Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο άνθρωπος παίζει μπάλα μόνος του.. όλοι οι άλλοι το χάος στην ηλεκτροκίνηση 

14 hours ago, enlightened said:

Άντε να βγει το Model 2 στα 20 χιλιάρικα να τους διαγράψει όλους

20000 χιλιάρικα στην Αμερική μπορεί εδώ εάν βγει μιλάμε στο 30αρι.

αλλα όλα είναι φημες περί μοντέλο 2

  • Like 1
  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι insomnia, θα ήθελα να παραγγείλω 2 σουβλάκια. “Αγγλικά; Κάτσε να τα βάλω Google translate!”

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φέρτε μου μια Tesla να την κάνω ανταλλακτικά (Spare Parts). Να την σπείρω (με τον Σπύρο) στο χωράφι να φυτρώσει το λίθιο(Lithium) που δεν έχει να την δοκιμάσω στους αγρούς να πάρει αέρα να δούμε αν είναι αμάξι.

Σημείωση:

Δεν θέλω TESLA γιατί δεν θέλω να είναι μόνο αμάξι. Για να καταλάβει ο Musk ότι πρέπει να βάλει μπρίζα και να τροφοδοτεί τις αγροτικές οικίες από την Tesla και εργαλεία που χρειάζονται θα έχει περάσει μισός αιώνας και τότε εγώ θα είμαι πάπαλα.(Εις τον αφρό της Θάλασσας (δις)).

Επεξ/σία από alexpap
  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

εδω δεν μπορει να φτιαξει τον ενα αρμο να ειναι  ιδιος με τον αλλο θελει να μειωσει περαιτέρω το κοστος κατασκευης

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/9/2023 στις 2:03 ΠΜ, liberostelios είπε

Το πλαίσιο του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση με το αν είναι ηλεκτρικό ή όχι.

Μα εδώ μιλάμε για σασί. Στο τέλος όλο γίνεται ένα μέρος. Η διαφορά είναι ότι αντί να δημιουργούνται πολλά κομμάτια στην πρέσα και στο τέλος να συγκολλούνται, θα βγαίνει όλο το σασί σε μια πρέσα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς το σασί καταλήγει να είναι ένα κομμάτι στο οποίο δεν μπορείς να κάνεις αντικαταστάσεις.

Θεωρητικά δεν πρεπει να γίνονται τέτοιες επιδιορθώσεις ,στη πράξη όμως γίνονται σε όλο τον κόσμο -νόμιμα .

Ας μην ξεχνάμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μερικούς τύπους από πλατφόρμες που τις προσαρμόζουν ανάλογα επιτυγχάνοντας οικονομία μεγεθους ή ακόμη χρήσιμοποιούν την ίδια κοινή πλατφόρμα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες

Οσον αφορά τα της χυτεύσεως είναι μια άλλη ιστορία ,μια διαφορετική συζήτηση

Δημοσ.
3 hours ago, peet said:

Θεωρητικά δεν πρεπει να γίνονται τέτοιες επιδιορθώσεις ,στη πράξη όμως γίνονται σε όλο τον κόσμο -νόμιμα .

Ας μην ξεχνάμε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μερικούς τύπους από πλατφόρμες που τις προσαρμόζουν ανάλογα επιτυγχάνοντας οικονομία μεγεθους ή ακόμη χρήσιμοποιούν την ίδια κοινή πλατφόρμα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες

Οσον αφορά τα της χυτεύσεως είναι μια άλλη ιστορία ,μια διαφορετική συζήτηση

Και νόμιμα γίνεται και με οκ της κάθε εταιρίας καθος διαθέτουν ανταλλακτικά επισιμα. Αλλιος ακόμη και με να τρακάρισμα στο πίσω μέρος με 15 χιλομετρα θα έβγαινε αμάξι ολική η αν πατηθεί κάνα φτερό στο παρκάρισμα πχ πάλι ολική κλπ κλπ)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Black Demis είπε

Και νόμιμα γίνεται και με οκ της κάθε εταιρίας καθος διαθέτουν ανταλλακτικά επισιμα. Αλλιος ακόμη και με να τρακάρισμα στο πίσω μέρος με 15 χιλομετρα θα έβγαινε αμάξι ολική η αν πατηθεί κάνα φτερό στο παρκάρισμα πχ πάλι ολική κλπ κλπ)

Δεν μιλάμε για τέτοιου επιπέδου τρακαρίσματα ,αλλά για χοντρά

Δημοσ.
5 minutes ago, peet said:

Δεν μιλάμε για τέτοιου επιπέδου τρακαρίσματα ,αλλά για χοντρά

Καλά για χοντρό βγαίνει οφφ όντος απλά στην περίπτωση της tesla με την τεχνική που αναφέρει ακόμη και μικρό χτύπημα θα το βγάλει totalled η επισκςυασμενο με τραβά κόψε φάση που θα το βγάλει και εκτός επισιμης υποστήριξης

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

Καλά για χοντρό βγαίνει οφφ όντος απλά στην περίπτωση της tesla με την τεχνική που αναφέρει ακόμη και μικρό χτύπημα θα το βγάλει totalled η επισκςυασμενο με τραβά κόψε φάση που θα το βγάλει και εκτός επισιμης υποστήριξης

Συμφωνώ

Δημοσ.
Στις 15/9/2023 στις 10:39 ΜΜ, oletiras είπε

και με ενα μικροτρακαρισμα, βγαζεις ολο το αμαξι off. Καλη ιδεα...

Αυτό ακριβώς. Τίποτε άλλο.

Στις 16/9/2023 στις 11:58 ΠΜ, odys03 είπε

Δεν ξέρω πόσο "επαναστατική" μπορεί να είναι αυτή η μέθοδος κατασκευής.

Μέχρι τώρα η μηχανολογία  υποτίθεται υποστήριζε ότι όσο πιο πολλά είναι τα επι μέρους τμήματα τόσο μεγαλύτερη ελαστικότητα έχουν τα χωροδικτυώματα στα σασι.   Οι ζώνες παραμάρφωσης αποροφούν τις δυνάμεις και κάνουν πιο ακίνδυνες τις συγκρούσεις και άλλα τέτοια. Λογικό όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες  ψάχνουν να μειώσουν το κόστος παραγωγής, το θέμα είναι η αξιοπιστία.

Γενικά υπάρχει μια τάση ότι αφορά elon mask tesla για να γίνει trend να του δίνονται υπερβολικές δυνατότητες και χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις.

Από την άλλη όταν έρχεται η στιγμή της πραγματικότητας, παράδειγμα οι ηλεκτρονικές οθόνες όλα τα ηλεκτρονικά που έχουν γίνει μόδα παρουσιάζουν αναξιοπιστες συμπεριφορές.  Απο το Tesla 3 της προηγούμενης γενιάς που παθαίνει black out ξαφνικά όλο το σύστημα ενδείξεων μέχρι τα Golf γενιάς 8,  πολλά μοντέλα της Renault,  παθαίνουν  παρόμοια  black out, περίεργες αναξιοπιστες ενδείξεις,  δείχνουν άλλα όρια ταχύτητας απο τα πραγματικά,  δεν παίρνουν μπρος ξαφνικά. 

δεν θα γράψω μάρκες μου έχει τύχει προσωπικά και σε ευρωπαικό και σε κορεατικό που δεν έχω ψάξει και σε ποιο εργοστάσιο κατασκευαζονται τσεχιας τουρκιας γερμανιας τρέχα γύρευε.....

 έχω τύχει σε ολοκαινουργιο αυτοκίνητο μολις μιας εβδομαδας να μην ανοιγει με τα κλειδια του να μένει παρκαρισμένο μια εβδομάδα αφου θα χανόντανε η εγγυηση αν προσπαθούσε κλειδαρας, 

έχω τύχει σε αυτοκίνητο δύο χρόνων να σβήνουν τα πάντα στο ταμπλώ και ενδειξεις οδηγού και  infotainment να κανουν reset μόνα τους εν κινήσει,

ειναι τρομακτικό να μην αισθάνεσαι σιγουριά,   άλλο πράγμα να σου κάνει επανεκίνηση το κινητό άλλο πράγμα το αυτοκίνητο.

μιλούσα με κάποιον που εργαζόταν παλιά στην Γερμανια σε εργοστάσιο  και μου εξηγούσε πως γινόταν ο σχεδιασμός μέχρι την τελική παραγωγή των αυτοκινητων πριν 20 χρόνια δεν ξέρω αν ακολουθούνται τώρα οι ίδιες διαδικασίες.

Η εταιρια παράδειγμα κατασκεύαζε 1500-3000  κομμάτια του επόμενου μοντέλου που τα κυκλοφορούσαν δοκιμαστικά τουλάχιστον για ενάμισι χρόνο  και έπαιρναν feedback για τις βλάβες και τα προβλήματα πριν μπουν σε μαζική παραγωγή.   Αυτά τα οχήματα είχαν ειδικές άδειες να κυκλοφορούν στους κανονικούς δρόμους ειδικά  υπήρχαν 4 διαφορετικές εκδόσεις των pre production αυτοκινήτων   α. χωρίς όλες τις νεες δυνατοτητες ενεργοποιημένες  β.  με όλες τις δυνατότητες ενερργοποημένες c....

Ποιός ξέρει τώρα τι διαδικασίες να γίνονται στα νέα αυτοκίνητα.....

Και το θέμα πάει πολύ πιο πέρα,  εταιρίες που κανουν "φτηνά" αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πιο αξιοπιστα αυτοκινητα απο εταιρίες που κατασκευάζουν ανώτερης κλάσης και κόστους αυτοκίνητα.   Ένα εξάρτημα ένας κακός σχεδιασμός μπορεί να φέρει την καταστροφή.

Παράδειγμα η VW έπαθε μεγάλη ζημιά με την νεα γενιά 8 των golf.  (βέβαια πάντα να είμαστε επιφυλακτικοι σε κάθε άρθρο που διαβάζουμε αυτά που γράφουν για τα golf στο παρακάτω άρθρο,  εγώ φοβάμαι τα αντιμετωπίζουν και πολλές άλλες σημερινές εταιρίες και κάτοχοι αυτοκινήτων)

Προβλήματα στο λογισμικό, «πεθαμένες» μπαταρίες, ένας επιλογέας ταχυτήτων που κουνιέται ανεξέλεγκτα κι αισθητήρες παρκαρίσματος που χτυπούν χωρίς λόγο! Όχι δεν είναι η εισαγωγή κάποιου θρίλερ, αλλά τα λόγια ενός ιδιοκτήτη σχολής οδήγησης που έχει στο στόλο του δεκαπέντε VW Golf 8 και είναι εξαιρετικά δυσαρεστημένος, τόσο από τα αυτοκίνητα, όσο και από την αλαζονεία της εταιρεία   εδώ ολόκληρο το άρθρο: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Thriler-ston-dromo-me-ta-VW-Golf-8-Synergeio-me-to-kalhmera_251458.asp

 

Κατέκρινε το AutoTriti την VW;;; Καμιά δεκαριά χιλιάδες φούρνοι θα γκρεμίστηκαν!!!

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Black Demis είπε

Καλά για χοντρό βγαίνει οφφ όντος απλά στην περίπτωση της tesla με την τεχνική που αναφέρει ακόμη και μικρό χτύπημα θα το βγάλει totalled η επισκςυασμενο με τραβά κόψε φάση που θα το βγάλει και εκτός επισιμης υποστήριξης

Δεν ισχύει αυτό.

Πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη ζημιά για να βγει το αμάξι off.

Μπορείς να δεις στο video ότι υπάρχουν ξεχωριστά κομμάτια που κουμπώνουν πάνω στα χυτά μέρη και αν χτυπηθούν ξεβιδώνουν και αλλάζουν αλλά αν η ζημιά είναι τέτοια που φτάσει στα χυτά τότε είναι πολύ δύσκολο να σώσεις το αμάξι, ανεξαρτήτως τρόπου κατασκευής.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, grayden said:

Δεν ισχύει αυτό.

Πρέπει να γίνει πολύ μεγάλη ζημιά για να βγει το αμάξι off.

Μπορείς να δεις στο video ότι υπάρχουν ξεχωριστά κομμάτια που κουμπώνουν πάνω στα χυτά μέρη και αν χτυπηθούν ξεβιδώνουν και αλλάζουν αλλά αν η ζημιά είναι τέτοια που φτάσει στα χυτά τότε είναι πολύ δύσκολο να σώσεις το αμάξι, ανεξαρτήτως τρόπου κατασκευής.

 

 

αυτο γινόταν μεχρι τωρα απο οτι κατάλαβα πλεον θελει ολα να ειναι μονοκόμματα.... αυτο ουσιαστικά συζητάμε εκτος και αν η είδηση ειναι αλλαν νταλλον

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Unibody-frame-in-Clermont-FL-min-1024x61

 

Αυτό είναι ένα τυπικό αυτοφερόμενο αμάξωμα που παράγεται με συγκόλληση μεταλλικών τμημάτων από χάλυβα.

Το αντίστοιχο της Τέσλα θέλουν να το κάνουν χυτό μονομπλόκ, αν το καταφέρουν μαγκιά τους.

Δημοσ.
3 hours ago, Doubt said:

Unibody-frame-in-Clermont-FL-min-1024x61

 

Αυτό είναι ένα τυπικό αυτοφερόμενο αμάξωμα που παράγεται με συγκόλληση μεταλλικών τμημάτων από χάλυβα.

Το αντίστοιχο της Τέσλα θέλουν να το κάνουν χυτό μονομπλόκ, αν το καταφέρουν μαγκιά τους.

αν το κανουν αυτο θα πεσει αρκετα το κοστος κατασκευης αλλα θα ειναι non repairable απο παραμικρή σύγκρουση το αμάξι

Δημοσ.

Το λέτε ρε παιδια. Θα παίρνουν ένα πλαίσιο και θα κόβουν κομμάτια και θα τα συγκολουν στο άλλο πλαίσιο. Ακριβώς ότι γίνεται και τώρα σε μεγάλη ζημιαμ.μμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...