prefuse Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Αγορασα πριν δυο μηνες ενα κινητο και πλεον δεν αναγνωρίζει καμια καρτα sim. το πηγα για επισκευή στο πλαισιο και δεν μπορεσαν ουτε να το επισκευάσουν, ουτε να το αντικαταστήσουν με νεο, καθως λένε οτι πλεον δεν υπάρχει ο συγκεκριμένος κωδικος. Η μονη λύση που μου προτάθηκε ειναι πιστωτικό για μελλοντική αγορα και αρνήθηκαν επιστροφή χρηματων. τι ισχυεί νομικά, οταν δεν μπορουν ουτε να επισκευάσουν το προιον, αλλα ούτε να το αντικαταστήσουν; δεν δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων; Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2023 από prefuse 1
VonLoutsos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Νομικά μπορείς δεν είσαι υποχρωμένος να πάρεις πιστωτικό και θεωρητικά πρέπει (αν θες) να σου επιστρέψουν τα χρήματα με τον τρόπο που πλήρωσες. Αν ψάξεις σχετικά με εγγυήσεις και πληρωμές ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Αυτοί πάντα κοιτάνε να δώσουν πιστωτικό για να μην χάσουν τα χρήματα αλλά αν επιμείνεις λίγο και τους αναφέρεις και τον νόμο τότε ίσως κάνουν πίσω. Αν όχι μπορείς και να ενημερώσεις πως θα προβείς σε καταγγελία όπου πάλι θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω αλλά σε λίγο περισσότερο διάστημα. 1
SilentVoice Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Ζητα τους εγγράφως τον λόγο που σου αρνούνται την επιστροφή χρημάτων. Πες οτι το θέλεις για χρήση σε καταγγελία στον ΣτΚ. 1
MikeJ Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Αν και δε μπορώ να το βρω τώρα παλιά στο σάιτ της γενικής γραματείας καταναλωτή έγραφε το εξής: Από τη στιγμή που το προϊόν είναι ελαττωματικό, ο πωλητής υποχρεούται σε επισκευή, διόρθωση, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και μάλιστα στην ίδια αξία με την αξία που είχατε καταβάλει για την αγορά και όχι στη νέα μειωμένη ενδεχομένως τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν κατά την ημέρα της επιστροφής λόγω π.χ. περιόδου εκπτώσεων. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ο πωλητής υποχρεούται να καταβάλει την αξία σε μετρητά και δεν μπορεί να σας χορηγήσει πιστωτικό σημείωμα. Εφόσον για το προϊόν παρέχεται εγγύηση, μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από αυτήν. Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. " 2
korakios Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 3 ώρες πριν, prefuse είπε Η μονη λύση που μου προτάθηκε ειναι πιστωτικό για μελλοντική αγορα και αρνήθηκαν επιστροφή χρηματων. είναι για όσους ψαρώσουν , κατευθείαν καταγγελία εκεί , αν σε πάρουν τηλ απο Πλαίσιο το κλείνεις 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα