Προς το περιεχόμενο

Προπαραγγελίες/Διαθεσιμότητες/Παραλαβές iPhone 15 Pro/ Pro Max


Pwpwpw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως ορισμένοι που πουλάνε στις αγγελίες ξέρουν και την ακριβή ημερομηνία που θα παραλάβουν;Ο άλλος λέει παραλαβή 10/10/23 από το τάδε μαγαζί.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, spiros1993540 είπε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως ορισμένοι που πουλάνε στις αγγελίες ξέρουν και την ακριβή ημερομηνία που θα παραλάβουν;Ο άλλος λέει παραλαβή 10/10/23 από το τάδε μαγαζί.

Μάντεψε 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, legbeard89 είπε

Εγώ έκανα παραγγελία αυθόρμητα 27/9 και λέω οκ ας έρθει και τα Χριστούγεννα. 

Μπαίνω στο φόρουμ να δω από περιέργεια και μια βδομάδα τώρα έχω πάθει ψύχωση. Σε κάθε ευκαιρία κάνω αναζήτησή πορείας, παίρνω τηλέφωνο να μάθω τι γίνεται, μπαίνω να δω διαθεσιμότητες. Πρέπει να το κόψω το ινσομνια, με χάλασε 🤣

Μέχρι τα Χριστούγεννα που θα παραλάβουμε θα μας έχει γίνει συνήθεια. Θα ξεχνιόμαστε ότι παραλάβαμε  και θα παίρνουμε τηλέφωνα να μάθουμε τίποτα νεότερο για τις παραδόσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδες, να ρωτησω, εχει παραγγειλει κανεις απο vodafone που δειχνει τις τελευταιες τουλαχιστον τρεις μερες διαθεσιμα σε 512 ασπρο μαυρο και μπλε; fyi δεν εχουν παραλαβη απο καταστημα μονο αποστολη στο χωρο σου που καπως μου βρωμαει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι με τις προπαραγγελιες των ps5 χαλια τα ειχε κανει ο κοτσοβολος.. Επαιρναν νωριτερα ατομα που δεν ειχαν καν προπαραγγελια και ατομα που ειχαμε πληρωσει απο day1 των προπαραγγελιων δεν ειχαμε καθολου ενημερωση! Τοτε ειχε γινει και μεγαλυτερο θεμα απ οτι τωρα.. Το πλαισιο αντιθετως ειχε κρατησει σωστη προτεραιοτητα τοτε.. 

Εμενα με επιασε το συνδρομο της στοκχολμης και προχθες παραγγειλα 15 προ 128 σε μπλε απο κοτσο με δοσεις γιατι εβλεπα συνεχως διαθεσιμα κ πιστεψα οτι μπορει να γινει κανα θαυμα αμεσα.. Μαλιστα ο υπαλληλος στο καταστημα μ το εβαλε κ παραλαβη απο εκει για οοοοταν ερθει.. Αρα και με αυτα που βλεπω εδω μεσα παω για χριστουγεννα 100%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, johnal_21 είπε

Kαι με τις προπαραγγελιες των ps5 χαλια τα ειχε κανει ο κοτσοβολος.. Επαιρναν νωριτερα ατομα που δεν ειχαν καν προπαραγγελια και ατομα που ειχαμε πληρωσει απο day1 των προπαραγγελιων δεν ειχαμε καθολου ενημερωση! Τοτε ειχε γινει και μεγαλυτερο θεμα απ οτι τωρα.. Το πλαισιο αντιθετως ειχε κρατησει σωστη προτεραιοτητα τοτε.. 

Εμενα με επιασε το συνδρομο της στοκχολμης και προχθες παραγγειλα 15 προ 128 σε μπλε απο κοτσο με δοσεις γιατι εβλεπα συνεχως διαθεσιμα κ πιστεψα οτι μπορει να γινει κανα θαυμα αμεσα.. Μαλιστα ο υπαλληλος στο καταστημα μ το εβαλε κ παραλαβη απο εκει για οοοοταν ερθει.. Αρα και με αυτα που βλεπω εδω μεσα παω για χριστουγεννα 100%

Εμένα παντός ο κότσος για το ps5 με εξυπηρέτησε άψογα δυο πήραμε ένα εγώ ένα ο μπρο και τα είχαμε από τους πρώτους. Αν και εγώ το πούλησα για switch αλλά άλλο αυτό 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Dimitrisbud είπε

15/9 15:08 σε κατάστημα της Θεσσαλονίκης

Αλλά δεν έχω κάνει προπληρωμή

Φυσικα κανένα νέο από το πλαίσιο..

καλησπερα , για καταστημα θεσσαλονικης πλαισιο , με γνωστο μεσα ( οχι απλο πωλητη ) ,  παραγγελια μεσα στην 5αδα και τπτ ακομα !!  τον ξανα πηρα εχθες και δεν εχουν καμια ενημερωση , οτι ξερεις ξερω μου λεει ! ρωταω εχετε δωσει κανενα pro ή pro max  μου λεει ουτε ενα ! μονα τα απλα 15 εχουμε !! τι να πω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι ρε παίδες παραγγελία από Πλαίσιο iPhone 15 Pro Max 256 Μαύρο(κατάστημα Πάτρας) με τιμολόγιο καθόλου προκαταβολή στις 20-09-2023. Μου έτυχε το άλλο κουφό πάταγα για μέρες τον αριθμό παραγγελίας μου και μου έβγαζε σφάλμα. Παίρνω λοιπόν μια μέρα τηλέφωνο πριν καμία βδομάδα στην εξυπηρέτηση πελατών και τους λέω το πρόβλημα μου τους δίνω τον αριθμό παραγγελίας μου και ω του θαύματος μου λέει η κοπέλα  ότι το κινητό είναι διαθέσιμο και να πάω να το παραλάβω την επόμενη μέρα και θα μου έρθει και μήνυμα την ρωτάω  μάλιστα αν είναι σίγουρη για το αν είναι διαθέσιμο γιατί ξέρω ότι έχει μεγάλη αναμονή από τη στιγμή που δεν το παράγγειλα την πρώτη μέρα και μου απαντάει ναι. Έρχεται η επόμενη μέρα πάει μεσημέρι τους ξανά παίρνω και τους λέω δεν έχει έρθει μήνυμα και μου λέει το παλικάρι μισό να τσεκάρω την παραγγελία σας. Μου λέει είναι όντως στο κατάστημα να πάτε να το παραλάβετε και το μήνυμα δεν έχει έρθει επειδή γίνεται χαμός με τα Pro Max, του λέω είσαι σίγουρος ότι είναι εκεί το κινητό μου λέει ναι. Πάω από το κατάστημα και μου λέει ο υπάλληλος πλάκα μας κανεις αδερφέ δεν έχουμε  παραλάβει καμία προπαραγγελια και μου δείχνει την λίστα. Οποτε τζίφος. Παιρνω την επόμενη μέρα πάλι στην εξυπηρέτηση και μου λένε αποκλείεται να σας είπαν οι συνάδελφοι ότι το κινητό σας είναι διαθέσιμο γιατί δεν είχαμε παραλάβει στο συγκεκριμένο κατάστημα και καποιο λάθος έγινε και σας ζητάμε συγγνώμη. Εντελει η παραγγελία μου έχει κολλήσει σε αυτό το στάδιο από τότε.IMG_0854.jpeg.1db7ee74c66cf4c433d7d92e9bc52648.jpeg

Επεξ/σία από Escribis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, KPNY said:
7 hours ago, KPNY said:

Κι εγώ στις 13 από Κωτσόβολο και ήρθε στις 22 το μεσημέρι. 

 

Έπαιξαν ρόλο μάλλον αυτές οι λίγες ώρες. 

Ένας άλλος φίλος πήρε το απλό προ 14/9 πρωί, αλλά εντάξει εκεί τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 Pro Max 256gb Black με βλέπω να το βάζω  κατω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Καλα να πάθω βέβαια γιατί έπεσα στην παγίδα του marketing των πολυεθνικών, προπαραγγελία με πληρωμή, δήθεν να νιώσω ξεχωριστός πελάτης κτλ. Τελικά δεν εχει καμία σημασία αν πληρώνεις ή αν δείχνεις ενδιαφέρον, είναι ολα marketing. Έκανα  την παραγγελία μου στις 20/9, πλήρωσα και απο τότε δεν εχω ακούσει τίποτα. Είχα και το θράσος να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο του iStorm και μόνο  που δεν με έβρισε  η υπάλληλος, καταλαβαίνω ότι έχουν ακούσει το μακρύ και το κοντο του καθενός αλλα μια τυπική  ευγένεια  δεν βλάπτει. Εξεφρασα την απορία μου για την καθυστέρηση  στην παραγγελία  και η απάντηση  ειναι "δωστε μου τα στοιχεία  σας να σας επιστρέψουμε τα χρηματα". Το πάθημα να μου γίνει μάθημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...