NIKOsVAIO Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπίζουμε πάρα πολύ σοβαρό πρόβλημα με φορητότητα των εταιρικών αριθμών μας από τη NOVA προς την COSMOTE. Πραγματοποιήσαμε αλλαγή παρόχου. Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε η σύνδεση internet και του τηλ. κέντρου μας στην COSMOTE, σταματώντας να χρησιμοποιούμε τη NOVA. Με το Internet όλα καλά. Το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι πως οι περισσότεροι συνδρομητές NOVA κινητής και μάλλον όλοι οι συνδρομητές NOVA σταθερής και κάποια τυχαία νούμερα μάλλον, δε μπορούν να καλέσουν πια στην εταιρία μας. Παρουσιάζει τον αριθμό μας σα να μην υπάρχει, ή κάνει βουητά ή άλλα παράσιτα. Το θέμα είναι πως δεν περνάει καμία κλήση που έρχεται από NOVA προς εμάς από τη μέρα που τρέχουμε με COSMOTE. Έχω προβεί σε κάθε πιθανή ενέργεια που θα μπορούσα. Μιλάω συνεχώς με την COSMOTE και τους παρακαλάω για λύση. Είμαστε 9 μέρες τώρα με αυτό το πρόβλημα, έχουμε πολύ σημαντική μείωση στα τηλέφωνά μας και όπως καταλαβαίνετε η κατάσταση είναι τελείως έκρυθμη καθώς μιλάμε για επιχείρηση όπου το τηλέφωνο είναι βασικότατο κανάλι επικοινωνίας με το δίκτυο πωλήσεών μας. H COSMOTE ισχυρίζεται ότι κάνει ό,τι μπορεί να πιέσει τη NOVA να δώσει λύση, καθώς το πρόβλημα προκαλείται από λανθασμένη μεταφορά του αριθμού μας από τον παλιό πάροχο. Σήμερα σε γραπτή επικοινωνία με τη NOVA, απαντάνε πως δεν εκκρεμεί καμία ενέργεια από πλευράς τους. Η COSMOTE απαντάει πως δεν τους έχουν απαντήσει στα emails που έχουν στείλει στη NOVA... Έκανα ήδη καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τους έχω στείλει και συμπληρωματικό email με την γραπτή επικοινωνία και με τους 2 παρόχους. Υπάρχει κάποια άλλη συμβουλή; Μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο για να πιέσω την κατάσταση; Η κατάσταση στην εταιρία είναι οριακή. Μας στέλνουν πελάτες μηνύματα και νομίζουν ότι έκλεισε η επιχείρηση. Έχω αρχίσει και απελπίζομαι. Μιλάμε για εταιρικό αριθμό. Είναι γονάτισμα αυτό για κάθε επιχείρηση! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Όποια βοήθεια, σχόλιο, ιδέες καλοδεχούμενα. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2023 από NIKOsVAIO
NikosKallithea Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δεν εχει ολοκληρωθεί η φορητότητα ή δεν έγιναν σωστά ολα τα βήματα
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 εξωδικο στη nova, ανεφερε και διαφυγοντα κερδη, υπολειψη επιχειρησης και οτι αλλο κατεβει στο δικηγόρο 2
NIKOsVAIO Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Η φορητότητα υποτίθεται ολοκληρώθηκε μέσα στην ίδια μέρα που έγινε η αλλαγή. Έτσι ορίζει και ο νόμος και εκείνοι επιβεβαίωσαν το ίδιο. Προφανώς έχει γίνει κάτι λάθος. Το θέμα είναι τι μένει να κάνουμε περισσότερο... Δε διαφαίνεται φως και έχουμε υποστεί μεγάλη ζημιά. 3 λεπτά πριν, paylidis είπε εξωδικο στη nova, ανεφερε και διαφυγοντα κερδη, υπολειψη επιχειρησης και οτι αλλο κατεβει στο δικηγόρο Υποθέτω είναι το μόνο που έχει μείνει. Απλά κι αυτό δε ξέρω πραγματικά πόσο θα πάρει, και το θέμα είναι ότι εμείς έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα.
