Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, polyvios είπε

Σωστό...

Γενικά το καλύτερο για να έχουμε σωστά frame times ειναι. 

Vsync on από control panel από παιχνίδι off

Fps cap 3 κάτω από την οθόνη μας από riva tuner η Nvidia control panel. Δηλαδή αν έχεις 144hz βάζεις 141 

Αν παίζεις με FG σε καρτα 4000 σειρά ποτέ δεν βάζουμε cap από riva tuner. Καταστρέψει το FG το έμαθα με άσχημο τρόπο όταν πήρα την 4070ti. Cap μόνο από Nvidia control panel. 

Επίσης για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Σταθερο κλειδωμένο voltage από afterburner μαζί με συχνότητα. Δηλαδή να έχεις μόνιμα 2500mhz συχνότητα με 1volt και απλά θα ανεβοκατεβαινει το usage όπου χρειάζεται. 

Με τα παραπάνω έχουμε τα καλύτερα frame times πάντα.

Εφόσον η CPU μας δεν μπορεί να βγάλει σε κάποια παιχνίδια πχ πανω από 100fps βάζουμε cap στο παιχνίδι στα 90 ώστε να είμαστε πάντα στα fps που μπορεί να βγάλει η CPU και να μην έχουμε drops με συνέπεια την απόλυτη ευθεία γραμμή του frametime και του smooth gameplay μας. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Για πες πιο συγκεκριμενα, ιδια καρτα εχω και σκεφτομουν να το παρω μπας και ειναι playable σε 1440p με DLSS.

Με FSR ή DLSS mod πάνω κάτω τα ίδια FPS είναι. 

 

Με 5900Χ και 3080 Ti overclocked όσο πάει, είμαι γύρω στα 55FPS μέσα στην πόλη και εκτός γύρω στα 90. Όλα τέρμα εκτός από particles, shadows στο medium. DoF και blur off. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

δηλαδη τι νομιζε η  AMD, θα πηγαιναμε να παρουμε τις καρτες της για να παιξουμε το παιχνιδι?

οχι οτι και η nvidia δεν κανει τετοιες λακαμιες :devil:

Δημοσ.

Τα γραφικα του starfield δεν ειναι κατι ιδιαιτερο για να ζοριζουν τοσο το hardware στο pc ουτε και δικαιολογια για τα 30fps cap στο xbox χωρις επισης να σου δινει και επιλογη στις ρυθμισεις.

  Απο εκει και περα σιγουρα αυτες οι τεχνολογιες βοηθανε αρκετα, αν και αποσο γνωριζω το FSR της Amd πχ σου χαλαει αρκετα την αναλυση, οποτε δεν ειναι οτι κερδιζεις πολυ περισσοτερα fps εχωντας την ιδια ποιοτητα. Η νεα εκδοση του unreal αποτι διαβασα εχει καποιες πολυ καλες προσθηκες με τις οποιες μπορεις να εχεις πολυ καλη ποιοτητα στο περιβαλλον χωρις ιδιαιτερες επιβαρυνσεις. 

Παρενθεση, το Starfield (για οσο το επαιξα εγω τουλαχιστον, γυρω στις 12 ωρες) , πολυ βαρετο και δεν με βλεπω να ασχολουμαι αλλο με αυτο ακομα και αν αποτι λενε γινεται καλυτερο μετα. 

  • Confused 1
Δημοσ.

Όσοι έχουν 4xxx nvidia, σας ενοχλούν τα artifacts στα καρέ του dlss frame generation; Έχω κάρτα 3xxx και δεν μπορώ να δοκιμάσω το αποτέλεσμα, αλλά αν είναι όπως το frame generation στα video players (πχ SVP) νοιώθω πως δεν θα είναι πολύ ευχάριστο.

4 hours ago, kostasfalcon said:

Ντρέπομαι να γράψω έχω την RX 580….

Να είσαι περήφανος, από τις καλύτερες κάρτες. Το FSR 3 φτιάχτηκε για σένα.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, pcos είπε

δηλαδη τι νομιζε η  AMD, θα πηγαιναμε να παρουμε τις καρτες της για να παιξουμε το παιχνιδι?

οχι οτι και η nvidia δεν κανει τετοιες λακαμιες :devil:

Αντιλαμβάνεσαι ότι το FSR παίζει και σε Nvidia/Intel, σε αντίθεση με DLSS που παίζει μόνο σε Nvidia?

Αν λοιπόν είχε πρεμούρα η AMD να αγοράσεις την κάρτα της, τότε ίσως και να "κλείδωνε" το FSR να παίζει σε AMD και μόνο.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Timour21 είπε

Αντιλαμβάνεσαι ότι το FSR παίζει και σε Nvidia/Intel, σε αντίθεση με DLSS που παίζει μόνο σε Nvidia?

Αν λοιπόν είχε πρεμούρα η AMD να αγοράσεις την κάρτα της, τότε ίσως και να "κλείδωνε" το FSR να παίζει σε AMD και μόνο.

 

Προσπερνάς ότι μάλλον η AMD δεν επέτρεψε στην Bethesda να ενσωματώσει το DLSS και το XESS (είτε κάποιο συμβόλαιο είτε κάτι άλλο).

Όταν ενας modder ενσωματωσε  το DLSS 3.5 με FG και το XESS σε λίγες ώρες απο την κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν θα έπαιρνε πάνω από μία ώρα για την Bethesda άρα ο λόγος που δεν το έβαλαν ήταν άλλος καθώς είχε ανακοινωθεί μήνες πριν η μη υποστήριξη του.

Επίσης αποδεδειγμένα πλέον το παιχνίδι τρέχει χειρότερα σε οτιδήποτε δεν ειναι AMD είτε CPU είτε GPU .

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, kousant είπε

Προσπερνάς ότι μάλλον η AMD δεν επέτρεψε στην Bethesda να ενσωματώσει το DLSS και το XESS (είτε κάποιο συμβόλαιο είτε κάτι άλλο).
 

Με το "μάλλον" εικάζω ότι υποθέτεις, αν από την άλλη είσαι σίγουρος, μπορείς να παραθέσεις κάποια πηγή? Γιατί τέτοιος περιορισμός απλά δεν υπάρχει.

Για τα άλλα που αναφέρεις, τα παράπονά σου στην Bethesda, τo hardware των παιχνιδομηχανών των Sony/Microsoft βασίζεται σε AMD hardware/τεχνολογία, λογικό λοιπόν να είναι super optimised με βάση το συγκεκριμένο hardware.

Και η Nvidia έχει sponsored games στα οποία υποστηρίζεται το DLSS και όχι το FSR. Έτσι λειτουργεί ο κόσμος, τι να κάνουμε...

Δημοσ.

Καλό story, αλλά μέτρια γραφικά και πολλά loading points. Όλα στο max με 13900Κ και 4080 σε 4Κ HDR οθόνη (υποστηρίζει HDR το παιχνίδι) και το αποτέλεσμα είναι φτωχό στα περισσότερα σημεία και ειδικά στις πόλεις. Το Cyberpunk με RT Ultra ρυθμίσεις είναι αιώνες μπροστά στο visual κομμάτι.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...