Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο κόσμος φταίει που δεν κάνει boycottaz σε όλους!!! Η κάθε κουτσι Μαρία θέλει συνδρομή πλέον!!! Δλδ τόσα φράγκα βγάζουν όλοι κ δεν αντιδρούν ;;; Για όνομα δλδ 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stefanos_th είπε

ρεεε , εδω ο αλλος εχει καμερες και αισθητηρες υπερυθρων συνδεμενα στον υπολογιστη ετοιμα στο αυτοκινητο σου , 

αλλα χρεωνει 10.000 ε για την αυτονομη οδηγηση .

για 18 ψωροδολαρια συζηταμε ?

Άστοχος. Δεν λέω σωστή την τιμή που βάζει δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Είμαι διαφορετικό προϊόν ακόμα υπό ανάπτυξη και με μεγάλα κόστη για την εταιρία. Δεν είναι τεχνολογίας του 40’

Δημοσ.

Πιστεύω πρεπει οντως να απαγορευτεί νομικά να πουλας συνδρομη για κατι που βασίζεται μονο σε υλικο -και ειναι ήδη τοποθετημένο στο αμαξι σου- και οχι σε λογισμικο. Η αναπτυξη λογισμικου στοιχιζει και το απαραίτητο hardware υπάρχει στο αμαξι και για αλλες λειτουργιες αλλα το να πληρωνω για να διπλωνει ο καθρεπτης ενω ηδη φοραει μεσα το μοτερακι επρεπε να ειναι παρανομο.

  • Like 5
  • Thanks 4
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Πιστεύω πρεπει οντως να απαγορευτεί νομικά να πουλας συνδρομη για κατι που βασίζεται μονο σε υλικο -και ειναι ήδη τοποθετημένο στο αμαξι σου- και οχι σε λογισμικο. Η αναπτυξη λογισμικου στοιχιζει και το απαραίτητο hardware υπάρχει στο αμαξι και για αλλες λειτουργιες αλλα το να πληρωνω για να διπλωνει ο καθρεπτης ενω ηδη φοραει μεσα το μοτερακι επρεπε να ειναι παρανομο.

Αλλά π.χ να διπλώνει μόνος του όταν περνάει από κάπου στενά; Για παράδειγμα το λέω, ότι δεν θα είνα πάντα ξεκάθαρα τα όρια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 minutes ago, CarbonFibre said:

Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω ποια ιδιοφυΐα σκέφτηκε αυτή η ιδέα και πόσα πτυχία είχε!!

Να μου πεις υπήρχαν κιάλλες ιδιοφυΐες που ενέκριναν την ιδέα...

Πρεπει να παει για νομπελ ο τυπος. Τετοιες διανοιες πρεπει να αξιοποιουνται καταλληλως.

---

Εμενα παντως, συσκευες 'always connected', με φοβιζουν. Δεν θελω να ειμαι υπο το αγρυπνο βλεμμα κανενος, ουτε να ξερουν επακριβως σε εταιρεια ή κρατος, που ειμαι, τι κανω, κλπ. Δικαιωμα στην αποσυνδεση, και οσο το δυνατον, στην ελευθερια...

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι παράλογο να σε χρεώνει κάποιος διαρκώς για κάτι το οποίο δεν επιφέρει διαρκή κόστη σε αυτόν. Τα θερμαινόμενο καθίσματα τοποθετούνται μια φορά στο αμάξι και μετά η εταιρεία δεν ασχολείται ξανά μαζί τους. Αν χαλάσουν εκτός εγγύησης, πληρώνεις το σύνολο του ποσού και τα ξαναγοράζεις.

Μόνο στο λογισμικό έχει νόημα να χρεώνεις κάποιον με συνδρομή, καθότι είναι προϊόν το οποίο αναπτύσεις συνέχεια. Και σε αυτή την περίπτωση όμως, όταν μιλάμε για οχήματα των οποίων ο χρόνος ζωής μπορεί να φτάσει τα 20-30 χρόνια, θα πρέπει να υπάρχουν ισχυρές εγγυήσεις ότι το χαρακτηριστικό θα εξακολουθεί να λειτουργεί όλα αυτά τα χρόνια και με το ύψος της συνδρομής να μην μπορεί να μεταβληθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια. Δε γίνεται να αγοράζεις πχ. αυτοκίνητο με αυτόνομη οδήγηση η οποία σήμερα θα κοστίζει 50€/μήνα και σε 10 χρόνια είτε θα κοστίζει 300€/μήνα, είτε δε θα υποστηρίζεται καν.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TechnoState είπε

.... διάβασες το άρθρο?

"....τα θερμαινόμενα καθίσματα μπορούν πλέον να αγοραστούν ή να απορριφθούν κατά την αγορά του αυτοκινήτου."

Αστειευομουν.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Αλλά π.χ να διπλώνει μόνος του όταν περνάει από κάπου στενά; Για παράδειγμα το λέω, ότι δεν θα είνα πάντα ξεκάθαρα τα όρια. 

αυτο λογικα θα το πληρωνεις γιατι δεν ειναι με κουμπι αλλα με καποιο κωδικα απο πισω. νομιζω οτιδηποτε λειτουργει ή μπορει να λειτουργει χωρις να χρειαστει το όχημα να κάνει "πράξεις" με το λογισμικο του θα έπρεπε να ειναι δωρεαν εφοσον υπαρχει εγκατεστημένο το υλικο. θα έπρεπε φυσικα να εξαιρουνται τις χρεωσης οι λειτουργιες του εγκεφάλου που εχουν να κάνουν με την ασφάλεια των επιβατων μετα την ενεργοποιηση.

δηλαδη αν πχ εχει κουμπι να κλεινεις τον καθρεπτη για να περάσεις απο ενα στενο αλλα με κωδικα αποφασιζει οτι εφυγες απο εκει και εχεις ταχυτητα ανω των 50χλμ αρα τους ανοιγω αυτοματα, δεν θα πρεπει να χρεωνει για το ανοιγμα και το κλεισιμο. ναι μεν ο κωδικας θα τρεξει αργοτερα αλλα λογω ασφάλειας.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jimex είπε

Είναι παράλογο να σε χρεώνει κάποιος διαρκώς για κάτι το οποίο δεν επιφέρει διαρκή κόστη σε αυτόν. Τα θερμαινόμενο καθίσματα τοποθετούνται μια φορά στο αμάξι και μετά η εταιρεία δεν ασχολείται ξανά μαζί τους. Αν χαλάσουν εκτός εγγύησης, πληρώνεις το σύνολο του ποσού και τα ξαναγοράζεις.

Μόνο στο λογισμικό έχει νόημα να χρεώνεις κάποιον με συνδρομή, καθότι είναι προϊόν το οποίο αναπτύσεις συνέχεια. Και σε αυτή την περίπτωση όμως, όταν μιλάμε για οχήματα των οποίων ο χρόνος ζωής μπορεί να φτάσει τα 20-30 χρόνια, θα πρέπει να υπάρχουν ισχυρές εγγυήσεις ότι το χαρακτηριστικό θα εξακολουθεί να λειτουργεί όλα αυτά τα χρόνια και με το ύψος της συνδρομής να μην μπορεί να μεταβληθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια. Δε γίνεται να αγοράζεις πχ. αυτοκίνητο με αυτόνομη οδήγηση η οποία σήμερα θα κοστίζει 50€/μήνα και σε 10 χρόνια είτε θα κοστίζει 300€/μήνα, είτε δε θα υποστηρίζεται καν.

Αυτο μου θυμισε την πρωτη smart τηλεοραση μου (samsung) οταν την πηρα εβλεπε κανονικα Youtube και για καποιο λογο που αποφασισε η καλη εταιρια απλα περασε μια αναβαθμιση και εκοψε αυτη την δυνατοτητα.
Και πλεον η τηλεοραση μου δεν μπορει να δειξει YouTube
Ποιος ειμαι εγω ομως να αντιταθω στις βουλες τους και να σταθω εμποδιο στην οικονομικη τους αναπτυξη; Μην κλεισουν κιολας. Το κερδος πανω απ'ολα

  • Like 1
Δημοσ.

Κι από τη μύγα ξίγκι. Δεν είναι για το μικρό ποσό (για όποιον έχει τέτοιο ένα υπερεκτιμημένο αυτοκίνητο) που χρώνουν για τη δυνατότητα θέρμανσης, αλλά γιατί κάτι που έχεις αγοράσει την υποδομή του - και που άλλοι με πολύ λιγότερα χρήματα την παρέχουν στον εξοπλισμό - χρεώνεται έξτρα. Αν κάποιος το ψάξει, θα βρει πολλά παρόμοια παραδείγματα.

Δημοσ.

σε τετοιες περιπτωσεις απλα χρεωνεις την ερευνα στο επομενο μοντελο ή στο Luxury 

συνδρομη εχει νοημα σε κατι που βελτιωνεται πχ αυτοματη οδηγηση

Δημοσ.

Όλο το εγχείρημα ξεκίνησε λάθος κατ εμε με το να έχεις τον εξοπλισμό ήδη σε κάθε μοντέλο και να ζητάς ουσιαστικά ξεκλείδωμα του.

Η λόγική λέει φτηνότερη έκδοση χωρίς και μια ακριβότερη έκδοη  με.

Στην πράξη τι πιστεύω θα γίνει ? η τιμή θα μείνει ίδια στην έκδοση χωρίς και απλά θα ακριβίνει η έκδοση με.Win -Win...για την εταιρία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...