MontzOlee Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, elgol είπε Αυτο με το ali δεν το καταλαβα σε ποια δινουν refund; Το Ali έχει βάλει κάποιες κατηγορίες όπως το Choice ή το Super Deals που η αντιμετώπιση δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν. Σε περίπτωση προβλήματος μπαίνει κατευθείαν το Ali κ λύνει το πρόβλημα σε χρόνο dt! εγώ έχω πάρει επιστροφή χρημάτων 2-3 φορές κ δεν επέστρεψα και τίποτα. 1 ώρα πριν, naimore είπε και τηλ εχω παρει και mail εχω στειλει, στην αναμονη με εχουν δεν ξερω τι γινεται Τι να πω , μεγάλο κρίμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naimore Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 επιτελους πηραμε την εγκριση, αυριο θα ρθουν απο acs να παρουν τον προβληματικο φορτιστη και θα στειλουν μετα/σε επομενη φαση νεο, εχουμε ακομα δρομο... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elgol Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 19 minutes ago, MontzOlee said: Το Ali έχει βάλει κάποιες κατηγορίες όπως το Choice ή το Super Deals που η αντιμετώπιση δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν. Σε περίπτωση προβλήματος μπαίνει κατευθείαν το Ali κ λύνει το πρόβλημα σε χρόνο dt! εγώ έχω πάρει επιστροφή χρημάτων 2-3 φορές κ δεν επέστρεψα Μακαρι γιατι για αξιας 3€ αντικειμενου ζητουσαν registered επιστροφη κοστους ×2 τουλαχιστο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MontzOlee Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, elgol είπε Μακαρι γιατι για αξιας 3€ αντικειμενου ζητουσαν registered επιστροφη κοστους ×2 τουλαχιστο Ναι ναι ξέρω και θυμάμαι σε τι αναφέρεσαι. εγώ σου είπα πάντως ,σε choice παραγγελίες οι οποίες παρεμπιπτόντως άνω των δέκα 10€ έχουν δωρεάν μεταφορικά, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων είναι ότι πιο γρήγορο έχω συναντήσει εβερ , καλά δε σε σύγκριση με το παλιό Ali η μέρα με την νύχτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeJ Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 5 hours ago, naimore said: επιτελους πηραμε την εγκριση, αυριο θα ρθουν απο acs να παρουν τον προβληματικο φορτιστη και θα στειλουν μετα/σε επομενη φαση νεο, εχουμε ακομα δρομο... A δε το είχες στείλει καν; Εγώ νόμιζα το είχες στείλει και περίμενες έγκριση για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση κλπ. Δε κατανοώ γιατί σου έφαγε κόλλημα στην αρχή της διαδικασίας. Εκεί σε ρωτάει απλώς αν θες να το πας σε κατάστημα ACS ή να περάσει η μεταφορική να παραλάβει από το σπίτι. Τέλος πάντως έπεσες στη περίπτωση μάλλον' 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kokobine Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2023 δεν έχει τηλεφωνική υποστήριξη ... όλα καλά άμα τα προϊόντα είναι από καλό μαγαζί ... αν όμως δεν υπάρχουν κλαφτα.. πρέπει να έχει πολύ αυστηρά κριτήρια σχετικά με τα μαγαζιά που κάνει συνεργάτες ... η καραμέλα που λέει εκ τον υστέρων δε φέρουμε ευθύνη να την πετάξει… το ότι ένα μαγαζάκι από τις Σέρρες πουλάει δε μου λέει κάτι … εγώ θέλω το προϊόν .. βάζουνε τα είδη και έπειτα λένε δεν τα έχουνε … επιστροφές χρημάτων…. Οι μέρες περνάνε …ταλαιπωρία … πήγα να μπώ στο help center …. Η μοναδική σελίδα που δε δουλεύει στο skroutz παίζει να είναι μόνο αυτή… https://help.skroutz.gr/ Error 1016 Ray ID: 8202c9c5dca6fd62 • 2023-11-03 07:08:48 UTC Origin DNS error Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 18 Απριλίου Share Δημοσ. 18 Απριλίου (επεξεργασμένο) Σχετικά με τις επιστροφές μέσω σκρουτζ που μέχρι τώρα ήταν τόσο εύκολες, ξεχάστε όσα ξέρατε! Λάβαμε ειδοποίηση οι συνεργάτες που λειτουργούμε μέσω καλαθιού ότι από δω και πέρα εμείς θα εγκρίνουμε ή απορρίπτουμε τα αιτήματα επιστροφής (μέχρι τώρα δεν είχαμε καμία δυνατότητα, το σκρουτζ σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αποδεχόταν τα αιτήματα). Αυτό ουσιαστικά βάζει τέλος στις αθρόες εγκρίσεις επιστροφών. Για παράδειγμα, είχα παλιά επιστροφή που έλειπε η απόδειξη. Δεν θα έπρεπε να είχε εγκριθεί. Τώρα θα ζητούσα πρώτα φωτο να σιγουρευτώ ότι υπάρχει η απόδειξη και φωτο προϊόντος να δω αν είναι φορεμένο ή όχι. Αν έβλεπα ότι αυτά είναι εντάξει, τότε θα ενέκρινα. Επεξ/σία 18 Απριλίου από 1comment 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 18 Απριλίου Share Δημοσ. 18 Απριλίου 17 minutes ago, 1comment said: Σχετικά με τις επιστροφές μέσω σκρουτζ που μέχρι τώρα ήταν τόσο εύκολες, ξεχάστε όσα ξέρατε! Λάβαμε ειδοποίηση οι συνεργάτες που λειτουργούμε μέσω καλαθιού ότι από δω και πέρα εμείς θα εγκρίνουμε ή απορρίπτουμε τα αιτήματα επιστροφής (μέχρι τώρα δεν είχαμε καμία δυνατότητα, το σκρουτζ σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αποδεχόταν τα αιτήματα). Αυτό ουσιαστικά βάζει τέλος στις αθρόες εγκρίσεις επιστροφών. Για παράδειγμα, είχα παλιά επιστροφή που έλειπε η απόδειξη. Δεν θα έπρεπε να είχε εγκριθεί. Τώρα θα ζητούσα πρώτα φωτο να σιγουρευτώ ότι υπάρχει η απόδειξη και φωτο προϊόντος να δω αν είναι φορεμένο ή όχι. Αν έβλεπα ότι αυτά είναι εντάξει, τότε θα ενέκρινα. Προς το παρών δε βλέπω να έχουν αλλάξει τους όρους στη πολιτική επιστροφών, όσον αφορά τους πελάτες. https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy Μάλλον πάνε να το κάνουν σε στυλ dispute... δηλαδή το αίτημα επιστροφής να εγκρίνεται / απορρίπτεται απ'τον πωλητή και να υπάρχει η δυνατότητα dispute αν υπάρχει διαφωνία. Δε μου φαίνεται φυσιολογικό ο πελάτης να πληρώνει το skroutz, αλλά να μην έχει δικαίωμα να απευθυνθεί στο skroutz σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τις αποδείξεις.. υπάρχει θέμα. Μου έχει τύχει πολλές φορές σαν καταναλωτής να έρθουν προϊόντα χωρίς απόδειξη... μερικές φορές σε κατεστραμμένες παραγγελίες πχ σπασμένες λάμπες, χυμένα καθαριστικά κλπ. Δηλαδή απ'τη στιγμή που δεν υπάρχει απόδειξη, δε θα μπορώ να αιτηθώ επιστροφή; Θα παίζω με τον πωλητή τη κωλοκυθιά αν έστειλε ή αν δεν έστειλε απόδειξη; Δε στέκει στη λογική. Απ'τη άλλη οι πωλητές έχουν το δικαίωμα να στέλνουν παραγγελίες παραγγελίες χωρίς απόδειξη (με τη προϋπόθεση να κοπεί και να αναρτηθεί εντός 30 ημερών). Αυτό βοηθάει στο να μη μπλέκουν με ακυρωτικά σε περιπτώσεις επιστροφών. Πρέπει να βρεθεί μια σωστή φόρμουλα που να είναι δίκαιη για όλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 18 Απριλίου Share Δημοσ. 18 Απριλίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, ekrepali είπε Προς το παρών δε βλέπω να έχουν αλλάξει τους όρους στη πολιτική επιστροφών, όσον αφορά τους πελάτες. https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy Μάλλον πάνε να το κάνουν σε στυλ dispute... δηλαδή το αίτημα επιστροφής να εγκρίνεται / απορρίπτεται απ'τον πωλητή και να υπάρχει η δυνατότητα dispute αν υπάρχει διαφωνία. Δε μου φαίνεται φυσιολογικό ο πελάτης να πληρώνει το skroutz, αλλά να μην έχει δικαίωμα να απευθυνθεί στο skroutz σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τις αποδείξεις.. υπάρχει θέμα. Μου έχει τύχει πολλές φορές σαν καταναλωτής να έρθουν προϊόντα χωρίς απόδειξη... μερικές φορές σε κατεστραμμένες παραγγελίες πχ σπασμένες λάμπες, χυμένα καθαριστικά κλπ. Δηλαδή απ'τη στιγμή που δεν υπάρχει απόδειξη, δε θα μπορώ να αιτηθώ επιστροφή; Θα παίζω με τον πωλητή τη κωλοκυθιά αν έστειλε ή αν δεν έστειλε απόδειξη; Δε στέκει στη λογική. Απ'τη άλλη οι πωλητές έχουν το δικαίωμα να στέλνουν παραγγελίες παραγγελίες χωρίς απόδειξη (με τη προϋπόθεση να κοπεί και να αναρτηθεί εντός 30 ημερών). Αυτό βοηθάει στο να μη μπλέκουν με ακυρωτικά σε περιπτώσεις επιστροφών. Πρέπει να βρεθεί μια σωστή φόρμουλα που να είναι δίκαιη για όλους. Δεν θα δεις να αλλάζει κάτι γιατί δεν αλλάζει ο νόμος, αλλάζει αυτός που εγκρίνει τα αιτήματα. Εχεις κι εσύ τα δίκια σου αλλά φαντάσου (στον αντίλογο) και τα καταστήματα τι κουλές επιστροφές έχουν αντιμετωπίσει. Το σκρουτζ λέει ότι σε περίπτωση άρνησης του αιτήματος, γράφω τους λόγους και το ελέγχει και το σκρουτζ ενώ σου δίνει τη δυνατότητα επικοινωνίας ακόμα και τηλεφωνικής με τον πελάτη. Για μενα, ο μόνος λόγος που το κάνουν είναι για να διώξουν ακόμα ένα κομμάτι δουλειάς από πάνω τους (σου λέει ας κάνει τον έλεγχο το κατάστημα και αν απορρίψει, το βλέπουμε κι εμείς). Μάλλον θέλουν να ελευθερώσουν προσωπικό για να το πάνε αλλού. Απόδειξη αν δεν στείλεις με το δέμα, πρέπει να την ανεβάσεις πριν την αποστολή (το 30 μέρες δεν μου το λέει πουθενά). Γενικά στις κουριερ έχουν αρχίσει και σκανε από την ααδε και ανοίγουν ένα ένα τα δέματα για αποδείξεις. Κι εγώ κάποια στιγμή στις αντικαταβολές δεν έβαζα απόδειξη, όχι για φοροδιαφυγή αλλά μην τυχόν και μου γίνει επιστροφή και έχω να ακυρώνω αποδείξεις. Με το που έβλεπα ότι παρέλαβε, έστελνα την απόδειξη στο μεηλ. Τώρα όποιος δεν στέλνει απόδειξη σε δεμα, ρισκάρει να πέσει σε έλεγχο της ααδε στη μεταφορική και μετά θα φάει ξεσκόνισμα γερό! Επεξ/σία 18 Απριλίου από 1comment Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 18 Απριλίου Share Δημοσ. 18 Απριλίου Να σου πω δικά μου παραδείγματα επιστροφών; - Παραγγέλνω bic αναπτήρες maxi, μου στέλνουν mini... ζητάω επιστροφή και αντικατάσταση. Πάω και στοίχημα πως μόλις είδαν το αίτημα, μπορεί και να ήταν 100% σίγουροι πως έστειλαν maxi, κι ότι εγώ προσπαθώ να τους εξαπατήσω. Με τη νέα μέθοδο επιστροφών μπορεί και να μου έριχναν άκυρο... εγώ μετά πως θα βρω το δίκιο μου; - Παραγγέλνω για προσωπική χρήση με απόδειξη λιανικής 2750g nescafe, έρχεται με ημερομηνία λήξης τον άλλο μήνα. Δηλαδή αν ο πωλητής αρνηθεί την επιστροφή, θα φορτώσει σε μένα τα κοντολήξιμα του; Το ίδιο μου έχει τύχει και σε self-test. - Svelto κάψουλες πιάτων, 1 συσκευασία για το σπίτι να τις δοκιμάσω. Τις ανοίγω 10 μέρες αργότερα, ήταν μέσα μουχλιασμένες... ενώ αντίστοιχες finish (επίσης από skroutz 4πλή συσκευασία) τις είχα στο ίδιο ντουλάπι για μήνες και ήταν αναλλοίωτες. Έκανα αίτημα επιστροφής και το skroutz το έκανε δεκτό. Με το νέο σύστημα θα έπαιζα με τον πωλητή τη κωλοκυθιά ποιος απ'τους 2 τις άφησε σε χώρο με υγρασία; - Έξυπνο λάστιχο τρύπιο, το οποίο φυσικά διαπιστώνεται μετά τη χρήση. Τι θα κάνω αν ο πωλητής υποστηρίξει ότι το κακομεταχειρίστηκα εγώ; - Μπαταρία νιπτήρα 50 ευρώ, με κομμένη τη σφραγίδα ασφαλείας στο κουτί και μέσα χτυπημένη. Τι θα έκανα αν ο πωλητής αρνούνταν το αίτημα επιστροφής, λέγοντας ότι τη χτύπησα εγώ; Spoiler Για μένα η πολιτική επιστροφών του skroutz, ήταν ένας απ'τους λόγους που έδινα ένα σωρό παραγγελίες. Ότι σε περίπτωση που θα γίνει στραβή, ούτε τα χρήματα μου θα χάσω... ούτε και το χρόνο μου. Με τη νέα πολιτική επιστροφών αν δεν υπάρχει διαμεσολάβηση του skroutz σε περίπτωση άρνησης του πωλητή, ο πελάτης θα είναι εντελώς ξεκρέμαστος; Κάτσε να δούμε τη διαδικασία στη πράξη, διότι σου ξαναλέω... μου φαίνεται περίεργο η συναλλαγή να γίνεται μέσω πελάτη-skroutz αλλά το skroutz να απαλάσσεται από οποιαδήποτε ευθύνη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 18 Απριλίου Share Δημοσ. 18 Απριλίου 1 ώρα πριν, 1comment είπε Γενικά στις κουριερ έχουν αρχίσει και σκανε από την ααδε και ανοίγουν ένα ένα τα δέματα για αποδείξεις. Το λες και παραβιαση του ταχυδρομικου απορρητου, αλλα φανταζομαι η αρμοδια αρχη πεταει χαρταετο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 19 Απριλίου Share Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, ekrepali είπε Να σου πω δικά μου παραδείγματα επιστροφών; - Παραγγέλνω bic αναπτήρες maxi, μου στέλνουν mini... ζητάω επιστροφή και αντικατάσταση. Πάω και στοίχημα πως μόλις είδαν το αίτημα, μπορεί και να ήταν 100% σίγουροι πως έστειλαν maxi, κι ότι εγώ προσπαθώ να τους εξαπατήσω. Με τη νέα μέθοδο επιστροφών μπορεί και να μου έριχναν άκυρο... εγώ μετά πως θα βρω το δίκιο μου; Σου είπα. Σε περίπτωση που δεν εγκρίνουμε το αίτημα και το απορρίψουμε, θα πρέπει να γράψουμε τους λόγους και τότε το ελέγχει και το σκρουτζ. Όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορώ να βάλω την ανακοίνωση γιατί αφορά εμάς τα καταστήματα. Δε νομίζω να σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα, πέρα από το ότι θα πρέπει να επικοινωνείς με το σκρουτζ σε περίπτωση αντιπαράθεσης με το κατάστημα να δεχτεί επιστροφή. Αν έχεις δίκιο για τους λόγους επιστροφής, προφανώς θα επιληφθεί το σκρουτζ και θα την κάνει δεκτή. Αυτό καταλαβαίνω από την ανακοίνωση. Εντωμεταξύ ισχύει άμεσα από τη Δευτέρα. Επεξ/σία 19 Απριλίου από 1comment Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 19 Απριλίου Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2 minutes ago, 1comment said: Σου είπα. Σε περίπτωση που δεν εγκρίνουμε το αίτημα και το απορρίψουμε, θα πρέπει να γράψουμε τους λόγους και τότε το ελέγχει και το σκρουτζ. Όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορώ να βάλω την ανακοίνωση γιατί αφορά εμάς τα καταστήματα. Δε νομίζω να σου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα, πέρα από το ότι θα πρέπει να επικοινωνείς με το σκρουτζ σε περίπτωση αντιπαράθεσης με το κατάστημα να δεχτεί επιστροφή. Αν έχεις δίκιο για τους λόγους επιστροφής, προφανώς θα επιληφθεί το σκρουτζ και θα την κάνει δεκτή. Αυτό καταλαβαίνω από την ανακοίνωση. Εντωμεταξύ ισχύει άμεσα από τη Δευτέρα. Έτσι οκ, ουσιαστικά εφόσον το skroutz έχει πρόσβαση στο αίτημα/φώτο του πελάτη... συν το λόγο απόρριψης του καταστήματος... τότε η απόφαση που θα πάρουν κατά τον έλεγχο ισοδυναμεί με διαμεσολάβηση. Μακάρι να λειτουργήσει σωστά για όλους. Ειδικα για σένα στην ένδυση το καταλαβαίνω, βάσει όρων skroutz θα πρέπει να έχετε μεγάλη προστασία ακόμα και για ανοιγμένες συσκευασίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 19 Απριλίου Share Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, ekrepali είπε Έτσι οκ, ουσιαστικά εφόσον το skroutz έχει πρόσβαση στο αίτημα/φώτο του πελάτη... συν το λόγο απόρριψης του καταστήματος... τότε η απόφαση που θα πάρουν κατά τον έλεγχο ισοδυναμεί με διαμεσολάβηση. Μακάρι να λειτουργήσει σωστά για όλους. Ειδικα για σένα στην ένδυση το καταλαβαίνω, βάσει όρων skroutz θα πρέπει να έχετε μεγάλη προστασία ακόμα και για ανοιγμένες συσκευασίες. Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει τόσα "τέρατα" όσα έχω ακούσει από άλλους. Βλέπεις, το σκρουτζ δίνει το δικαίωμα επιστροφής ακόμα και μετά από χρήση 20 ημερών (και μέχρι μήνες μετά) με αιτιολογία του ελαττωματικού. Κάτι που στα eshop δεν το δέχεται κανείς. Μια φορά μου είχαν επιστρέψει ένα υπόδημα με τέτοια αιτιολογία 2 μήνες μετά την πώληση. Φορεμένο με φθαρμένη σόλα κλπ. Αμέσως άνοιξα αίτημα αποζημίωσης στο σκρουτζ βάζοντας φωτο. Ευτυχώς με αποζημίωσαν (δεν μου τράβηξαν τα λεφτά) αλλά ο πελάτης πήρε πίσω τα χρήματά του. Στα eshop κάποιοι γράφουν ότι δεν δέχονται επιστροφές ελαττωματικών, άλλοι ότι ισχύει για τις πρώτες 20 μέρες. Το σκρουτζ αφήνει ανοιχτό το δικαίωμα σχεδόν 6 μήνες! Προφανώς τέτοια αιτήματα θα τα απέρριπτα αμέσως. Δε νοείται εγγύηση παπουτσιού ή ρούχου και μάλιστα με τιμές κάτω των 20-25Ε για τέτοιο διάστημα. Το τραγικότερο βέβαια που έχει οδηγήσει σε τόσες "εύκολες" επιστροφές είναι που δεν χρεώνει μεταφορικά επιστροφής. Αυτό δεν συμβαίνει πουθενά αλλού. Σε όλα τα eshop υπάρχει κόστος 5Ε για επιστροφές λόγω υπαναχώρησης και κρατούνται και τα αρχικά μεταφορικά. Πιστεύω θα το αλλάξουν κάποια στιγμή. Τώρα που έχουν αρχίσει να χρεώνουν τα πάντα και να ανεβάζουν τις προμήθειες προς εμάς συνέχεια! Επεξ/σία 19 Απριλίου από 1comment 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Απριλίου Share Δημοσ. 19 Απριλίου 13 ώρες πριν, lector είπε Το λες και παραβιαση του ταχυδρομικου απορρητου, αλλα φανταζομαι η αρμοδια αρχη πεταει χαρταετο. Άρση του απορρήτου για τη διακρίβωση εγκλημάτων: Για ποια εγκλήματα επιτρέπεται η άρση σύμφωνα με το νέο Νόμο 5002/2022https://www.lawspot.gr/nomika-nea/arsi-toy-aporritoy-gia-ti-diakrivosi-egklimaton-gia-poia-egklimata-epitrepetai-i-arsi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα