agnostos13 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, polaki είπε Ήδη 6 σελίδες μέσα σε λιγότερο από 24ωρες. Εχεις νομική κάλυψη από την ασφαλιστική σου; Αν ναι, ενεργοποίησε την, εσύ ή το συγγενικό πρόσωπο (9 στις 10 πάντα ρωτάμε για «ένα φίλο») και τελείωσε το παραμύθι, σε 2 χρόνια θα πληρωθείς. Μέχρι τότε υπομονή. Εμενα σε κάτι αντίστοιχο που έγινε αρχές Μαΐου 2023 μου βγήκε δικάσιμος Ιανουάριος 2025. Νταξ μέχρι τότε θα έχω πάρει άλλο αμάξι. Ενεργοποιεις νομική προστασία και στα @@ σου ποιος που ποιον κυνηγάει. Αν έχεις δίκιο ή όχι θα αποφασιστεί στο δικαστήριο όταν αυτό γίνει. Simple. Εγώ έχω (για παν ενδεχόμενο) αλλά ο συγγενής δεν έχω καταλάβει (μάλλον ούτε αυτός δεν ξέρει) αν έχει νομική κάλυψη από την ασφαλιστική του. 9 ώρες πριν, gjp1000 είπε ιδια περιπτωση εχει κοψει στοπ τυπος ενω με ειδε ,με μερσεντες gla 45 amg κουτα ,μπορουσα να τον αποφυγω και τον κοπανησα επιτηδες (του το ειπα κιολας) με το εταιρικο μου ενα παλιο hyundai η ασφαλιστικη του με πληρωσε κανονικα, τα παντα αμφισβητουνται το stop ΠΟΤΕ (φτερο φαναρι προφυλακτηρας πλευρικος αεροσακος μερσεντες γυρω στα 8000 ευρω) Πάλι καλά που πήγαινες αργά και δεν βγήκες ολική με το hyundai. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2023 από agnostos13
nick_souvlaki Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 12 hours ago, agnostos13 said: Από ότι φαίνεται τελικά με μη αποδοχή ευθύνης του ασφαλισμένου δεν μπορεί να πληρώσει η ασφαλιστική ενώ με αποδοχή ευθύνης του ασφαλισμένου μπορεί να μην πληρώσει (κατά το «τα δικά μου, δικά σου και τα δικά σου πάλι δικά σου»). Και το ερώτημα που γεννιέται μετά είναι: κυνηγάς νομικά τον υπαίτιο ή την ασφαλιστική του; Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ΌΛΟΥΣ. Όταν κάνεις αγωγή είναι σαν να τα κάνεις όλα από την αρχή. Το δικαστήριο θα αποφασίσει ποιος φταίει. Εσύ κάνεις αγωγή στον οδηγό, στον ιδιοκτήτη (άμα είναι διαφορετικό πρόσωπο) και στην ασφάλεια η οποία οικονομικά καλύπτει τις ζημιές τον άλλων δύο. Εσύ αξιώνεις γενικά τα χρήματα σου και λες όλη την ιστορία του ατυχήματος από την αρχή. Ότι χαρτιά έχεις (π.χ. δηλώσεις, αποδοχές κ.α.) πάνε ως αποδεικτικά στο δικαστήριο και δεν επηρεάζουν το σε ποιους κάνεις αγωγή... έτσι κατάλαβα από την μέχρι τώρα εμπειρία που έχω με αυτά.
polaki Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 1 hour ago, nick_souvlaki said: Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ΌΛΟΥΣ. Όταν κάνεις αγωγή είναι σαν να τα κάνεις όλα από την αρχή. Το δικαστήριο θα αποφασίσει ποιος φταίει. Εσύ κάνεις αγωγή στον οδηγό, στον ιδιοκτήτη (άμα είναι διαφορετικό πρόσωπο) και στην ασφάλεια η οποία οικονομικά καλύπτει τις ζημιές τον άλλων δύο. Εσύ αξιώνεις γενικά τα χρήματα σου και λες όλη την ιστορία του ατυχήματος από την αρχή. Ότι χαρτιά έχεις (π.χ. δηλώσεις, αποδοχές κ.α.) πάνε ως αποδεικτικά στο δικαστήριο και δεν επηρεάζουν το σε ποιους κάνεις αγωγή... έτσι κατάλαβα από την μέχρι τώρα εμπειρία που έχω με αυτά. ακριβώς έτσι είναι, με την διαφορά/προσθήκη ότι εσύ σαν εσύ δεν κάνεις κάτι προς κάποιον, ένας δικηγόρος από την ασφαλιστική σου σε παίρνει τηλέφωνο και μαζεύει ΟΛΗ τη χαρτούρα και όλες τις ερωτήσεις που τυχόν έχει. Τα υπόλοιπα παίρνουν το δρόμο τους. Στη δική μου περίπτωση, ούτε ξέρω εναντίων ποιανού θα πάει η ασφαλιστική μου στο δικαστήριο. Ούτε καν θα παραβρεθώ. Εγώ απλά είτε θα πληρωθώ είτε όχι, τον Ιανουάριο του 2025.
NikosKallithea Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 15 λεπτά πριν, polaki είπε ακριβώς έτσι είναι, με την διαφορά/προσθήκη ότι εσύ σαν εσύ δεν κάνεις κάτι προς κάποιον, ένας δικηγόρος από την ασφαλιστική σου σε παίρνει τηλέφωνο και μαζεύει ΟΛΗ τη χαρτούρα και όλες τις ερωτήσεις που τυχόν έχει. Τα υπόλοιπα παίρνουν το δρόμο τους. Στη δική μου περίπτωση, ούτε ξέρω εναντίων ποιανού θα πάει η ασφαλιστική μου στο δικαστήριο. Ούτε καν θα παραβρεθώ. Εγώ απλά είτε θα πληρωθώ είτε όχι, τον Ιανουάριο του 2025. Να πας είναι σημαντική για το δικαστήριο η παρουσία σου 1
a_f_a Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 14 hours ago, StamTheMan said: Οχι "μπορει",απο αυτα βγαζουν το πορισμα. Και ασε τον καθε ενα να λεει οτι ο αλλος " παραβιασε ΣΤΟΠ". ΔΗλαδη επειδη εχουμε στοπ,πρεπει να περιμενουμε να περασει ο καθε πιθανος καμικαζι,πριν ξεμυτισουμε εμεις. Με αυτά που διαβάζω εδώ, βλέπω οτι πολλοί θεωρούν οτι αυτόν που έχει Στοπ, του κάνουμε χάρη να περάσει, λες και το Στοπ ειναι Απαγορευτικό, λες και δε ξέρουμε σε τι δρόμους κυκλοφορούμε που η ορατότητα σε διασταύρωση ειναι 1-2 μέτρα πολλές φορές, λες και αν δεν έχουμε Στοπ σε στενά περνάμε αερα-πατέρα με 60-80χλμ. Βρε κάμερες και τσιπάκια παντού με αυτά που διαβάζω. 1 1 1
m3ltd0wn Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Η οδική σήμανση πολλές φορές είναι ανεπαρκής, είτε γιατί είναι λάθος τοποθετημένη είτε γιατί ο δρόμος είναι πολύ άσχημα φτιαγμένος. Το STOP πάρα πολλές φορές δεν υπάρχει για να αποτρέψει ατύχημα αλλά για να υποδείξει τον υπαίτιο του ατυχήματος, που είναι σίγουρο ότι θα γίνει. Οπότε μην κατηγορούμε πάντα αυτόν που βγαίνει από STOP γιατί μπορεί και ο ίδιος να είναι θύμα του σημείο. Ένα παράδειγμα που το ζω καθημερινά... Χαμοστέρνας, πριν την υπόγεια έχει 2-3 στενά που βγαίνουν στον κεντρικό. Όλα προφανώς με STOP. Ξέρω ότι όποιος έρχεται είναι πατημένος και πάντα περιμένω να αδειάσει η κυκλοφορία πριν βγω. ΠΑΝΤΑ! Αδειάζει λόγω ενός φαναριού που δεν φαίνεται γιατί είναι πριν την στροφή. Έχει τύχει 1-2 φορές να ξεκινήσω σε άδειο δρόμο με ορατότητα τουλάχιστον 30-40 μέτρα. Με το που βγαίνω στην κυκλοφορία έρχεται από πίσω κάποιος πατημένος από την στροφή (συνήθως μηχανάκι) ο οποίος μάλιστα λόγω σημείου μπορεί να αλλάζει και λωρίδες είτε για να πάει προς Αθήνα, είτε προς Πειραιά. Πάντα βγαίνω και κοιτάζω και πίσω για κάτι τέτοιες περιπτώσεις. Όμως όταν έρχεται κάποιος έτσι με βρίζει επειδή του "βγήκα". Έχει και ο πίσω τα δίκια του αλλά και εγώ τι μπορώ να κάνω άλλο; Θεωρώ ότι είμαι ΠΟΛΥ προσεκτικός οδηγός και σε καμία περίπτωση δεν θέλω ατύχημα να γίνει. Ακόμα και από πίσω να πέσει ο άλλος που μπορώ να ισχυριστώ ότι δεν έφταιγα. Ωστόσο ούτε εγώ θα φταίω, ούτε 100% ο πατημένος (γιατί μέχρι να με δει θεωρεί ότι έχει άδειο δρόμο). Ποιος φταίει λοιπόν; Παρακαλάω να μην γίνει τίποτα κάθε μέρα. 2 1
