ThanosDlfs Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Εδώ και περίπου ένα μήνα έχω κάνει αίτημα βλάβης για το σταθερό Ίντερνετ στην cosmote. Ξεκίνησε με συνεχόμενες αποσυνδέσεις και μετα από 5 μέρες ήταν μόνο το power και το Wi-Fi αναμμένο χωρίς να έχω Ίντερνετ.. έχω μιλησει με τεχνική υποστήριξη κ μου λενε όλοι τα ίδια κ ότι κάνουν αίτηση να ερθει τεχνικός κ τεχνικός δεν έρχεται ποτε κ όταν ξαναπαίρνω λέμε τα ίδια για ακόμα μια φορά ότι ειναι στο χέρι των τεχνικών κ τέτοια κ έχω απελπιστεί μαζί τους.. τι μπορω να κάνω; Αν φυγω ας πουμε πληρώνω κοντά στα 150€ κ κάτι λόγω συμβολαίου που είμαι 6 μήνες στο συμβόλαιο κ έχω 1,5 χρόνο ακόμα.. από σήμερα έχω ξεκινήσει να ψάχνω κ μονος μου μήπως μπορω να το φτιάξω μονος μου φαντάσου
TheoAlex50 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να κάνεις αίτημα διακοπής μέσω καταστήματος, σε καλούν εντός 3 ημερών, τους αναφέρεις για διακοπή ατελώς χωρίς πληρωμή ποινής εφόσον δεν παρέχονται υπηρεσίες και τότε να δεις πως θα σταλεί άμεσα τεχνικός... 2
Λύση ThanosDlfs Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Λύση Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2023 Το είχα πει αλλά μάλλον με κορόιδεψαν ότι θα πρέπει να πληρώσω την ποινή κ δεν ηξερα λεπτομερειες για αυτό το θέμα.. οκ ευχαριστώ πολυ θα το κάνω σωστά τωρα 🙂 11 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να κάνεις αίτημα διακοπής μέσω καταστήματος, σε καλούν εντός 3 ημερών, τους αναφέρεις για διακοπή ατελώς χωρίς πληρωμή ποινής εφόσον δεν παρέχονται υπηρεσίες και τότε να δεις πως θα σταλεί άμεσα τεχνικός... Το είχα πει αλλά μάλλον με κορόιδεψαν ότι θα πρέπει να πληρώσω την ποινή κ δεν ηξερα λεπτομερειες για αυτό το θέμα.. οκ ευχαριστώ πολυ θα το κάνω σωστά τωρα 🙂
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα