Προς το περιεχόμενο

Mozilla: Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι ένας εφιάλτης για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, και δεν υπάρχει τρόπος να εξαιρεθείτε


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε από τη Mozilla, τα αυτοκίνητα είναι η "χειρότερη κατηγορία προϊόντων" που έχει εξεταστεί ποτέ από το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα, όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικότητας των δεδομένων των κατόχων τους.

Το ερευνητικό τμήμα του Privacy Not Included Research εξετάζει τα πάντα, από συσκευές έξυπνου σπιτιού έως εφαρμογές υγείας και ευεξίας. Ωστόσο, από τις 25 μάρκες αυτοκινήτων που μελέτησε η ερευνητική ομάδα της Mozilla, ούτε μία δεν πέρασε τις αξιολογήσεις, με κορυφαίες μάρκες όπως η Tesla, η Nissan και η Hyundai να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με τις χειρότερες επιδόσεις.

Η Tesla απέσπασε ένα βαθμό εναντίον της για αναξιόπιστη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας την το δεύτερο προϊόν που εξετάστηκε από τη Mozilla και απέτυχε σε κάθε δοκιμή ιδιωτικού απορρήτου που διεξήχθη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η λειτουργία του αυτόματου πιλότου με τεχνητή νοημοσύνη προκάλεσε αρκετούς θανάτους και εκατοντάδες δυστυχήματα. Παράλληλα, εταιρείες όπως η Nissan και η Kia λένε ότι μπορούν να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τη σεξουαλική σας δραστηριότητα και τη σεξουαλική σας ζωή, ενώ η Hyundai υπόσχεται να συμμορφωθεί με "νόμιμα αιτήματα, είτε επίσημα είτε ανεπίσημα" για να μοιραστεί τις πληροφορίες σας με την κυβέρνηση και τις διωκτικές αρχές.

Η Renault, η Dacia και η BMW είχαν παρουσία στη λίστα ως οι "λιγότερο ανατριχιαστικές" επιλογές αυτοκινήτων. Οι ερευνητές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν αν η Renault, στην οποία ανήκει και η Dacia, κρυπτογραφεί τα δεδομένα που συλλέγει. Σίγουρα πάντως δεν προχωράει πολύ πέρα από ό,τι απαιτείται από τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, αλλά σε σύγκριση με τους άλλους δεν είναι η χειρότερη. Ο λόγος για τον οποίο η BMW προσγειώθηκε ψηλότερα στη λίστα ήταν επίσης οριακός, καθώς οι ερευνητές το στήριξαν στο γεγονός ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν λέει ρητά ότι πωλεί δεδομένα σε τρίτους για διαφημιστικούς σκοπούς, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που ισχυρίζονται ρητά ότι το κάνουν. 

«Από την ανάγνωσή της πολιτικής απορρήτου της BMW, υπάρχει το ενδεχόμενο να μην το κάνουν αυτό, όμως δεν είμαστε 100% σίγουροι ότι αυτό ισχύει», ανέφεραν οι ερευνητές.

Ωστόσο, κάθε μάρκα αυτοκινήτου συγκέντρωσε πάρα πολλά προσωπικά δεδομένα και οι περισσότερες από αυτές μοιράζονται ή πωλούν αυτές τις πληροφορίες σε τρίτους. Οι ερευνητές ξόδεψαν 600 ώρες αναλύοντας τις πολιτικές απορρήτου, ερευνώντας τα χαρακτηριστικά των εφαρμογών και συνεργαζόμενοι απευθείας με τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Στόχος τους ήταν να καθορίσουν την κατάταξη της ιδιωτικότητας, αλλά και πάλι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ήταν μία από τις πιο συγκεχυμένες κατηγορίες που έχουν δοκιμάσει.

«Η ταξινόμηση του μεγάλου και συγκεχυμένου οικοσυστήματος των πολιτικών απορρήτου για αυτοκίνητα αλλά και εφαρμογές αυτοκινήτων, δεν είναι κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν το χρόνο ή την εμπειρία να κάνουν», έγραψαν τα μέλη της ομάδας Privacy Not Included της Mozilla σε μια ανάρτηση στο blog. Αυτό αφήνει λίγα περιθώρια στους αγοραστές αυτοκινήτων να κάνουν αν ψάχνουν για μια επιλογή που παίρνει στα σοβαρά την προστασία των δεδομένων τους, επειδή σύμφωνα με τη Mozilla η κατάσταση που επικρατεί στο χώρο είναι τραγική.

«Δυστυχώς, οι καταναλωτές έχουν ελάχιστο έλεγχο στην όλη κατάταση. Μπορείτε να επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή αυτοκινήτου ή να προσπαθήσετε να μην χρησιμοποιήσετε τις συνδεδεμένες υπηρεσίες, αλλά αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σας δεν θα λειτουργεί σωστά, ή και καθόλου», δήλωσε η Jen Caltrider, διευθύντρια του Privacy Not Included. «Οι καταναλωτές έχουν σχεδόν μηδενικό έλεγχο και επιλογές όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικής ζωής, εκτός από το να αγοράζουν απλώς ένα παλαιότερο μοντέλο. Οι ρυθμιστικές αρχές και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής έχουν καθυστερήσει αρκετά σε αυτό το μέτωπο».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mozilla: Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι ένας εφιάλτης για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, και δεν υπάρχει τρόπος να εξαιρεθείτε

εφιαλτης ειναι οι ειδησεις στην tv γατακια. στην ελλαδα δεν εχουμε θεμα διοτι δεν εχουμε συγχρονα αμαξια. βασιλευουν τα αμαξια αντικες. συν οτι θα τα απενεργοποιησει ολα τα συστηματα.δεν τα εχει αναγκη.

κυρ μητσο κλεισε ebd,abs,esp. βγαλε και καταλυτη και εξατμιση. πιανουν χωρο, κοβουν αλογα, ειναι βαρος.

οποτε

no new car,no problem

 

2pzj16.jpg

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, herbalife3 said:

Subaru vivio κύριες και κύριοι 🤣

Πολύ φάση το vivio. Το έχει η θεία μου και της το παίρνω πού και πού. Νομίζεις ότι οδηγάς kartάκι.

3 minutes ago, Bil79 said:

Πώς μαζεύουν πληροφορίες για τη σεξουαλική ζωή ακριβώς; έχουν αισθητήρες κραδασμών στα καθίσματα;

Βάζουν αισθητήρες οργασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκινητα πλεον, ηλεκτρικα και μη, ειναι τα νεα "κινητα τηλεφωνα". Θα ειναι συνεχεια online.
Θα βλεπουμε διαφημισεις στο παρμπριζ, οι κατασκευαστες σαν νεα Google, Apple, Xiaomi θα ξερουν που παμε, πως οδηγαμε, τι λεμε, ποσα κιλα ειμαστε, με ποιους ειμαστε στο αμαξι κτλ κτλ κτλ κτλ.
Το Predator θα εχει ηδη φανταζομαι και εκδοση για αυτοκινητα. 
Ποσο μακρια να ειναι αραγε το ολικο remote override και να μπορει ενας "χακερ" να σε κλειδωσει στο αμαξι και να σε παει ωπου θελει;
Στα Tesla δεν σπανε τα τζαμια ουτε απο πτωση δεντρου, πως να το σπασεις να βγεις εξω;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΕΧΟΥΝ  ΤΣΙΠΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ  ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

Επεξ/σία από panagiotou
  • Like 1
  • Confused 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Bil79 said:

Πώς μαζεύουν πληροφορίες για τη σεξουαλική ζωή ακριβώς; έχουν αισθητήρες κραδασμών στα καθίσματα;

Αν πηγαινεις συχνα Συγγρου με το αμαξι οταν εχει βραδιασει, σταματας για 10 λεπτα ενω εισαι μεσα στο αμαξι και μετα απο λιγο ειστε δυο ατομα στο αμαξι, οδηγειτε 10 λεπτα και μετα παρκαρεις... γυρνατε μετα απο κανα σαρανταλεπτο, οδηγεις πισω Συγγρου, σταματας λιγο, τωρα εισαι μονος στο αμαξι και ξεκινας για σπιτι..
Ο κατασκευαστης θα πει, του Bil του αρεσουν οι γυναικες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, dbrillis said:


Στα Tesla δεν σπανε τα τζαμια ουτε απο πτωση δεντρου, πως να το σπασεις να βγεις εξω;

ολα τα τζαμια σπανε ακομα και τα αλεξισφαιρα. το προβλημα ειναι ο χρονοε για να σπασει. ασχετα που οι μισοι νομιζουν οτι πχ τα αλεξισφαιρα τζαμια για παραδειγμα δεν σπανε

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, poulinos said:

ολα τα τζαμια σπανε ακομα και τα αλεξισφαιρα. το προβλημα ειναι ο χρονοε για να σπασει. ασχετα που οι μισοι νομιζουν οτι πχ τα αλεξισφαιρα τζαμια για παραδειγμα δεν σπανε

οχι ολα, κοιτα εδω :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Quote

εταιρείες όπως η Nissan και η Kia λένε ότι μπορούν να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τη σεξουαλική σας δραστηριότητα και τη σεξουαλική σας ζωή

...άμα γ#$%$στε μέσα σε smart αυτοκίνητο το ζητάει το κωλαράκι σας τότε :D

Επεξ/σία από Diavolos666
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,όταν ο καθένας δημοσιεύει στο facebook  πίνω καφέ στο τάδε μέρος,και κάνω διακοπές στο τάδε νησί, και τρίβει τα χέρια του ο επίδοξος διαρρήκτης που γνωρίζει ότι το σπίτι σου είναι άδειο φταίει το αυτοκίνητο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...