Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, moufas999 είπε

Bρε παιδιά έχω μία απορία? 'όλοι αυτοί που είναι γραμμένοι στον Ο.Α.Ε.Δ. και  κυκλοφορούν δωρεάν με την ATΗΕΝΑ CART πως θα κυκλοφορούν? η ανηψία μου κυκλοφορεί δωρεάν γιατί είναι γραμμένη στον O.A.E.Δ. και κάθε μήνα πάει  η κάθε 2΄μήνες φορτίζει την κάρτα της στα μηχανήματα που έχει εφαρμογή επιδότησης για τους άνεργους.

Θεωρητικα για λιγο καιρο θα λειτουργουν παραλληλα Athena cards και πληρωμη με χρεωστικες

Επισης τη φορτιση με το κομιστρο ανεργων μπορει να την κανει και απο εφαρμογη καθε μηνα κανονικα αν δεν θελει να τρεχει στα μηχανηματα

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Ας βάλουν το μηχάνημα στην πόρτα ώστε βγαίνοντας να το ξαναχτυπάς.

3 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Εφόσον είναι δίπλα στην πόρτα δεν είναι δύσκολο.

Αν κυκλοφορείτε με τραμ, λεωφορεία στο κέντρο της Αθήνας ξέρετε πως δεν είναι πάντα εύκολο αυτό. Άσε που δεν είναι αυτονόητο για τον επιβάτη και δεν επιβάλλεται με κάποιο τρόπο όπως στο μετρό. Με τα εισιτήρια να έχουν διάρκεια 90' και όχι κάποια αλλαγή να έρχεται μάλλον, δεν έχει νόημα βασικά το χτύπημα στην έξοδο.

Χωρίς κάποιο update για την κάρτα, αν θα γίνει πραγματικά ψηφιακό προϊόν κι όχι η παρωδία που είναι τώρα, δεν βλέπω μεγάλη αλλαγή για τους τακτικούς επιβάτες, τους μόνιμους κατοίκους της πόλης, γενικά αυτή η αναβάθμιση εξυπηρετεί κυρίως τουρίστες ή τους περιστασιακούς χρήστες των ΜΜΜ.

 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, moufas999 είπε

Bρε παιδιά έχω μία απορία? 'όλοι αυτοί που είναι γραμμένοι στον Ο.Α.Ε.Δ. και  κυκλοφορούν δωρεάν με την ATΗΕΝΑ CART πως θα κυκλοφορούν? η ανηψία μου κυκλοφορεί δωρεάν γιατί είναι γραμμένη στον O.A.E.Δ. και κάθε μήνα πάει  η κάθε 2΄μήνες φορτίζει την κάρτα της στα μηχανήματα που έχει εφαρμογή επιδότησης για τους άνεργους.

Ελπίζω ότι δεν θα τις καταργήσουν. 

Δημοσ.

Το ίδιο μόλις κάναν και διαφημίζουν στο Τορόντο, Καναδά. Συγκεκριμένα απλά χτυπάς της κάρτα και σου τραβάει 3.25 καναδέζικα για 2 ώρες, και κάθε φορά που αλλάζεις από τρένο σε λεωφορείο η το αντίθετο, χτυπάς ξανά χωρίς να σε χρεώσει στο διάστημα των 2 ορών.

Όσο για τους ελεγκτές, έχουν ηδικο μηχάνημα, όπου ακουμπάς την κάρτα καί βλέπουν αν έχεις πλήρωση. Κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουν και εκεί πάνω σε αυτό.

Το βρίσκω δύσκολο να ακουμπήσεις την κάρτα σου σε ένα άγνωστο με pos, ειδικά αν δεν φοράει ταμπέλακι η ρούχα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, gadgetseek είπε

Αν εννοείς online φόρτιση μέσω του App, απλά δε λειτουργεί ΠΟΤΕ..!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lgcns.greece&hl=el&gl=US

Αν εννοείς μέσω του oasa site, τις περισσότερες φορές κολλάει με το βάζεις τον κωδικό της κάρτας (ή τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε μένα και στους περισσότερους γνωστούς μου που έχουμε δοκιμάσει..)

https://www.oasa.gr/ath-ena-card/

Ίσως το nfc chip του κινητού φταίει. Με Xiaomi Redmi Note 8 φορτίζω κάπου 6-7 κάρτες κάθε δίμηνο.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, enkjel είπε

Ίσως το nfc chip του κινητού φταίει. Με Xiaomi Redmi Note 8 φορτίζω κάπου 6-7 κάρτες κάθε δίμηνο.

Το ίδιο θέμα είχα και εγώ, και τελικά το πρόβλημα είναι η θήκη, δοκιμάστε φόρτιση χωρίς θήκη.

Δημοσ.

Μακάρι να έρθει γρήγορα παρόμοιο σύστημα και στο Ηράκλειο. Έχω βρεθεί στο Λονδίνο και η διαφορά είναι χαώδης.

Δημοσ.

Καλή κίνηση, εφαρμόζεται στο εξωτερικό εδώ και χρόνια . Αλλά έτσι που το βάλατε στο τίτλο είναι σαν να ξεκινά τη Δευτέρα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, SeaLion είπε

Αν κυκλοφορείτε με τραμ, λεωφορεία στο κέντρο της Αθήνας ξέρετε πως δεν είναι πάντα εύκολο αυτό. Άσε που δεν είναι αυτονόητο για τον επιβάτη και δεν επιβάλλεται με κάποιο τρόπο όπως στο μετρό. Με τα εισιτήρια να έχουν διάρκεια 90' και όχι κάποια αλλαγή να έρχεται μάλλον, δεν έχει νόημα βασικά το χτύπημα στην έξοδο.

Χωρίς κάποιο update για την κάρτα, αν θα γίνει πραγματικά ψηφιακό προϊόν κι όχι η παρωδία που είναι τώρα, δεν βλέπω μεγάλη αλλαγή για τους τακτικούς επιβάτες, τους μόνιμους κατοίκους της πόλης, γενικά αυτή η αναβάθμιση εξυπηρετεί κυρίως τουρίστες ή τους περιστασιακούς χρήστες των ΜΜΜ.

 

Έχει νόημα το χτύπημα στην έξοδο γιατί πρέπει να ξέρει το σύστημα αν έχεις ξεπεράσει τα 90’ ταξιδιού που σου δίνει το ένα εισητήριο ωστέ να σου χρεώσει και δεύτερο αν χρειαστεί.

Τέλος σε άλλες χώρες αν δεν το χτυπήσεις στην έξοδο (check out) σου χρεώνει τιμή ημερησίου οπότε κάποιους θα τους νοιάξει αν δίνουν πχ 4,10 αντί για 1,20 ή 2,40.

Τώρα αν έχεις μηνιαία κάρτα πιθανόν να μην χρειάζεται check out.

Δημοσ.
13 hours ago, buypcfast said:

Εχω χρόνια τώρα την Athena card κ βαζω παντα την μηνιαία. Θα δω καμιά αλλαγή με το καινούργιο σύστημα; Ή τσάμπα θα τσεπωσουν τα κονδύλια?

Δεν θα τσεπώσουν τσάμπα τα κονδύλια, αν θες εσύ συνέχισε με τον τρόπο που το κάνεις, δεν θα καταργηθεί. 

 

Για όλους τους υπόλοιπους, είναι πολύ βολικό, ειδικά αν το έχει δει κάποιος στο  εξωτερικό και έχει καταλάβει πώς λειτουργεί. 

ΑΠΕΙΡΕΣ φορές έχω χάσει το μετρό, επειδή υπήρχε ουρά στην έκδοση. ΑΠΕΙΡΕΣ φορές έχω χάσει το χαρτάκι, και φυσικά άπειρες φορές είχε λήξει το 90λεπτο και δεν παίχτηκαν καθυστερήσεις, και έπρεπε να είμαι με το χρονόμετρο να κάνω buzzer beater στο 89' αντί 90'. 

35 minutes ago, agnostos13 said:

Έχει νόημα το χτύπημα στην έξοδο γιατί πρέπει να ξέρει το σύστημα αν έχεις ξεπεράσει τα 90’ ταξιδιού που σου δίνει το ένα εισητήριο ωστέ να σου χρεώσει και δεύτερο αν χρειαστεί.

Τέλος σε άλλες χώρες αν δεν το χτυπήσεις στην έξοδο (check out) σου χρεώνει τιμή ημερησίου οπότε κάποιους θα τους νοιάξει αν δίνουν πχ 4,10 αντί για 1,20 ή 2,40.

Τώρα αν έχεις μηνιαία κάρτα πιθανόν να μην χρειάζεται check out.

Αν έχεις μηνιαία προφανώς και δεν χρειάζεται. 

Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, θα χρειάζεται, αλλιώς θα σε χρεώνει το μέγιστο, είναι πολύ απλό. 

 

Στην τελική ρε παιδιά αφού δε θα καταργήσουν το εισιτήριο, όποιος θέλει συνεχίζει και το χρησιμοποιεί και δεν αγχώνεται για χτυπήματα στην έξοδο του λεωφορείου κλπ. 

  • Like 2
Δημοσ.

Τελικά το 1984 του George Orwell εφαρμόζεται στην Κίνα εδώ και χρόνια, γιατί όχι και στην Ελλάδα; Οποίος δεν το βλέπει είναι απλά για λύπηση. Έλα σιγά σιγά να παίρνουμε σειρά...

 

  • Like 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Έχει νόημα το χτύπημα στην έξοδο γιατί πρέπει να ξέρει το σύστημα αν έχεις ξεπεράσει τα 90’ ταξιδιού που σου δίνει το ένα εισητήριο ωστέ να σου χρεώσει και δεύτερο αν χρειαστεί.

Τέλος σε άλλες χώρες αν δεν το χτυπήσεις στην έξοδο (check out) σου χρεώνει τιμή ημερησίου οπότε κάποιους θα τους νοιάξει αν δίνουν πχ 4,10 αντί για 1,20 ή 2,40.

Τώρα αν έχεις μηνιαία κάρτα πιθανόν να μην χρειάζεται check out.

Σωστά.

Προϋποθέτει βέβαια να έχει κάθε έξοδος μηχάνημα (στο τραμ δεν έχει π.χ. ειδικά με πόρτες που ανοίγουν και δεξιά και αριστερά) ή ακόμα καλύτερα να βάλουν και στις στάσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

 

Τώρα αν έχεις μηνιαία κάρτα πιθανόν να μην χρειάζεται check out.

Γειά χαρά , χρειάζεται γιατί δεν μετράνε σωστά οι ημερολογιακές ημέρες της κάρτας . Αν κάποια / κάποιος φορτίσει μια μηνιαία κάρτα 27 ευρώ πχ και δεν την επικυρώνει , τότε μετακινείται δωρεάν . Απ όταν την επικυρώσει πρώτη φορά ξεκινούν να μετράνε 30 μέρες .

Δημοσ.

Νομίζω πως η δυνατότητα πληρωμής με τραπεζικές κάρτες, δεν υπήρχε διότι τα τερματικά δεν είναι on-line ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν αυτές τις πληρωμές. Διαβάζω ότι δεν είχε προβλεφθεί η δυνατότητα αυτή στην αρχική σύμβαση (έστω οτι αυτό που νομίζω είναι σωστό και μέχρι σήμερα τα τερματικά δεν ήταν online -αλλά και να μην έχω δίκιο, πάλι ισχύει). ΓΙΑΤΙ; Ποιός φωστήρας έκανε τον διαγωνισμό και δεν θεώρησε σημαντικό να υπάρχουν όλες αυτές οι δυνατότητες εξ'αρχής; Να βγει με ονοματεπώνυμο να τον μάθουμε κι εμείς. Οι άνθρωποι είναι για γέλια, δεν πρέπει να υπάρχουν μεγαλύτεροι χαραμοφάηδες από δαύτους. 

Γενικότερα τα προβλήματα με το e-ticketing μας είναι τόσα πολλά, που νοσταλγώ τα χαρτάκια, λόγω τιμής (όχι τιμής;) . Πέρα από το inconvenience δηλαδή, το να βλέπεις να ποδοπατείται η κοινή λογική, είναι να σε μπριζώνει χοντρά. {δε θα αναφερθώ καν στα προβλήματα των ΜΜΜ γενικά, μόνο στο e-ticketing).

Πάμε.

Φορτίζω προχθές για πρώτη φορά την Athena-Card με την εφαρμογή στο κινητό (συνήθως το έκανα από μηχανήματα σε σταθμούς). Βάζω τον αριθμό της κάρτας καθώς και το password, συνδέομαι, αγοράζω εισιτήριο. ΥΠΕΘΕΣΑ οτι αφού συνδέθηκα με τα credentials μου και αγόρασα ό,τι αγόρασα, τότε η αγορά μου αυτή θα έχει ενημερώσει τα data για την κάρτα μου που θα υπάρχουν στον ΟΑΣΑ και θα πήγαινα να περάσω την κάρτα από τερματικό έτσι απλά. Στο μυαλό μου σχημάτισα το εξής: "Πλησιάζει η κάρτα στο τερματικό, διαβάζει οτι πρόκειται για την κάρτα #123456, α μάλιστα, αυτή η κάρτα έχει μέσα 10 εισιτήρια που μόλις αγοράστηκαν-> -1 πλέον -> περάστε". Αμ δε. Με το που αγοράζεις το εισιτήριο, σου ζητάει να περάσεις την κάρτα από το NFC του κινητού, για να φορτίσει τότε. ΔΗΛΑΔΗ, ο αριθμός των διαδρομών που έχει μια κάρτα, φαίνεται να καταγράφονται ΜΟΝΟ στην ίδια την κάρτα, ως φυσικό μέσο. Τα τερματικά δεν ξέρουν πόσες διαδρομές έχει μια κάρτα, αλλά το διαβάζουν από την ίδια την κάρτα αυτό. Ειλικρινά μου φάνηκε.....απίστευτο.

Επιπλέον:

Ποιό τζιμάνι (ειλικρινά θέλω ον/μο) σκέφτηκε αυτή την πρωτοτυπία με τα "2 προϊόντα" που χωράνε να μπουν στην κάρτα. Αν βάλεις μια μέρα 2 διαδρομές. Και μετά μια άλλη μέρα 5 διαδρομές, πάει η κάρτα τερμάτισε. Δεν μπορείς να προσθέσεις άλλα. Δεν σου μετράει οτι έχεις 7 διαδρομές, αλλά 2+5. Αν χαλάσεις 1 από τις 2, πλέον θα έχεις 1+5. Θες να βάλεις άλλες 10 να υπάρχουν; Αμ δε. Πρέπει να μηδενίσει το πρώτο "προϊόν" ώστε να μπορέσεις να προσθέσεις κι άλλα. Κι έχω μια ερώτηση; ΓΙΑΤΙ; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...