Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι που δεν το εχουν πολλοι αμα το κανουν ολα τα παλιοτερα θα γινει μετα ασυμφορο ή τουλαχιστο μη ανταγωνιστικο

  • Like 1
Δημοσ.

Καταρχήν ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας  ή αλήθεια είναι ότι εφόσον με ενδιαφέρει μόνο η οικονομία και όχι η αναβάθμιση του αυτοκινήτου το λογικό είναι το αέριο το αμάξι είναι 1 χέρι και τα πάντα στην ώρα τους και με το παραπάνω.

Η αλήθεια είναι ότι μου κάθεται κάπως  να πουλήσω αυτό όσο πιάσει  και να δώσω 10.000€ για να πάρω κάτι 2με4 χρόνια νεότερο  με περισσότερα χιλιόμετρα από το δικό μου. Απλά λόγω των ανοιχτών χιλιομέτρων που κάνω το disel δεν θα μου έβγαζε τα γνωστά dpfκλπ αλλά πού να το βρεις. 

 

Για το αέριο εάν ξέρετε να προτείνετε κάποιον καλό εγκαταστάτη στην Αθήνα  στείλτε ένα προσωπικό μήνυμα ο κινητήρας μού είναι λίγο δύστροπος για αέριο έτσι Διαβάζω  τουλάχιστον  τα συστήματα  που μου πρότειναν όλοι είναι το brc για το αμάξι μού..

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, mais stathis είπε

Καταρχήν ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας  ή αλήθεια είναι ότι εφόσον με ενδιαφέρει μόνο η οικονομία και όχι η αναβάθμιση του αυτοκινήτου το λογικό είναι το αέριο το αμάξι είναι 1 χέρι και τα πάντα στην ώρα τους και με το παραπάνω.

Η αλήθεια είναι ότι μου κάθεται κάπως  να πουλήσω αυτό όσο πιάσει  και να δώσω 10.000€ για να πάρω κάτι 2με4 χρόνια νεότερο  με περισσότερα χιλιόμετρα από το δικό μου. Απλά λόγω των ανοιχτών χιλιομέτρων που κάνω το disel δεν θα μου έβγαζε τα γνωστά dpfκλπ αλλά πού να το βρεις. 

 

Για το αέριο εάν ξέρετε να προτείνετε κάποιον καλό εγκαταστάτη στην Αθήνα  στείλτε ένα προσωπικό μήνυμα ο κινητήρας μού είναι λίγο δύστροπος για αέριο έτσι Διαβάζω  τουλάχιστον  τα συστήματα  που μου πρότειναν όλοι είναι το brc για το αμάξι μού..

Γράψε εδώ : Μοντέλο - αριθμό κινητήρα 

Περιοχή που είσαι .

Brc seq32 ή plug/drive 

Επιπλέον έχει μηχανικές βαλβίδες το ξέρεις ; ή υδραυλικές ;

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/#comment-1580514

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Γράψε εδώ : Μοντέλο - αριθμό κινητήρα 

Περιοχή που είσαι .

Brc seq32 ή plug/drive 

Επιπλέον έχει μηχανικές βαλβίδες το ξέρεις ; ή υδραυλικές ;

https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/#comment-1580514

Hyundai i30 2009 κωδικός κίνητρα G4FA κατά 99% έχει μηχανικές  αυτές που δεν ρυθμίζονται μόνες τους  μου πρότειναν το seq 32 όλοι  περιοχή  ταύρος...

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, mais stathis είπε

Hyundai i30 2009 κωδικός κίνητρα G4FA κατά 99% έχει μηχανικές  αυτές που δεν ρυθμίζονται μόνες τους  μου πρότειναν το seq 32 όλοι  περιοχή  ταύρος...

Καλό σύστημα είναι αρκεί να τοποθετηθεί με τα σωστά μπεκ υγραερίου και να βάλεις οπωσδήποτε μεικτό ψεκασμό στα φορτία . Έχει καλή στρατηγική αυτολιπανσης το BRC . 

Να κάνεις έλεγχο διακενων βαλβίδων κάθε 30,000

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρητικα το diesel ειναι καλυτερο αλλα με 9000 (+1000-2000 χιλ που πρεπει να εχεις στην ακρη για οποιοδηποτε μεταχειρισμενο) δυσκολα θα βρεις κατι αξιολογο εκει που εχουν φτασει οι τιμες.

Προσοχη στην εγκατασταση γιατι αρκετα αυτοκινητα εχουν θεματα με το αεριο, πρεπει να ψαξεις λιγο αν το δικο σου εχει θεματα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/9/2023 στις 8:54 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Aυτό θα έκανα εγώ.

 Γενικά ξέρω ότι τα hyundai από 2003- 2007 συνεργάζονται άψογα με το υγραέριο, για τους νεώτερους κινητήρες δεν έχω άποψη.

Ρωτα σε εγκαταστάτη γνώστη για τον κινητήρα σου και  αν δώσει το ok και το αυτοκίνητο είναι καλά συντηρημένο, προχώρα. Τα huyndai είναι σκυλιά.

Επεξ/σία από Trikala_city
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/9/2023 στις 9:46 ΠΜ, Dinos1973 είπε

Ξέχνα τα αέρια, εάν ήταν καλά θα είχαμε όλοι!

 

Σορρυ π το λεω αλλα αν ειχετε μυαλό σίγουρα θα ειχατε ολοι οι περίεργοι αεριο :)

 

Κ οσο αφορα το hyundai του θέματος ναι βαλε αεριο αν δεν βαρεθηκες πχ το αμαξι για αλλαγη κλπ και μεχρι να το πουλησεις δεν θα εχει βγάλει καποιο πρόβλημα με τα χλμ που εισαι τωρα! 

Δημοσ.
Spoiler
28 λεπτά πριν, stel106 είπε

Σορρυ π το λεω αλλα αν ειχετε μυαλό σίγουρα θα ειχατε ολοι

κοίτα , η βρώμα βγήκε δικαιολογημένα για το lpg , όταν βάζανε άσχετα μαστόρια και δεν ξέρανε να ρυθμίσουν το σύστημα

μετά , στα άμεσου ψεκασμού τα πρώτα συστήματα ψεκάζανε υπερβολικά ποσοστά βενζίνης οπότε ξενερώνανε (βάλε και περιπτώσεις που δεν έλεγε το μαστόρι οτι θα σου καίει και 30%+ βενζίνη)

γενικά δε νομίζω να σου είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί ο κόσμος φοβάται τη μετατροπή και νομίζει ακόμα οτι το υγραέριο χαλά το μοτέρ

κατα τα άλλα ,(σε σωστό εγκαταστάτη)  όποιος κάνει πάνω απο 5000χλμ/έτος έχει βγει κερδισμένος , ειδικά τα τελευταία χρόνια

 

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

κοίτα , η βρώμα βγήκε δικαιολογημένα για το lpg , όταν βάζανε άσχετα μαστόρια και δεν ξέρανε να ρυθμίσουν το σύστημα

μετά , στα άμεσου ψεκασμού τα πρώτα συστήματα ψεκάζανε υπερβολικά ποσοστά βενζίνης οπότε ξενερώνανε (βάλε και περιπτώσεις που δεν έλεγε το μαστόρι οτι θα σου καίει και 30%+ βενζίνη)

γενικά δε νομίζω να σου είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί ο κόσμος φοβάται τη μετατροπή και νομίζει ακόμα οτι το υγραέριο χαλά το μοτέρ

κατα τα άλλα ,(σε σωστό εγκαταστάτη)  όποιος κάνει πάνω απο 5000χλμ/έτος έχει βγει κερδισμένος , ειδικά τα τελευταία χρόνια

 

Ισχύουν ολα οσα λες επειδή ειχε ψωμακι το υγραεριο περνούσε κ ο καθε πικραμένος!

αλλα και παλι περα απο καποια αυτοκίνητα ford nissan κλπ δεν βγαζανε προβλήματα στο σύνολο τους! 

Οποτε εγω επειδή τα βλέπω καθε μερα στην δουλεια ένα αμαξι π εχει κανει 100. 000χλμ  χονδρικα εχει κανει σχεδον αποσβεση ολο το αμαξι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...