Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, StamTheMan said:

Τρελο.Τι καπνιζανε στο δικαστηριο;

Δόθηκε και πιο πριν:

Mε την υπΆ αριθμ. 3208/1992 απόφαση του Εφετείου Αθηνών κρίθηκε ότι ο οδηγός, στην πορεία του οποίου βρισκόταν πινακίδα STOP, δεν την παραβίασε, αλλά εισήλθε κατά 3,50 μέτρα στο ρεύμα πορείας του έχοντος προτεραιότητα καθέτως κινουμένου οχήματος, καθότι ήταν αδύνατο να ελέγξει την κίνηση στην οδό αυτή λόγω σταθμευμένου στην αριστερή πλευρά του, οχήματος. Καθώς, όμως, άκουσε τον θόρυβο και αντιλήφθηκε το καθέτως κινούμενο όχημα, που εν προκειμένω επρόκειτο για μοτοσυκλέτα, ακινητοποίησε το δικό του όχημα, αφήνοντας ελεύθερο περιθώριο 3,40 μέτρων για την ασφαλή διέλευση της μοτοσυκλέτας, χωρίς να καταλάβει όλο το πλάτος του ρεύματος και να φράξει εντελώς την πορεία του. Αντιθέτως, κρίθηκε ότι ο έχων προτεραιότητα οδηγός της μοτοσυκλέτας κινούμενος με ταχύτητα, κατά πιθανολόγηση, τουλάχιστον 50 – 55 χιλιομέτρων ανά ώρα, αιφνιδιάστηκε, πανικοβλήθηκε ενδεχομένως και θεώρησε προφανώς ότι ο διερχόμενος από την πλευρά του STOP οδηγός, δεν θα σταματήσει, αλλά θα συνεχίσει και θα του φράξει εντέλει την πορεία. Για τον λόγο αυτόν τροχοπέδησε απότομα τη μηχανή του, που είχε φθαρμένο το πίσω ελαστικό της και άρα ελλιπή πρόσφυση στο οδόστρωμα, εν συνεχεία έχασε τον έλεγχο αυτής και πλαγιολίσθησε σε μήκος 2,90 μέτρων επί του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να προσκρούσει τελικά μαζί με τη μηχανή στον μπροστινό αριστερό τροχό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου και να εξοστρακιστεί διαγωνίως στο απέναντι αριστερό της πορείας του πεζοδρόμιο. Οι συνθήκες αυτές στάθηκαν ικανές να απαλλάξουν τον οδηγό του εκ του STOP κινούμενου οχήματος από οιαδήποτε ευθύνη.

Ούτε καν συνυπαιτιότητα, πλήρης απαλλαγή ευθύνης.

  • Like 2
  • Confused 2
  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ούτε καν συνυπαιτιότητα, πλήρης απαλλαγή ευθύνης.

Δεν ειχε να κανει με το εμποδιο λοιπον.
Ειχε να κανει με ολα τα αλλα.

4 λεπτά πριν, phanispal είπε

Έλα μου ντε, έπρεπε να διακτινιστεί.

Δεν αφηνεις τις ειρωνιες ρε Φανη;

Σου φαινεται λογικο εσενα,επειδη δεν εχεις εσυ ορατοτητα,να βγεις;
Ο αλλος τα πληρωσε επειδη ετρεχε,επειδη εκρινε λαθος και ολα τα υπολοιπα.
Οχι επειδη υπηρχε εμποδιο.
Μην ξεχασουμε και αυτα που  ξεραμε δλδ.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, hellojim said:

Εσύ φταις και πάλι. Είναι σαν μου λες ότι είσαι στο απέναντι ρεύμα, περνάς πάνω από τη νησίδα και μπαίνεις στο δικό μου ρεύμα, σε χτυπάω στο πλάι και φταίω εγώ! Όλα αυτά δεν θα είχαν γίνει αν δεν είχες μπει παράνομα στη νησίδα μου. Το ίδιο πράγμα είναι και με το ΣΤΟΠ.

Δεν θέλω να είμαι ειρωνικός, αλλά τι φάση; 

Ρε άνθρωπε ουτέ εγώ θέλω να είμαι ειρωνικός αλλά εσύ τι φάση;

Δεν ειναί όλα όπως σου λένε άσπρο-μαύρο. Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις..

Δημοσ.

Σε αλλο link το αναλυει και λιγο καλυτερα σχετικα με την αποφαση…

“Ειδικότερα, την σχετική απόφαση δημοσιεύει η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ αναφέροντας τα παρακάτω: Σύγκρουση Καθέτως Κινουμένων Ανυπαίτιος ο εκ του STOP o οδηγός που έχει στην πορεία του την πινακίδα «SΤOΡ» οφείλει να παραχωρεί προτεραιότητα στον, μη εκ του «STOP», αλλά η προτεραιότητά του επί της κυρίας οδού κινούμενου δεν είναι απόλυτη, δηλαδή δεν του ανήκει σε οποιαδήποτε απόσταση από της διασταυρώσεως και αν ευρίσκεται τη στιγμή της προβολής του εξερχόμενου εκ της δευτερευούσης οδού αυτοκινήτου.

Τούτο διότι είναι προφανές ότι κάποτε δικαιούται να διέλθει από τη διασταύρωση και ο εκ του «SΤOP» κινούμενος οδηγός, όταν δηλαδή μετά από έλεγχο θα διαπιστώσει ότι η διασταύρωση είναι ελεύθερη. Ελεύθερη νοείται η διασταύρωση όταν τα μη εκ του «SΤOΡ» κινούμενα οχήματα, (δηλ. τα έχοντα προτεραιότητα), βρίσκονται σε τέτοια απόσταση απ’ αυτήν, που με το επιτρεπόμενο εκάστοτε ανώτατο όριο ταχύτητας, να μην προλαβαίνουν να φτάσουν σ’ αυτήν, ενώ αντιθέτως ο εκ του «SΤOΡ» κινούμενος οδηγός προλαβαίνει να διέλθει.”

Οποτε, ειτε η ασφαλιστικη θα πατησει πιθανοτατα σε αυτο με δικαιολογιες του τυπου διεσχιζε ηδη την οδο αφου ειχε ελεγξει οτι δεν ερχεται καποιος, αλλα τελικα ο αλλος κατεβαινε μαλλιοκουβαρα, ειτε απλα πουλανε τρελιτσα για να καθυστερησουν την υποθεση…

Δημοσ.

Ειναι να μη μπλέξεις. Κινούμαι σε διπλό δρόμο . Παρκαρισμένο δεξιά στην πορεία μου όχημα ξεκινάει απότομα , έχει περάσει η μούρη μου και με βρίσκει με την δεξιά μπροστινή γωνία . μεταξύ φτερού και πόρτας συνοδηγού με δύναμη και μου κάνει αρκετό βαθούλωμα , από την κίνησή μου μέχρι να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο μου γδέρνει ελαφρά και την πόρτα συνοδηγού.

Κάνει αρνητική δήλωση η ασφάλειά του δεν δέχεται υπαιτιότητα του οδηγού διότι αρνείται να υπογράψει ότι φταίει. Ευτυχώς πρώτον έχω νομική κάλυψη και δεύτερον η ζημιά δεν είναι αρκετή. Έχει αναλάβει η ασφάλεια τα δικαστικά δεν ξέρω τι θα βγάλει. Συμπέρασμα;;; Δυστυχώς είμαστε ανεύθυνοι και επικίνδυνοι. Στη θέση του θα είχα κάνει δήλωση ότι φταίω όπως είναι και το λογικό και δεν θα ταλαιπωρούσα τον άλλο οδηγό που δεν φταίει σε τίποτε.

  • Like 5
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ειναι να μη μπλέξεις. Κινούμαι σε διπλό δρόμο . Παρκαρισμένο δεξιά στην πορεία μου όχημα ξεκινάει απότομα , έχει περάσει η μούρη μου και με βρίσκει με την δεξιά μπροστινή γωνία . μεταξύ φτερού και πόρτας συνοδηγού με δύναμη και μου κάνει αρκετό βαθούλωμα , από την κίνησή μου μέχρι να ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο μου γδέρνει ελαφρά και την πόρτα συνοδηγού.

Κάνει αρνητική δήλωση η ασφάλειά του δεν δέχεται υπαιτιότητα του οδηγού διότι αρνείται να υπογράψει ότι φταίει. Ευτυχώς πρώτον έχω νομική κάλυψη και δεύτερον η ζημιά δεν είναι αρκετή. Έχει αναλάβει η ασφάλεια τα δικαστικά δεν ξέρω τι θα βγάλει. Συμπέρασμα;;; Δυστυχώς είμαστε ανεύθυνοι και επικίνδυνοι. Στη θέση του θα είχα κάνει δήλωση ότι φταίω όπως είναι και το λογικό και δεν θα ταλαιπωρούσα τον άλλο οδηγό που δεν φταίει σε τίποτε.

Κλασική περίπτωση σφήνας.

Κατά τα λοιπά παίζει ρόλο τελικά τι δηλώνει ο υπαίτιος για την ασφαλιστική ή όχι γιατί αλλιώς μας τα λέει ένας φίλος παραπίσω.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Malthador είπε

 

Τις στιγμιαίες παραβάσεις (STOP, κόκκινο, ταχύτητα κλπ) πρέπει να τις εξακριβώνει ο αστυνόμος με τα ίδια του τα μάτια εκείνη τη στιγμή, ώστε να επιβάλλει πρόστιμο. Δεν μπορεί να επιβάλλει πρόστιμο επειδή του περιέγραψαν μια παράβαση που έγινε κάποια στιγμή στο παρελθόν.

Δηλαδή, εάν δε με βλέπει η τροχαία περνάω χωρίς πρόστιμο στοπ, κόκκινο,κτλ;; η dash cam πιάνεται ή όχι; πραγματικά εάν ισχύουν αυτά, τότε λίγοι περνούν με κόκκινο...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Κατά τα λοιπά παίζει ρόλο τελικά τι δηλώνει ο υπαίτιος για την ασφαλιστική ή όχι γιατί αλλιώς μας τα λέει ένας φίλος παραπίσω.

Αν πάρουμε τα λεγόμενα και των 2 σχολιαστών ως αληθή, καθώς και τις εμπειρίες από άλλους που έχουν αναρτηθεί κατα καιρούς.... παίζει ρόλο η γνώμη του υπαίτιου αν κάνει αρνητική δήλωση. Αν κάνει θετική... μπορεί και να μην παίζει ρόλο!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, StamTheMan said:

Σου φαινεται λογικο εσενα,επειδη δεν εχεις εσυ ορατοτητα,να βγεις;

Ο αλλος τα πληρωσε επειδη ετρεχε,επειδη εκρινε λαθος και ολα τα υπολοιπα.
Οχι επειδη υπηρχε εμποδιο.
Μην ξεχασουμε και αυτα που  ξεραμε δλδ.

Είσαι σε διασταύρωση στενών δρόμων όπου υπάρχουν παρανόμως παρκαρισμέρα εκατέρωθεν. Έχεις στοπ, αυτοκίνητο με μακρυά μούρη και πάνω στην γωνία ακριβώς έχει σταθμεύσει φορτηγό με ύψος άνω των 2 μέτρων, το οποίο σου κλείνει την ορατότητα στο 100% προς την αντίθετη κατεύθυνση της κυκλοφορίας της κάθετης οδού. Είσαι μόνος στο αυτοκίνητο και το σημείο που βρίσκεσαι έχει αρκετή βαβούρα από τους τριγύρω δρόμους. Τι κάνεις;

Α) Σβήνεις μηχανή, κατεβαίνεις από το όχημα, κλειδώνεις και συνεχίζεις πεζός προς τον προορισμό σου.

Β) Αρχίζεις τις κόρνες, παίζεις φώτα, γκαρίζεις "ΠΕΡΝΑΩ ΡΕΕΕΕ" και περνάς.

Γ) Ξεκινάς τον διαλογισμό, συλλογισμό, αναλογισμό, τον λογισμό. Κάποια στιγμή ο πραγματικός κόσμος σου φανερώνεται, το φορτηγό εξαφανίζεται και αποκτάς ορατότητα μέσω του 3ου ματιού για 1 χιλιόμετρο σε κάθε πλευρά. Περνάς, δεν βλέπεις να έρχεται κανένας.

Δ) Προσπαθείς να αφαιρέσεις τις εσωτερικές οχλήσεις (μουσική, μεγάλη σκάλα ανεμιστήρα), φέρνεις το κεφάλι όσο πιο κοντά στο παρμπρίζ γίνεται και ξεκινάς να βγαίνεις αργά, αργά, ααααααρρρρρργγγγγγααααααααααααααα.

------------------------

Αν επέλεξες το Α, συγχαρητήρια, θα ζήσεις πολλά, πολλά, πολλά χρόνια καθώς δεν έχεις καθόλου άγχος στην ζωή σου και ταυτόχρονα έχεις κάνει την γυμναστική μέρος της ζωής σου.

Αν επέλεξες το Β, συγχαρητήρια στους συγγενείς σου (ή όποιον θα λάβει την αμοιβή της ασφάλειας ζωής).

Αν επέλεξες το Γ, συγχαρητήρια, αν δεν είσαι ήδη υπέρλαμπρος αστέρας της μικρής οθόνης σε κάποιο από τα κανάλια Extra, AstraTV, FlashTV, SuperB, BestTV, TRT TV, New Channel, Alter, ΤΗΛΕΤΩΡΑ, τότε καλό θα ήταν να τους στείλω ένα μικρό απόσπασμα με την παρουσίαση των δυνατοτήτων σου. Αλλά τον δρόμο, δεν τον περνάς.

Αν επέλεξες το Δ, συγχαρητήρια, είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να περάσεις. Όμως, ο κίνδυνος συνεχίζει και υπάρχει, καθώς αρκετοί δεν κατανοούν την έννοια του "πηγαίνω αργά, πηγαίνω με ασφάλεια" και έχουν πλήρη άγνοια της συνύπαρξης σε μία σύγχρονη κοινωνία. Στην ενδεχόμενη περίπτωση που καταφέρεις, με πολύ κόπο και ελάχιστη ταχύτητα, να βγεις έως το σημείο που μπορείς να ελέγξεις -ως απλός, καθημερινός, μέσος άνθρωπος και πολίτης- επαρκώς για να συνεχίσεις, θα κρίνεις ορθώς για την επόμενη κίνησή σου. Εξάλλου, από όλες τις επιλογές, ακολούθησες εκείνη που σε έφερε στο σημείο αυτό. Τώρα, είτε θα ακινητοποιήσεις το όχημα για να περάσει στο κενό που απομένει το κάθετα διασταυρούμενο όχημα που έχει προτεραιότητα, είτε θα σε αφήσει να περάσεις καθώς δεν χωράει μεν, αλλά η κινούμενη ταχύτητά του τού έχει επιτρέψει να δει τον ενδεχόμενο κίνδυνο (το δικό σου όχημα) και να φρενάρει με ασφάλεια για να χωρέσεις και να συνεχίσεις εσύ, καταπατώντας τον εγωίσμό του και κατανοώντας ότι άνθρωποι είστε, μπορείτε να συνεχίσετε τις ζωές σας και με τσαλακωμένους εγωισμούς, αλλά με γεμάτες αγκαλιές από πρόσωπα που σας αγαπούν.

Edit : Επειδή ΣΙΓΟΥΡΑ θα χρειαστεί, να διευκρινίσω ότι η δημοσίευσή μου έχει ελαφρώς χιουμοριστικό χαρακτήρα και ότι ο "εσύ" που παραθέτω δεν είναι ο αποκλειστικός πρωταγωνιστής.

Επίσης, ότι δεν τίθεται σχεδόν ποτέ θέμα συνυπαιτιότητας όταν η ορατότητα είναι επαρκής (δηλαδή όπως ορίζει ο νόμος) στις διασταυρώσεις με STOP (και γενικότερα στις διασταυρώσεις, αλλά και όπου τα κινούμενα οχήματα έχουν αρκετά αντίθετες δυνάμεις φορτωμένες).
VIVA Η ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ!!

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 3
Δημοσ.

Η απόφαση του δικαστηρίου που αναφέρθηκε παραπάνω βγήκε γιατί

α)η μοτοσυκλέτα έτρεχε

β)είχε φθαρμένο ελαστικο

γ)το αυτοκίνητο παραβίασε το στοπ αλλά δεν είχε κλείσει το δρόμο και υπήρχε αρκετός χώρος 3,40 μέτρα για να περάσει η μηχανή.

Εγώ πάντως πριν από χρόνια είχα τρακάρει σε ένα στενό όπου είχα στοπ αλλά ήταν κλασικά παρκαρισμένος ένας στη γωνία με αποτέλεσμα να μην έχω καθόλου ορατότητα.Βγήκα σιγά σιγά και βλέπω ένα Passat να έρχεται με φορά,προσπαθώ να περάσω γρήγορα αφού ήμουν ήδη στη μέση του δρόμου αλλά δεν πρόλαβα αφού έτρεχε και δεν έκοψε καθόλου.Η σύγκρουση ήταν σφοδρή,ολική το Passat, 8000 ευρώ ζημιά το civic μου.Όταν πήγα στην τροχαία και τους είπα ότι έτρεχε παρά πολύ ο άλλος αλλά και με χτύπησε στην πίσω πόρτα μου απάντησε ο διοικητής ότι από την στιγμή που έχω στοπ φταίω.Μόνο τον παρκαρισμένο στην γωνία μπορούσα να κυνηγήσω ο οποίος την κοπάνησε αμέσως μετά το ατύχημα.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, tounion είπε

Σχετική και απροσδιόριστη η οδηγία για το ΣΤΟΠ δεν είναι ... δυσκολεύομαι να πιστέψω πως μπορεί να ερμηνευτεί αλλιώς .. 

Το έχει πάθει κανείς αυτό με το στοπ ή το έχετε ακούσει από τον ξάδερφο της γυναίκας του φίλου από το χωριό ?? 

Έχω πετύχει το πίσω φτερό και μάλιστα πίσω από την ρόδα σε αυτοκίνητο που παραβίασε στοπ και αποζημιώθηκα πλήρως (προφυλακτήρα, μετόπη, μάσκα, φως κλπ)

9 ώρες πριν, acomaedo είπε

Επειδή μάλλον παρερμηνεύθηκε το Post. Η δική μου ασφαλιστική (που πέρασα το stop που δεν είδα ο ηλίθιος) πλήρωσε τον άλλο χωρις να πει κιχ.

Είδαμε το στοπ, είδαμε το πίσω φτερό και φυσικά υπαιτιότητα δική μου.

Ακόμα και ο άλλος οδηγός είπε, άμα δεν πήγαινα τόσο γρήγορα θα την είχες γλυτώσει παλικάρι μου :D

Ωστε εσύ ήσουν; 😕

8 ώρες πριν, a_f_a είπε

Καμερα καταγραφής στο μπαρμπριζ. 50-100 ευρώ το κόστος, αλλά κερδίζεις πολλά στο μέλλον. Ιδανικά 2 καμέρες, μπρος/πίσω και ακόμα πιο ιδανικά με καταγραφή ακόμα και σταθμευμένο.
Αντε να τελειώνουμε γιατί έξω γίνεται μακελιό.
Τότε όλα αυτά τα ποστ δε θα έχουν λόγο ύπαρξης.

Έχεις τσεκάρει κάποια;

2 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Δεν ειχε να κανει με το εμποδιο λοιπον.
Ειχε να κανει με ολα τα αλλα.

Δεν αφηνεις τις ειρωνιες ρε Φανη;

Σου φαινεται λογικο εσενα,επειδη δεν εχεις εσυ ορατοτητα,να βγεις;
Ο αλλος τα πληρωσε επειδη ετρεχε,επειδη εκρινε λαθος και ολα τα υπολοιπα.
Οχι επειδη υπηρχε εμποδιο.
Μην ξεχασουμε και αυτα που  ξεραμε δλδ.

Υπήρχε εμπόδιο στην ορατότητα που τον έκανε να βγαίνει λίγο- λίγο ώστε να μπορεί να ελέγξει αλλά η υπερβολική ταχύτητα του άλλου... τον πρόλαβε. Συγκεκριμένα ακινητοποιήθηκε πιο έξω από το στοπ αλλά σε ικανή απόσταση ώστε να τον αποφύγει ο άλλος ΑΝ δεν έτρεχε καθώς υπήρχε ικανός χώρος γι'αυτό.

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, csontheline είπε

Edit : Επειδή ΣΙΓΟΥΡΑ θα χρειαστεί, να διευκρινίσω ότι η δημοσίευσή μου έχει ελαφρώς χιουμοριστικό χαρακτήρα και ότι ο "εσύ" που παραθέτω δεν είναι ο αποκλειστικός πρωταγωνιστής.

 

Αν θες γραψε το ρεζουμε,γιατι οπως τα γραφεις δεν παιζει να κατσω να τα διαβασω.
Εισαι φιλος,ή εχθρος;

Δημοσ.

Παμε ξανα .Η ασφαλιστικη ουτε πιεζει κανεναν ουτε αποφσιζει και διατάσσει μονη της.Αν κάποιος απο τους δυο εμπλεκόμενους σε ατυχημα δεν αναλαβει την ευθύνη τοτε η μονη λυση ειναι το δικαστηριο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...