dream21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Ο άνθρωπος παίζει μπάλα μόνος του.. όλοι οι άλλοι το χάος στην ηλεκτροκίνηση 14 hours ago, enlightened said: Άντε να βγει το Model 2 στα 20 χιλιάρικα να τους διαγράψει όλους 20000 χιλιάρικα στην Αμερική μπορεί εδώ εάν βγει μιλάμε στο 30αρι. αλλα όλα είναι φημες περί μοντέλο 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Ναι insomnia, θα ήθελα να παραγγείλω 2 σουβλάκια. “Αγγλικά; Κάτσε να τα βάλω Google translate!” Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexpap Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Φέρτε μου μια Tesla να την κάνω ανταλλακτικά (Spare Parts). Να την σπείρω (με τον Σπύρο) στο χωράφι να φυτρώσει το λίθιο(Lithium) που δεν έχει να την δοκιμάσω στους αγρούς να πάρει αέρα να δούμε αν είναι αμάξι. Σημείωση: Δεν θέλω TESLA γιατί δεν θέλω να είναι μόνο αμάξι. Για να καταλάβει ο Musk ότι πρέπει να βάλει μπρίζα και να τροφοδοτεί τις αγροτικές οικίες από την Tesla και εργαλεία που χρειάζονται θα έχει περάσει μισός αιώνας και τότε εγώ θα είμαι πάπαλα.(Εις τον αφρό της Θάλασσας (δις)). Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2023 από alexpap 1 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gjp1000 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 εδω δεν μπορει να φτιαξει τον ενα αρμο να ειναι ιδιος με τον αλλο θελει να μειωσει περαιτέρω το κοστος κατασκευης 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peet Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 16/9/2023 στις 2:03 ΠΜ, liberostelios είπε Το πλαίσιο του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση με το αν είναι ηλεκτρικό ή όχι. Μα εδώ μιλάμε για σασί. Στο τέλος όλο γίνεται ένα μέρος. Η διαφορά είναι ότι αντί να δημιουργούνται πολλά κομμάτια στην πρέσα και στο τέλος να συγκολλούνται, θα βγαίνει όλο το σασί σε μια πρέσα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς το σασί καταλήγει να είναι ένα κομμάτι στο οποίο δεν μπορείς να κάνεις αντικαταστάσεις. Θεωρητικά δεν πρεπει να γίνονται τέτοιες επιδιορθώσεις ,στη πράξη όμως γίνονται σε όλο τον κόσμο -νόμιμα . Ας μην ξεχνάμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μερικούς τύπους από πλατφόρμες που τις προσαρμόζουν ανάλογα επιτυγχάνοντας οικονομία μεγεθους ή ακόμη χρήσιμοποιούν την ίδια κοινή πλατφόρμα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες Οσον αφορά τα της χυτεύσεως είναι μια άλλη ιστορία ,μια διαφορετική συζήτηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 3 hours ago, peet said: Θεωρητικά δεν πρεπει να γίνονται τέτοιες επιδιορθώσεις ,στη πράξη όμως γίνονται σε όλο τον κόσμο -νόμιμα . Ας μην ξεχνάμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μερικούς τύπους από πλατφόρμες που τις προσαρμόζουν ανάλογα επιτυγχάνοντας οικονομία μεγεθους ή ακόμη χρήσιμοποιούν την ίδια κοινή πλατφόρμα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες Οσον αφορά τα της χυτεύσεως είναι μια άλλη ιστορία ,μια διαφορετική συζήτηση Και νόμιμα γίνεται και με οκ της κάθε εταιρίας καθος διαθέτουν ανταλλακτικά επισιμα. Αλλιος ακόμη και με να τρακάρισμα στο πίσω μέρος με 15 χιλομετρα θα έβγαινε αμάξι ολική η αν πατηθεί κάνα φτερό στο παρκάρισμα πχ πάλι ολική κλπ κλπ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peet Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, Black Demis είπε Και νόμιμα γίνεται και με οκ της κάθε εταιρίας καθος διαθέτουν ανταλλακτικά επισιμα. Αλλιος ακόμη και με να τρακάρισμα στο πίσω μέρος με 15 χιλομετρα θα έβγαινε αμάξι ολική η αν πατηθεί κάνα φτερό στο παρκάρισμα πχ πάλι ολική κλπ κλπ) Δεν μιλάμε για τέτοιου επιπέδου τρακαρίσματα ,αλλά για χοντρά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 5 minutes ago, peet said: Δεν μιλάμε για τέτοιου επιπέδου τρακαρίσματα ,αλλά για χοντρά Καλά για χοντρό βγαίνει οφφ όντος απλά στην περίπτωση της tesla με την τεχνική που αναφέρει ακόμη και μικρό χτύπημα θα το βγάλει totalled η επισκςυασμενο με τραβά κόψε φάση που θα το βγάλει και εκτός επισιμης υποστήριξης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peet Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Μόλις τώρα, Black Demis είπε Καλά για χοντρό βγαίνει οφφ όντος απλά στην περίπτωση της tesla με την τεχνική που αναφέρει ακόμη και μικρό χτύπημα θα το βγάλει totalled η επισκςυασμενο με τραβά κόψε φάση που θα το βγάλει και εκτός επισιμης υποστήριξης Συμφωνώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GiorgosT Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 15/9/2023 στις 10:39 ΜΜ, oletiras είπε και με ενα μικροτρακαρισμα, βγαζεις ολο το αμαξι off. Καλη ιδεα... Αυτό ακριβώς. Τίποτε άλλο. Στις 16/9/2023 στις 11:58 ΠΜ, odys03 είπε Δεν ξέρω πόσο "επαναστατική" μπορεί να είναι αυτή η μέθοδος κατασκευής. Μέχρι τώρα η μηχανολογία υποτίθεται υποστήριζε ότι όσο πιο πολλά είναι τα επι μέρους τμήματα τόσο μεγαλύτερη ελαστικότητα έχουν τα χωροδικτυώματα στα σασι. Οι ζώνες παραμάρφωσης αποροφούν τις δυνάμεις και κάνουν πιο ακίνδυνες τις συγκρούσεις και άλλα τέτοια. Λογικό όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ψάχνουν να μειώσουν το κόστος παραγωγής, το θέμα είναι η αξιοπιστία. Γενικά υπάρχει μια τάση ότι αφορά elon mask tesla για να γίνει trend να του δίνονται υπερβολικές δυνατότητες και χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις. Από την άλλη όταν έρχεται η στιγμή της πραγματικότητας, παράδειγμα οι ηλεκτρονικές οθόνες όλα τα ηλεκτρονικά που έχουν γίνει μόδα παρουσιάζουν αναξιοπιστες συμπεριφορές. Απο το Tesla 3 της προηγούμενης γενιάς που παθαίνει black out ξαφνικά όλο το σύστημα ενδείξεων μέχρι τα Golf γενιάς 8, πολλά μοντέλα της Renault, παθαίνουν παρόμοια black out, περίεργες αναξιοπιστες ενδείξεις, δείχνουν άλλα όρια ταχύτητας απο τα πραγματικά, δεν παίρνουν μπρος ξαφνικά. δεν θα γράψω μάρκες μου έχει τύχει προσωπικά και σε ευρωπαικό και σε κορεατικό που δεν έχω ψάξει και σε ποιο εργοστάσιο κατασκευαζονται τσεχιας τουρκιας γερμανιας τρέχα γύρευε..... έχω τύχει σε ολοκαινουργιο αυτοκίνητο μολις μιας εβδομαδας να μην ανοιγει με τα κλειδια του να μένει παρκαρισμένο μια εβδομάδα αφου θα χανόντανε η εγγυηση αν προσπαθούσε κλειδαρας, έχω τύχει σε αυτοκίνητο δύο χρόνων να σβήνουν τα πάντα στο ταμπλώ και ενδειξεις οδηγού και infotainment να κανουν reset μόνα τους εν κινήσει, ειναι τρομακτικό να μην αισθάνεσαι σιγουριά, άλλο πράγμα να σου κάνει επανεκίνηση το κινητό άλλο πράγμα το αυτοκίνητο. μιλούσα με κάποιον που εργαζόταν παλιά στην Γερμανια σε εργοστάσιο και μου εξηγούσε πως γινόταν ο σχεδιασμός μέχρι την τελική παραγωγή των αυτοκινητων πριν 20 χρόνια δεν ξέρω αν ακολουθούνται τώρα οι ίδιες διαδικασίες. Η εταιρια παράδειγμα κατασκεύαζε 1500-3000 κομμάτια του επόμενου μοντέλου που τα κυκλοφορούσαν δοκιμαστικά τουλάχιστον για ενάμισι χρόνο και έπαιρναν feedback για τις βλάβες και τα προβλήματα πριν μπουν σε μαζική παραγωγή. Αυτά τα οχήματα είχαν ειδικές άδειες να κυκλοφορούν στους κανονικούς δρόμους ειδικά υπήρχαν 4 διαφορετικές εκδόσεις των pre production αυτοκινήτων α. χωρίς όλες τις νεες δυνατοτητες ενεργοποιημένες β. με όλες τις δυνατότητες ενερργοποημένες c.... Ποιός ξέρει τώρα τι διαδικασίες να γίνονται στα νέα αυτοκίνητα..... Και το θέμα πάει πολύ πιο πέρα, εταιρίες που κανουν "φτηνά" αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πιο αξιοπιστα αυτοκινητα απο εταιρίες που κατασκευάζουν ανώτερης κλάσης και κόστους αυτοκίνητα. Ένα εξάρτημα ένας κακός σχεδιασμός μπορεί να φέρει την καταστροφή. Παράδειγμα η VW έπαθε μεγάλη ζημιά με την νεα γενιά 8 των golf. (βέβαια πάντα να είμαστε επιφυλακτικοι σε κάθε άρθρο που διαβάζουμε αυτά που γράφουν για τα golf στο παρακάτω άρθρο, εγώ φοβάμαι τα αντιμετωπίζουν και πολλές άλλες σημερινές εταιρίες και κάτοχοι αυτοκινήτων) Προβλήματα στο λογισμικό, «πεθαμένες» μπαταρίες, ένας επιλογέας ταχυτήτων που κουνιέται ανεξέλεγκτα κι αισθητήρες παρκαρίσματος που χτυπούν χωρίς λόγο! Όχι δεν είναι η εισαγωγή κάποιου θρίλερ, αλλά τα λόγια ενός ιδιοκτήτη σχολής οδήγησης που έχει στο στόλο του δεκαπέντε VW Golf 8 και είναι εξαιρετικά δυσαρεστημένος, τόσο από τα αυτοκίνητα, όσο και από την αλαζονεία της εταιρεία εδώ ολόκληρο το άρθρο: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Thriler-ston-dromo-me-ta-VW-Golf-8-Synergeio-me-to-kalhmera_251458.asp Κατέκρινε το AutoTriti την VW;;; Καμιά δεκαριά χιλιάδες φούρνοι θα γκρεμίστηκαν!!! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grayden Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, Black Demis είπε Καλά για χοντρό βγαίνει οφφ όντος απλά στην περίπτωση της tesla με την τεχνική που αναφέρει ακόμη και μικρό χτύπημα θα το βγάλει totalled η επισκςυασμενο με τραβά κόψε φάση που θα το βγάλει και εκτός επισιμης υποστήριξης Δεν ισχύει αυτό. Πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη ζημιά για να βγει το αμάξι off. Μπορείς να δεις στο video ότι υπάρχουν ξεχωριστά κομμάτια που κουμπώνουν πάνω στα χυτά μέρη και αν χτυπηθούν ξεβιδώνουν και αλλάζουν αλλά αν η ζημιά είναι τέτοια που φτάσει στα χυτά τότε είναι πολύ δύσκολο να σώσεις το αμάξι, ανεξαρτήτως τρόπου κατασκευής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 38 minutes ago, grayden said: Δεν ισχύει αυτό. Πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη ζημιά για να βγει το αμάξι off. Μπορείς να δεις στο video ότι υπάρχουν ξεχωριστά κομμάτια που κουμπώνουν πάνω στα χυτά μέρη και αν χτυπηθούν ξεβιδώνουν και αλλάζουν αλλά αν η ζημιά είναι τέτοια που φτάσει στα χυτά τότε είναι πολύ δύσκολο να σώσεις το αμάξι, ανεξαρτήτως τρόπου κατασκευής. αυτο γινόταν μεχρι τωρα απο οτι κατάλαβα πλεον θελει ολα να ειναι μονοκόμματα.... αυτο ουσιαστικά συζητάμε εκτος και αν η είδηση ειναι αλλαν νταλλον Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2023 από Black Demis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Αυτό είναι ένα τυπικό αυτοφερόμενο αμάξωμα που παράγεται με συγκόλληση μεταλλικών τμημάτων από χάλυβα. Το αντίστοιχο της Τέσλα θέλουν να το κάνουν χυτό μονομπλόκ, αν το καταφέρουν μαγκιά τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 3 hours ago, Doubt said: Αυτό είναι ένα τυπικό αυτοφερόμενο αμάξωμα που παράγεται με συγκόλληση μεταλλικών τμημάτων από χάλυβα. Το αντίστοιχο της Τέσλα θέλουν να το κάνουν χυτό μονομπλόκ, αν το καταφέρουν μαγκιά τους. αν το κανουν αυτο θα πεσει αρκετα το κοστος κατασκευης αλλα θα ειναι non repairable απο παραμικρή σύγκρουση το αμάξι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2023 Το λέτε ρε παιδια. Θα παίρνουν ένα πλαίσιο και θα κόβουν κομμάτια και θα τα συγκολουν στο άλλο πλαίσιο. Ακριβώς ότι γίνεται και τώρα σε μεγάλη ζημιαμ.μμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα