις προπαραγγελίες αφού αποδείχτηκε μια μεγάλη κοροϊδία και όλοι σε πολλά φόρουμ σας κράζουν να το ξέρετε κάντε μια έρευνα και θα το δείτε. Επίσης όλα τα ευρωπαϊκά καταστήματα όταν κάνεις μια προπαραγγελία σου δίνουν ένα χρονικό πλαίσιο κ λένε σε 1- 2 εβδομάδες παραλαμβάνετε για παράδειγμα. Εσείς καμία ενημέρωση και σεβασμό στον κόσμο παρά μόνο απάντηση δεν ξέρουμε πότε θα παραλάβουμε κλπ . Αν δεν ξέρατε να μην κάνατε και προπαραγγελίες ντροπή πραγματικά και είμαι χρόνια πελάτης σας κ εγώ και πάρα πολλοί και επίσης ντροπή σας που ενώ περιμένουμε τόσο πολύ δεν μπαίνετε καν στον κόπο από μόνοι σας να στείλετε ένα μήνυμα ενημέρωση, έστω συγνώμη έχουμε καθυστερήσεις κλπ .

Screenshot_20231013-151532.png

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, gkat2829 είπε

Μπορει να εχεις δικιο αλλα ετσι μου ειπαν στον Ταμειο στο Κωτσοβολο. Επι λεξει τα λογια του Υπαλληλου: Καποιος ατυχος τα ακυρωσε και εσεις τα προλαβατε. Ετσι ακριβως μου ειπε.

To ξέρω. Και μένα αυτό μου είπαν. Αλλά πόσο στα σοβαρά να λάβεις αυτα που λενε. Εδω τους καθοδηγησα για το που να κοιταξουν(μεσα στο μαγαζι) για το iphone που πηρα. Κοιμουνται ορθιοι αλλα θα μου πεις 700 κατοσταρικα παιρνουν κι αυτοι τι να κανουν. Εν μερη αυτο που λενε μαλλον ισχυει, απλα το οτι το ακυρωνει ενας καποια στιγμη δεν σημαινει οτι το επομενο δευτερολεπτο ενας "φαρδος" το πετυχαινει.

Δημοσ.

Εγώ προσωπικά προχώρησα σε ακύρωση ηθικά και ανθρώπινα φτάνει αυτή η κοροϊδία, τα χρήματα τα έχουμε βγάλει με κόπο όλοι μας , σε μια χώρα που λέγετε Ελλάδα και με βασικό μισθό 780 και όχι σε ευρωπαϊκές χώρες που παίρνουν iPhone από το περίσσευμα τους με μισθούς 1500-3000 ανάλογα κ την χώρα. Όποιος δεν σέβεται τα χρήματα μας ,γιατί από αυτά θα έχουν και αυτές οι αλυσίδες αύριο μεθαύριο ύπαρξη να πληρώνουν μισθούς και να πουλάνε μούρη, έτσι και εμείς κανένα σεβασμό. Προτιμώ να περιμένω από Χριστούγεννα και γενικά όταν θα έχει διαθεσιμότητα κάπου άμεση να το πάρω. Τα χρήματα μου σε ανθρώπους δεν θέλω να πω χαρακτηρισμούς που το παίζουν και αντιπροσωπεία ποτέ ξανά  

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ideal09 είπε

To ξέρω. Και μένα αυτό μου είπαν. Αλλά πόσο στα σοβαρά να λάβεις αυτα που λενε. Εδω τους καθοδηγησα για το που να κοιταξουν(μεσα στο μαγαζι) για το iphone που πηρα. Κοιμουνται ορθιοι αλλα θα μου πεις 700 κατοσταρικα παιρνουν κι αυτοι τι να κανουν. Εν μερη αυτο που λενε μαλλον ισχυει, απλα το οτι το ακυρωνει ενας καποια στιγμη δεν σημαινει οτι το επομενο δευτερολεπτο ενας "φαρδος" το πετυχαινει.

Ενω θα επρεπε οταν καποιος ακυρωνει να τα παιρνει ο επομενος στις προπαραγγελιες. Φαντασου οτι στον Κωτσοβολο δεν εχουν τα πληροφοριακα συστηματα να κανουν ουτε αυτο αυτοματα. Τα γυρνανε και παλι στο site ηθελημενα (για να μαζεψουν χρημα επιπλεον των προπληρωμων) ή απο χαζομαρα της μηχανογραφησης τους που ποτε δεν ασχοληθηκε σοβαρα με τα συστηματα τους. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ideal09 είπε

To ξέρω. Και μένα αυτό μου είπαν. Αλλά πόσο στα σοβαρά να λάβεις αυτα που λενε. Εδω τους καθοδηγησα για το που να κοιταξουν(μεσα στο μαγαζι) για το iphone που πηρα. Κοιμουνται ορθιοι αλλα θα μου πεις 700 κατοσταρικα παιρνουν κι αυτοι τι να κανουν. Εν μερη αυτο που λενε μαλλον ισχυει, απλα το οτι το ακυρωνει ενας καποια στιγμη δεν σημαινει οτι το επομενο δευτερολεπτο ενας "φαρδος" το πετυχαινει.

700 κατοστάρικα?? Που στέλνω βιογραφικό? 😂

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...