Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, soconium said:

Τσεχία απλά παίρνεις μια ετήσια κάρτα με 150€ (διαδικτυακά) και την χρησιμοποιείς για μέτρο, τραμ, λεωφορείο. Ούτε χτυπάς ούτε τίποτα. Απτά καλύτερα ΜΜΜ στην Ευρώπη και με χαμηλό κόστος. 
Κι αν δεν θες να έχεις κάρτα στο πορτοφόλι απλά βάζεις το app στο κινητό σου. 

Ναι ετσι ειναι . εχεις και τις ετησιες  και του μηνα , και οπως ειπα εχεις και την δυνατοτητα να της μεταφερεις..

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δε θα ήταν πιο χρησιμο μια εφαρμογή απο όπου θα φορτιζαμε τη μηνιαία κάρτα ή να ειχε τη χρήση μηνιαίας κάρτας η εφαρμογή 

όπως το τρένο που βγάζεις εισητήριο ηλεκτρονικά (πολύ οργανωμένα τα τρένα τελικά ...υπάρχει ηλεκτρονικό εισητήριο απλά δεν ξέρουν σε ποια απο τις 2 γραμμες ειναι κάθε τρένο ,λεπτομέρειες )

αν δε θέλουν να καταργήσουν την κάρτα έστω να μπορουμε να τη φορτίζουμε μέσω app οnline 

τώρα όπως το έχουν πρέπει να περιμένω στην ουρά για να ξαναφορτίσω την κάρτα και αν την ξεχάσω δεν έχω κάτι να αποδεικνύει οτι έχω κάρτα μηνιαια 

το κινητό πιο δύσκολα το ξεχνάς βγαίνοντας απο το σπιτι 

θεσσαλονική ειχα φάει πρόστιμο επειδή δεν ειχα την καρτα μαζί μου

έχω πληρωμενη μηνιαια κάρτα τους λέω . Ναι αλλα δεν την είχες μαζί σου ... 

Επεξ/σία από magiaros
Δημοσ.
Στις 17/9/2023 στις 2:52 ΠΜ, Kag1ante είπε

Θεωρητικα για λιγο καιρο θα λειτουργουν παραλληλα Athena cards και πληρωμη με χρεωστικες

Επισης τη φορτιση με το κομιστρο ανεργων μπορει να την κανει και απο εφαρμογη καθε μηνα κανονικα αν δεν θελει να τρεχει στα μηχανηματα

Φίλε μου σε ευχαριστώ για την απάντηση και οκ η ανηψιά μου είναι νέα κοπέλα και γνωρίζει από υπολογιστές αλλά πολλές γυναίκες ηλικίας άνω των 50 η και άντρες μαζί σε αυτές τις ηλικίες και άνω που τους βλέπω με κάτι απλά τηλέφωνα που να γνωρίζουν από εφαρμογές και τέτοια, εδώ στα μηχανήματα πηγαίνουν και ρωτούν άλλους που περιμένουν πως να φορτίσουν την δωρεάν κάρτα τους.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, moufas999 είπε

Φίλε μου σε ευχαριστώ για την απάντηση και οκ η ανηψιά μου είναι νέα κοπέλα και γνωρίζει από υπολογιστές αλλά πολλές γυναίκες ηλικίας άνω των 50 η και άντρες μαζί σε αυτές τις ηλικίες και άνω που τους βλέπω με κάτι απλά τηλέφωνα που να γνωρίζουν από εφαρμογές και τέτοια, εδώ στα μηχανήματα πηγαίνουν και ρωτούν άλλους που περιμένουν πως να φορτίσουν την δωρεάν κάρτα τους.

Καλα εννοείται για μεγαλύτερους ανθρώπους, απλα στη συγκεκριμένη περίπτωση οποιος μπορει (και τον βολεύει προφανώς) απο κινητό δεν ειναι κακη επιλογή 

Δημοσ.
21 hours ago, Abudi said:

Τί ακριβώς μπορούμε να ελέγξουμε;

Το ποιος σου κάνει τον έλεγχο. Ο οδηγός του λεωφορείου θα είναι ενήμερος αν υπάρχει ελεγκτής και στο μετρό δεν είναι ποτέ ένας, είναι πάντα ομάδα ελεγκτών και αποκλείεται να ναι κάποιος ξέμπαρκος με POS ο οποίος θα κλέβει χρήματα. (Ότι και καλά ο καθένας μπορεί να χει POS.. τέλος πάντων)

On 17/09/2023 at 02:52, Kag1ante said:

Θεωρητικα για λιγο καιρο θα λειτουργουν παραλληλα Athena cards και πληρωμη με χρεωστικες

Επισης τη φορτιση με το κομιστρο ανεργων μπορει να την κανει και απο εφαρμογη καθε μηνα κανονικα αν δεν θελει να τρεχει στα μηχανηματα

Από που προκύπτει ότι θα λειτουργούν για λίγο καιρό athena card και πιστωτικές?

Σε καμία χώρα δνε έχει καταργηθεί η κλασική κάρτα μεταφορών επειδή υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα.

Μην διαδίδετε λανθασμένες πληροφορίες αν δεν είστε σίγουροι ή απλά επειδή έτσι αποφασίσατε.

Το χάρτινο εισιτήριο και η κάρτα διαδορμών δεν θα καταργηθούν ποτέ. Αν είναι δυνατόν, μπερδεύετε τον κόσμο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, vagstef said:

Το ποιος σου κάνει τον έλεγχο. Ο οδηγός του λεωφορείου θα είναι ενήμερος αν υπάρχει ελεγκτής και στο μετρό δεν είναι ποτέ ένας, είναι πάντα ομάδα ελεγκτών και αποκλείεται να ναι κάποιος ξέμπαρκος με POS ο οποίος θα κλέβει χρήματα. (Ότι και καλά ο καθένας μπορεί να χει POS.. τέλος πάντων)

[......................]

Από που προκύπτει ότι θα λειτουργούν για λίγο καιρό athena card και πιστωτικές?

Σε καμία χώρα δνε έχει καταργηθεί η κλασική κάρτα μεταφορών επειδή υπάρχει και η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα.

Μην διαδίδετε λανθασμένες πληροφορίες αν δεν είστε σίγουροι ή απλά επειδή έτσι αποφασίσατε.

Το χάρτινο εισιτήριο και η κάρτα διαδορμών δεν θα καταργηθούν ποτέ. Αν είναι δυνατόν, μπερδεύετε τον κόσμο

Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν ξέρω πως είναι μια "ταυτότητα ελεγκτή" για να την αντιπαραβάλλω με αυτό που θα μου επιδείξουν, ούτε έχω την ικανότητα να διακρίνω κάποια πλαστογράφηση. Αυτό που λές για το να είναι ενημερωμένος ο οδηγός ή το προσωπικό του εκάστοτε σταθμού, ναι είναι διαφορετικό και το εμπιστεύομαι. Όχι όμως τη δική μου κρίση στην αναγνώριση της γνησιότητας του εγγράφου ταυτοπροσωπίας. 

Για το δεύτερο που σχολιάζεις (όχι προς εμένα, ξέρω) για την κατάργηση της χρήσης καρτών/εισιτηρίων, ειλικρινά κι εγώ δεν ξέρω από ποιά χαρμάδα μπήκε στη συζήτηση. Δεν έχει τεθεί πουθενά στην ενημέρωση που λαμβάνουμε και όπως λες δε συμβαίνει και πουθενά στον κόσμο (μάλλον). Στο Μόναχο τουλάχιστον που επισκέφθηκα πρόσφατα, ισχύει ταυτόχρονα από εισιτήριο σαν το παλιό που είχαμε (με την επικύρωση με μελάνι σε αυτά τα παλιά μηχανήματα) μέχρι κανονικά η εφαρμογή MVGO για την online αγορά "δικαιώματος μετακίνησης" μέσω app χωρίς την ανάγκη να έχεις καν κάποιο φυσικό εισιτήριο/κάρτα μαζί σου.

Επεξ/σία από Abudi
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Abudi είπε

Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν ξέρω πως είναι μια "ταυτότητα ελεγκτή" για να την αντιπαραβάλλω με αυτό που θα μου επιδείξουν, ούτε έχω την ικανότητα να διακρίνω κάποια πλαστογράφηση.

 

Αν δεις κάποιον χωρίς ρούχα, να είσαι προσεκτικός.

Στις 17/9/2023 στις 7:42 ΠΜ, BlackRose56 είπε

Το βρίσκω δύσκολο να ακουμπήσεις την κάρτα σου σε ένα άγνωστο με pos, ειδικά αν δεν φοράει ταμπέλακι η ρούχα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/9/2023 στις 9:07 ΜΜ, ZannosBasman είπε

Και εγώ σας απάντησα ότι χρειάζεται , γιατί το γνωρίζω πολύ καλά . Και στο check in και στο check out .

Για να το λέτε θα ισχύει. Να πω την αλήθεια είχα την αίσθηση οτι τις μηνιαίες κάρτες δεν τις χτυπάς όπου δεν υπάρχουν πύλες αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Στις 17/9/2023 στις 11:36 ΜΜ, pirmen56 είπε

Ο τελικός στόχος είναι να έχεις μία κάρτα για τα πάντα στο όνομα της άνεσης. Και για ταυτοποίηση από το κράτος, και για κάθε είδους συναλλαγές. Στην Εστονία π.χ. την χρησιμοποιείς για να υπογράφεις ψηφιακά σε συμβάσεις. Η περίφημη νέα ταυτότητα με το τσιπάκι μάλλον δεν θα παραμείνει ταυτότητα. Αυτός είναι ο αρχικός σχεδιασμός τουλάχιστον. Οπότε εκ των πραγμάτων θα υπάρχει εννιαίος "φάκελος του πολίτη" στα χέρια του κράτους. Σχετική "αψέκαστη" ανάλυση από νομικό:

https://www.dikastiko.gr/articles/thanasis-kampagiannis-gia-tis-nees-taytotites-to-dentro-toy-thriskeytikoy-anorthologismoy-kai-to-dasos-toy-viometrikoy-aytarchismoy/

Σχετικά με την είδηση βλέπω:

1) άσκοπη παροχή επιπλέον πληροφοριών για τη ζωή σου(με ό,τι συνεπάγεται) εκτός και αν παραμείνουν/προστεθούν και άλλες ανώνυμες κάρτες.

2) Παροχή δυνατότητας δημιουργίας καταναλωτικού προφίλ για κάθε επιβάτη ώστε να χρεώνουν αντί για μια εννιαία χαμηλή τιμή εισητηρίου, όπως συμβαίνει στην τέλεια ανταγωνιστική αγορά, διαφορετικές τιμές για κάθε "είδος" επιβάτη π.χ. και να σου παίρνουν κοντά στο μέγιστο που μπορείς να δώσεις.

Στα οικονομικά το όφελος αυτό το λένε πλεόνασμα καταναλωτή, το οποίο με πακέτα διαφορετικών χρεώσεων ροκανίζεται προς όφελος της εκμεταλλεύτριας επιχείρησης/σεων. Πράγμα σύνηθες σε ολιγοπωλιακούς κλάδους.

Με το υπάρχον σύστημα θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει ενιαίος φάκελος πολίτη.

Το οτι δεν υπάρχει (και στέλνεις σε 10 υπηρεσίες για να κάνεις μια δουλειά) έχει να κάνει με τη φιλοσοφία «όλα στο πόδι» και «να βγαίνει και κανά ψιλό» που διακατέχει την κεντρική διοίκηση και όχι με τεχνικούς περιορισμούς που θα λύσει η όποια κάρτα πολίτη.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
13 ώρες πριν, agnostos13 είπε

είχα την αίσθηση οτι τις μηνιαίες κάρτες δεν τις χτυπάς όπου δεν υπάρχουν πύλες αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

Τις "χτυπάς" όπως και τα απλά εισιτήρια.

Αν δεν χτυπήσεις σε κάποια έξοδο και μετά προσπαθήσεις να μπεις σε κάποιο άλλο μέσο, δεν σε αφήνει.

Αν δεν πρόκειται να ξαναμπείς ως την επόμενη μέρα ας πούμε, κάνεις ότι θέλεις.

Δημοσ.

Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Με αυτόν τον τρόπο πλησιάζουμε πιο κοντά στην κατάργηση των μετρητών , και επιπλέον θα γνωρίζει το σύστημα ποιός μπήκε που μπήκε πότε μπήκε και που βγήκε πότε βγήκε. Γιατί τα κινητά ως γνωστόν στο μετρό δεν πιάνουν, για να μας παρακολουθούν καλύτερα (το τελευταίο ήταν ειρωνικό σχόλιο)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...