Rpanagos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 14 ώρες πριν, gjp1000 είπε ιδια περιπτωση εχει κοψει στοπ τυπος ενω με ειδε ,με μερσεντες gla 45 amg κουτα ,μπορουσα να τον αποφυγω και τον κοπανησα επιτηδες (του το ειπα κιολας) με το εταιρικο μου ενα παλιο hyundai η ασφαλιστικη του με πληρωσε κανονικα, τα παντα αμφισβητουνται το stop ΠΟΤΕ (φτερο φαναρι προφυλακτηρας πλευρικος αεροσακος μερσεντες γυρω στα 8000 ευρω) Τι σε πληρωσε αν επιτρέπετε? Βγηκε ολικη?
sdikr Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 43 minutes ago, m3ltd0wn said: Η οδική σήμανση πολλές φορές είναι ανεπαρκής, είτε γιατί είναι λάθος τοποθετημένη είτε γιατί ο δρόμος είναι πολύ άσχημα φτιαγμένος. Το STOP πάρα πολλές φορές δεν υπάρχει για να αποτρέψει ατύχημα αλλά για να υποδείξει τον υπαίτιο του ατυχήματος, που είναι σίγουρο ότι θα γίνει. Οπότε μην κατηγορούμε πάντα αυτόν που βγαίνει από STOP γιατί μπορεί και ο ίδιος να είναι θύμα του σημείο. Ένα παράδειγμα που το ζω καθημερινά... Χαμοστέρνας, πριν την υπόγεια έχει 2-3 στενά που βγαίνουν στον κεντρικό. Όλα προφανώς με STOP. Ξέρω ότι όποιος έρχεται είναι πατημένος και πάντα περιμένω να αδειάσει η κυκλοφορία πριν βγω. ΠΑΝΤΑ! Αδειάζει λόγω ενός φαναριού που δεν φαίνεται γιατί είναι πριν την στροφή. Έχει τύχει 1-2 φορές να ξεκινήσω σε άδειο δρόμο με ορατότητα τουλάχιστον 30-40 μέτρα. Με το που βγαίνω στην κυκλοφορία έρχεται από πίσω κάποιος πατημένος από την στροφή (συνήθως μηχανάκι) ο οποίος μάλιστα λόγω σημείου μπορεί να αλλάζει και λωρίδες είτε για να πάει προς Αθήνα, είτε προς Πειραιά. Πάντα βγαίνω και κοιτάζω και πίσω για κάτι τέτοιες περιπτώσεις. Όμως όταν έρχεται κάποιος έτσι με βρίζει επειδή του "βγήκα". Έχει και ο πίσω τα δίκια του αλλά και εγώ τι μπορώ να κάνω άλλο; Θεωρώ ότι είμαι ΠΟΛΥ προσεκτικός οδηγός και σε καμία περίπτωση δεν θέλω ατύχημα να γίνει. Ακόμα και από πίσω να πέσει ο άλλος που μπορώ να ισχυριστώ ότι δεν έφταιγα. Ωστόσο ούτε εγώ θα φταίω, ούτε 100% ο πατημένος (γιατί μέχρι να με δει θεωρεί ότι έχει άδειο δρόμο). Ποιος φταίει λοιπόν; Παρακαλάω να μην γίνει τίποτα κάθε μέρα. Η σήμανση είναι μια χαρά για τα όρια ταχύτητας που ισχύουν, όχι για κάποιον που έρχεται πατημένος 2 1
tuning123 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Όταν παραβιάζεις STOP έχει και το 100% της ευθύνης. Χωρίς ναι μεν αλλά και όποια σχετική αμφιβολία υπαιτιότητας. 1 2
giannis808 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 30 minutes ago, tuning123 said: Όταν παραβιάζεις STOP έχει και το 100% της ευθύνης. Χωρίς ναι μεν αλλά και όποια σχετική αμφιβολία υπαιτιότητας. Και ναι, και ναι μεν, και αλλά εχουν τα δικαστήρια! Mε την υπΆ αριθμ. 3208/1992 απόφαση του Εφετείου Αθηνών κρίθηκε ότι ο οδηγός, στην πορεία του οποίου βρισκόταν πινακίδα STOP, δεν την παραβίασε, αλλά εισήλθε κατά 3,50 μέτρα στο ρεύμα πορείας του έχοντος προτεραιότητα καθέτως κινουμένου οχήματος, καθότι ήταν αδύνατο να ελέγξει την κίνηση στην οδό αυτή λόγω σταθμευμένου στην αριστερή πλευρά του, οχήματος. Καθώς, όμως, άκουσε τον θόρυβο και αντιλήφθηκε το καθέτως κινούμενο όχημα, που εν προκειμένω επρόκειτο για μοτοσυκλέτα, ακινητοποίησε το δικό του όχημα, αφήνοντας ελεύθερο περιθώριο 3,40 μέτρων για την ασφαλή διέλευση της μοτοσυκλέτας, χωρίς να καταλάβει όλο το πλάτος του ρεύματος και να φράξει εντελώς την πορεία του. Αντιθέτως, κρίθηκε ότι ο έχων προτεραιότητα οδηγός της μοτοσυκλέτας κινούμενος με ταχύτητα, κατά πιθανολόγηση, τουλάχιστον 50 – 55 χιλιομέτρων ανά ώρα, αιφνιδιάστηκε, πανικοβλήθηκε ενδεχομένως και θεώρησε προφανώς ότι ο διερχόμενος από την πλευρά του STOP οδηγός, δεν θα σταματήσει, αλλά θα συνεχίσει και θα του φράξει εντέλει την πορεία. Για τον λόγο αυτόν τροχοπέδησε απότομα τη μηχανή του, που είχε φθαρμένο το πίσω ελαστικό της και άρα ελλιπή πρόσφυση στο οδόστρωμα, εν συνεχεία έχασε τον έλεγχο αυτής και πλαγιολίσθησε σε μήκος 2,90 μέτρων επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να προσκρούσει τελικά μαζί με τη μηχανή στον μπροστινό αριστερό τροχό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου και να εξοστρακιστεί διαγωνίως στο απέναντι αριστερό της πορείας του πεζοδρόμιο. Οι συνθήκες αυτές στάθηκαν ικανές να απαλλάξουν τον οδηγό του εκ του STOP κινούμενου οχήματος από οιαδήποτε ευθύνη. 1
tuning123 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, giannis808 είπε Και ναι, και ναι μεν, και αλλά εχουν τα δικαστήρια! Mε την υπΆ αριθμ. 3208/1992 απόφαση του Εφετείου Αθηνών κρίθηκε ότι ο οδηγός, στην πορεία του οποίου βρισκόταν πινακίδα STOP, δεν την παραβίασε, αλλά εισήλθε κατά 3,50 μέτρα στο ρεύμα πορείας του έχοντος προτεραιότητα καθέτως κινουμένου οχήματος, καθότι ήταν αδύνατο να ελέγξει την κίνηση στην οδό αυτή λόγω σταθμευμένου στην αριστερή πλευρά του, οχήματος. Καθώς, όμως, άκουσε τον θόρυβο και αντιλήφθηκε το καθέτως κινούμενο όχημα, που εν προκειμένω επρόκειτο για μοτοσυκλέτα, ακινητοποίησε το δικό του όχημα, αφήνοντας ελεύθερο περιθώριο 3,40 μέτρων για την ασφαλή διέλευση της μοτοσυκλέτας, χωρίς να καταλάβει όλο το πλάτος του ρεύματος και να φράξει εντελώς την πορεία του. Αντιθέτως, κρίθηκε ότι ο έχων προτεραιότητα οδηγός της μοτοσυκλέτας κινούμενος με ταχύτητα, κατά πιθανολόγηση, τουλάχιστον 50 – 55 χιλιομέτρων ανά ώρα, αιφνιδιάστηκε, πανικοβλήθηκε ενδεχομένως και θεώρησε προφανώς ότι ο διερχόμενος από την πλευρά του STOP οδηγός, δεν θα σταματήσει, αλλά θα συνεχίσει και θα του φράξει εντέλει την πορεία. Για τον λόγο αυτόν τροχοπέδησε απότομα τη μηχανή του, που είχε φθαρμένο το πίσω ελαστικό της και άρα ελλιπή πρόσφυση στο οδόστρωμα, εν συνεχεία έχασε τον έλεγχο αυτής και πλαγιολίσθησε σε μήκος 2,90 μέτρων επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να προσκρούσει τελικά μαζί με τη μηχανή στον μπροστινό αριστερό τροχό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου και να εξοστρακιστεί διαγωνίως στο απέναντι αριστερό της πορείας του πεζοδρόμιο. Οι συνθήκες αυτές στάθηκαν ικανές να απαλλάξουν τον οδηγό του εκ του STOP κινούμενου οχήματος από οιαδήποτε ευθύνη. Μεμονομένη κατάσταση
giannis808 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 5 minutes ago, tuning123 said: Μεμονομένη κατάσταση Υπαρχουν πολλες τετοιες μεμονωμενες καταστασεις. 1
tuning123 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, giannis808 είπε Υπαρχουν πολλες τετοιες μεμονωμενες καταστασεις. Είσαι οριακά εκτός θέματος. Μου ή μας έχεις παραθέσει μια άλλη υπόθεση τελείως διαφορετική με το Topic και μαίνεσαι να με πείσεις ότι υπάρχουν παράπλευρες απώλειες με το Stop. Αν διαβάσεις το post αναφέρει ότι αποδέχτηκε την υπαίτιοτητα του ο οδηγός που παραβίασε την σήμανση του Stop. Καμία ασφαλιστική και κανένας διακανονιστής δεν έχει το παραμικρό δικαιώμα να τροποποιήσει την δήλωση του πελάτη της. 1
axe3d Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 13/9/2023 στις 9:01 ΠΜ, tounion είπε Σχετική και απροσδιόριστη η οδηγία για το ΣΤΟΠ δεν είναι ... δυσκολεύομαι να πιστέψω πως μπορεί να ερμηνευτεί αλλιώς .. Το έχει πάθει κανείς αυτό με το στοπ ή το έχετε ακούσει από τον ξάδερφο της γυναίκας του φίλου από το χωριό ?? https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Parabiash-STOP-Pote-pernaw-nomima--pote-apallassetai-o-parabaths_252290.asp
Basilhs23___ Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2023 15 ώρες πριν, tzotzo είπε Κάποια στιγμή είχε γίνει ένα τρομακτικό τροχαίο στη Θηβών, στο Αιγάλεω. Άν δεν κάνω ναι τρομερό λάθος υπάρχει και βίντεο. Ένας τύπος με μια μηχανή μεγάλου κυβισμού τράκαρε με κάποιο αυτοκίνητο που "βγήκε" από στοπ, κάθετα. Η μηχανή πήγαινε με πάνω από 200 χαω την ώρα σε δρόμο που κανονικά πας με 50,και προφανώς όταν ο οδηγός του αυτοκινήτου κοίταξε αριστερά για να δει αν περνάει κανείς η μηχανή ήταν καμμία 500ρια μέτρα μακριά. Έγινε το μοιραίο. Νομίζω σκοτώθηκε και ο οδηγός του αυτοκινήτου. Επειδή δεν θέλει πολύ να γίνει η ανάποδα καλό θα είναι να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο πως περνάμε τα στοπ και ακόμα περισσότερο στο να το βλέπουμε. η ανθρώπινη ζωή δεν μετριέται με συνυπαιτιοτητες και είχα περάσει μέχρι την μέση. Κοιταμε 200 φορές και μετά περναμε Το θυμάμαι αυτό που λες, είχε εισέλθει και είχε καρφωθεί όλη η μηχανή εντός του αυτοκινήτου οριζόντια στις θέσεις οδηγού και συνοδηγού. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις