Προς το περιεχόμενο

Μη παράδοση παραγγελίας


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Titos301,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Είχα κανει μια παραγγελια απο ενα καταστημα (δεν υπάρχει στο skroutz, απο δικό τους site), πλήρωσα μέσω κάρτας, αλλα έχει περάσει ένας μήνας που δεν την εχω παραλάβει και οι τύποι ουτε σε τηλέφωνο, ουτε σε e-mail απαντάνε.

Ποιές είναι οι ενεργειές μου για να ακυρωθεί η παραγγελία και να παρω τα χρήματά μου πίσω;

 

  • Λύση
Δημοσ.

αμφισβητηση συναλλαγης μεσω της τραπεζας σου, θα συμπληρωσεις μια φορμα με διαφορα στοιχεια και θα περιμενεις, αυτα ξερω και εγω απο το forum δεν το εχω κανει ποτε, περιμενε λογικα θα απαντησει και καποιος αλλος

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...