M A T R I X Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 17 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε Aναφερομαι σε Pm κυριως 512,κοματια που βγαζει αμεσα διαθεσιμα για παραλαβη απο καταστημα, Υπαρχουν ατομα απο εδω μεσα το κανανε , προχωρησε κανονικα η παραγγελια, τους ηρθε το μυνημα για παραλαβη και πηγαν στο καταστημα και πληρωσαν και παραλαβαν εκει. Το δεν νομιζω ειναι αυθαιρετο συμπαρασμα δικο σου, εχουν παραλαβει πολλα ατομα με αυτο τον τροπο και τον εχουν γραψει και εδω στο νημα. Αν κανεις το κοπο να διαβασεις θα το δεις και εσυ Ο άνθρωπος ρώτησε για συγκεκριμένο κατάστημα, οπότε άστοχη απάντηση. Επίσης οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν παραγγελίες σε 256. Η διαθεσιμότητα για άμεση αγορά ισχύει κυρίως για 512 μοντέλα και περιορισμένο αριθμό, σε συγκεκριμένα καταστήματα. Το έχουν γράψει και άλλοι. Δεν έχω δει κάποιον να πήγε στον Κωτσόβολο και να αγόρασε/παρέλαβε αυθημερόν. 14 λεπτά πριν, panoulhs007 είπε Επιβεβαιώνω! Ξέρω και εγώ κόσμο εκτός νήματος που έχει παραλάβει με αυτόν τον τρόπο αυθημερόν παρακαλώ!! Γενικά παίρνουν μόνο όσοι έχουν προπληρώσει! Ποια έκδοση; Ποιο κατάστημα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoulhs007 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 1 minute ago, M A T R I X said: Ο άνθρωπος ρώτησε για συγκεκριμένο κατάστημα, οπότε άστοχη απάντηση. Επίσης οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν παραγγελίες σε 256. Η διαθεσιμότητα για άμεση αγορά ισχύει κυρίως για 512 μοντέλα και περιορισμένο αριθμό, σε συγκεκριμένα καταστήματα. Το έχουν γράψει και άλλοι. Δεν έχω δει κάποιον να πήγε στον Κωτσόβολο και να αγόρασε/παρέλαβε αυθημερόν. Ποια έκδοση; Ποιο κατάστημα; iPhone 15 Pro Max 256gb Natural Titanium. Το έχω δει και από κοντά το κινητό! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
M A T R I X Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, panoulhs007 είπε iPhone 15 Pro Max 256gb Natural Titanium. Το έχω δει και από κοντά το κινητό! Περίεργο, ειδικά για αυτό το χρώμα. Μήπως γνωρίζεις και κατάστημα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoulhs007 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 6 minutes ago, M A T R I X said: Περίεργο, ειδικά για αυτό το χρώμα. Μήπως γνωρίζεις και κατάστημα; Public Just now, panoulhs007 said: Public Ότι ξέρεις ξέρω! Και εγώ περιμένω από προπαραγγελία day one πρώτος πρώτος στην σειρά το έκανα στις 15:00. Ακόμα έρχεται. Κωμωδία! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitrisbud Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 2 ώρες πριν, Rubble είπε όσοι βάλαμε παραλαβή από κατάστημα στις 15/09 δεν ισχύει η σειρά προτεραιότητας. Το κάθε κατάστημα έχει δίκη του σειρά προτεραιότητας και τα διανέμει όπως γουστάρει. Επίσης εξυπηρετούνται πρώτα καταστήματα σε κεντρικά σημεία πχ κολωνάκι κλπ. Αυτό τουλάχιστον ισχύει στην istorm, υποθέτω και οι άλλοι το ίδιο κάνουν γενικά είναι γελοίο, πηγαίνεις πλαίσιο ρωτάς τον διευθυντή του καταστήματος τι θα γίνει σου απαντά ότι δεν έχουν παραλάβει και χτυπάει το κινητό του και απαντάει από ένα pro max natural... δεν ξαναπατάω απλά! amazon και πάλι amazon!! Το κατάστημα παραλαβής και προπαραγγελιας είναι το κατάστημα της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη ίσως το μεγαλύτερο της πόλης. Η αλήθεια είναι όμως ότι δε θα έπρεπε να έχει σημασία αυτό.Οσοι κάναμε προπαραγγελια εκτός Αττικής είμαστε β κατηγορίας; Συμφωνώ μαζί σου τελευταία φορά αγορά από ελληνικό μαγαζί. 1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε Ο υππαλληλος που του απαντησε ετσι περνιεται για εξυπνος και θεωρησε οτι εδωσε σοβαρη απαντηση με αυτη την γελοιοτητα που ειπε στον φιλο σου? Ο φιλος σου απο αυτους παρηγγειλε και σε αυτους θα δωσει τα λεφτα του. Τα οποια παραπονα να τα κανουν αυτοι στον προμηθευτη τους, δεν ειναι υποχρεωμενος ο πελατης να κανει την δικια τους δουλεια. Ειναι δουλεια τους να εξυπηρετησουν τις παραγγελιες σε ευλογο χρονικο διαστημα και δουλεια τους να ενημερωνουν σχετικα με την ημερομηνια παραδοσης και εξελιξη παραγγελιας. Ειδικα το τελευταιο το χειριζονται με χαρακτηριστικη απαθεια. Το οτι δεν εχουν εξυπηρετησει ακομη ουτε καν τις day one προπαραγγελιες παλι ειναι δικια τους ευθυνη. Σιγουρα εχουν ενημερωση απο τον προμηθευτη τους και ξερουν ποτε και ποσα κομματια περιμενουν. Εφοσον δεν μπορουν να καλυψουν με αυτα τα τεμαχια τον ογκο τον παραγγελιων που εχουν, ας γραψουν στο site τους οτι το προιον ειναι μη διαθεσιμο προσωρινα. Ειναι γελοιο να εχουν ανοιχτες κανονικα τις παραγγελιες λες η αγορα αυτη την στιγμη ειναι γεματη με 15pro max και να μην εχουν εξυπηρετησει ακομα τις παραγγελιες που εγιναν 15/9. Σε καποια ισχυει σε καποια οχι. Καποια που δειχνει διαθεσμια για αμεση παραλαβη απο συγκεκριμενα καταστηματα ειναι πιθανο να ισχυει, εχουν παραλαβει πολλα ατομα απο εδω μεσα με αυτο τον τροπο και το εχουν γρψει Φίλε συμφωνώ μαζί σου εννοείται πως είναι σε όλα απαράδεκτοι. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω κάτι μολις έχει κυκλοφορήσει και πίστευα ότι θα ήταν μια ωραία εμπειρία και τελικά κατέληξε στο να μη θέλω πλέον ούτε μαστίχα να πάρω από ελληνικό μαγαζί. Τους εύχομαι πραγματικά τα χειρότερα,μακάρι λουκέτο. Καλά το πλαίσιο δεν έχει καν εξέλιξη παραγγελίας.Σου στέλνουν ένα κωδικό και απλά περιμένεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, M A T R I X είπε . Δεν έχω δει κάποιον να πήγε στον Κωτσόβολο και να αγόρασε/παρέλαβε αυθημερόν. Διαβάζεις αυτό το νήμα η κανένα άλλο; Επεξ/σία 7 Οκτωβρίου 2023 από Pwpwpw 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Στις 6/10/2023 στις 1:59 ΜΜ, Fenakiiiii είπε Πάντως παιδια, επειδή τυχαίνει να εργάζομαι κι εγώ στην εξυπηρέτηση πελατών, σε μεγάλη εταιρεία, να ξέρετε πραγματικά πως οι υπάλληλοι θέλουν να σας βοηθήσουν. Οι οδηγίες όμως που μας δίνουν για αντιμετώπιση προβλημάτων είναι πολύ συγκεκριμένες και δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τα αιτήματα των πελατών κατά το δοκούν. Επειδή έχω ακούσει πολλές προσβολές , φωνές και βρισιες κατά τη διάρκεια της εργασίας μου, σας παρακαλώ , να θυμάστε να είστε ευγενικοί με όποιον εκπρόσωπο μιλάτε σχετικά με τη παραγγελία σας και να θυμάστε πως δεν φταίει ο ίδιος.. παιδιά κάνουμε πραγματικά ότι μας λένε Στις 6/10/2023 στις 2:28 ΜΜ, Pwpwpw είπε Πάντα ευγένεια. Προφανως ο εκάστοτε υπάλληλος που είναι στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης δεν έχει καμία ευθύνη, συγκεκριμένες οδηγίες ακολουθεί και αυτός. Δεν συμφωνω με βρισιες κτλ, αλλα η εξυπηρετηση ειναι αυτη που θα τα ακουσει αν τα υπολοιπα τμηματα πετανε χαρταετο. Για μια επιστροφη χρηματων απο Public, οσο περνουσε ο καιρος ανεβαζα και τονο καθε φορα στο τηλεφωνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos56 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, M A T R I X είπε Αναφέρεσαι σε 256 PM; Δε νομίζω ότι έχει παραλάβει κάποιος με αυτόν τον τρόπο. Αντιθέτως, βγάζει "Άμεσα διαθέσιμο" και αν προχωρήσεις με παραγγελία, ενημερώνεται και μπαίνεις στην αναμονή, όπως και οι υπόλοιποι. Από Κωτσόβολο αν δεν κάνω λάθος έχουν φύγει απευθείας μόνο τα 512gb που είχαν διαθέσιμα. Ας με διορθώσει κάποιος Μπορω και εγω να επιβεβαιωσω οτι υπαρχουν και τα 256GB διαθεσιμα που και που με την μεθοδο του refresh στον κωτσοβολο. Με αυτο τον τροπο ειχα παραλαβει αυθημερον το pro max blue titanium στα 256GB απο το καταστημα του αεροδρομιου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zipone Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Παιδιά καλησπέρα. Μου ήρθε μήνυμα σήμερα από τον Κωτσόβολο για παραγγελιά που είχα κάνει για 15 PM BLACK 512gb αλλά τελικά βρήκα 256 που ήθελα. Βρίσκεται στο κατάστημα στο Sani resort για παραλαβή στην Χαλκιδική . Αν το θέλει κάποιος ας μου στείλει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Κανένας από Λάρισα που να έχει παραλαβή και να μην το θέλει παίζει;😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
enlightened Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 21 minutes ago, Zipone said: Παιδιά καλησπέρα. Μου ήρθε μήνυμα σήμερα από τον Κωτσόβολο για παραγγελιά που είχα κάνει για 15 PM BLACK 512gb αλλά τελικά βρήκα 256 που ήθελα. Βρίσκεται στο κατάστημα στο Sani resort για παραλαβή στην Χαλκιδική . Αν το θέλει κάποιος ας μου στείλει. Μπράβο σε όλους όσους παραχωρούν τις παραγγελίες τους! Κάθε μέρα εμφανίζονται 2-3 παραχωρήσεις, σιγά σιγά όλοι θα παραλάβουμε με αυτόν τον τρόπο! 🎉🎉🎊 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zipone Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 11 λεπτά πριν, enlightened είπε Μπράβο σε όλους όσους παραχωρούν τις παραγγελίες τους! Κάθε μέρα εμφανίζονται 2-3 παραχωρήσεις, σιγά σιγά όλοι θα παραλάβουμε με αυτόν τον τρόπο! 🎉🎉🎊 Να σου πω την αλήθεια τεστ έκανα με την μέθοδο ριφρες. Και μετά από δυο μέρες μου έστειλαν μήνυμα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malamis1996 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Ήρθε και εμένα παραγγελία μου. (Pm 256 nati) 15 του μήνα από κατάστημα Γερμανός Πάτρα. Σήμερα παρέλαβε 2 κινητά. Πάλι καλά το ένα ήταν το δικό μου. Έχω κάνει παραγγελία όμως και από Amazon pm 256 nati δεν θα ακυρώσω οποίος θέλει πολύ ευχαρίστως να του το πουλήσω όσο το αγόρασα το αγόρασα 1520 με τα μεταφορικά θα το δώσω 1500. Οποίος ενδιαφέρετε ας μου στήλη ένα μήνυμα. 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex19871987 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Και εγώ δεν πίστευα ότι λένε αλήθεια όσοι έλεγαν πως με τη μέθοδο refresh(αρπακτικό) μπορείς να πάρεις και το έκανα έτσι για δοκιμή.πρωι το έκανα απόγευμα παρέλαβα από τον θείο Κωτσο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marios_p_89 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2023 Τις προάλλες που ήμουν στον Κώτσο να δω τι γίνεται με την προπαραγγελία μου (τίποτα), μπήκαμε με τον υπάλληλο στο σύστημα να δούμε αν υπάρχει ένα οποιοδήποτε χρώμα σε άλλο κατάστημα να μου φέρουν να σταματήσω να περιμένω το NaTi. Αν υπήρχε θα μου το έφερναν με κούριερ σαν να έκανα εγώ νέα παραγγελία γιατί από ότι κατάλαβα δεν υπάρχει εσωτερική διακίνηση μεταξύ καταστημάτων. Και από ότι είδα ήταν στήλες κατάστημα / απόθεμα / δεσμευμένο. Αν καταλαβαίνω καλά εκεί στηρίζεται και το refresh, αν κάποια παραγγελία που το κινητό είναι σε κατάστημα αποδεσμευτεί, αντί να πάει συστημικά σε επόμενη παραγγελία πανελλαδικά γίνεται αυτόματα διαθέσιμο στο κατάστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις