doom26 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στο forum. Έγινε πριν 2 ημέρες η αγορά 2 κλιματιστικων από μεγάλη εταιρία. Η μάρκα τους midea ένα 12 και ένα 9αρακι.ηρθαν οι τεχνικοί και αφού τα έκαναν όλα μην πω τι (γρατσουνισαν και το μάρμαρο της αυλής) αφού έγινε η εγκατάσταση και έφυγαν το ένα κλιματιστικό κάνει θόρυβο σαν τρακτέρ (εξωτερική μονάδα) και το άλλο έβγαλε σφάλματα στην εφαρμογή. Μιλώντας με την εταιρία αγοράς μου ανέφεραν πως θα σταλεί τεχνικός. Δεν πρέπει να αντικατασταθουν?Το 14 ημέρες δεν ισχύει εδώ? Δώστε τα φώτα σας ευχαριστω Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2023 από doom26
PLACEBO_89 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, doom26 είπε Καλησπέρα στο forum. Έγινε πριν 2 ημέρες η αγορά 2 κλιματιστικων από μεγάλη εταιρία. Η μάρκα τους midea ένα 12 και ένα 9αρακι.ηρθαν οι τεχνικοί και αφού τα έκαναν όλα μην πω τι (γρατσουνισαν και το μάρμαρο της αυλής) αφού έγινε η εγκατάσταση και έφυγαν το ένα κλιματιστικό κάνει θόρυβο σαν τρακτέρ (εξωτερική μονάδα) και το άλλο έβγαλε σφάλματα στην εφαρμογή. Μιλώντας με την εταιρία αγοράς μου ανέφεραν πως θα σταλεί τεχνικός. Δεν πρέπει να αντικατασταθουν?Το 14 ημέρες δεν ισχύει εδώ? Δώστε τα φώτα σας ευχαριστω Οχι. Να ευχεσαι να φτιαχτουν σωστα γιατι αλλιως ξεκιναει η περιπετεια..
Basilhs23___ Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχεις διαφορετικό πρόβλημα και στα δύο μαζί. Περιπτωσαρα.
doom26 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε Οχι. Να ευχεσαι να φτιαχτουν σωστα γιατι αλλιως ξεκιναει η περιπετεια.. Δλδ παίρνεις καινουργιο κλιματιστικό και είναι λαχείο τι θα πετύχεις? Δεν υπάρχει κάτι για να καλύψει τον καταναλωτή?
korakios Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, doom26 είπε Μιλώντας με την εταιρία αγοράς μου ανέφεραν πως θα σταλεί τεχνικός. κομπλέ, πάλι καλά 2 ώρες πριν, doom26 είπε Δεν πρέπει να αντικατασταθουν?Το 14 ημέρες δεν ισχύει εδώ? θα κρίνει ο τεχνικός αν είναι DOA ή λόγω εγκατάστασης αν δεν κάνανε κενό με αντλία τότε ξανά απο την αρχή εγκατάσταση 30 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχεις διαφορετικό πρόβλημα και στα δύο μαζί. Περιπτωσαρα. εαν η αλυσίδα συνεργάζεται με μάστορα και όχι τεχνικό δε μου κάνει εντύπωση @doom26 αν ο τεχνικός της εταιρίας κρίνει οτι είναι απο λάθος εγκατάσταση και δε σου γίνει αντικατάσταση , πίεσε το κατάστημα να σου κάνει δωρεάν επέκταση εγγύησης (χωρίς χαζοόρους) και κανα κουπόνι ... 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 19 ώρες πριν, doom26 είπε Δλδ παίρνεις καινουργιο κλιματιστικό και είναι λαχείο τι θα πετύχεις? Δεν υπάρχει κάτι για να καλύψει τον καταναλωτή? Αναλογα το προβλημα.. 22 ώρες πριν, doom26 είπε ηρθαν οι τεχνικοί και αφού τα έκαναν όλα μην πω τι (γρατσουνισαν και το μάρμαρο της αυλής) Και αυτα συμβαινουν αν δεν εισαι απο πανω και τους το τονισεις! 1
doom26 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Μετά από επικοινωνία εδώ και μέρες με το πλαίσιό είναι η εταιρία αγοράς που με τα δύο κλιματιστικά η εγκατάσταση ήταν δωρεάν. Το πλαίσιο πετάει το μπαλάκι στην εταιρία εγκατάστασης, η εταιρία ζητάει να στειλω ηχητικό με τον θόρυβο των κλιματιστικων και κάνει διάγνωση πως είναι θέμα αντιπροσωπείας, η αντιπροσωπεία είναι σίγουρη πως δεν είναι θέμα κλιματιστικων αλλά εγκατάστασης. Να πως φτάνεις στο σημειο να μπεις φυλακή!! Δεν ξέρω πως μπορώ να βγάλω άκρη. Το ένα κάνει πολύ θόρυβο, και το άλλο έχασε το φρεον και τα δύο βγάζουν σφάλματα στην εφαρμογή. 1
kax54638 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Εσύ στο πλαίσιο θα απευθυνθείς. Από εκεί έκανες την αγορά. Αν την εταιρία εγκατάστασης την επέλεξε το πλαίσιο, έχει και την ευθύνη για τις βλάβες που προκάλεσαν αυτοί. Δηλαδή το πλαίσιο τι σου λέει; Ότι δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα; 3
korakios Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Υποβολή Αναφοράς (κατά του Πλαίσιου εννοείται ), αν είναι να στείλει άλλο συνεργείο 2
Klausx Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2023 Μην το κουράσουμε, πολλά λάθη στην εγκατάσταση, δικηγόρος χθες για εξώδικο ή ότι άλλο χρειαστεί. Τα μηχανήματα αυτά επιστροφή σε καμία περίπτωση μην δεχτείς επισκευή. Θα απαιτήσεις να σου φτιάξουν μέχρι και το μάρμαρο. Αυτά έχουν οι λαχείο δωρεάν εγκαταστάσεις και όταν παίρνεις/πας σε οποιοδήποτε τεχνικό χωρίς συστάσεις. (αξιολογήσεις πολλές φορές δεν παίζουν ρόλο) Αν θες βάζεις φώτο από τα εσωτερικά/εξωτερικά μηχανήματα να σου βρούμε και άλλα θέματα. 2
doom26 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 17 ώρες πριν, kax54638 είπε Εσύ στο πλαίσιο θα απευθυνθείς. Από εκεί έκανες την αγορά. Αν την εταιρία εγκατάστασης την επέλεξε το πλαίσιο, έχει και την ευθύνη για τις βλάβες που προκάλεσαν αυτοί. Δηλαδή το πλαίσιο τι σου λέει; Ότι δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα; Με Το πλαίσιο μίλησα χθες έχει καταχωρήσει το αίτημα και απλά έδωσε ένα τηλ για να επικοινωνήσω με την εταιρία εγκατάστασης. Τώρα θα περιμένω αν δω τι θα πει και ο τεχνικός της midea αν και από το τηλ έβγαλε πόρισμα πως δεν φταίνε τα κλιματιστικά αλλά η εγκατάσταση!
korakios Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, doom26 είπε Με Το πλαίσιο μίλησα χθες έχει καταχωρήσει το αίτημα και απλά έδωσε ένα τηλ για να επικοινωνήσω με την εταιρία εγκατάστασης. Τώρα θα περιμένω αν δω τι θα πει και ο τεχνικός της midea αν και από το τηλ έβγαλε πόρισμα πως δεν φταίνε τα κλιματιστικά αλλά η εγκατάσταση! λυπάμαι αλλά θες και εσύ να ταλαιπωρείσαι 1
a_f_a Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Νόμος : Οποιοδήποτε προϊον για να λειτουργήσει πρέπει να πέσει στα χέρια έλληνα εγκαταστάτη-μάστορα, το αγοράζουμε από από την εταιρεία την ΙΔΙΑ ή το ΠΩΛΗΤΗ που ίδιος κάνει την εγκατάσταση (πχ εξειδικευμένη εταιρεία ψυξης/θερμανσης στη συγκεκριμένη περίπτωση) και όχι από το πιο φτηνό/βολικό/κοντινο (σουπερ-μαρκετ, ινετρνετικα μαγαζία). Αλλιώς έχουμε τα θέματα όπως παραπάνω. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2023 από a_f_a
doom26 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2023 45 λεπτά πριν, korakios είπε λυπάμαι αλλά θες και εσύ να ταλαιπωρείσαι Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου... Εφόσον την έπαθα προσπαθώ να βρω μια λύση. Εφόσον το κατάστημα που για εμενα ευθύνεται τρεις είναι οι επιλογές 1η να το πάω νομικά αλλά είναι νωρίς ακόμη, 2η να περιμένω να δω τι θα πει και η αντιπροσωπεία και 3η να πάω να τα κάνω λαμπογυαλο στο κατάστημα. Προς το παρόν επιλέγω την δεύτερη και αν σε σύντομο διάστημα δω πως δεν γίνεται τπτ θα ακολουθήσω την οδηγία με συνήγορο και νομικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα