Zoory Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Παιδιά καλησπέρα σας. Είμαι μαθητής της β λυκείου και ενδιαφέρομαι για το επάγγελμα του πιλότου. Στην Ικάρων μάλλον δεν μπορώ να μπω λόγω αστιγματισμού(αν κάποιος ξέρει αν μπορώ να το καλύψω και να μπω θα με βοηθούσε) οπότε και να πρέπει να την απορρίψω. Μου κίνησε τον ενδιαφέρον λοιπόν η πολιτική αεροπορία, οπότε αν αποκλείσω την Ικάρων, τοτε μένει μόνο η λύση της ιδιωτικής σχολής. Θέλω κάποιος/α να με διαφωτίσει λίγο στο παραπάνω θέμα. Πχ ποια σχολή να επιλέξω, τι κόστος συνολικό θα υπάρχει, αν το πτυχίο μετράει στην αγορά εργασίας, πόσα χρόνια περίπου θα κάνω να την τελειώσω κλπ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
nkarama Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Απο τα λίγα που ξέρω, καθώς το σκεφτόμουν (πριν πολλές δεκαετίες όμως).... Το πτυχίο φυσικά και μετράει στην αγορά εργασίας. Αλλωστε πτυχίο πιλότου δεν χορηγείτε απο την σχολή, αλλά απο έναν πιστοποιημένο φορέα εξέτασης. Στην Ελλάδα είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Δες στο site τους τις σχολές που θεωρούνται πιστοποιημένες. https://hcaa.gov.gr/el/how-become-pilot Επίσης μπορεί να σου βγαίνει και φθηνότερα να πας σε σχολή του εξωτερικού. Οπου και να πας πάντως, το αντίστοιχο δίπλωμα πιλότου θα χορηγειθεί απο επίσημο φορέα, οπότε θα ισχύει παντού. 1
ghostaki Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Ρίξε μια ματιά στο φόρουμ του airliners.gr, νομίζω θα είναι πιο εύκολο να βρεις πληροφορίες εκεί.
stcp Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Επισης λαβε υποψιν οτι και για πιλοτος στην πολιτικη αεροπορια θα πρεπει να βγαλεις Class 1 Medical Certificate (που και εδω υπαρχουν προϋποθεσεις για την οραση). Θα σου ελεγα να μιλησεις απευθειας με Σχολες εδω στην Ελλαδα αρχικα να σε κατευθυνουν για διαδικασια/κοστος.
listerstorm Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2023 Εσύ δεν έγραφες ότι θέλεις Ιατρική με αντιπαράδειγμα φίλο 55ρη γιατρό με εταιρικό αυτοκίνητο και εξαιρετικά χρήματα;