Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να ξέρετε σήμερα πήγα από Κωτσοβολο με email επιβεβαίωσης για παραλαβή. Έφαγα άκυρο, δεν το είχαν καν. Τα έχουν κάνει της ΚαραΤαναρας

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, stam24 είπε

Για να ξέρετε σήμερα πήγα από Κωτσοβολο με email επιβεβαίωσης για παραλαβή. Έφαγα άκυρο, δεν το είχαν καν. Τα έχουν κάνει της ΚαραΤαναρας

Η το δώσανε αλλού ένας θεός ξέρει όλα μπορώ να τα πιστέψω 

  • Like 1
Δημοσ.

Οσοι παιρνετε με refresh καθυστερειτε παραλαβες απο ατομα με παραγγελιες 15/09. Απλο ειναι! Μετα κλαιγεστε οτι αργουν οι παραδωσεις και χιλια δυο. Αφου κανετε και 4-5 παραγγελιες ο καθενας απο διαφορετικα καταστηματα, λογικο ειναι να χαλαει η σειρα προτεραιοτητας!! Ελεος λιγο..

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pallisi είπε

Σήμερα ήρθε sms και πριν από μερικές ώρες παρέλαβα από Κώτσο. Προ παραγγελία με προκαταβολή 100 ευρώ στις 14/9. 15 Pro Max 256 NaTi. 

Μπορείς να αναφέρεις τον αριθμό παραγγελίας σου για να πάρουμε μια ιδέα και οι υπόλοιποι που περιμένουμε;;

Επεξ/σία από Katia123456
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Maxpower71 είπε

Οσοι παιρνετε με refresh καθυστερειτε παραλαβες απο ατομα με παραγγελιες 15/09. Απλο ειναι! Μετα κλαιγεστε οτι αργουν οι παραδωσεις και χιλια δυο. Αφου κανετε και 4-5 παραγγελιες ο καθενας απο διαφορετικα καταστηματα, λογικο ειναι να χαλαει η σειρα προτεραιοτητας!! Ελεος λιγο..

Δηλαδη ουσιαστικα μας λες οτι την ευθυνη για την τηρηση της σειρας προτεραιοτητας των προπαραγγελιων, δεν την εχει το καταστημα, αλλα οι πελατες που παραγγελνουν κατι που βρισκουν αμεσα διαθεσιμο στο site

Ενω το λογικο θα ηταν το οποιο διαθεσιμο κομματι αντι να εμφανιστει αμεσα διαθεσιμο, να παει στον επομενο της λιστα των προπαραγγελιων, δεν ευθυνεται το καταστημα για αυτο αλλο ο πελατης που το βρισκει στο site και το αγοραζει.

Τι αλλο θα ακουσουμε,

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Δημοσ.

Παραγγελία istorm 15/09 pro max 256 nati δεν έχει γίνει καμία ενήμερη ακόμα. Παραλαβή από κατάστημα τσιμισκη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Παραγγελία istorm 15/09 pro max 256 nati δεν έχει γίνει καμία ενήμερη ακόμα. Παραλαβή από κατάστημα τσιμισκη. 

Το ίδιο και εγώ, 256 pro max natural, προπαραγγελια 15/9 για παραλαβή από κατάστημα Γλυφάδας… καμία ενημέρωση ακόμη. 

Επεξ/σία από Marios092
Δημοσ.
7 hours ago, pallisi said:

Σήμερα ήρθε sms και πριν από μερικές ώρες παρέλαβα από Κώτσο. Προ παραγγελία με προκαταβολή 100 ευρώ στις 14/9. 15 Pro Max 256 NaTi. 

Μπορείς να μας πεις ώρα που έκανες παραγγελία; Γιατί και γω και ένας φίλος πιο πίσω είμαστε στις 14/9🙄

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Δηλαδη ουσιαστικα μας λες οτι την ευθυνη για την τηρηση της σειρας προτεραιοτητας των προπαραγγελιων, δεν την εχει το καταστημα, αλλα οι πελατες που παραγγελνουν κατι που βρισκουν αμεσα διαθεσιμο στο site

Ενω το λογικο θα ηταν το οποιο διαθεσιμο κομματι αντι να εμφανιστει αμεσα διαθεσιμο, να παει στον επομενο της λιστα των προπαραγγελιων, δεν ευθυνεται το καταστημα για αυτο αλλο ο πελατης που το βρισκει στο site και το αγοραζει.

Τι αλλο θα ακουσουμε,

 

Ενω το να κανεις 15 παραγγελιες ειναι καλυτερο! Τι αλλο θα ακουσουμε..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Maxpower71 είπε

Ενω το να κανεις 15 παραγγελιες ειναι καλυτερο! Τι αλλο θα ακουσουμε..

Γιατι διαφώνησε κανεις σε αυτό; Φαντάσματα βλέπεις; 

Εγώ σχολίασα αποκλειστικά τα του refresh που έγραψες. 
Το να υποστηρίζεις ότι το πανηγύρι των refresh δεν είναι ευθύνη του οποίου καταστήματος, αλλά του πελάτη που ψωνίζει είναι τουλάχιστον αστείο. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.

Αντί να σκάτε με το τσίρκο του Κωτσόβολου (που ακούγεται ότι θα πουληθεί στην ΔΕΗ σε 1-2 μήνες), παρτε το από άλλον ειδικά αν δεν έχετε προπληρώσει να ησυχάσετε. Έφτασε το νήμα τόσες σελίδες και όλο τα ίδια λέμε..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, taslikos είπε

Αντί να σκάτε με το τσίρκο του Κωτσόβολου (που ακούγεται ότι θα πουληθεί στην ΔΕΗ σε 1-2 μήνες), παρτε το από άλλον ειδικά αν δεν έχετε προπληρώσει να ησυχάσετε. Έφτασε το νήμα τόσες σελίδες και όλο τα ίδια λέμε..

Από που άλλου;Υπαρχει κάπου διάθεσιμο;

Υποτίθεται για αυτό κάναμε προπαραγγελία, για να παραλάβουμε πρώτοι.

Εγώ εχω προπαραγγειλει από πλαίσιο από τις 15/9, ούτε παρέλαβα ούτε έχω ενημερωση για το ποτε θα παραλάβω. Εστειλα 3 φορές μυνημα μέσω στης φόρμας επικοινωνίας που έχουν, που ζητάω ενημέρωση  σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας και εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης και δεν μπήκαν καν στον κόπο να στείλουν απάντηση.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, pallisi είπε

Σήμερα ήρθε sms και πριν από μερικές ώρες παρέλαβα από Κώτσο. Προ παραγγελία με προκαταβολή 100 ευρώ στις 14/9. 15 Pro Max 256 NaTi. 

Καλημερα μπορείς να μας πεις τι ώρα η αριθμό παραγγελίας για να υπολογίσουμε και εμείς που περιμενουμε

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημερα παιδια. Εχω ενα 15 PRO MAX 256αρι ΜΠΛΕ στα ΧΑΝΙΑ στον Κωτσοβολο κρατημενο. . Δεν θα το παρω. Οποιος θελει να με ενημερωσει μεχρι το απογευμα διοτι θα το ακυρωσω. Με την Μεθοδο του Refresh πηρα 2 εχθες απο τον Κωτσοβολο της Νεας Σμυρνης αλλα το τριτο στα Χανια δεν το θελει ο Γιος μου.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα!

Εγώ πάντως αφήνω την προ-παραγγελία να τρέχει στον Κωτσόβολο και εκανα επισημα χθες και καταγγελία στην σελίδα του συνήγορου του Καταναλωτή.   ===> https://www.synigoroskatanaloti.gr/el

Μπείτε και εσείς να κάνετε μαζικά καταγγελίες πχ για τον Κωτσόβολο, γιατι δεν θα παρουμε τις παραγγελίες ουτως η άλλως στην ώρα τους...τουλάχιστον ας ταρακουνηθουν! Και σε όσους νομίζουν οτι μεσω του συνήγορου του Καταναλωτή δεν γίνεται τίποτα...εγώ απο προσωπική εμπειρία μόλις έκανα καταγγελία για ΕΥΔΑΠ...λύθηκε το θέμα μου άμεσα! 

Περιεχόμενο μηνύματος ? Απλό!

- Εξαπάτηση του πελάτη με πληροφορίες που δεν ισχυουν ( προπαραγγελία με παραλαβή απο day 1) 

- Παραπλάνηση του πελάτη για διαθεσιμότητα προιόντος που τελικά δεν είναι διαθέσιμο

- Άρνηση ενημέρωσης πελάτη για την πιθανή ημερομηνία παραλαβής

Και το κυριότερο? Ο Κωτσόβολος και ο κάθε Κωτσόβολος έχει βάλει στα ταμεία του αυτή την στιγμή εκατοντάδες χιλίαδες ευρώ απο προπαραγγελίες είτε με προκαταβολή είτε με προεξόφληση...και τα εχει εκεί και αυγατίζουν με ότι συνεπάγεται αυτό στο εμπόριο με οικονομικούς όρους... εις βάρος των καταναλωτών.

Τουλάχιστον να ειναι επιλογή του καθενος αν θελει να περιμενει 30-60-80 ημέρες για να παραλαβει κατι ή αν θελει να ακυρώσει και να παρει πίσω είτε την προκαταβολή είτε την προεξόφληση που έχει κάνει.

Γιατι και εμείς ως καταναλωτές αν μείνουμε απλα σε ενα thread και λεμε τον πόνο μας εδω δεν βγαίνει κανενα αποτέλεσμα. Ουτε αν λεμε όλοι οτι...εεε Ελλαδάρα δεν τους κάνει κανείς τιποτα. Το κράτος εχει ΚΑΠΟΙΕΣ υπηρεσιες για τον καταναλωτή τουλάχιστον ας τις εκμεταλλευτουμε. Αλλίως εγω και ολοι μας να μην παραπονιομαστε μονο εδω μέσα και απλα τους βρίζουμε μεταξύ μας. 

 

  • Like 2
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...