Alkisti99 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δεν ξέρω αν έβαλα το θέμα στη σωστή θέση όμως έχω το εξής πρόβλημα με ip camera. Είχα μια στο σπίτι της μητέρας μου να την παρακολουθώ καθότι ηλικιωμένη. Αλλάξαμε πάροχο τηλεφωνίας, συγκεκριμένα από cosmote σε Vodafone και από τότε δε μπόρεσα με τίποτα να ξανασυνδεσω την κάμερα. Αγόρασα καινούρια, θεωρώντας ότι έχει πρόβλημα η κάμερα. Οσες προσπαθειες και αν έκανα δεν τα κατάφερα. Στο δικό μου σπίτι όμως συνδέονται και οι δύο και η παλιά και η καινούργια. Άρα θεωρώ ότι κάτι έχει να κάνει με την αλλαγή παρόχου, μήπως έχετε κάποια ιδέα τί να κάνω? Τι να προσέξω? Ευχαριστώ πολύ
gorge18 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Alkisti99 είπε Δεν ξέρω αν έβαλα το θέμα στη σωστή θέση όμως έχω το εξής πρόβλημα με ip camera. Είχα μια στο σπίτι της μητέρας μου να την παρακολουθώ καθότι ηλικιωμένη. Αλλάξαμε πάροχο τηλεφωνίας, συγκεκριμένα από cosmote σε Vodafone και από τότε δε μπόρεσα με τίποτα να ξανασυνδεσω την κάμερα. Αγόρασα καινούρια, θεωρώντας ότι έχει πρόβλημα η κάμερα. Οσες προσπαθειες και αν έκανα δεν τα κατάφερα. Στο δικό μου σπίτι όμως συνδέονται και οι δύο και η παλιά και η καινούργια. Άρα θεωρώ ότι κάτι έχει να κάνει με την αλλαγή παρόχου, μήπως έχετε κάποια ιδέα τί να κάνω? Τι να προσέξω? Ευχαριστώ πολύ Ισως με την αλλαγη να σου έδωσαν και νεο router το οποιο wifi του ειτε να εκπέμπει σε καποια συχνοτητα που δεν βλεπει η καμερα(πχ. 5ghz αντι για 2,5 ή wifi6 κλπ), ειτε η κωδικοποίηση του κωδικου να ειναι τετοια που να μην την αναγνωρίζει. (πχ. wpa3)
Alkisti99 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Οπότε γνωρίζετε αν μπορώ να κάνω κάτι εγώ? Ή πρέπει να απευθυνθώ στη Vodafone?Γιατί η κάμερα είναι απαραίτητη Ευχαριστώ
jkoukos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Για αρχή απενεργοποίησε ή άλλαξε το SSID (στο μενού ρυθμίσεων του Router) την εκπομπή στους 5GHz, καθώς η πλειοψηφία των ΙΡ εσωτερικών καμερών λειτουργεί αποκλειστικά στους 2,4GHz. Η Vodafone (και κάθε πάροχος) βοηθά στο να έχεις σύνδεση στο διαδίκτυο από τον Router. Από εκεί και πέρα, εμείς ήμαστε υπεύθυνοι για την λειτουργία και συνδεσιμότητα των υπόλοιπων δικτυακών συσκευών.
Alkisti99 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2023 Στις 13/9/2023 στις 5:54 ΜΜ, jkoukos είπε Για αρχή απενεργοποίησε ή άλλαξε το SSID (στο μενού ρυθμίσεων του Router) την εκπομπή στους 5GHz, καθώς η πλειοψηφία των ΙΡ εσωτερικών καμερών λειτουργεί αποκλειστικά στους 2,4GHz. Η Vodafone (και κάθε πάροχος) βοηθά στο να έχεις σύνδεση στο διαδίκτυο από τον Router. Από εκεί και πέρα, εμείς ήμαστε υπεύθυνοι για την λειτουργία και συνδεσιμότητα των υπόλοιπων δικτυακών συσκευών. Σε ευχαριστώ, θα το κάνω και αυτό. Συγγνώμη που απαντώ καθυστερημένα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα