St4lker Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Καλησπέρα Είχα κανει μια παραγγελια απο ενα καταστημα (δεν υπάρχει στο skroutz, απο δικό τους site), πλήρωσα μέσω κάρτας, αλλα έχει περάσει ένας μήνας που δεν την εχω παραλάβει και οι τύποι ουτε σε τηλέφωνο, ουτε σε e-mail απαντάνε. Ποιές είναι οι ενεργειές μου για να ακυρωθεί η παραγγελία και να παρω τα χρήματά μου πίσω;
Λύση Titos301 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Λύση Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 αμφισβητηση συναλλαγης μεσω της τραπεζας σου, θα συμπληρωσεις μια φορμα με διαφορα στοιχεια και θα περιμενεις, αυτα ξερω και εγω απο το forum δεν το εχω κανει ποτε, περιμενε λογικα θα απαντησει και καποιος αλλος 1
Mr_Terror Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Αυτη ειναι η διαδικασια δεν υπαρχει κατι αλλο να κανεις.Αμφισβητηση συναλλαγης και θα περιμενεις να γυρισουν τα χρηματα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα