Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας 

Την γνώμη σας μπας και αποφασίσω. 

Έχω ένα hundai i30 2009 135.000km σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα  μηχανικά κλπ.

Κάνω το χρόνο περίπου 18-19000 km όλα τα χιλιόμετρα γίνονται αποκλειστικά στην εθνική η κατανάλωση που γράφει το αμάξι είναι 6 λίτρα στα 100 βέβαια με πολύ ελαφρύ πόδι.Επειδή με έχει ματώσει οικονομικά  η βενζίνη  Σκέφτομαι να πάρω  ενα disel αμάξι με διαθέσιμο μπάτζετ 9000€ η να κάνω αυτό lpg [υγραέριο]  ανησυχώ για τής βλάβες αν βάλω lpg.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τής απαντήσεις σας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη θέση σου θα σκεφτόμουν ποσα χρόνια ακόμα θα κρατήσω ένα αμάξι που δεν έχει προβλήματα και ποσα χρήματα θα εξοικονομούσα σε αυτά τα χρόνια αν έβαζα υγραέριο,με οποίο ρίσκο συνεπάγεται,συν το κόστος τοποθέτησης υγραερίου.

Diesel μτχ δεν θα επαιρνα,στο αντίστοιχο i30D η Hyundai δίνει 4,2 λίτρα σε ιδανικές συνθήκες.

Προσωπικά θα κρατούσα το i30 που είναι ένα τίμιο αμάξι και δεν θα το πείραζα.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Ταλαιπωρια η αλλαγη σε αεριο,γενικα πολυ πατεντα και αυξανονται οι πιθανοτητες για ζημια. Περα απο το οτι πρεπει να του βαζεις και βενζινη και αεριο. 

Παιρνεις ενα diesel και ηρεμησες, ειναι σκυλια,δεν καταλαβαινουν τιποτα και καινε ακραια λιγοτερο..+με 9.000-10.000 παιρνεις αυτοκινητο του 2015-2016 diesel euro6 και δεν μενεις με του 2009

 

Επεξ/σία από ChristosVl
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mais stathis είπε

Καλησπέρα σας 

Την γνώμη σας μπας και αποφασίσω. 

Έχω ένα hundai i30 2009 135.000km σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα  μηχανικά κλπ.

Κάνω το χρόνο περίπου 18-19000 km όλα τα χιλιόμετρα γίνονται αποκλειστικά στην εθνική η κατανάλωση που γράφει το αμάξι είναι 6 λίτρα στα 100 βέβαια με πολύ ελαφρύ πόδι.Επειδή με έχει ματώσει οικονομικά  η βενζίνη  Σκέφτομαι να πάρω  ενα disel αμάξι με διαθέσιμο μπάτζετ 9000€ η να κάνω αυτό lpg [υγραέριο]  ανησυχώ για τής βλάβες αν βάλω lpg.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τής απαντήσεις σας. 

Και το diesel εάν δε είναι καλό συντηρημένο βλάβες θα σου βγάλει και μπορεί και ακριβές (μπεκ - τρόμπα - dpf ) 

Για μένα αφού ξέρεις το δικό σου , βρες σωστό εγκατάστατη δες και σύστημα με υποστήριξη και προχώρησε . Αρκεί να δουλεύει σωστά στο κύριο καύσιμο πριν τη οποιαδήποτε μετατροπή 

3 υγραέριο πέρασαν στη οικογένεια με αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με υγραέριο. Δε υπήρξε πρόβλημα από το υγραέριο, αλλά άρχισαν να ζητάνε λόγω φυσιολογικής φθοράς και χιλιομέτρων (45000 / χρόνο).

Βέβαια η οδήγηση με diesel είναι άλλη αίσθηση λόγω και της ροπής χαμηλά .

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Βαλε υγραεριο καλη μαρκα σε σωστο εγκαταστατη. Αξιολογο πετρελαιο που δεν θα εχει πανω απο 200k Km σε αυτα τα χρηματα δυσκολα θα βρεις…

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτα το δικο μου diesel 10 χρονια 220.000 χλμ και ειμαι μονο με λαδια ανα 30.000 χλμ. Δεν καιει σταγονα λαδι. Το αμαξι ειναι μαμα εργοστασιο, ουτε φλατζα ψευτοκαπακου δεν εχω αλλαξει, ουτε μπαταρια.

Μικτη καταναλωση 4,8 λιτρα. Παντα BP Diesel Ultimate ή EKO Diesel AVIO. 

Το diesel αποκτα τρελο πλεονεκτημα στις υψηλες ταχυτητες. Σε μεικτες συνθηκες η ωφελεια σου στην τσεπη θα ειναι απο 50-75%.

 

Επεξ/σία από INFLUENCER
  • Like 1
Δημοσ.

Σε πετρέλαιο θα δώσεις όπως λες 9.000€. Σε υγραέριο θα δώσεις 1.500€ για να βάλεις ένα από τα καλύτερα συστήματα της αγοράς, ενώ μετά η χρήση του ανά χλμ είναι φτηνότερη ακόμα και σε σχέση με diesel (αν και για λίγο). Πότε θα πάρεις πίσω τα έξτρα 7.500€ για το πετρέλαιο; Ποτέ.

Οι βλάβες που φοβάσαι με καλό σύστημα και καλή εγκατάσταση απλά δεν υπάρχουν, ή είναι τρομερά σπάνιες (πιο σπάνιες, αλλά και πιο φτηνές απ' ότι να σου ψοφήσουν τα μπεκ ή το DPF σε diesel). Αρκετοί κάναν την πιο φτηνή εγκατάσταση στον μαστρο-Κατσαπλιά που πριν ανακλύψει το υγραέριο έβαζε... πλακάκια, και κατέληγαν σε σύντομο διάστημα να παίρνουν στο χέρι βαλβίδες, φλάτζες, ή και όλο το μοτέρ παραμάσχαλα. Στην πράξη (πάντα με δεδομένο σωστή εγκατάσταση, όχι της κακιάς ώρας) βλάβες είτε δεν υπάρχουν καν, ή είναι σπανιότατες και «αστείες» (οπότε με την οικονομία που κάνεις, απλά δε σ' απασχολούν). Bonus το ότι κρατάς το αυτοκίνητό σου που το ξέρεις :)

Εγώ δυστυχώς είμαι από τους τελευταίους και καταϊδρωμένους που πήραν την απόφαση, και μάλιστα σ' αυτοκίνητο που οι περισσότεροι λέγανε «τι πας να κάνεις!». Συγκεκριμένη ήμουν η πρώτη τέτοια μετατροπή που έγινε στη χώρα. Πέρυσι τον Ιούνιο με τη βενζίνη στο 2,30€+ είπα «ε άντε και»... τώρα έχω 40+ χιλιάδες χλμ περισσότερα με αέριο, ή αλλιώς, περίπου 1,500€ στην τσέπη. Βέβαια επειδή οι περισσότεροι ακόμα μου λένε ότι θα «σκάσει» (!), καλού - κακού έχω 2 πυροσβεστήρες, ένα μικρό κάτω από το κάθισμα, κι ένα δίκιλο στο πορτ-μπαγκάζ. Δεν είναι να παίζουμε! :lol:

  • Like 3
Δημοσ.
13 hours ago, mais stathis said:

Καλησπέρα σας 

Την γνώμη σας μπας και αποφασίσω. 

Έχω ένα hundai i30 2009 135.000km σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα  μηχανικά κλπ.

Κάνω το χρόνο περίπου 18-19000 km όλα τα χιλιόμετρα γίνονται αποκλειστικά στην εθνική η κατανάλωση που γράφει το αμάξι είναι 6 λίτρα στα 100 βέβαια με πολύ ελαφρύ πόδι.Επειδή με έχει ματώσει οικονομικά  η βενζίνη  Σκέφτομαι να πάρω  ενα disel αμάξι με διαθέσιμο μπάτζετ 9000€ η να κάνω αυτό lpg [υγραέριο]  ανησυχώ για τής βλάβες αν βάλω lpg.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τής απαντήσεις σας. 

Ξέχνα τα αέρια, εάν ήταν καλά θα είχαμε όλοι!

 

  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ.
2 hours ago, INFLUENCER said:

 

. Σε μεικτες συνθηκες η ωφελεια σου στην τσεπη θα ειναι απο 50-75%.

 

πως προκυπτει αυτο το 75%?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επειδη εχεις λιγα χλμ και το ξερεις το αυτοκινητο (συντηρηση) θα σου προτεινα αεριο. Βρες ενα καλο εγκαταστατη και συστημα (ιδιως για after sales/συντηρηση) και αν εισαι νοικοκυρης και συντηρεις το αεριο θα γλιτωσεις στη τσεπη. Το κοστος συντηρησης του αεριου ειναι πολυ μικρο σε ετησια βαση ενω μπουκαλα αλλαζεις μετα απο χρονια. Επισης παντα συμβουλευω να εχεις οχημα με αεριο που ειτε το εχεις βαλει εσυ ειτε ειναι απο το εργοστασιο. Εχουν δει πολλα τα ματια μου απο μτχ με το χειροτερο, να μη περναει ΚΤΕΟ ή να εχει γινει ζημια σε σασι(!).

αν παρεις diesel μτχ θα πρεπει φανταζομαι να πουλησεις το ιχ σου να κανεις καλη ερευνα αγορας αλλα και παλι δε ξερεις τι θα σου βγαλει σε ζημιες το diesel. Αν ειναι καινουργιο και σε παιρνει οικονομικα τοτε diesel απο εμενα. Ωστοσο οικονομοτεχνικα μεγαλυτερη οικονομια θα δεις σε αεριο.

 

ειχα lpg για 4 χρονια/δικη μου εγκατασταση->μηδεν βλαβες στο αεριο

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, paylidis είπε

κανε το δικο σου αεριο, μεταχειρισμενο κ πετρελαιο ειναι αυτοκτονια...

Θα συμφωνήσω 100%.

Εχεις ενα καλοσυντηρημένο hundai θα το δώσεις να πάρεις ντηζελ με 9-10 χιλιάδες ευρώ μάλλον εισαγωγής. Σκέτη αυτοκτονία από ολες τις πλευρές ακόμη και στην οικονομία καυσίμου ειδικά αν είσαι Αθήνα. Με τιμή αμόλυβδης στο 1,90 πετρέλαιο πάνω από 1,70 και υγραέριο 70 με 75 λεπτά λες ότι κάνεις κοντά 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο το κάνεις υγραέριο , σε ένα χρόνο θα σου βγάλει τα έξοδα εγκατάστασης και δεν θα σκας πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις.

Από το υγραέριο το μόνο που θα φοβάσαι είναι οι βαλβίδες. Βρίσκεις ενα καλό εγκαταστάτη βάζεις ένα καλό σύστημα με αναγκαίο ψεκασμό και δεν έχεις τίποτε να φοβάσαι από τη στιγμή που διάβασα ότι είσαι νορμάλ οδηγός και δεν σου αρέσουν τα γκάζια. Τέτοιος είμαι και γω 240.000 χιλιόμετρα με υγραέριο +128.000 με βενζίνη μοτέρ δεν έχει πειραχτεί ακόμη. Υγραέριο σήμερα 69 λεπτά το είδα. Βενζινοκίνητοι ακούτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε🤣😜

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...