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Ξεκινα το σημερα, ειναι μιας ωρας δουλεια για να το συνταξει ο δικηγορος, και αυριο το πρωι να το παει ο επιμελητης... μιλαμε για επιχειρηση, χανετε λεφτα καθε λεπτο... 2
NIKOsVAIO Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 37 λεπτά πριν, paylidis είπε Ξεκινα το σημερα, ειναι μιας ωρας δουλεια για να το συνταξει ο δικηγορος, και αυριο το πρωι να το παει ο επιμελητης... μιλαμε για επιχειρηση, χανετε λεφτα καθε λεπτο... Αν δεν έχουν δώσει λύση μέχρι αύριο θα κινηθούμε προς τα εκεί όπως φαίνεται. 1
giandal Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2023 Μμμ. Για γρήγορο αποτέλεσμα βάλε έναν συνδρομητή nova να δηλώσει βλάβη, (δεν μπορώ να καλέσω τον τάδε αριθμό) θα πείτε, σε 1 2 ημέρες το πολύ θα είσαι εντάξει. 1
ss42ss Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2023 Εξώδικο για Διαφυγόντα κέρδη και ζημιά στην εικόνα της επιχείρησης, μόνο έτσι καταλαβαίνουν…
SaFiS Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 Στο foritotita.gr ποιον Παροχο δειχνουν τα νουμερα σας?? Αν λενε ΟΤΕ, η φορητοτητα εχει ολοκληρωθει, οποτε μετα το πιο πιθανο σεναριο ειναι η Nova να μην εχει “ξηλωσει” τα νουμερα σας απο τον IMS τους, με αποτελεσμα κλησεις απο το δικτυο τους να δρομολογουνται και να σκανε εσωτερικα στο πουθενα… Αν ομως φαινονται Forthnet / Nova τοτε εχουν κανει μαλ@κια απο ΟΤΕ και δεν εχουν στειλει το RFS (Ready For Service)…
user2163 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2023 2 minutes ago, SaFiS said: Στο foritotita.gr ποιον Παροχο δειχνουν τα νουμερα σας?? Αν λενε ΟΤΕ, η φορητοτητα εχει ολοκληρωθει, οποτε μετα το πιο πιθανο σεναριο ειναι η Nova να μην εχει “ξηλωσει” τα νουμερα σας απο τον IMS τους, με αποτελεσμα κλησεις απο το δικτυο τους να δρομολογουνται και να σκανε εσωτερικα στο πουθενα… Λογικά αυτό έχει γίνει
Λύση NIKOsVAIO Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Λύση Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Στις 26/9/2023 στις 10:35 ΜΜ, SaFiS είπε Στο foritotita.gr ποιον Παροχο δειχνουν τα νουμερα σας?? Αν λενε ΟΤΕ, η φορητοτητα εχει ολοκληρωθει, οποτε μετα το πιο πιθανο σεναριο ειναι η Nova να μην εχει “ξηλωσει” τα νουμερα σας απο τον IMS τους, με αποτελεσμα κλησεις απο το δικτυο τους να δρομολογουνται και να σκανε εσωτερικα στο πουθενα… Αν ομως φαινονται Forthnet / Nova τοτε εχουν κανει μαλ@κια απο ΟΤΕ και δεν εχουν στειλει το RFS (Ready For Service)… Στις 26/9/2023 στις 10:37 ΜΜ, user2163 είπε Λογικά αυτό έχει γίνει Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ναι αυτό είχε γίνει. Η NOVA δεν είχε δρομολογήσει σωστά τα νούμερα, και εγγράφως είχε αναγνωρίσει εξ αρχής ότι είναι η αιτία του προβλήματος. Παρ' αυτά δεν έκανε τίποτα για αυτό. Στείλαμε εξώδικο, τηλέφωνα, emails, ΕΕΤΤ. Τίποτα. 1 μήνας καθημερινών προσπαθειών. Η λύση δόθηκε την Παρασκευή πριν 10 μέρες, όταν έφτασα στο αμήν και βρήκα τρόπο άμεσης επικοινωνίας με τον CEO του ομίλου, στον οποίο έστειλα το εξώδικο εκ νέου εξηγώντας του τι έχει συμβεί και ότι αυτή είναι η ύστατη προσπάθειά μας για να λυθεί το θέμα εξωδικαστικά. Παιδιά, μέσα σε 1 ώρα με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος να απολογηθεί και το είχε λύσει. Μας έσκισαν 1 μήνα για δουλειά μισής ώρας (κι αν). Δε ξέρω τι μπορεί να υποθέσει ο καθένας, αλλά μιλάμε για ντροπή και ξεφτίλα να πρέπει να φτάσεις στον CEO τόσο μεγάλου οργαμισμού για να λύσεις κάτι τέτοιο. Πιθανώς κάποιος έχασε τη δουλειά του εκείνη τη μέρα. 1
korakios Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 4 ώρες πριν, NIKOsVAIO είπε Πιθανώς κάποιος έχασε τη δουλειά του εκείνη τη μέρα. το θέμα είναι να έχανε και λεφτά κάποιος απο εκεί
NIKOsVAIO Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 16 λεπτά πριν, korakios είπε το θέμα είναι να έχανε και λεφτά κάποιος απο εκεί Δεν τους νοιάζει φίλε μου. Φίλος μου που δούλευε στη NOVA μέχρι πριν κάνα μήνα, όταν του είπα τι πάθαμε, μου είπε "καλή τύχη". Ότι το κάνουν σε τόσες και τόσες εταιρίες αυτό και έπαιρνε ακόμα και 2 και 3 μήνες. Δεν ελέγχονται από κανέναν. Η ΕΕΤΤ είναι ανέκδοτο.
NikosKallithea Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Μην ξεχνάτε ότι η νοβα είναι στην ουσία η γουιντ, ενα χάλι μαύρο
SaFiS Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, NikosKallithea said: Μην ξεχνάτε ότι η νοβα είναι στην ουσία η γουιντ, ενα χάλι μαύρο Διόρθωση: 2 μαύρα χάλια ενώθηκαν και έγιναν ένα απέραντο μπ@υρδέλο… Εντωμεταξύ σήμερα βγήκε είδηση ότι o Ντράγκαν Σόλακ είναι ύποπτος για οργανωμένο έγκλημα στα Σκόπια… Καλά θα πάει αυτό… 😂😂😂
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα