Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο forum. Έγινε πριν 2 ημέρες η αγορά 2 κλιματιστικων από μεγάλη εταιρία. Η μάρκα τους midea ένα 12 και ένα 9αρακι.ηρθαν οι τεχνικοί και αφού τα έκαναν όλα μην πω τι (γρατσουνισαν και το μάρμαρο της αυλής) αφού έγινε η εγκατάσταση και έφυγαν το ένα κλιματιστικό κάνει θόρυβο σαν τρακτέρ (εξωτερική μονάδα) και το άλλο έβγαλε σφάλματα στην εφαρμογή. Μιλώντας με την εταιρία αγοράς μου ανέφεραν πως θα σταλεί τεχνικός. Δεν πρέπει να αντικατασταθουν?Το 14 ημέρες δεν ισχύει εδώ? Δώστε τα φώτα σας ευχαριστω

IMG-0cd92dff571b0c1564f2a436004f0379-V.jpg

Επεξ/σία από doom26
Δημοσ.
1 ώρα πριν, doom26 είπε

Καλησπέρα στο forum. Έγινε πριν 2 ημέρες η αγορά 2 κλιματιστικων από μεγάλη εταιρία. Η μάρκα τους midea ένα 12 και ένα 9αρακι.ηρθαν οι τεχνικοί και αφού τα έκαναν όλα μην πω τι (γρατσουνισαν και το μάρμαρο της αυλής) αφού έγινε η εγκατάσταση και έφυγαν το ένα κλιματιστικό κάνει θόρυβο σαν τρακτέρ (εξωτερική μονάδα) και το άλλο έβγαλε σφάλματα στην εφαρμογή. Μιλώντας με την εταιρία αγοράς μου ανέφεραν πως θα σταλεί τεχνικός. Δεν πρέπει να αντικατασταθουν?Το 14 ημέρες δεν ισχύει εδώ? Δώστε τα φώτα σας ευχαριστω

IMG-0cd92dff571b0c1564f2a436004f0379-V.jpg

Οχι. Να ευχεσαι να φτιαχτουν σωστα γιατι αλλιως ξεκιναει η περιπετεια..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Οχι. Να ευχεσαι να φτιαχτουν σωστα γιατι αλλιως ξεκιναει η περιπετεια..

Δλδ παίρνεις καινουργιο κλιματιστικό και είναι λαχείο τι θα πετύχεις? Δεν υπάρχει κάτι για να καλύψει τον καταναλωτή? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, doom26 είπε

Μιλώντας με την εταιρία αγοράς μου ανέφεραν πως θα σταλεί τεχνικός.

κομπλέ,  πάλι καλά

2 ώρες πριν, doom26 είπε

Δεν πρέπει να αντικατασταθουν?Το 14 ημέρες δεν ισχύει εδώ?

θα κρίνει ο τεχνικός αν είναι DOA ή λόγω εγκατάστασης

αν δεν κάνανε κενό με αντλία τότε ξανά απο την αρχή εγκατάσταση

30 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι έχεις διαφορετικό πρόβλημα και στα δύο μαζί. Περιπτωσαρα.

εαν η αλυσίδα συνεργάζεται με μάστορα και όχι τεχνικό δε μου κάνει εντύπωση

@doom26  αν ο τεχνικός της εταιρίας κρίνει οτι είναι απο λάθος εγκατάσταση και δε σου γίνει αντικατάσταση , πίεσε το κατάστημα να σου κάνει δωρεάν επέκταση εγγύησης (χωρίς χαζοόρους) και κανα κουπόνι ...

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, doom26 είπε

Δλδ παίρνεις καινουργιο κλιματιστικό και είναι λαχείο τι θα πετύχεις? Δεν υπάρχει κάτι για να καλύψει τον καταναλωτή? 

Αναλογα το προβλημα..

22 ώρες πριν, doom26 είπε

ηρθαν οι τεχνικοί και αφού τα έκαναν όλα μην πω τι (γρατσουνισαν και το μάρμαρο της αυλής)

 

Και αυτα συμβαινουν αν δεν εισαι απο πανω και τους το τονισεις!

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά από επικοινωνία εδώ και μέρες με το πλαίσιό είναι η εταιρία αγοράς που με τα δύο κλιματιστικά η εγκατάσταση ήταν δωρεάν. Το πλαίσιο πετάει το μπαλάκι στην εταιρία εγκατάστασης, η εταιρία ζητάει να στειλω ηχητικό με τον θόρυβο των κλιματιστικων και κάνει διάγνωση πως είναι θέμα αντιπροσωπείας, η αντιπροσωπεία είναι σίγουρη πως δεν είναι θέμα κλιματιστικων αλλά εγκατάστασης. Να πως φτάνεις στο σημειο να μπεις φυλακή!! Δεν ξέρω πως μπορώ να βγάλω άκρη. Το ένα κάνει πολύ θόρυβο, και το άλλο έχασε το φρεον και τα δύο βγάζουν σφάλματα στην εφαρμογή. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εσύ στο πλαίσιο θα απευθυνθείς. Από εκεί έκανες την αγορά. Αν την εταιρία εγκατάστασης την επέλεξε το πλαίσιο, έχει και την ευθύνη για τις βλάβες που προκάλεσαν αυτοί. Δηλαδή το πλαίσιο τι σου λέει; Ότι δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα;

  • Like 3
Δημοσ.

Μην το κουράσουμε, πολλά λάθη στην εγκατάσταση, δικηγόρος χθες για εξώδικο ή ότι άλλο χρειαστεί. Τα μηχανήματα αυτά επιστροφή σε καμία περίπτωση μην δεχτείς επισκευή.

Θα απαιτήσεις να σου φτιάξουν μέχρι και το μάρμαρο.

Αυτά έχουν οι λαχείο δωρεάν εγκαταστάσεις και όταν παίρνεις/πας σε οποιοδήποτε τεχνικό χωρίς συστάσεις. (αξιολογήσεις πολλές φορές δεν παίζουν ρόλο)

Αν θες βάζεις φώτο από τα  εσωτερικά/εξωτερικά μηχανήματα να σου βρούμε και άλλα θέματα.

  • Like 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, kax54638 είπε

Εσύ στο πλαίσιο θα απευθυνθείς. Από εκεί έκανες την αγορά. Αν την εταιρία εγκατάστασης την επέλεξε το πλαίσιο, έχει και την ευθύνη για τις βλάβες που προκάλεσαν αυτοί. Δηλαδή το πλαίσιο τι σου λέει; Ότι δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα;

Με Το πλαίσιο μίλησα χθες έχει καταχωρήσει το αίτημα και απλά έδωσε ένα τηλ για να επικοινωνήσω με την εταιρία εγκατάστασης. Τώρα θα περιμένω αν δω τι θα πει και ο τεχνικός της midea αν και από το τηλ έβγαλε πόρισμα πως δεν φταίνε τα κλιματιστικά αλλά η εγκατάσταση!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, doom26 είπε

Με Το πλαίσιο μίλησα χθες έχει καταχωρήσει το αίτημα και απλά έδωσε ένα τηλ για να επικοινωνήσω με την εταιρία εγκατάστασης. Τώρα θα περιμένω αν δω τι θα πει και ο τεχνικός της midea αν και από το τηλ έβγαλε πόρισμα πως δεν φταίνε τα κλιματιστικά αλλά η εγκατάσταση!

λυπάμαι αλλά θες και εσύ να ταλαιπωρείσαι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νόμος :
Οποιοδήποτε προϊον για να λειτουργήσει πρέπει να πέσει στα χέρια έλληνα εγκαταστάτη-μάστορα, το αγοράζουμε από από την εταιρεία την ΙΔΙΑ ή το ΠΩΛΗΤΗ που ίδιος κάνει την εγκατάσταση (πχ εξειδικευμένη εταιρεία ψυξης/θερμανσης στη συγκεκριμένη περίπτωση) και όχι από το πιο φτηνό/βολικό/κοντινο (σουπερ-μαρκετ, ινετρνετικα μαγαζία).
Αλλιώς έχουμε τα θέματα όπως παραπάνω.

Επεξ/σία από a_f_a
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, korakios είπε

λυπάμαι αλλά θες και εσύ να ταλαιπωρείσαι

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου... Εφόσον την έπαθα προσπαθώ να βρω μια λύση. Εφόσον το κατάστημα που για εμενα ευθύνεται τρεις είναι οι επιλογές 1η να το πάω νομικά αλλά είναι νωρίς ακόμη, 2η να περιμένω να δω τι θα πει και η αντιπροσωπεία και 3η να πάω να τα κάνω λαμπογυαλο στο κατάστημα. Προς το παρόν επιλέγω την δεύτερη και αν σε σύντομο διάστημα δω πως δεν γίνεται τπτ θα ακολουθήσω την οδηγία με συνήγορο και νομικά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...