Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, doom26 είπε

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου... Εφόσον την έπαθα προσπαθώ να βρω μια λύση. Εφόσον το κατάστημα που για εμενα ευθύνεται τρεις είναι οι επιλογές 1η να το πάω νομικά αλλά είναι νωρίς ακόμη, 2η να περιμένω να δω τι θα πει και η αντιπροσωπεία και 3η να πάω να τα κάνω λαμπογυαλο στο κατάστημα. Προς το παρόν επιλέγω την δεύτερη και αν σε σύντομο διάστημα δω πως δεν γίνεται τπτ θα ακολουθήσω την οδηγία με συνήγορο και νομικά. 

κατευθείαν ΣτΚ έπρεπε εξαρχής

αλλιώς θα σε πετάνε μπαλάκι και θα έχεις και τα τραγελαφικά :

3 ώρες πριν, doom26 είπε

ο τεχνικός της midea αν και από το τηλ έβγαλε πόρισμα πως δεν φταίνε τα κλιματιστικά αλλά η εγκατάσταση!

μέχρι να βαρεθείς . Είναι γνωστό οτι όλοι έτσι κάνουν και ποντάρουν στο να τα παρατήσει ο πελάτης

  • Like 1
Δημοσ.

άμα ένα μηχάνημα κάνει θόρυβο και το άλλο έχει μάλλον διαρροή, η εγκατάσταση φταίει όχι το μηχάνημα.

για το μάλλον της διαρροής ας ξαναγίνει έλεγχος από την εφαρμογή μπορει να μην εμφανιστεί διαρροή

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kage είπε

2 μηχανήματα μαζι να χαλάσουν ποιες οι πιθανοτητες?

και 100% στανταράκι αν ήτανε (που ήταν) "μαστόρια" , δυστυχώς

Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

και 100% στανταράκι αν ήτανε (που ήταν) "μαστόρια" , δυστυχώς

Έτσι όπως τα λέει ο φίλος, θα πρέπει να είναι κλασική περίπτωση " βάζω μισό μέτρο σωλήνες και κάνω συνδέσεις του κώλου".

Το ένα συντονίζει το άλλο μάλλον έχασε το φρεον.

 

Δημοσ.
Στις 21/9/2023 στις 6:27 ΜΜ, Klausx είπε

Μην το κουράσουμε, πολλά λάθη στην εγκατάσταση, δικηγόρος χθες για εξώδικο ή ότι άλλο χρειαστεί. Τα μηχανήματα αυτά επιστροφή σε καμία περίπτωση μην δεχτείς επισκευή.

Θα απαιτήσεις να σου φτιάξουν μέχρι και το μάρμαρο.

Αυτά έχουν οι λαχείο δωρεάν εγκαταστάσεις και όταν παίρνεις/πας σε οποιοδήποτε τεχνικό χωρίς συστάσεις. (αξιολογήσεις πολλές φορές δεν παίζουν ρόλο)

Αν θες βάζεις φώτο από τα  εσωτερικά/εξωτερικά μηχανήματα να σου βρούμε και άλλα θέματα.

 

4 ώρες πριν, doom26 είπε

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου... Εφόσον την έπαθα προσπαθώ να βρω μια λύση. Εφόσον το κατάστημα που για εμενα ευθύνεται τρεις είναι οι επιλογές 1η να το πάω νομικά αλλά είναι νωρίς ακόμη, 2η να περιμένω να δω τι θα πει και η αντιπροσωπεία και 3η να πάω να τα κάνω λαμπογυαλο στο κατάστημα. Προς το παρόν επιλέγω την δεύτερη και αν σε σύντομο διάστημα δω πως δεν γίνεται τπτ θα ακολουθήσω την οδηγία με συνήγορο και νομικά. 

Καινούρια μηχανήματα πήρες, μην δεχτείς επισκευή μόνο αντικατάσταση και εγκατάσταση από άλλο συνεργείο. Αν θες το ακούς αν όχι τα επισκευάζεις και όσο κρατήσουν μέχρι την επόμενη βλάβη.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...