QuantumWanderer Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Ανοίγω ένα νέο θέμα για συζήτηση για το Toyota Aygo X. https://www.toyota.gr/new-cars/aygo-x Μού έχει κάνει εντύπωση ότι είναι αρκετά ψηλά σε πωλήσεις μέσα στο 2023.
NikosKallithea Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Ανοίγω ένα νέο θέμα για συζήτηση για το Toyota Aygo X. https://www.toyota.gr/new-cars/aygo-x Μού έχει κάνει εντύπωση ότι είναι αρκετά ψηλά σε πωλήσεις μέσα στο 2023. Ενενα αυτο δεν μου κάνει καμία εντύπωση, εντυπωση θα μου έκανε αν ήταν αρκετά ψηλά σε πωλήσεις μέσα στο 2023 οι Φεράρι.
mindreader Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Εστω και με τις 'ονομαστικες' τιμες, πως το καταφεραν να εχει μεση καταναλωση 4,8l/100χλμ, οταν το δικο μου προηγουμενο μοντελο (2014-2η γενιά) εχει 4,4l/100χλμ; Επρεπε να βελτιωνονται οχι να χειροτερευουν!
Joshua21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 3 minutes ago, mindreader said: Εστω και με τις 'ονομαστικες' τιμες, πως το καταφεραν να εχει μεση καταναλωση 4,8l/100χλμ, οταν το δικο μου προηγουμενο μοντελο (2014-2η γενιά) εχει 4,4l/100χλμ; Επρεπε να βελτιωνονται οχι να χειροτερευουν! Το πρόβλημα είναι πως συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, το 4,8 είναι βάση WLTP ενώ το 4,4 βάση NEDC. Εντελώς ενδεικτικά το δικό μου yaris του 2018 έχει μέση κατανάλωση βάση NEDC 3,7l/100km, ενώ βάση WLTP 4,8l/100km. Spoiler
ChristosVl Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 7 hours ago, kostasgr78 said: Ανοίγω ένα νέο θέμα για συζήτηση για το Toyota Aygo X. https://www.toyota.gr/new-cars/aygo-x Μού έχει κάνει εντύπωση ότι είναι αρκετά ψηλά σε πωλήσεις μέσα στο 2023. επειδη ειναι καινουριο πεσαν ολοι με τα μουτρα
QuantumWanderer Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Ενενα αυτο δεν μου κάνει καμία εντύπωση, εντυπωση θα μου έκανε αν ήταν αρκετά ψηλά σε πωλήσεις μέσα στο 2023 οι Φεράρι. Οκ, σύγκριση στα 2 άκρα, αλλά τόσο μικρό αυτοκίνητο, σπανίως έχει πετύχει τέτοια νούμερα πωλήσεων. 2 ώρες πριν, ChristosVl είπε επειδη ειναι καινουριο πεσαν ολοι με τα μουτρα Είναι αυτό ή είναι τελικά λογική «για πάμε να δούμε τί παίρνουμε στα 15000-16000 ευρώ, αφού όλα έχουν πάει στα 20000+»; Οπότε τελικά όλοι λόγω αυξήσεων τιμών, έχουν αναγκαστεί να συμβιβαστούν με λύσεις μικρότερων χώρων; 1
mindreader Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 23 hours ago, Joshua21 said: Το πρόβλημα είναι πως συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, το 4,8 είναι βάση WLTP ενώ το 4,4 βάση NEDC. Εντελώς ενδεικτικά το δικό μου yaris του 2018 έχει μέση κατανάλωση βάση NEDC 3,7l/100km, ενώ βάση WLTP 4,8l/100km. Reveal hidden contents Δεν καταλαβα απολυτως τιποτε.
Joshua21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 12 minutes ago, mindreader said: Δεν καταλαβα απολυτως τιποτε. Αν προσπαθήσεις έστω και λίγο θα το καταλάβεις. Από σένα εξαρτάται.
lary7 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 16/9/2023 στις 4:07 ΜΜ, mindreader είπε Εστω και με τις 'ονομαστικες' τιμες, πως το καταφεραν να εχει μεση καταναλωση 4,8l/100χλμ, οταν το δικο μου προηγουμενο μοντελο (2014-2η γενιά) εχει 4,4l/100χλμ; Επρεπε να βελτιωνονται οχι να χειροτερευουν! Πήραν ένα μικρό αμαξάκι και το έκαναν 30 πόντους μακρύτερο, 170 κιλά βαρύτερο και αντί για 14ρες του βάζουν 17-18ρες με πιο φαρδιά λαστιχα, κρατώντας τον ιδιο κινητήρα ουσιαστικά. Λογικό να καιει παραπάνω. Έγινε πιο μεγάλο απο την 1η γενιά Yaris 1
mindreader Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, lary7 said: Πήραν ένα μικρό αμαξάκι και το έκαναν 30 πόντους μακρύτερο, 170 κιλά βαρύτερο και αντί για 14ρες του βάζουν 17-18ρες με πιο φαρδιά λαστιχα, κρατώντας τον ιδιο κινητήρα ουσιαστικά. Λογικό να καιει παραπάνω. Έγινε πιο μεγάλο απο την 1η γενιά Yaris Α μαλιστα, αυτη ειναι η εξηγηση!
QuantumWanderer Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Σε επίπεδο ύψους εσωτερικά στην καμπίνα, χωράει πιο ψηλούς στις μπροστινές θέσεις από ό,τι το τωρινό Yaris;
likoyrgos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Να κάνω και εγώ μια ερώτηση . Ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμένο. Το θέλω κυρίως για εθνική Χαλκίδα - Αθήνα και τούμπαλιν αλλά και για Αθήνα . Επειδή πηγαίνω και σε επαρχία με κατσικόδρομους με ενδιαφέρει το ύψος απο το έδαφος. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι έχει μόνο 72HP. Γενικά δεν τρέχω, αλλά στην εθνική θα ήθελα να έχω επιτάχυνση. Είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο Susuki Ignis GL+. To τελευταίο μου φαίνεται πιό στενό, αλλά έχει περισσότερους ίππους (83). Τι γνώμη έχετε; Τι γίνεται με τον δακτύλιο σε αυτά τα αυτοκίνητα; Κυκλοφορούν ελεύθερα; Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2024 από likoyrgos
gogolanos Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2024 Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 , τα έχω δει στατικά στην έκθεση...Το aygo έχει πιο ώραιο εσωτερικό , to Suzuki φαίνεται λίγο πιο φτηνιάρικο... Για τους πίσω όμως μου φαίνεται καλύτερο το ignis, τουλάχιστον στο γόνατα, στο πλάτος είναι μεν πιο στενό αλλά για 2 είναι οκ, έτσι κ αλλιώς κ στο aygo 3 δεν μπαίνουν....επίσης στο aygo δεν κατεβαίνουν τα πίσω παράθυρα..... Εγώ θα πήγαινα στο ignis για τη χρήση που το θες, περισσότερα κυβικά κ άλογα κ αν πας κ στο mild hybrid έχεις κ την ταμπέλα του υβριδικού που μπορεί να παίξει ρόλο σε μια μεταπώληση μελλοντικά..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα